Misschien dat dit ooit is voorgekomen, zoniet, dan nu!
![]()
Ik kwam opeens op een idee om een leuk toernooitje te starten met een spel die iedereen beschikt! Het is een spel die gewoon wordt geinstalleerd tijdens je Windows XP Home/Professional installatie.
Het spel is te vinden via:
Start > Programma's > Ontspanning > PinballMocht je het spel niet vinden via het bovenstaande, dan kan je nog altijd op de volgende manier te werk gaan.
Ga naar
Start -> Uitvoeren en tik daar
Pinball in en druk vervolgens op
uitvoeren of je
Enter Toets.
Het spel wordt nu opgestart, wat is de bedoeling?De bedoeling is natuurlijk heel erg simpel. Proberen je hoogste topscore te behalen en dan een screenshot van de score in deze thread te plaatsen.Klinkt allemaal wel leuk, maar... hoe zit het met cheaters?Cheaters worden natuurlijk zo eruit gevist! Dus cheaten is helaas niet mogelijk, of beter gezegd. Doe het gewoon niet! Gewoon gezellig houden!Wanneer wordt ik in de lijst opgenomen?Je komt in de lijst te staan als je een screenshot plaatst met je behaalde score. Stel: Je spel is afgelopen dan krijg je een scherm voor je om je naam te plaatsen in het lijstje. Maak daar een Screenshot van en upload hem naar Imageshack.usNu sta ik in de lijst, maar nu heb ik een veel betere score. Wat nu?Je plaatst gewoon je screenshot zoals hierboven geschreven staat, en vermeldt duidelijk bij dat je al in de lijst staat en dat alleen je score geupdate moet worden.Cool, wanneer beginnen wij?Van mij uit, begin je gewoon nu
Wat is dat allemaal weergegeven op de pinball tafel?
Klik op het plaatje voor een vergrotingNatuurlijk, heb ik voor een uitdaging weten te zorgen en alvast een spel gespeeld. Hieronder mijn screenshot en natuurlijk de klassering in de lijst.!
Top 20 FOK!Pinball Toernooi1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | TomK 28.472.250 AMD64 9.241.500 Steeven 7.516.000 BaggerUser 2.691.000 MMaRsu 1.355.750 Seal_force 3.268.750 . . . . . . . . . . . . . . |
Je mag maar 1x met je nick in de lijst staan! Een Persoonlijke record wordt dus geupdate. Vermeldt dat dus duidelijk aan! HEEL VEEL SUCCES! EN WEES ALSTUBLIEFT EERLIJK EN BLIJF GEZELLIG![ Bericht 0% gewijzigd door AMD64 op 11-05-2005 23:57:19 ]