quote:Op zondag 17 april 2005 11:15 schreef Drakul het volgende:
10 juni was de releasedatum volgens mij. Xbox en PC versie tegelijk.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef Niwa het volgende:
Komt hij tegelijk uit met de Xbox versie?
Daarom, en misschien install ik wel weer Vice City om de tijd te dodenquote:Op zondag 17 april 2005 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
10 juni pas
In oktober ofzo hadden ze het nog over mei.
Ach, nog een maandje extra wachten boeit eigenlijk ook niet.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:54 schreef Merovingian het volgende:
Nou ik ga hem zeker wel kopen!
(pc versie dan, geen ps2)
downloaden is voor mensen die ook graag games spelen maar door die verhoerde euro niet altijd een game kunnen kopen. Omdat ze vaak ook huur, gas, water en licht moeten betalen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:46 schreef MrSkyline het volgende:
downloaden is voor losers, die zijn de game niet waard, daarnaast, ik vond vice beter :S
Ja en veel mensen hebben zoiets waarom ergens voor betalen als ik het gratis kan krijgen en er niet eens de deur voor uit hoef. Tevens is het idd reteduur en doen mensen liever andere dingen voor dat geld zoals kleding of lekker stappen. Andere mensen willen kopen om het origineel in huis te hebben of ze zijn principieel tegen downloaden of willen de makers supporten.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef PolarStars het volgende:
[..]
downloaden is voor mensen die ook graag games spelen maar door die verhoerde euro niet altijd een game kunnen kopen. Omdat ze vaak ook huur, gas, water en licht moeten betalen.
Daarnaast is het natuurlij belachelijk dat je voor 1 (!!!!) spel 132 oude guldens moet betalen.
Als een game nu 15 euro zou gaan kosten zouden mensen sneller gaan kopen, omdat het verschil te klein wordt.
En dan nog, vroeger kreeg je er een mooi boekje bij en prachtige landkaarten en ander bonus materiaal, tegenwoordig moet je blij zijn als het in een doosje zit.
Precies. Iedereen heeft hier toch een andere mening over en dan verneukt het topic weer. Boeit dus verder toch niet.quote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef BennieK het volgende:
Nergens voor nodig om downloaden goed te praten...als je de warez download, zeg er dan gewoon niets over.
haha ik vond het juist een kuttijd dat ie in juni uit komt. Ik had liever in de winter gewild. In de zomer heb ik weinig trek om achter de pc te gaan zitten.quote:Op zondag 17 april 2005 21:58 schreef erik-de-perik het volgende:
het is maar beter dat ie pas in juni uitkomt, heb ik bijna m'n tentamens achter de rug. met een beetje geluk het ik maar een paar hertentamens en kan ik lekker gaan gamen....in de tuin in de zon!!!
de framerate en pop up van de gebouwen is ook niet echt super op de PS2quote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef speedfreakssj het volgende:
ach, ik heb de PS2 versie en wil eik niet veel verder omdat de besturing bagger is. ik wil wel de PS2 behouden natuurlijk voor andere games als GT4
daarom heb ik ook een laptop gekocht met een hele goede videokaart...lekker buiten zitten...quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
haha ik vond het juist een kuttijd dat ie in juni uit komt. Ik had liever in de winter gewild. In de zomer heb ik weinig trek om achter de pc te gaan zitten.
Ik koop ook echt niet veel games ofzo, als het er 2 per jaar zijn dan is het veel.. Maar als ik een game ubergoed vind, en vind dat de makers geld mogen verdienen dan koop ik het. Kotor 1 vond ik supergoed, dus heb ik kotor 2 gekocht... Vice city vond ik goed, dus koop ik san andreas... Maar wat andere mensen doen interesseert me niet, ik download ook bijna alles. Laat een ander gewoon in zijn waarde als ie wat anders doet dan jij, dan zijn we allemaal blijquote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef PolarStars het volgende:
[..]
downloaden is voor mensen die ook graag games spelen maar door die verhoerde euro niet altijd een game kunnen kopen. Omdat ze vaak ook huur, gas, water en licht moeten betalen.
Daarnaast is het natuurlij belachelijk dat je voor 1 (!!!!) spel 132 oude guldens moet betalen.
Als een game nu 15 euro zou gaan kosten zouden mensen sneller gaan kopen, omdat het verschil te klein wordt.
En dan nog, vroeger kreeg je er een mooi boekje bij en prachtige landkaarten en ander bonus materiaal, tegenwoordig moet je blij zijn als het in een doosje zit.
JOH!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef Dacide het volgende:
ik vond san andreas een tegenvaller op de PS2. De console trekt deze game gewoon niet lekker. (en de game is zowieso niet mooi kwa graphics).
rrriiight.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:40 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat ik wel raar vind met VC is dat ik nu een soort net heb ipv een rotor met heli's.
gewoon een groot NET zoals in die oude spellen maar dan op een heli......
soort hek van HL1 maar dan op de helicopter en dat bewegen.
ik oop wel dat ze de wheelies en stoppies makkelijk maken bij de PC enne, hoe zal dat gaan met gasgeven? met de PS2 kan je je gas namelijk ook DEELS in drukken. zo duw ik vaak genoeg mijn getundebolide over een heuveltje alsie vast zit met een auto die ik net gejat hebmaar dan heel zachtjes. net raken en dan IETSJE harder duwen. met de PC kan dat denk ik niet. OF gas geven OF niet.
ook lijkt het alsof de auto's veel soepeler zijn. in VC hoef je niet eens te remmen maar kan je gewoon gas los doen.
Zouden ze ook een mode maken bij de PC zodat je een BETJE kan leunen op de motor? zo ga je zeker veel sneller maar aangezien je bij de PC alleen OG helemaal omhoog of naar achtere kan...
Denk ik ook als de resolutie van een tv 720*576 is, en van een computermonitor 1280*1024 voor de gemiddelde tft is, en een crt 1600*1200 ook wel haalt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:57 schreef Dskedar het volgende:
...graphics zijn evengoed als de pc versie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |