abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 21:06:07 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26864845
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij mijn post niet.
Ik weet niet wat jij denkt als je zegt als je zo'n (overigens verkeerd) spreekwoord gebruikt, maar het komt er op neer dat jij geen zin hebt om je irritante postgedrag te verbeteren zolang anderen dat ook doen, omdat dat een nutteloze zaak is.

Is het je echter wel eens opgevallen dat topics in veel gevallen pas echt een puinhoop worden wanneer jij weer eens iets provocerends neer zet?
  maandag 9 mei 2005 @ 23:24:20 #102
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26869527
Snap zoiezo et jochie zijn probleem niet, verkoop je xbox en blijf uit het xbox topic.
Je WEET dat iedereen vind dat het het M$ gebeuren irritant is en nog wil je er niet mee stoppen, gaat nergens over.
stel je is wat volwassener op en post op een normale manier, zelfs de mods vinden het irritant zoals je een pagina terug leest
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 02:52:40 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26872890
Ohja, en flikkeren jullie allemaal met die TVP eens een keer een eind op

Degene die de schoen past, trekke hem aan
pi_26873761
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 02:52 schreef twi het volgende:
Ohja, en flikkeren jullie allemaal met die TVP eens een keer een eind op

Degene die de schoen past, trekke hem aan
Ik ben ze aan het wissen als ik ze tegenkom en er wordt aangewerkt dat een gewiste post ook echt niet meer terug komt in de MyAT
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:32:50 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_26873771
Dat is al zo .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26873793
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:32 schreef speknek het volgende:
Dat is al zo .
Bugged nog een klein beetje geloof ik, kijk maar in FB
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:47:52 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26881759
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:23:12 #108
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26900980
Wil een mod een klein dingetje doen?

FOK! Pinball Toernooi en dan de spatie tussen Fok! en Pinball weghalen Dat er dus FOK!Pinball komt te staan.

Dank!
  woensdag 11 mei 2005 @ 08:35:35 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_26904321
Eh, okay.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:36:02 #110
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27002817
Volgens mij komt het E3 sfeertje weer op gang in GAM.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27003378
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:36 schreef BMH het volgende:
Volgens mij komt het E3 sfeertje weer op gang in GAM.
logisch ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 14:08:20 #112
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27003488
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:03 schreef Tain het volgende:

[..]

logisch ook
laten we gaan dansen.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27003757
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:08 schreef BMH het volgende:

[..]

laten we gaan dansen.

Zo snel moe
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 mei 2005 @ 01:25:36 #114
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27044109
  maandag 16 mei 2005 @ 01:26:43 #115
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27044146
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:35 schreef speknek het volgende:
Eh, okay.
Bedankt nog
  maandag 16 mei 2005 @ 20:07:22 #116
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_27062134

[ Bericht 100% gewijzigd door fanneke op 16-05-2005 20:07:33 ]
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_27091846
Nintendo Revolution, Persconference tijd! (Nu echt!!!)

Doe es dennisskyscraper troll weghalen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_27109279
Hoi. Ik kom hier niet vaak.
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef OnaNia het volgende:
Kan iemand dat "working title" in de TT even updaten

[afbeelding]
Graag topic "[GameCube] The Legend of Zelda (working title)" hernoemen
naar "[GameCube] The Legend of Zelda: Twilight Princess"
Alvast bedankt.
pi_27154226
rockstar games goodies V&A topic ?!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27154516
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Roi het volgende:
rockstar games goodies V&A topic ?!!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27188032
pi_27188075
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Fuxl het volgende:
Doei Fuxl

Het is gewoon een Omerta topic niet een extreem bagger topic, als je wilt slowchatten dan kan je dat doen in het slowchat topic of in ONZ als dat beter in je straatje past
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27189762
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Doei Fuxl

Het is gewoon een Omerta topic niet een extreem bagger topic, als je wilt slowchatten dan kan je dat doen in het slowchat topic of in ONZ als dat beter in je straatje past
Doei Tain

Het Omerta topic ìs een slowchattopic, helemaal nu het spel down is. We doen toch niemand kwaad?
En ONZ past niet in mn straatje..
pi_27189910
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Doei Tain

Het Omerta topic ìs een slowchattopic, helemaal nu het spel down is. We doen toch niemand kwaad?
En ONZ past niet in mn straatje..
Zolang je dan niet in andere topics gaat lopen kloten, zoals je wel hebt gedaan vanmiddag, dat is ook de enige reden waarom ik uberhaupt het omerta topic ging opschonen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27189952
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Zolang je dan niet in andere topics gaat lopen kloten, zoals je wel hebt gedaan vanmiddag, dat is ook de enige reden waarom ik uberhaupt het omerta topic ging opschonen
Ik heb gewoon 2 slotjes gezet. Doe nou niet alsof jij dat nooit doet..
pi_27189998
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 2 slotjes gezet. Doe nou niet alsof jij dat nooit doet..
En dan nog je topic wat nu het omerta topic heet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27190117
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:30 schreef Tain het volgende:

[..]

En dan nog je topic wat nu het omerta topic heet
Jij mag ook wel bij ons clubje hoor! Als dat de opzet is van je acties.
Subjectieve wraakacties zijn niet tof.
pi_27190165
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Jij mag ook wel bij ons clubje hoor! Als dat de opzet is van je acties.
Subjectieve wraakacties zijn niet tof.
Ik vind webbased games geeneens leuk
Opzet van mijn actie was meer dat baggeren niet tof is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27190242
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vind webbased games geeneens leuk
Opzet van mijn actie was meer dat baggeren niet tof is
Ons slowchat-clubje. Daar hoef je geeneens een webbased spel voor te spelen.
En baggeren in een eigen topic is wèl okey.
pi_27190284
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Ons slowchat-clubje. Daar hoef je geeneens een webbased spel voor te spelen.
En baggeren in een eigen topic is wèl okey.
Jullie mogen ook het GAM slowchat topic nieuw leven in blazen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27190417
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Jullie mogen ook het GAM slowchat topic nieuw leven in blazen
Als jij het GAM slowchattopic "Omerta, Organised Crimes #2" noemt dan doen we dat.
PS. Je site doet het niet.
pi_27193388
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:42 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Als jij het GAM slowchattopic "Omerta, Organised Crimes #2" noemt dan doen we dat.
PS. Je site doet het niet.
Die site doet het al maanden niet, moet nog steeds een nieuwe harde schijf in die machine
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27212875
He VagereHein, kansarme nepmod, blijf eens van je tengels van mn topic af, wil je.

Stuk addergebroed.
pi_27213289
Ja anders tief je effe op met je toegevoegde sluitpost. Ik heb de reden waarom duidelijk gemaakt in het topic en bovendien is er geen afscheids-subforum. (Behalve MED dan). Is die wel aanwezig (MED bijv.) mag je hem daar heen schoppen.
pi_27213400
Doei Fuxl, afscheidstopic horen gewoon niet in GAM
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27213720
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:50 schreef Roolio het volgende:
He VagereHein, kansarme nepmod, blijf eens van je tengels van mn topic af, wil je.

Stuk addergebroed.
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Roolio het volgende:
Ja anders tief je effe op met je toegevoegde sluitpost. Ik heb de reden waarom duidelijk gemaakt in het topic en bovendien is er geen afscheids-subforum. (Behalve MED dan). Is die wel aanwezig (MED bijv.) mag je hem daar heen schoppen.
Nee knul, Jij houdt je duimpje en je scheldwoorden lekker bij je. Ik had gedacht dat je na 2500 posts, waarvan "ca. de helft" in GAM, wel wist dat dit soort topics niet in GAM thuishoren. Dat dit blijkbaar toch niet duidelijk was, is de reden dat er een toegevoegde sluitpost kwam. Rest me je alleen nog succes te wensen met je nieuwe account en dat er vele kwaliteitsposts en zo min mogelijk kansloos gescheld mag volgen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:22:08 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27213731
Als FluxC5 vond ik je sterker, nog in de MGP2 tijd Misschien een tip 2500 posts is natuurlijk een lachertje
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:23:47 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27213772
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:22 schreef twi het volgende:
Als FluxC5 vond ik je sterker, nog in de MGP2 tijd Misschien een tip 2500 posts is natuurlijk een lachertje
Idd, we beginnen pas te tellen bij 50000
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_27217772
Ik zit dus 'al' op de 5000 nu, voor de mensen die niet kunnen tellen.. En daarvan dus de helft in GAM ongeveer. En oké, oké, het is niet écht een GAM topic, maar hij had best een half uurtje ofzo open kunnen blijven, hadden nog wat meer mensen kunnen zwaaien..
pi_27217936
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:22 schreef twi het volgende:
Misschien (waarschijnlijk) dat ik in de zomervakantie weer actief aan de Xbox ga, dan kom ik wel weer gezellie langs in de topics en op live! hoor..

Lapo
pi_27218104
Het bewijs uit Arcee's lijstjesdingetjestopic:
042 01348 FluxC5
043 01324 Eitjes
044 01255 Tijn
045 01255 Fuxl

pi_27239532
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 16:01 schreef Roolio het volgende:
Ik zit dus 'al' op de 5000 nu, voor de mensen die niet kunnen tellen..
Er is een verschil tussen niet kunnen en niet willen tellen. Zoals je nu hopelijk duidelijk is, vind ik die hele postaantallenexcercitie een debiliserend niveau hebben omdat het inhoudelijk niets toevoegt.
quote:
En daarvan dus de helft in GAM ongeveer. En oké, oké, het is niet écht een GAM topic, *knip*
Mooi, dan zijn we er uit.
pi_27242017
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:30 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen niet kunnen en niet willen tellen. Zoals je nu hopelijk duidelijk is, vind ik die hele postaantallenexcercitie een debiliserend niveau hebben omdat het inhoudelijk niets toevoegt.
Jij snapt het niet he.. Ik volg juist de filosofie van GHanser! Voor de leken die er niet bekend mee zijn: "Iedereen moet naar de inhoud van zijn of haar posts beoordeeld worden, niet naar registratiedatum of postcount". Juist omdat ik het hiermee eens ben zorg ik ervoor dat ik nooit meer dan 2500 posts heb.
quote:
[..]

Mooi, dan zijn we er uit. [afbeelding]
Knap hoor. Zinnen verdraaien. Grote jongen!
pi_27251751
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:25 schreef Roolio het volgende:

[..]

Jij snapt het niet he.. Ik volg juist de filosofie van GHanser! Voor de leken die er niet bekend mee zijn: "Iedereen moet naar de inhoud van zijn of haar posts beoordeeld worden, niet naar registratiedatum of postcount". Juist omdat ik het hiermee eens ben zorg ik ervoor dat ik nooit meer dan 2500 posts heb.
[..]
Volgens mij snap je de contradictie in je eigen "filosofie" niet eens. Waarom is het in godsnaam relevant om mensen te beoordelen? En daarop voortbordurende: wat is er mis met enkel de post te beoordelen en al die andere nonsens aan de onzekere pubertjes over te laten die zich druk maken over online identiteiten?
quote:
Knap hoor. Zinnen verdraaien. Grote jongen!
Nee, ik gaf aan welk deel relevant was voor jou in het kader van het beleid binnen GAM. Dat je aangaf kennis genomen te hebben van dit deel van het beleid is voor mij voldoende.
pi_27254643
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Volgens mij snap je de contradictie in je eigen "filosofie" niet eens. Waarom is het in godsnaam relevant om mensen te beoordelen? En daarop voortbordurende: wat is er mis met enkel de post te beoordelen en al die andere nonsens aan de onzekere pubertjes over te laten die zich druk maken over online identiteiten?
In jou ideale Fok!wereld worden mensen misschien niet beoordeeld op postcount, maar de realiteit is helaas anders. En hetzelfde geld voor het beoordelen van individuele posts, men let er niet alleen op wat er staat maar ook wie het zegt.
quote:
[..]

Nee, ik gaf aan welk deel relevant was voor jou in het kader van het beleid binnen GAM. Dat je aangaf kennis genomen te hebben van dit deel van het beleid is voor mij voldoende.
Als het beleid zo strict nageleefd moet worden gooien we voortaan ook maar slotjes op de topics over de aanstelling en het vertrek van modjes? Ik zie niet in waarom een vertrekkende user zijn 15 minutes of fame niet mag hebben. Eenzelfde topic is er geweest toen gieling.com zijn nick veranderde naar gieling.
pi_27256698
Een aanstelling of een vertrek van een modje is heel iets anders dan iemand die een nieuwe username gaat gebruiken. Als gieling nu weer een nieuwe nick zou aannemen dan heeft hij ook geen recht op een afscheids/welkom topic. Persoonlijk zie ik er het nut geeneens van in en in jou geval is het meteen overduidelijk dat je Fuxl bent/was. Iedereen die met jou in dezelfde topics post zal wel door hebben gehad dat je van nick bent veranderd zonder dat er een topic voor is geweest.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27257810
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:49 schreef Roolio het volgende:

[..]

In jou ideale Fok!wereld worden mensen misschien niet beoordeeld op postcount, maar de realiteit is helaas anders. En hetzelfde geld voor het beoordelen van individuele posts, men let er niet alleen op wat er staat maar ook wie het zegt.
[..]
En mijn vraag was waarom jíj dan users beoordeelt ipv slechts het punt dat ze maken ("Iedereen moet naar de inhoud van zijn of haar posts beoordeeld worden, niet naar registratiedatum of postcount"). Ik heb verder niet ontkend dat dit soort dingen in mijn "ideale fokwereld" gebeuren, maar ik zorg er juist voor om niet met die nonsens mee te doen. Je loopt er namelijk een bovengemiddelde kans door dat je in metadiscussies terecht komt ipv dat je het lekker over je hobbies hebt. Tenzij je natuurlijk er een hobby van hebt gemaakt om de 'intelligente' kerel uit te hangen op internet.
quote:
Als het beleid zo strict nageleefd moet worden gooien we voortaan ook maar slotjes op de topics over de aanstelling en het vertrek van modjes? Ik zie niet in waarom een vertrekkende user zijn 15 minutes of fame niet mag hebben. Eenzelfde topic is er geweest toen gieling.com zijn nick veranderde naar gieling.
Over het beleid in GAM ga ik niet dus dat zul je bij Tain of Speknek aanhangig moeten maken. Ik zet alleen sporadisch een gastslotje als mensen op irc mij daartoe verzoeken en er idd een slotje vereist is volgens de policy. Mijn punt met de opmerking was dan ook dat we wat mij betreft dus inhoudelijk klaar zijn.
pi_27289732
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef Tain het volgende:
Een aanstelling of een vertrek van een modje is heel iets anders dan iemand die een nieuwe username gaat gebruiken.
Het gaat er om dat niet alleen topics die volgens de policy 'correct' zijn kunnen worden toegelaten, maar dat er ook ruimte is voor een beetje speling. Iets wat ik in dit geval helaas mis.
quote:
Als gieling nu weer een nieuwe nick zou aannemen dan heeft hij ook geen recht op een afscheids/welkom topic.
Waarom eerst wel en nu niet meer? Is het beleid veranderd? Is gieling onsympatieker geworden?
quote:
Persoonlijk zie ik er het nut geeneens van in en in jou geval is het meteen overduidelijk dat je Fuxl bent/was. Iedereen die met jou in dezelfde topics post zal wel door hebben gehad dat je van nick bent veranderd zonder dat er een topic voor is geweest.
Ik heb nu mn oude nick vermeld in mn quote en ondertitel juist omdat dat topic zo snel gesloten was. Ten tijde van het topic had ik er heel iets anders staan.
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

En mijn vraag was waarom jíj dan users beoordeelt ipv slechts het punt dat ze maken ("Iedereen moet naar de inhoud van zijn of haar posts beoordeeld worden, niet naar registratiedatum of postcount").
Volgens mij praten we gigantisch langs elkaar heen. Zoals ik dit opvat zeg je nu iets erg tegenstrijdigs: Je zegt dat ik users beoordeel en quote mij waarin ik zeg dat je individuele posts moet beoordelen. Ik ben het dus ook eens dat er vooral naar de post zelf moet worden gekeken en in veel mindere mate naar de user en helemaal niet naar postcount of registratiedatum. We zijn het dus wat dit betreft met elkaar eens. (Geloof ik )
quote:
Ik heb verder niet ontkend dat dit soort dingen in mijn "ideale fokwereld" gebeuren, maar ik zorg er juist voor om niet met die nonsens mee te doen. Je loopt er namelijk een bovengemiddelde kans door dat je in metadiscussies terecht komt ipv dat je het lekker over je hobbies hebt. Tenzij je natuurlijk er een hobby van hebt gemaakt om de 'intelligente' kerel uit te hangen op internet.
[..]
Heel goed. Helaas ben jij niet de enige en voor die andere mensen doe ik dit. En omdat ik een andere username op zn tijd ook stiekem wel leuk vind..
quote:
Over het beleid in GAM ga ik niet dus dat zul je bij Tain of Speknek aanhangig moeten maken. Ik zet alleen sporadisch een gastslotje als mensen op irc mij daartoe verzoeken en er idd een slotje vereist is volgens de policy. Mijn punt met de opmerking was dan ook dat we wat mij betreft dus inhoudelijk klaar zijn.
Uit nieuwschierigheid: wie heeft je getipt?
En als jij, iemand die kennelijk zuiver naar de policy kijkt, een slotje zet maak je de drempel voor Tain om hem weer te openen een stuk groter. Bovendien is dan de spontaniteit een beetje uit het topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roolio op 23-05-2005 22:04:20 ]
pi_27290863
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Roolio het volgende:

[..]

Het gaat er om dat niet alleen topics die volgens de policy 'correct' zijn kunnen worden toegelaten, maar dat er ook ruimte is voor een beetje speling. Iets wat ik in dit geval helaas mis.
[..]

Waarom eerst wel en nu niet meer? Is het beleid veranderd? Is gieling onsympatieker geworden?
Nick afscheidstopic vind ik niet nuttig, helemaal niet in GAM. Je blijft op het forum alleen onder een ander naam. En waarom eerst wel en nu niet meer? ja geen idee waarom het eerst wel was toegestaan in dat voorbeeld van jou zou ik echt niet weten, maar een GAM waardig topic vind ik het niet.
quote:
[..]

Ik heb nu mn oude nick vermeld in mn quote en ondertitel juist omdat dat topic zo snel gesloten was. Ten tijde van het topic had ik er heel iets anders staan.
Al zou het een dagje langer duren dat mensen doorhebben dat je nu onder Roolio post, dat is toch niet zo'n ramp of wel?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27291402
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Nick afscheidstopic vind ik niet nuttig, helemaal niet in GAM. Je blijft op het forum alleen onder een ander naam. En waarom eerst wel en nu niet meer? ja geen idee waarom het eerst wel was toegestaan in dat voorbeeld van jou zou ik echt niet weten, maar een GAM waardig topic vind ik het niet.
Nee het was ook niet echt een topic waar ik 300 replys op wilde en daarna nog 3 delen. Ik wou het gewoon even aankondigen voor de duidelijkheid. Als dat topic een half uurtje langer was open gebleven had een merendeel van de regular users het al gezien, waarop de rest onderin nog effe kon kijken alwaar hij een slotje had gehad.
De policy zou dan nageleefd zijn, maar met net ietsje meer flexibiliteit. En dat van gieling is inderdaad ver voor jou tijd als mod. Pas de problème.
Maar nogmaals: niet in GAM? Waar dan wel?
quote:
[..]

Al zou het een dagje langer duren dat mensen doorhebben dat je nu onder Roolio post, dat is toch niet zo'n ramp of wel?
Nou als het op deze manier een stuk makkelijker en sneller gaat? Waarom niet. En het is niet zo dat je elke paar maanden een dergelijk topic van me zal vinden. Eens in de 2 jaar dan zo ongeveer. "Maar als iedereen eens in de 2 jaar zo'n topic opent..! Bla bla.." Maar dat doen ze niet dus dat is geen probleem.
pi_27291592
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:30 schreef Roolio het volgende:

[..]

Nee het was ook niet echt een topic waar ik 300 replys op wilde en daarna nog 3 delen. Ik wou het gewoon even aankondigen voor de duidelijkheid. Als dat topic een half uurtje langer was open gebleven had een merendeel van de regular users het al gezien, waarop de rest onderin nog effe kon kijken alwaar hij een slotje had gehad.
De policy zou dan nageleefd zijn, maar met net ietsje meer flexibiliteit. En dat van gieling is inderdaad ver voor jou tijd als mod. Pas de problème.
Maar nogmaals: niet in GAM? Waar dan wel?
[..]

Nou als het op deze manier een stuk makkelijker en sneller gaat? Waarom niet. En het is niet zo dat je elke paar maanden een dergelijk topic van me zal vinden. Eens in de 2 jaar dan zo ongeveer. "Maar als iedereen eens in de 2 jaar zo'n topic opent..! Bla bla.." Maar dat doen ze niet dus dat is geen probleem.
Volgens mij is er geen policy wat dit soort topics betreft, dus dat is puur persoonlijke voorkeur en die van mij is dus om dit soort topics niet toe te staan in GAM. Ik denk eerder dat dit meer past in General Chat, maar sowieso vind ik het niet nuttig om uberhaupt van nick te veranderen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27292183
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen policy wat dit soort topics betreft, dus dat is puur persoonlijke voorkeur en die van mij is dus om dit soort topics niet toe te staan in GAM. Ik denk eerder dat dit meer past in General Chat, maar sowieso vind ik het niet nuttig om uberhaupt van nick te veranderen.
In GC kent niemand me en post ik ok nooit, in GAM staan meer dan de helft van mn posts. En het nut heb ik in eerdere posts al uiteen gezet.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:53:08 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27292264
Fuxl, please. Doe jezelf een plezier en ga gewoon normaal posten. Dit gezeik siert je niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_27292689
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuxl, please. Doe jezelf een plezier en ga gewoon normaal posten. Dit gezeik siert je niet.
Hem ook gewoon Fuxl noemen
pi_27293100
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Roolio het volgende:
*knip*

Volgens mij praten we gigantisch langs elkaar heen. Zoals ik dit opvat zeg je nu iets erg tegenstrijdigs: Je zegt dat ik users beoordeel en quote mij waarin ik zeg dat je individuele posts moet beoordelen. Ik ben het dus ook eens dat er vooral naar de post zelf moet worden gekeken en in veel mindere mate naar de user en helemaal niet naar postcount of registratiedatum. We zijn het dus wat dit betreft met elkaar eens. (Geloof ik )
Nee, je quote was heel duidelijk: je beoordeelt users door naar de individuele posts te kijken. Mijn punt is om users gewoon niet te beoordelen en enkel de inhoud van hun posts. (en onthoud dat we het hier hebben over de hypothetische situatie waarin je een user niet kent; daar jouw naamsveranderingsprincipe grotendeels daarop gebaseerd is)
quote:
Heel goed. Helaas ben jij niet de enige en voor die andere mensen doe ik dit. En omdat ik een andere username op zn tijd ook stiekem wel leuk vind..
Ik suggereerde dan ook geenszins dat je iets moest doen omdat ik iets vond. Wel stelde ik dat je puberaal bezig bent met die nickchanges aangezien je het doet om de aandacht op je persoon te vestigen ipv op je posts. (door middel van het 'uitlokken' van metadiscussies)
quote:
Uit nieuwschierigheid: wie heeft je getipt?
En als jij, iemand die kennelijk zuiver naar de policy kijkt, een slotje zet maak je de drempel voor Tain om hem weer te openen een stuk groter. Bovendien is dan de spontaniteit een beetje uit het topic.
Dat heb ik niet onthouden, maar dat was iemand van de gamescrew. We zijn vrijwel allemaal GAM-users en er zijn veel redactieleden die wel eens iets slotwaardigs zien. Op die manier wordt Tain via IRC ook vaak getipt. Verder staat het Tain absoluut vrij om een topic te openen dat ik middels een gastslot dicht heb gegooid, aangezien ik hier de gast ben. Zou ik verder ook helemaal niet erg vinden aangezien ik geen slotjes zet omdat ik het leuk vindt, maar om eraan bij te dragen dat GAM lekker loopt.

Maar goed, ik word er nu wat moe van om mijn punt te blijven herhalen dus ik laat het hierbij.
pi_27299326
Mooie discussie dames en heren!
  zaterdag 28 mei 2005 @ 14:19:49 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27431159
  zaterdag 28 mei 2005 @ 14:26:11 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27431270
Inderdaad, of Multi veranderen in PS2
pi_27431351
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom
[Multi] GTA: San Andreas (deel 31)
EN
[Xbox+PC] GTA: San Andreas

Mergen aub
Omdat de pc en xbox'ers geen spoilers willen lezen van de PS2'ers.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 14:34:13 #160
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27433079
Verkeerde topic..
pi_27433110
Kan jij eigenlijk ook gewoon normaal posten? Anders misschien handig om 0 posts te gebruiken als maximaal aantal posts voor je nieuwe user account.

edit: lamaar, je zat verkeerd dus.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:42:03 #163
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27434520
  zaterdag 28 mei 2005 @ 20:18:52 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27437592
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 14:32 schreef Tain het volgende:

[..]

Omdat de pc en xbox'ers geen spoilers willen lezen van de PS2'ers.
Ok

Das duidelijk dan
  zondag 29 mei 2005 @ 21:41:57 #165
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27464827
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27487903
[Xbox+PC] GTA: San Andreas < waar is mijn reactie gebleven?
pi_27487949
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:44 schreef Geqxon het volgende:
[Xbox+PC] GTA: San Andreas < waar is mijn reactie gebleven?
waar ging het over?
pi_27488002
Dat San Andreas mijn 60 tientjes niet waard zijn omdat de engine hopeloos verouderd is?
  maandag 30 mei 2005 @ 17:49:53 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_27488023
Verwijderd. Gepraat over warez wordt hier niet gewaardeerd.
pi_27488715
Uhm, waar staat dat ik het ga downloaden?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:43:51 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_27502728
Nou nu nergens meer . Maar het waren een reeks posts in die trand die ik allemaal weggehaald heb.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:11:07 #172
121318 Fujiwara.
Desalwelteplus.
pi_27506750
Zeg Tain, doe je werk eens goed en schop dit topic dan naar het juiste subforum... Ik ga op kamp en ik neem mee.

ONZ dus. Je hoeft er niet meteen wijs een slotje op te zetten.
Driedubbele user. Whahahahahaha!!!!!111deux!!11
pi_27506771
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:11 schreef Fujiwara. het volgende:
Zeg Tain, doe je werk eens goed en schop dit topic dan naar het juiste subforum... Ik ga op kamp en ik neem mee.

ONZ dus. Je hoeft er niet meteen wijs een slotje op te zetten.
In ONZ wilden ze hem niet, dus dan een slotje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27506896
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:43 schreef speknek het volgende:
Nou nu nergens meer . Maar het waren een reeks posts in die trand die ik allemaal weggehaald heb.
Dit was mijn letterlijke post:
quote:
Omdat de engine zwaar verouderd is, vind ik dat San Andreas mijn geld niet waard is
Waarom gaat dit dan over warez?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:17:51 #175
121318 Fujiwara.
Desalwelteplus.
pi_27507006
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:11 schreef Tain het volgende:

[..]

In ONZ wilden ze hem niet, dus dan een slotje
Oh, dan heb ik er vrede mee.
Driedubbele user. Whahahahahaha!!!!!111deux!!11
pi_27507106
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef Fujiwara. het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik er vrede mee.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:22:12 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_27507150
Eerst zei iemand dat hij wachtte tot hij te downloaden was, Homer antwoordde dat hij daar ook op zat te wachten en hem wel zou kopen omdat Rockstar dat geld verdiende, jij zegt dat Rockstar je geld niet verdiend. En iedereen zat een beetje elkaar te quoten en ik had geen zin alle posts azonderlijk te editten. Je hebt de schijn dus een beetje tegen je, omdat ik sowieso niet verwacht dat iemand in een topic gaat posten als het spel hem niet interesseert.
Als het gewoon een contextloze opmerking zonder verdere bijbedoelingen was, mag je hem best nog een keer posten.
pi_27509868
Ik bedoelde dat ik hem niet ging kopen, omdat het een slecht spel was. Ik heb hem (helaas) wel voor de PS2 gekocht, waardoor ik dus ook weet dat het inderdaad bagger is
pi_27554862
Welke controller?

Kan iemand daar welk spelletjesmachine van maken of hoe dat ook heet?
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:01:44 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27582392
Console, dat is 't woord wat je zoekt

"Spelletjesmachine"
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:18:26 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_27583019
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
Welke console?

Kan iemand daar welk spelletjesmachine van maken of hoe dat ook heet?
Vreemd trouwens dat het al een hele tijd geleden is aangepast, maar hierboven nog wel steeds zo staat..

edit- ah als je opnieuw post niet meer dus. Kennelijk worden de links niet meer dynamisch goedgezet ofzo..
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:14:51 #182
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27620053
[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princess
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef BMH het volgende:

[..]

BAN!
Ban aanvraag , mag niet weet ik uit ervaring

[ Bericht 4% gewijzigd door Gamedemon op 03-06-2005 21:27:08 ]
pi_27623872
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef Gamedemon het volgende:
[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princess
[..]

Ban aanvraag , mag niet weet ik uit ervaring
In dit geval is de hele context anders dan hetgene waar jij ervaring mee hebt en in mijn ogen totaal niet te vergelijken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 5 juni 2005 @ 01:10:31 #184
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27635026
[Xbox+PC] GTA: San Andreas Deel 2
vol met warez gezeik, over hoe kwaad mensen wel niet zijn dat ze em niet in de vakantie kunnen downloaden
  zondag 5 juni 2005 @ 01:34:01 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_27635523
Tnx. Dat topic loopt inderdaad de spuigaten uit.
  zondag 5 juni 2005 @ 01:51:45 #186
61258 Aurelium
Aurelius
pi_27635853
quote:
Op zondag 5 juni 2005 01:10 schreef Gamedemon het volgende:
[Xbox+PC] GTA: San Andreas Deel 2
vol met warez gezeik, over hoe kwaad mensen wel niet zijn dat ze em niet in de vakantie kunnen downloaden
Huillie.

Overigens, laat dat topic dan maar helemaal dicht, ik bedoel wat valt er anders te bediscussieren zolang ie nog niet uit is.
Jupiler is goed
  zondag 5 juni 2005 @ 02:34:03 #187
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27636367
quote:
Op zondag 5 juni 2005 01:51 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Huillie.

Overigens, laat dat topic dan maar helemaal dicht, ik bedoel wat valt er anders te bediscussieren zolang ie nog niet uit is.
kheb geen probleem als het soms over warez gaat enzo, maar dit ging nergens over.
boos worden omdat een warezgroep em niet released wanneer et jou uitkomt
  zondag 5 juni 2005 @ 18:58:25 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_27651819
  zondag 5 juni 2005 @ 21:47:01 #189
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27657162
Wie gooide het topic over GTA dicht?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
  zondag 5 juni 2005 @ 21:48:08 #190
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27657206
Een beetje posten nadat je het topic op slot hebt gegooid
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
pi_27657209
Tain, en waarom?
  zondag 5 juni 2005 @ 21:48:46 #192
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27657231
Eikels zijn jullie! Ik had jullie zo gewaarschuwd in het topic!
pi_27657451
We worden er best moe van dat er telkens maar mensen zijn die het niet begrijpen dat we geen warez/download of andere posts in die trend willen hebben. Topic mag weer open als GTA: SA in de winkel ligt voor de Xbox en PC.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:59:11 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_27657612
Warez worden gewoon niet besproken hier. Dat moet inmiddels wel duidelijk zijn. Zelfs van mensen bannen gaat al geen dreiging meer uit, dan gaat het topic gewoon dicht. Als je echt over GTA wil praten is er altijd nog het gewone topic, maar de nieuwe versie blijft gewoon even in de ijskast.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:00:36 #195
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27657665
Goed zo !

Tain en speknek for president
pi_27657952
Hej anders gebruik je je kleurtje ff niet ofzo, ban die users dan gewoon ipv andere te benadelen, best zwak dit zeg.
pi_27658524
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej anders gebruik je je kleurtje ff niet ofzo, ban die users dan gewoon ipv andere te benadelen, best zwak dit zeg.
Moderators kunnen niet bannen toch, maar die oplossing was wel beter geweest
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 5 juni 2005 @ 22:31:24 #198
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27658868
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Moderators kunnen niet bannen toch, maar die oplossing was wel beter geweest
Ze kunnen inderdaad niet bannen
  zondag 5 juni 2005 @ 22:40:04 #199
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27659196
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:54 schreef Tain het volgende:
We worden er best moe van dat er telkens maar mensen zijn die het niet begrijpen dat we geen warez/download of andere posts in die trend willen hebben. Topic mag weer open als GTA: SA in de winkel ligt voor de Xbox en PC.
Ik zie dit nu pas. Ik vind het maar kinderachtig, om helemaal geen topic meer open te hebben erover.

Ik snap trouwens helemaal niet waarom er niet over warez gesproken zou mogen worden. Dat er geen links of informatie naar warez mogen staan snap ik. Maar erover praten is gewoon legaal.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:45:20 #200
70110 peristilius
High times
pi_27659392
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik zie dit nu pas. Ik vind het maar kinderachtig, om helemaal geen topic meer open te hebben erover.

Ik snap trouwens helemaal niet waarom er niet over warez gesproken zou mogen worden. Dat er geen links of informatie naar warez mogen staan snap ik. Maar erover praten is gewoon legaal.
Het mag gewoon niet volgens de Fok! policy, wij users moeten dat maar gewoon accepteren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')