Juist niet. Ik ben blij dat ze opdonderd zijnquote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben om. Sophie en Karla zijn keitof.
Je moet een balans vinden. Die balans is bij Rink tever doorgeslagen naar genieten. Ik heb het idee dat de andere koppels dit balans beter hebben, behalve Manja en Jeroen, die hinderlijk actief zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is Rink de enige die nog een beetje kan genieten van de omgeving en de gastvrijheid van die arme Chinezen.
De rest is alleen maar bezig met de competitie en het spel.
Ben je een keer in zo'n exotische omgeving, dan moet je er toch ook een beetje van proberen te genieten?
ik denk het nietquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Orginial het volgende:
Hopelijk gaat Jeroen echt volgende week weg, zoals hij in de preview aangeeft
Mwoah, ik vind ze maar suf hoor Tommiequote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben om. Sophie en Karla zijn keitof.
Ik heb me kapotgelachen om hun. Ze hebben humor, hebben zelfspot en racen best goed.quote:
Ja, wat betreft dat laatste moet ik je gelijk geven. Ze gaan er wel voorquote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb me kapotgelachen om hun. Ze hebben humor, hebben zelfspot en racen best goed..
waarom zei?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neeman. Volgende week moeten Just en Bregtje weg, maar dat zit er niet in.![]()
Jij gaat zeker voor de liefigheid? Ik ga juist voor de spanning/ruzie`s en conflicten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
waarom zei?
liever manjarink
of die duivels
Het valt mij op de een of andere manier ook tegen..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Er is geen flikker aan dit jaar.
Reiniertje![]()
idd totaal geen spanning dit jaarquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Er is geen flikker aan dit jaar.
Reiniertjeen Elias
![]()
Ja Sofie stelt zich aan. Doet net alsof alles gebroken isquote:Op zondag 27 maart 2005 21:44 schreef appelsientje het volgende:
Zoo dat was leuk
Steven en sofie moeten eruit![]()
Ik heb Reinier niet gezien. Wat was er dan zo bijzonder aan hem? Zo lief ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:48 schreef schatje het volgende:
Het is anders dit jaar, maar ik vind het zeker niet tegenvallen.
Iemand als Reinier was natuurlijk uniek. Die zul je niet meer zo snel treffen dunkt me.
Reinier had echt overal schijt aan.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb Reinier niet gezien. Wat was er dan zo bijzonder aan hem? Zo lief ofzo?![]()
Tja wat was er zo bijzonder aan Reinier.... wat was er zo bijzonder aan Elvis of Jezus?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
Ik heb Reinier niet gezien. Wat was er dan zo bijzonder aan hem? Zo lief ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |