Misschien omdat het een half jaar later is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bij GCShop he,
Wel vreemd dat de Xbox versie goedkoper is dan de PS2 versie. Maar ja, niet mijn probleem, ik heb ook de PC versie besteld.
Dat wil dus zeggen dat de PS2 versie al een half jaar op de markt is. En voor zover ik weet worden games alleen maar goedkoper op den duur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien omdat het een half jaar later is.
Ja maar de xbox versie moet nog een hele hoop gaan verkopen, terwijl de meeste ps2 exemplaren nu wel verkocht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat de PS2 versie al een half jaar op de markt is. En voor zover ik weet worden games alleen maar goedkoper op den duur.
De Xbox versie is nog hardstikke nieuw en waarschijnlijk ook beter.
Ik vond de missies ook tegen vallen. In de eerste stad vond ik het wel cool allemaal, maar later in las venturesquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:37 schreef xaqz het volgende:
Vind hem tegen vallen op de ps2..
kijk maar gewoon paar paginas terugquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:15 schreef Fliepke het volgende:
hoi ik ben lui wat worden de systeemeisen voor de pc?
Oh shit, daar heb ik compleet overh een gelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef menesis het volgende:
[..]
kijk maar gewoon paar paginas terug![]()
kuchpagina2kuch
Op de PC dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst een preview gelezen in de PC Zone. Damn wat vet allemaal. Dit wordt echt één van de beste games ooit!!
Die is allang uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Cool, wanneer komt de PS2 versie uit?
PS. Beter stoppen ze Bigfoot in de PC versie... de aap dan hé!
ben bang dat de GFX niet meer van deze tijd zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst een preview gelezen in de PC Zone. Damn wat vet allemaal. Dit wordt echt één van de beste games ooit!!
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:04 schreef Pecker het volgende:
[..]
Euhhh.. een console produceert beeldlijnen, resolutie praat je over als je een pc aan je tv knoopt.
eikel
Cool, waar haal je zoiets en wa' kost da'quote:Op zondag 8 mei 2005 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelf gewoon een ps2 naar usb convertor voor mijn gamepad, dé ultieme GTA ervaring
Iets watr ik me al sinds het kopen van GTA:SA afvraag: hebben ze die resolutie nou naar beneden gegooid? Het ziet er zoveel brakker uit dan alle andere PS2 games...quote:Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef Keromane het volgende:
[..]
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)
en behalve dat, pal loopt op 50 mhz en ntsc op 60, en dat verschil merk je welquote:Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef Keromane het volgende:
[..]
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |