www.psxshop.nl of www.futuremax.nl , weet het even niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:53 schreef menesis het volgende:
[..]
Cool, waar haal je zoiets en wa' kost da'?
Offtopic:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en behalve dat, pal loopt op 50 mhz en ntsc op 60, en dat verschil merk je wel
Fout, sommige spellen draaien sneller in 60hzquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Offtopic:
Ten eerste is het niet mhz maar gewoon Hz, ten tweede is dat de verversingsfrequentie van het beeld, dat merk je alleen doordat het tv beeld wat meer "flikkert" bij 50 Hz, dit is op te lossen door een 100 Hz tv te kopen. Overigens komt dit alleen doordat de netspanning in de VS met 60 Hz fluctueert, en in de EU met 50 Hz. Dit staat helemaal los van beeldresoluties of framerates ofzo.
Niemand, behalve als je op iets betere graphics geilt of een bepaalde voorkeur hebt voor de xbox controllerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef H.Flick het volgende:
Wie kan er mij overtuigen om de Xbox versie te kopen? Ik heb de PS2 versie al.
Jammer, ik wilde ook wel weer eens een spel om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Niemand, behalve als je op iets betere graphics geilt of een bepaalde voorkeur hebt voor de xbox controller
Maar die nostromo, heeft die ook analoge throtles?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Offtopic:
Ten eerste is het niet mhz maar gewoon Hz, ten tweede is dat de verversingsfrequentie van het beeld, dat merk je alleen doordat het tv beeld wat meer "flikkert" bij 50 Hz, dit is op te lossen door een 100 Hz tv te kopen. Overigens komt dit alleen doordat de netspanning in de VS met 60 Hz fluctueert, en in de EU met 50 Hz. Dit staat helemaal los van beeldresoluties of framerates ofzo.
Ontopic: Ik heb zelf een Belkin Nostromo n52, dit is echt ideaal voor fps spellen, en ook voor spellen zoals gta. Alle toetsen zijn in te stellen, ook toets-combo's. Veel relaxter dan een controller
Nee, das dan weer net het enige wat ie niet heeft, wat er wel opzit is een vierpuntsdruktoets, die de meeste controllers ook wel hebben. Hier een plaatje:quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar die nostromo, heeft die ook analoge throtles?
quote:Helicopters
Motoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vele andere functies![]()
Gelukkig heb ik rond die tijd vakantie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef Steve-O het volgende:
damn nog maar 2 weken ofzo .
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Das minder, want met name in SA MOET je echt analoge throtles hebben om het fatsoenlijk te kunnen spelen. In VC was het hoogstens irritant met de heli's, maar in SA kun je echt niet zonder
Denk aan:
[..]Hmmm als het niet meer zonder kan zou het spel voor 90% van de pc-spelers niet geschikt zijn... zullen ze wel wat voor verzonnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vele andere functies
hoop ikI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Gelukkig heb ik morgen mijn laatste echte toetsquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik rond die tijd vakantie...
-orgineel kopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef Cerbie het volgende:
Als deze versie ook streamed van de DVD mag ik wel een nieuwe speler kopen, of hopen dat ie het een beetje fatsoenlijk moet doen. Dat ding is nog erger dan een PS2 drive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |