Dat wil dus zeggen dat de PS2 versie al een half jaar op de markt is. En voor zover ik weet worden games alleen maar goedkoper op den duur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien omdat het een half jaar later is.
Ja maar de xbox versie moet nog een hele hoop gaan verkopen, terwijl de meeste ps2 exemplaren nu wel verkocht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat de PS2 versie al een half jaar op de markt is. En voor zover ik weet worden games alleen maar goedkoper op den duur.
De Xbox versie is nog hardstikke nieuw en waarschijnlijk ook beter.
Ik vond de missies ook tegen vallen. In de eerste stad vond ik het wel cool allemaal, maar later in las venturesquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:37 schreef xaqz het volgende:
Vind hem tegen vallen op de ps2..
kijk maar gewoon paar paginas terugquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:15 schreef Fliepke het volgende:
hoi ik ben lui wat worden de systeemeisen voor de pc?
Oh shit, daar heb ik compleet overh een gelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef menesis het volgende:
[..]
kijk maar gewoon paar paginas terug![]()
kuchpagina2kuch
Op de PC dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst een preview gelezen in de PC Zone. Damn wat vet allemaal. Dit wordt echt één van de beste games ooit!!
Die is allang uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Cool, wanneer komt de PS2 versie uit?
PS. Beter stoppen ze Bigfoot in de PC versie... de aap dan hé!
ben bang dat de GFX niet meer van deze tijd zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst een preview gelezen in de PC Zone. Damn wat vet allemaal. Dit wordt echt één van de beste games ooit!!
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:04 schreef Pecker het volgende:
[..]
Euhhh.. een console produceert beeldlijnen, resolutie praat je over als je een pc aan je tv knoopt.
eikel
Cool, waar haal je zoiets en wa' kost da'quote:Op zondag 8 mei 2005 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelf gewoon een ps2 naar usb convertor voor mijn gamepad, dé ultieme GTA ervaring
Iets watr ik me al sinds het kopen van GTA:SA afvraag: hebben ze die resolutie nou naar beneden gegooid? Het ziet er zoveel brakker uit dan alle andere PS2 games...quote:Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef Keromane het volgende:
[..]
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)
en behalve dat, pal loopt op 50 mhz en ntsc op 60, en dat verschil merk je welquote:Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef Keromane het volgende:
[..]
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)
www.psxshop.nl of www.futuremax.nl , weet het even niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:53 schreef menesis het volgende:
[..]
Cool, waar haal je zoiets en wa' kost da'?
Offtopic:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en behalve dat, pal loopt op 50 mhz en ntsc op 60, en dat verschil merk je wel
Fout, sommige spellen draaien sneller in 60hzquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Offtopic:
Ten eerste is het niet mhz maar gewoon Hz, ten tweede is dat de verversingsfrequentie van het beeld, dat merk je alleen doordat het tv beeld wat meer "flikkert" bij 50 Hz, dit is op te lossen door een 100 Hz tv te kopen. Overigens komt dit alleen doordat de netspanning in de VS met 60 Hz fluctueert, en in de EU met 50 Hz. Dit staat helemaal los van beeldresoluties of framerates ofzo.
Niemand, behalve als je op iets betere graphics geilt of een bepaalde voorkeur hebt voor de xbox controllerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef H.Flick het volgende:
Wie kan er mij overtuigen om de Xbox versie te kopen? Ik heb de PS2 versie al.
Jammer, ik wilde ook wel weer eens een spel om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Niemand, behalve als je op iets betere graphics geilt of een bepaalde voorkeur hebt voor de xbox controller
Maar die nostromo, heeft die ook analoge throtles?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Offtopic:
Ten eerste is het niet mhz maar gewoon Hz, ten tweede is dat de verversingsfrequentie van het beeld, dat merk je alleen doordat het tv beeld wat meer "flikkert" bij 50 Hz, dit is op te lossen door een 100 Hz tv te kopen. Overigens komt dit alleen doordat de netspanning in de VS met 60 Hz fluctueert, en in de EU met 50 Hz. Dit staat helemaal los van beeldresoluties of framerates ofzo.
Ontopic: Ik heb zelf een Belkin Nostromo n52, dit is echt ideaal voor fps spellen, en ook voor spellen zoals gta. Alle toetsen zijn in te stellen, ook toets-combo's. Veel relaxter dan een controller
Nee, das dan weer net het enige wat ie niet heeft, wat er wel opzit is een vierpuntsdruktoets, die de meeste controllers ook wel hebben. Hier een plaatje:quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar die nostromo, heeft die ook analoge throtles?
quote:Helicopters
Motoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vele andere functies![]()
Gelukkig heb ik rond die tijd vakantie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef Steve-O het volgende:
damn nog maar 2 weken ofzo .
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Das minder, want met name in SA MOET je echt analoge throtles hebben om het fatsoenlijk te kunnen spelen. In VC was het hoogstens irritant met de heli's, maar in SA kun je echt niet zonder
Denk aan:
[..]Hmmm als het niet meer zonder kan zou het spel voor 90% van de pc-spelers niet geschikt zijn... zullen ze wel wat voor verzonnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vele andere functies
hoop ikI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Gelukkig heb ik morgen mijn laatste echte toetsquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik rond die tijd vakantie...
-orgineel kopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef Cerbie het volgende:
Als deze versie ook streamed van de DVD mag ik wel een nieuwe speler kopen, of hopen dat ie het een beetje fatsoenlijk moet doen. Dat ding is nog erger dan een PS2 drive
Een image is in dit geval beter, met streamen wordt de data van de schijf gelezen, dus is die ook eens daadwerkelijk nodigquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-orgineel kopen
-No-Cd crack opdoen
Handig
Ik heb er pas sinds 4 maanden 1quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:27 schreef speedfreakssj het volgende:
welke idioot heeft er nu nog geen dvd drive dan? als je die niet hebt, hoe draait men dan andere spellen en zo>
dan moet je nog wel ZO"N oude PC hebben/
Zijn nog genoeg spellen die op cd uitkomen, maar wordt tegenwoordig wel wat meer dat het op dvd komt. En je hoeft niet perse oude pc te hebben om alleen een cd-rom speler te hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:27 schreef speedfreakssj het volgende:
welke idioot heeft er nu nog geen dvd drive dan? als je die niet hebt, hoe draait men dan andere spellen en zo>
Hoewel je het bij een nieuwe computer niet hoeft te doen om geld te besparen, in plaats van een dvd-rom een cd-rom drive erin proppen scheelt in de kosten niets...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Zijn nog genoeg spellen die op cd uitkomen, maar wordt tegenwoordig wel wat meer dat het op dvd komt. En je hoeft niet perse oude pc te hebben om alleen een cd-rom speler te hebben
Dat is ook wel zo, je kan nu beter wanneer je nieuwe pc koopt dvd-rom erbij kopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hoewel je het bij een nieuwe computer niet hoeft te doen om geld te besparen, in plaats van een dvd-rom een cd-rom drive erin proppen scheelt in de kosten niets...
neu, de meeste pc's die geen dvd drive hebben zullen ook wel te oud zijn voor het spelquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Mja, je kan wel zeggen dat je dan een dvd-drive moet kopen, maar op deze manier snijd Rockstar zeker 10% van de doelgroep af.
Domme zet
Waarschijnlijk gaat dit spel ook wel op een P4 1.5 / 64mb videokaart draaien, en ik ken zat mensen die op een soortgelijke CPU geen DVD-drive hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef alsem het volgende:
[..]
neu, de meeste pc's die geen dvd drive hebben zullen ook wel te oud zijn voor het spel
Ja want alle games staan tegenwoordig alleen op DVD.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:27 schreef speedfreakssj het volgende:
Dat is onzin natuurlijk. Toen ik mijn pc kocht zag ik het nut niet in van een dvd drive.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef alsem het volgende:
[..]
neu, de meeste pc's die geen dvd drive hebben zullen ook wel te oud zijn voor het spel
Ik heb nog wel een samsung DVD drive liggen. Kopen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 03:17 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Toen ik mijn pc kocht zag ik het nut niet in van een dvd drive.
Zie ik trouwens nog steeds het nut niet van in.
Als dit spel alleen op dvd uitkomt dan download ik het wel. Zal vast wel een crack voor uitkomen.
Slaat natuurlijk nergens op om je te verplichten een dvd drive te kopen als het het zo goed op een cd-rom kan.
Nee eigenlijk nooit. Zeker als ik hem voor de tweede keer speel dan doe ik het juist rustig aan. En als ik dood ging of opgepakt werd of een missie niet haalde dan lade ik altijd weer een save game. Zeker verder in het spel scheeld je dat zoveel aan wapens zoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:56 schreef Freel het volgende:
Ik speelde GTA3 en GTA - Vice City altijd samen met een vriend van mij. Als je werd neergeschoten of opgepakt dan mocht de ander weer. (Natuurlijk wel op een voor de ander fijne manier spelen, dus veel actie en geen tijdrekken enzo.). Hebben jullie dat ook wel eens gedaan? Dus om de beurt met iemand de GTA serie spelen?
En is San Andreas de moeite waard? Wil hem gaan kopen als hij voor de pc uit is.
Same here. op de PC en X-Box ziet het er ook veel mooier uit dan PS2, teminste bij GTA3 en Vice City was dat wel het geval.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:37 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb eventjes (hooguit 10 minuten) gespeeld op de ps2. Maar wat speelt dat irritant, als je de pc gewend bent
Idd!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Same here. op de PC en X-Box ziet het er ook veel mooier uit dan PS2, teminste bij GTA3 en Vice City was dat wel het geval.
Ik denk dat het wachten dubbel en dwars waard is![]()
Succes, je moet echt zo ontzettend veel verzamelen als je de 100% wil halen, in VC en GTA3 had je unique stunts en hidden packages, maar in SA Heb je in elke stad iets van 50 dingen die je moet verzamelen plus nog dingen die je door de hele staat kan vinden, ben je wel ff zoet mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in SA eerst gewoon wat missies ga doen (Misschien wel allemaal) en daarna een keer op nieuw begin en voor de 100% ga.
Als het maar weer zo'n perfect spel is. Zoals de voorgangers. Echt altijd van genoten!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Succes, je moet echt zo ontzettend veel verzamelen als je de 100% wil halen, in VC en GTA3 had je unique stunts en hidden packages, maar in SA Heb je in elke stad iets van 50 dingen die je moet verzamelen plus nog dingen die je door de hele staat kan vinden, ben je wel ff zoet mee.
Die hebben dan pech...en paupers met zulke kutsystemen zijn zowiezo niet de doelgroep van Rockstarquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dit spel ook wel op een P4 1.5 / 64mb videokaart draaien, en ik ken zat mensen die op een soortgelijke CPU geen DVD-drive hebben
Hij komt uit op een DVD dus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef fayakill het volgende:
[..]
Die hebben dan pech...en paupers met zulke kutsystemen zijn zowiezo niet de doelgroep van Rockstar![]()
Ja toch...meeste games laatste tijd.quote:
HL2 had ik gelukkig op DVDquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:27 schreef fayakill het volgende:
[..]
Ja toch...meeste games laatste tijd.
er is wel een kans dat er een 5 of 6 cd versie uitkomt, zoals ook bij HL2 en UT2k4 het geval was![]()
Ja! Zo speelde ik alle GTA series heel vaak, Met name GTA1. Op een gegeven moment hadden we de regel dat als je aan de beurt was; je minimaal 1 politie achter je aan moest hebben, zodat het allemaal sneller ging. Zo speelden we het spel zelfs vaak met zn 3en. Eéntje was dan meestal de lul: de andere twee personen bleven op CTRL drukken met de rocketlauncher totdat persoon 3 niet meer aan de beurt wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:56 schreef Freel het volgende:
Ik speelde GTA3 en GTA - Vice City altijd samen met een vriend van mij. Als je werd neergeschoten of opgepakt dan mocht de ander weer. (Natuurlijk wel op een voor de ander fijne manier spelen, dus veel actie en geen tijdrekken enzo.). Hebben jullie dat ook wel eens gedaan? Dus om de beurt met iemand de GTA serie spelen?
En is San Andreas de moeite waard? Wil hem gaan kopen als hij voor de pc uit is.
Helaas was die multiplayer zo bagger als de pest (mede door een slechte organistatie binnen het MTA teamquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik speelde GTA: Vice City altijd multiplayer online met een mod. Ook erg leuk, maar Freel ik heb dat ook wel is met vrienden gedaan. Is inderdaad erg lollig, we hadden ook dan een wedstrijdje wie de meeste schade en geld kon krijgen
En dus voelen ze zich te oud??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:32 schreef menesis het volgende:
Alleen GTA San Andreas speel ik nooit meer met vrienden... Niemand houdt meer van gamen!(ben ondertussen 20)
Als je eerst de Missies gaat doen dan weet je de tweede keer de weg al behoorlijk goed. En met een map er bij moet alles wel te vinden zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Succes, je moet echt zo ontzettend veel verzamelen als je de 100% wil halen, in VC en GTA3 had je unique stunts en hidden packages, maar in SA Heb je in elke stad iets van 50 dingen die je moet verzamelen plus nog dingen die je door de hele staat kan vinden, ben je wel ff zoet mee.
Met een map erbij moet alles wel te vinden zijn ja, houd er alleen rekening mee dat je ongeveer 3 keer zo veel moet verzamelen als in GTA 3 en VC.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je eerst de Missies gaat doen dan weet je de tweede keer de weg al behoorlijk goed. En met een map er bij moet alles wel te vinden zijn.
Teninste, zo was het bij GTA 3 en VC.
In GTA3 had je geen mapquote:Op zondag 29 mei 2005 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je eerst de Missies gaat doen dan weet je de tweede keer de weg al behoorlijk goed. En met een map er bij moet alles wel te vinden zijn.
Teninste, zo was het bij GTA 3 en VC.
volgens mijzijn de susteemeise al dermate hoog dat in die PC standaard een dvd drive zitten. ZELFS achmed PC's en va de aldi en zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Mja, je kan wel zeggen dat je dan een dvd-drive moet kopen, maar op deze manier snijd Rockstar zeker 10% van de doelgroep af.
Domme zet
idd, wilde ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef fayakill het volgende:
[..]
Die hebben dan pech...en paupers met zulke kutsystemen zijn zowiezo niet de doelgroep van Rockstar![]()
Maar die waren wel te vinden op het wereld wijde web.quote:
Ik ken de systeemeisen niet, maar het is een engine uit 2001. Je hebt wss een P4 1.5ghz oid nodig. Als je een DVD-Drive nodig hebt, kun je die voor 20-25 euro kopen. Kwaliteit is niet belangrijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:25 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
volgens mijzijn de susteemeise al dermate hoog dat in die PC standaard een dvd drive zitten. ZELFS achmed PC's en va de aldi en zo.
OK, als je je PC bij elkaar geachmed hebt niet nee, maar wat kost zon ding nu? 30 euro voor een echte goede ofzo?
In-game (dus in het menu) had je géén map!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar die waren wel te vinden op het wereld wijde web.
Op die map inhet spel staat toch niet waar alles ligt.
Heb je er in SA eigenlijk wel iets aan om alles te verzamelen? De pakketjes in 3 en VC leverde je veel wapens op. Iets wat voor de laatere missies het verschil maakte tussen moeilijk en makkelijk.
CD-Speler: 10-15 euroquote:Op zondag 29 mei 2005 20:02 schreef Varr het volgende:
Nee dat hoeft niet, dan speel je het lekker niet.
Het feit is dat al 5jaar DVD spelers net zo duur zijn als CDROM spelers zijn, heb je er geen, moet je niet zeiken.
Dan krijg ik een baggerspelertje van 3 tientjes, wat schiet ik daar mee op?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:02 schreef Varr het volgende:
Nee dat hoeft niet, dan speel je het lekker niet.
Het feit is dat al 5jaar DVD spelers net zo duur zijn als CDROM spelers zijn, heb je er geen, moet je niet zeiken.
Voor 5 tientjes heb je een dual layer brander dus niet zeuren.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:49 schreef Georges het volgende:
Dus omdat een dvd speler maar ongeveer 30 euro kost moet ik die kopen voor 1 spel?
Ik zal die dvd speler nooit gebruiken voor iets anders. Spel kost me dus ruim 80 euro zo.
Wat moet ik verder met een dvd speler in mijn pc, films kijken of zo? Daar heb ik me tv voor.
Als ik nou nog een brander zou hebben zou het wat anders zijn, maar die zijn wel wat duurder dan 30 euro.
Wat een bullshit dat mensen zonder dvd paupers zijn of slechte systemen hebben.
Tief op met je generalisaties.
Tief nou eens op met je gehuil over het feit dat je te scharrig bent om een dvd-speler te kopen. Durf met de tijd mee te gaanquote:Op zondag 29 mei 2005 21:40 schreef Georges het volgende:
[..]
Dan krijg ik een baggerspelertje van 3 tientjes, wat schiet ik daar mee op?
of gewoon helemaal niet op een console en alleen op de pcquote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk had GTA:SA op de PS1 gereleased moeten worden, want nu hebben ze mensen gedwongen een PS2 te kopen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet op een console en alleen op de pc
spel is al meer dan een half jaar op de markt, die homo's bij rockstar wilde het eerst op de ps2 uitbrengen, ik download hem ook hoor..quote:Op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-download, maar dit slaat echt helemaal nergens op
DVD-Rom = De toekomstquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Domme zet
Maar het speelt kut op een bureaustoel dus toch maar op de xboxquote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet op een console en alleen op de pc
Tja, je heb het over downloaden, mag niet hequote:Op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef alsem het volgende:
jo, waar is die reactie van neggix gebleven?
O jij moest ook nog even wat zeggen. Lees je eens in voordat je gaat lopen blaten.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tief nou eens op met je gehuil over het feit dat je te scharrig bent om een dvd-speler te kopen. Durf met de tijd mee te gaan![]()
Jij bent zeker zo'n tiepje dat elke week een brief naar het ministerie van verkeer en waterstaat stuurt om te klagen waarom je niet met je fiets op de snelweg mag![]()
Lul er dan ook niet overquote:Op maandag 30 mei 2005 18:10 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, je heb het over downloaden, mag niet heTrieste lui.....
Infantiel... jaaaa dat is natuurlijk geen vooroordeelquote:Op maandag 30 mei 2005 18:40 schreef Georges het volgende:
[..]
O jij moest ook nog even wat zeggen. Lees je eens in voordat je gaat lopen blaten.
Met je infantiele vooroordelen. Einde discussie.
edit: Overigens, ik heb geen grote bezwaren tegen het kopen van een dvd-speler aangezien dat inderdaad de toekomst is. Op dit moment is de cd-rom echter nog een goed alternatief.
En ik ga niet 60 euro voor een brander neertellen. Als ik iets koop wil ik kwaliteit en niet een flutbrander.
Maar nogmaals, het is wel goed zo.
Als je merk en type weet kun je op de site van de fabrikant hoogstwaarschijnlijk wel de specs vinden...quote:Op maandag 30 mei 2005 18:54 schreef Blik het volgende:
hoe kun je eigenlijk zien of je DVD-speler 8speed is, ik kan het nergens vinden in mijn computer
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Gaat weer lekker ontopic. Mensen die zeuren over de dvd moeten gewoon niet zo zeuren, en de mensen met dvd moeten ook niet zo zeuren over mensen zonder dvd![]()
OT
Wordt gta:sa wereldwijd gereleased, of eerst in amerika en daarna europa ofzo.
Eerst amerika (4juliquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Gaat weer lekker ontopic. Mensen die zeuren over de dvd moeten gewoon niet zo zeuren, en de mensen met dvd moeten ook niet zo zeuren over mensen zonder dvd![]()
OT
Wordt gta:sa wereldwijd gereleased, of eerst in amerika en daarna europa ofzo.
NU nog niet iig...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:27 schreef Deviant1nl het volgende:
ok, thanks.
leuk dat ie nu ook alweer via ''een andere bekende manier'' te verkrijgen is. Zelf doe ik het niet in ieder geval aangezien ik in winkel werk en daar wel haal dus.
was voor xbox al tegengekomen, maar ik praat er verder maar niet over want ik weet hoe het dan verder gaat in het topicquote:
San_Andreas_XBOX.iso zeker?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:29 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
was voor xbox al tegengekomen, maar ik praat er verder maar niet over want ik weet hoe het dan verder gaat in het topic
Hier toch ook? Of was het 9e in EU ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vanaf 7 Juni he dan wordt ie in de VS gereleased
10equote:Op woensdag 1 juni 2005 15:18 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Hier toch ook? Of was het 9e in EU ?
Zevende it isquote:
Hiero is ie vanaf de 10e verkrijgbaarquote:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat dat ook in Europa is...quote:Coming to PC - June 7th 2005
Idd, geloof me nou maar de 10e komt ie hier in de winkels te liggen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:04 schreef Varr het volgende:
Ja er staat
[..]
Dat hoeft nog niet te betekenen dat dat ook in Europa is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |