Dan krijg ik een baggerspelertje van 3 tientjes, wat schiet ik daar mee op?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:02 schreef Varr het volgende:
Nee dat hoeft niet, dan speel je het lekker niet.
Het feit is dat al 5jaar DVD spelers net zo duur zijn als CDROM spelers zijn, heb je er geen, moet je niet zeiken.
Voor 5 tientjes heb je een dual layer brander dus niet zeuren.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:49 schreef Georges het volgende:
Dus omdat een dvd speler maar ongeveer 30 euro kost moet ik die kopen voor 1 spel?
Ik zal die dvd speler nooit gebruiken voor iets anders. Spel kost me dus ruim 80 euro zo.
Wat moet ik verder met een dvd speler in mijn pc, films kijken of zo? Daar heb ik me tv voor.
Als ik nou nog een brander zou hebben zou het wat anders zijn, maar die zijn wel wat duurder dan 30 euro.
Wat een bullshit dat mensen zonder dvd paupers zijn of slechte systemen hebben.
Tief op met je generalisaties.
Tief nou eens op met je gehuil over het feit dat je te scharrig bent om een dvd-speler te kopen. Durf met de tijd mee te gaanquote:Op zondag 29 mei 2005 21:40 schreef Georges het volgende:
[..]
Dan krijg ik een baggerspelertje van 3 tientjes, wat schiet ik daar mee op?
of gewoon helemaal niet op een console en alleen op de pcquote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk had GTA:SA op de PS1 gereleased moeten worden, want nu hebben ze mensen gedwongen een PS2 te kopen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet op een console en alleen op de pc
spel is al meer dan een half jaar op de markt, die homo's bij rockstar wilde het eerst op de ps2 uitbrengen, ik download hem ook hoor..quote:Op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-download, maar dit slaat echt helemaal nergens op
DVD-Rom = De toekomstquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Mja, je kan wel zeggen dat je dan een dvd-drive moet kopen, maar op deze manier snijd Rockstar zeker 10% van de doelgroep af.
Domme zet
Maar het speelt kut op een bureaustoel dus toch maar op de xboxquote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet op een console en alleen op de pc
Tja, je heb het over downloaden, mag niet hequote:Op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef alsem het volgende:
jo, waar is die reactie van neggix gebleven?
O jij moest ook nog even wat zeggen. Lees je eens in voordat je gaat lopen blaten.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tief nou eens op met je gehuil over het feit dat je te scharrig bent om een dvd-speler te kopen. Durf met de tijd mee te gaan![]()
Jij bent zeker zo'n tiepje dat elke week een brief naar het ministerie van verkeer en waterstaat stuurt om te klagen waarom je niet met je fiets op de snelweg mag![]()
Lul er dan ook niet overquote:Op maandag 30 mei 2005 18:10 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, je heb het over downloaden, mag niet heTrieste lui.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |