Is het wel leuker dan Vice of GTA3? Ik heb Vice meerdere malen uitgespeeld en ben er nog steeds niet op uitgekeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:58 schreef Mikkie het volgende:
Game on enzo
Zelf heb ik de storyline uitgespeeld, zit bijna op 84% met een aantal sidemissions enzo... maar heb al 'n tijd niet gespeeld. Ben er inmiddels toch een beetje op uitgekeken en heb simpelweg geen zin om al die horseshoes en tags enzo te doen...
Ik ook. Duurt wel extreem lang trouwens voordat die uitkomtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:01 schreef alsem het volgende:
Ik wacht eerlijk gezegt op de pc versie, die ga ik zeker kopen!
In juni toch? Dan valt het wel mee, maarja, nog wel een tijdje wachten ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:24 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ook. Duurt wel extreem lang trouwens voordat die uitkomt
Alsof ik dat niet gelezen had gekquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:21 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoevaak is er ondertussen al gevraagd wanneer de pc en xbox versie uitkomt?
Voor alle mensen die van plan zijn het nog te vragen:
Lees OP!
En voor de luie mensen:
Waarschijnlijk 10 juni (2005)
Bedankt, heeft geholpen :quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Weglopen en het nog een keer proberen?
Bij mij was ie de eerste keer dicht... toen ging ik een rondje rijden, en toen ik terugkwam was ie open en stond er niks. Keertje weglopen, luik ging dicht, toen weer er naartoe gewandeld, luik open... en daar stond ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |