quote:Op zondag 17 april 2005 11:15 schreef Drakul het volgende:
10 juni was de releasedatum volgens mij. Xbox en PC versie tegelijk.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef Niwa het volgende:
Komt hij tegelijk uit met de Xbox versie?
Daarom, en misschien install ik wel weer Vice City om de tijd te dodenquote:Op zondag 17 april 2005 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
10 juni pas
In oktober ofzo hadden ze het nog over mei.
Ach, nog een maandje extra wachten boeit eigenlijk ook niet.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:54 schreef Merovingian het volgende:
Nou ik ga hem zeker wel kopen!
(pc versie dan, geen ps2)
downloaden is voor mensen die ook graag games spelen maar door die verhoerde euro niet altijd een game kunnen kopen. Omdat ze vaak ook huur, gas, water en licht moeten betalen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:46 schreef MrSkyline het volgende:
downloaden is voor losers, die zijn de game niet waard, daarnaast, ik vond vice beter :S
Ja en veel mensen hebben zoiets waarom ergens voor betalen als ik het gratis kan krijgen en er niet eens de deur voor uit hoef. Tevens is het idd reteduur en doen mensen liever andere dingen voor dat geld zoals kleding of lekker stappen. Andere mensen willen kopen om het origineel in huis te hebben of ze zijn principieel tegen downloaden of willen de makers supporten.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef PolarStars het volgende:
[..]
downloaden is voor mensen die ook graag games spelen maar door die verhoerde euro niet altijd een game kunnen kopen. Omdat ze vaak ook huur, gas, water en licht moeten betalen.
Daarnaast is het natuurlij belachelijk dat je voor 1 (!!!!) spel 132 oude guldens moet betalen.
Als een game nu 15 euro zou gaan kosten zouden mensen sneller gaan kopen, omdat het verschil te klein wordt.
En dan nog, vroeger kreeg je er een mooi boekje bij en prachtige landkaarten en ander bonus materiaal, tegenwoordig moet je blij zijn als het in een doosje zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |