Gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Klonk het volgende:
Gran Turismo 4
kan hier iemand ff een slotje op rossen, had iemand last van centrale topic blindheid
Why wasn't I told?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:31 schreef Tain het volgende:
Morgen (Zondag 27 maart) zijn Speknek en ik niet aanwezig en er bestaat dus een kans dat er topics worden gesloten door mensen van de eindredactie van FOK!Games (Vagere_Hein, Lizardtattoo en Notorious_Roy)
Omdat jij toch wel misbruikt maakt van je rechtenquote:
dat je dat nog durft te zeggen na dat geintje met robhimself....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat jij toch wel misbruikt maakt van je rechten
Sinds het gezeik met GinaG.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
sinds waneer zijn online gebeurtenissen banwaardig eigenlijk...
Als je post totaal niet tegen BMH gericht was, en je verhaal niets te maken heeft met een voorval met BMH en het puur alleen over een hypothetisch geval van TKen in het aankomende spel ging, dan was de ban inderdaad onterecht.quote:Ik val BMH niet echt persoonlijk aan ofzo ik ga aleen mijn visie op TKers binnen SC ...
of mag ik daar mijn mening niet opgeven? ... krijg ik hier ook een ban voor?
Anders rakel je even compleet niet relevant je eigen menstruele problemen opquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:46 schreef GinaG het volgende:
Laten we niet vergeten dat de gebande persoon in kwestie veel eerder en met meerdere mensen ''gezeik'' heeft gehad op Fok! over online gebeurtenissen
Kan me goed voorstellen dat de crew dat goed zat word.
Nee hoor, mensen zonder strafblad krijgen waarschuwingen, daarna notes, daarna een ban. Mensen die al een ban hebben krijgen zwaardere bans zonder waarschuwingen. Niks gelijke strafmaat, three strikes you're out.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:48 schreef Rodie83 het volgende:
Speerpunt van beleid is namelijk dat het in alle gevallen gelijk wordt uitgevoerd.
De 2e post is inderdaad gemeld, dat worden alle bans of het moet toevallig opgemerkt worden door een FA of A. En hoezo wordt er niet concreet gemodereerd? Iedereen, waarvan ik het heb gezien, is gebanned omdat ze door zijn gegaan na de waarschuwing en dat is dus niet alleen Gamedemon.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
Die 1e ban heb ik het niet over hoor, ook al was deze overdreven, ik kan mij goed voorstellen dat die late post toen de druppel was. Maar deze 2e ban moet toch door iemand gereport zijn, de FA's lezen volgens mij niet zo fanatiek mee in GAM.
Hoe onzorgvuldig GD's formulering ook is, ik vind niet dat je iemand kan bannen als hij duidelijk er op wijst dat er in dat topic niet concreet gemodereerd is. Dat BANBANBAN moet iemand dan even door de vingers kunnen zien.
Wat de FA's doen, hun pakkie aan, maar er mag toch wel eens goed worden nagedacht over waar ze op dit moment mee bezig zijn. B&H is binnen no time leeggeveegd om niets, er worden bans om niets uitgedeeld, en juist dingen die een ban verdienen worden genegeerd.
Zoals je al zei ben ik juist een voorstander van een redelijk strak beleid, alleen dan wel graag duidelijk, terecht met ruimte voor discussie. In GAM gaat het hartstikke goed de laatste tijd, alleen deze Ban's van GD .... tjah. Misschien een leuk idee om 'clementie' aan te vragen voor deze 2e ban van GD. Een waarschuwing is meer dan genoeg in dit geval.
Ik en HomerJ zijn anders niet gebanned, terwijl wij er ook nog op door gingen. BMH trouwens ook nu ik het zo zie. Dus dat zijn drie bans, geef ze maar door aan een FA. Van HomerJ en mij zal 't onze eerste wel zijn vermoed ik, dus dat zal 24 of 48 uur zijn. BMH zal wel vaker in de ban geweest zijn, dus dan pleit ik voor een weekje. Als jullie consequent zijn, tenminste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef Tain het volgende:
Iedereen, waarvan ik het heb gezien, is gebanned omdat ze door zijn gegaan na de waarschuwing en dat is dus niet alleen Gamedemon.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:25 schreef BMH het volgende:
Precies. Ik erger me enorm aan mensen die anderen proberen te iriteren of te beledigen.
Eindelijk een Mod die het WEL begrijpt.
Ontopic:
Hier kun je een CooP filmpje zien die 1up heeft gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:32 schreef BMH het volgende:
Dan speel je niet met mij. Ik zit er niet mee hoor. Ingame zeg je namelijk ook helemaal niets.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef HomerJ het volgende:
BMH ik vind eerlijk gezegd jouw Teamplay niet geweldig. Altijd als ik met jouw speel is het zo van: Rennen! Rennen! Haasten! zonder tactiek storm je op de mercs af.
Allen dus NA de waarschuwing.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Als je daarom al gebanned wordt, doe mij dan ook maar een weekbanEn alle anderen hierboven natuurlijk die niet ontopic doorgaan
Trieste ban, dit...
Het is dat het 1 april is, anders had ik toch wel mijn bedenkingen gehad bij dit plaatjequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
THERE IS NO JUSTICE, THERE IS ONLY US.
Het is dat het 1 april is, anders had ik toch wel mijn bedenkingen gehad bij dit plaatjequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
THERE IS NO JUSTICE, THERE IS ONLY US.
Jij neemt jezelf te serieus. Hilarisch!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:01 schreef twi het volgende:
Ik heb ook gevraagd voor een ban op mezelf, Rodie idem dito. Vreemd dat wij dan niet gebanned worden. Ik zie nu pas dat Gamedemon weer gebanned is. Ik dacht dat het dieptepunt al bereikt was, maar dit is toch wel de triestheid zelve. Bah...
/edit:
[..]
Ik en HomerJ zijn anders niet gebanned, terwijl wij er ook nog op door gingen. BMH trouwens ook nu ik het zo zie. Dus dat zijn drie bans, geef ze maar door aan een FA. Van HomerJ en mij zal 't onze eerste wel zijn vermoed ik, dus dat zal 24 of 48 uur zijn. BMH zal wel vaker in de ban geweest zijn, dus dan pleit ik voor een weekje. Als jullie consequent zijn, tenminste.
Ik zal voor het gemak de betreffende offtopic reacties even opzoeken:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allen dus NA de waarschuwing.
Het gaat niet om serieus nemen, het gaat om consequent zijn. Dat ik niet ben gebanned, samen met een paar anderen waaronder jij, is inconsequent.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij neemt jezelf te serieus. Hilarisch!![]()
P.s. Ik ben 1 keer gebaneed en dat was meteen 1 week lang.
Donequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:55 schreef The_Hives het volgende:
Kan een modje de titel van dit topic [Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic veranderen in:
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic
Die komen in de wikiquote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef Cerbie het volgende:
Als je het toch over de FAQ hebt, er ontbreken een paar handhelds geloof ik
Ik ga er extra op lettenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
Zou er wat strenger gemod kunnen worden op zeker users die inplaats van MS. M$ posten?
gewoon ff die $ weghalen, het is echt TE irritant en het word gewoon overal geaccepteerd.
als ik Kidtendo of zoiets dergelijks zeg word het ook verwijderd
En op Xbox. Krijg moordneigingen wanneer users X-Box of X-box posten. Argh.quote:
X-box is een typfoutje, M$ is opzettelijk denigrerend.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
En op Xbox. Krijg moordneigingen wanneer users X-Box of X-box posten. Argh.
Was eigenlijk niet zo serieus bedoeld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
X-box is een typfoutje, M$ is opzettelijk denigrerend.
Om het topic schoon te houden als reactie op BMH. Als jij de stemming maakt, kun je ook een reactie verwachten. Dus als jij je mond houdt met onzinnig en ongegrond gebash, dan hoef je ook niet later te huilen dat er sigs weggehaald moeten worden.quote:ik denk dat twi best bereid is zijn sig weg te halen als jij die van jou weghaalt
Als ik kom melden dat ik M$'s microtransacties een idioot verschijnsel vind dan zeg ik dat. Als jij dat niet vind dan zeg jij dat toch, maar dan hoeft je mij niet te beledigen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Om het topic schoon te houden als reactie op BMH. Als jij de stemming maakt, kun je ook een reactie verwachten. Dus als jij je mond houdt met onzinnig en ongegrond gebash, dan hoef je ook niet later te huilen dat er sigs weggehaald moeten worden.
Het punt is dat jij zulke berichten overdrijft zodat ze provocerend en stemmingmakerig overkomen. En waarom zijn microtransacties een idioot verschijnsel? Het is blijkbaar een vraag van veel gamers, gezien de handelaars die hun slag slaan op eBay omtrent MMORPG's en dergelijke. En bovendien, al vind je zulke ideeen waanzin, uit je dan op een normale manier in plaats van dat trieste provoceren. Dan provoceer ik terug.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:08 schreef BMH het volgende:
Als ik kom melden dat ik M$'s microtransacties een idioot verschijnsel vind dan zeg ik dat. Als jij dat niet vind dan zeg jij dat toch, maar dan hoeft je mij niet te beledigen.
Ik blijf Microsoft afkorten met M$ als ze van die idiote geldrovende fratsen uithalen (windows prijs, microtransacties etc). Vind je dat erg? Dan ga je me toch beledigen. Of je reageert gewoon niet.
Vraag aan speknek: wat is er veranderd aan mijn bericht gepost op zondag 8 mei 2005 @ 17:05?
Als je ongeveer 10 posts omhoog leest snap je het misschienquote:Op zondag 8 mei 2005 20:08 schreef BMH het volgende:
Vraag aan speknek: wat is er veranderd aan mijn bericht gepost op zondag 8 mei 2005 @ 17:05?
Als jij je ergert aan mijn sig dan verander ik hem wel. Ik ben ook niet de ergste. Maar ik snap het gewoon niet dat er meteen zo fel word gereageert op een mening van mij.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het punt is dat jij zulke berichten overdrijft zodat ze provocerend en stemmingmakerig overkomen. En waarom zijn microtransacties een idioot verschijnsel? Het is blijkbaar een vraag van veel gamers, gezien de handelaars die hun slag slaan op eBay omtrent MMORPG's en dergelijke. En bovendien, al vind je zulke ideeen waanzin, uit je dan op een normale manier in plaats van dat trieste provoceren. Dan provoceer ik terug.Zou jij je sig nu ook willen wijzigen in iets normaals
Of moet ik dat vragen aan Tain
Als ik met een stelling of mening kom word de sfeer nog niet bagger. Het is de manier waarop hier op fok geantwoord word op meningen. Die is zo hard en idioot vergeleken met andere fora dat er gewoon niets meer leuks te vinden is op GAM.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef twi het volgende:
Als je meningen wat genuanceerder zou brengen, dat zou een hoop felle reacties schelen. Zoals bijvoorbeeld die nergens op slaande sig en de speciale aankondiging daarvan in een Xbox topic.
Leuk trouwens dat je na al die provocerende meningen en "M$"-geneuzel nu ineens de wijze volwassen persoon die de sfeer op FOK! bekritiseert uit begint te hangen in dat topic
Da's onzin, je moet gewoon begrijpen dat je niet zomaar even een Xbox topic binnen moet komen denderen om een item als microtransacties waar nog compleet niets over bekend is qua toepassing met zo'n belachelijk te maken door zo'n verwijzing naar je stokende sig, als je al weet welke reputatie je hier hebt als Ninty fanboy.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ik met een stelling of mening kom word de sfeer nog niet bagger. Het is de manier waarop hier op fok geantwoord word op meningen. Die is zo hard en idioot vergeleken met andere fora dat er gewoon niets meer leuks te vinden is op GAM.
Nogmaals: Als ik het ergens niet mee eens bent dan zeg ik dat. Dit keer was het de microtransacties een andere keer is het EA. Je moet begrijpen dat ik niet zo'n fanboy ben die zegt dat elke andere console slecht is omdat ik de meeste games speel op mijn gamecube. Dat is klink klare onzin. Ik speel zoveel mogelijk games op alle consoles en daarna trek ik mijn conclusie en kom ik met mijn mening.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
Da's onzin, je moet gewoon begrijpen dat je niet zomaar even een Xbox topic binnen moet komen denderen om een item als microtransacties waar nog compleet niets over bekend is qua toepassing met zo'n belachelijk te maken door zo'n verwijzing naar je stokende sig, als je al weet welke reputatie je hier hebt als Ninty fanboy.
Hoewel ook ik soms niet positief ben de spaarzame keren dat ik in een Nintendo topic (eigenlijk alleen het Revo topic, de laatsate tijd wel met flinke regelmaat) kom, zijn dat zo goed als nooit zinnen om een bepaald iets compleet uit z'n verband te trekken en zo belachelijk te maken. En dat doe jij wel, regelmatig zelfs, in diverse Xbox topics.
Vandaar dat de sfeer hier frequent zo hard is na een reactie van jou. Op onzin wordt nu eenmaal fel gereageerd door mensen die "hun" systeem willen beschermen. En dat dat dan soms op de persoon af gespeeld wordt omdat er op zo'n vrij onzinnige reactie gewoon geen enkel normaal argument mogelijk is, dat wijt ik dan zelf aan degene die de bal kaatst.
Prima dat je het zegt en er zijn er vast wel meer die ongeveer dezelfde mening hebben als jou, maar breng het niet zo stokerig door dan M$ en peter moneyneuks te typen. Voor de rest niks mis met discussies, maar laat andere mensen in hun waarde die een andere opvatting hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: Als ik het ergens niet mee eens bent dan zeg ik dat. Dit keer was het de microtransacties een andere keer is het peter moneyneuks.
Ik denk dat ik dat nou juist wel doe. Ik ben namelijk niet de persoon die fel reageert op iemand die een andere mening heeft. En het is EA geworden (peter's achternaam werd me wat te moeilijkquote:Op maandag 9 mei 2005 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Prima dat je het zegt en er zijn er vast wel meer die ongeveer dezelfde mening hebben als jou, maar breng het niet zo stokerig door dan M$ en peter moneyneuks te typen. Voor de rest niks mis met discussies, maar laat andere mensen in hun waarde die een andere opvatting hebben.
Dat zou wel mogen, maar ik heb ze zelf ook niet. Waarom wil je ze hebben?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:53 schreef Fuxl het volgende:
Mag ik de links naar de vorige GAM FB delen?
BVD..
Nou, daar ben ik blij voor. Heb je en voor jan lul een Xbox gekocht, en zien we je niet meer in 't Xbox topic terug. Want voor iemand die doet alsof 'ie zoveel verstand heeft van de dingen waar 'ie een mening over heeft, heb je wel verrek weinig inlevingsvermogen.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:59 schreef BMH het volgende:
Ik vind M$ nu eenmaal een prut bedrijf. Altijd al geweest imo. En die microtransacties vind ik weer een voorbeeld van M$'s idiote geldroof acties. Hotmail kost 20 EUR voor 10 mb, xbox live kost 60 per jaar + je moet nog updates kopen voor bepaalde games. En nu moet je om een spel helemaal goed te spelen nog eens je beurs opentrekken omdat je moet betalen voor onderdelen van een spel!? Dat gaat mij te ver.
Microsoft is de maker en uitgever van de Xbox, dus in dat opzicht kun je het relateren aan games.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:03 schreef speknek het volgende:
Nou lastig vind ik het wel, natuurlijk doet BMH dat om te zieken, maar het gebruik van M$ is niet bepaald games-gerelateerd.
Maar dat is geen noodzakelijk verband. Microsoft heeft veel divisies en heeft al ver voor het uitbrengen van de xbox laten zien hele onethische trucs niet te schuwen om de grootste te worden. Dat de xbox wel heel goed kan zijn staat daar los van. Kijk ik snap dat BMH een fanboy is, maar ik heb moeite iets wijdverbreids (niet in de laatste plaats in DIG) en al tien jaar lang redelijk usance, ineens te gaan verbieden omdat andere fanboys zich op hun tenen getrapt voelen dat de uitgever van hun console op iets gepakt wordt wat niets te maken heeft met de console.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:21 schreef chibibo het volgende:
Microsoft is de maker en uitgever van de Xbox, dus in dat opzicht kun je het relateren aan games.
Als je nintendo aanvalt val je de gamecube aan en als je in GAM microsoft gaat aanvallen val je de xbox aan. Als je over hotmail wilt gaan zeiken doe je dat maar in DIG. En als het niks met de console te maken heeft heeft het dus ook geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar dat is geen noodzakelijk verband. Microsoft heeft veel divisies en heeft al ver voor het uitbrengen van de xbox laten zien hele onethische trucs niet te schuwen om de grootste te worden. Dat de xbox wel heel goed kan zijn staat daar los van. Kijk ik snap dat BMH een fanboy is, maar ik heb moeite iets wijdverbreids (niet in de laatste plaats in DIG) en al tien jaar lang redelijk usance, ineens te gaan verbieden omdat andere fanboys zich op hun tenen getrapt voelen dat de uitgever van hun console op iets gepakt wordt wat niets te maken heeft met de console.
Of in dit geval misschien wel, omdat het BMH is, maar ik hoop dat je m'n punt snapt.
Het gaat ook wel om de manier van posten, blijkbaar kan er niet iets over een andere console gezegd worden door sommige mensen zonder meteen te overdrijven en denigrerend te doen. En ja M$ en cube is voor kinderen en dergelijke horen onder het kopje denigrerend.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie het hele probleem nietHoe vaak wordt er niet gezegd dat er niets interessants is op de Cube
Daggla, Gdemon en nog vele anderen zeggen dat. BMH doet hetzelfde bij de Xbox en er zijn ook zat mensen die de PS2 niet serieus nemen. Het hoort er gewoon bij, zolang er verschillende consoles bestaan zullen er mensen zijn die de een niets vinden en de andere geweldig. En ja, er zal ook gezeken worden over alle consoles en over de betreffende bedrijven achter deze consoles, maar dat boeit niet. Lees er overheen, negeer dit soort dingen, maar ga niet huilen in een FB topic als er M$ gepost wordt. Ik zal dat ook gewoon blijven doen.
In elk forum heb je dit soort discussies, VBL (supporters van verschillende clubs), DIG (windows vs linux) en zelfs FOT (canon vs nikon). Vergelijkingen, argumenten, huilies, drogredenen, onzin, het hoort er gewoon bij. Get over it.
Ik weet niet hoor maar zo begin je meestal geen discussiequote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef BMH het volgende:
Ik snap niet dat een discussie over een feature van M$ (microtransacties) weer als een teken van fanboyism word gezien.
Iemand plaatst de mogelijke features en jij bent de eerste die daarop zo reageert om een 'discussie' te starten...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Fucking ziek. Misschien kost het maar een tiende vaneen cent. Het is en blijft een idioot idee. Je betaald al 60 pleuro voor een game en nu moet je ook nog eens dingen van anderen kopen om het spel compleet te maken? Bij pokemon red/blue was het wisselen van pokemon gewoon gratis.
omdat een nintendo fanboy et zegtquote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef BMH het volgende:
Ik snap niet dat een discussie over een feature van M$ (microtransacties) weer als een teken van fanboyism word gezien.
Nee, het gaat om die manier waarop het gezegd is, dan boeit het niet of je ninty, sony of xbox fanboy bent, maar als je al meteen begint hoe fucking ziek iets is, het een idioot idee te vinden en eigenlijk nergens een stelling neergooit waar je over wilt discussieren.quote:
Waarom lever je kritiek op het niveau van GAM wanneer je er zelf debet aan bent dat een heel topic verneukt wordt?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef BMH het volgende:
Het niveau van bovenstaand post is nog nooit in GAM gesignaleerd. Was het maar waar dat het niveau zo hoog was.
Alsof het helpt als ik met mijn emmertje een schip wil laten drogen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom lever je kritiek op het niveau van GAM wanneer je er zelf debet aan bent dat een heel topic verneukt wordt?
Geweldig. Andere mensen zijn irritant, dus ik mag het ook doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof het helpt als ik met mijn emmertje een schip wil laten drogen.
Volgens mij begrijp jij mijn post niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Geweldig. Andere mensen zijn irritant, dus ik mag het ook doen.
Of, zoals jij het zo graag doet, vergelijken met de nazi's:
'Maar ze doen het allemaal!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |