Ik vond de single player van SC2 enorm tegenvallen, de multiplayer mode was een geschenk uit de hemel. Om het spel te kunnen spelen moet je enorm tactisch denken. Je bestuurd alsware ook je teamate. Zonder je teamate kun je niet winnen. Plannen, strategy & skill zijn nodig, en iedere keer als je dit spel speelt leer je weer wat meer. Dat is de pracht van SC2's multiplayer.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:10 schreef gieling het volgende:
Deel 2 was opzich een goede game, maar kreeg er op een begevenmoment echt genoeg van. Live was helemaal niet leuk. Ben benieuwd wat hiervan word
Wie ben jijquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef Tain het volgende:
Titel beetje aangepast, hij komt namelijk voor alle platformen in maart uit en dan kan dit meteen als centrale topic dienen. Het vorige topic heeft 5 posts en dateert uit juni, dus niet echt relevant.
Hoiquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wie ben jij
Splinter cell games zijn altijd goed dus dit deel zal ook vet zijn.
Ik denk het wel, die CO-OP mode via Live! lijkt me echt vet!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi
Feliciteer hier Tain onze nieuwe mod
Ik hoop dat de single player langer blijft boeien dan die van SC2
Veel plezier hierquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi
Feliciteer hier Tain onze nieuwe mod
Ik hoop dat de single player langer blijft boeien dan die van SC2
MGS & fatsoenlijk verhaal in 1 zin!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop ook dat ie wat leuker gaat worden dan SC2, wat op zich geen verkeerde game was maar naderhand had ik zoiets van "hier hoef ik geen 3e deel van te spelen".
Grafisch zal het allemaal wel weer helemaal geweldig worden maar de onsamenhangende missiestructuur, de vaak trial & error gameplay en het ontbreken van een fatsoenlijk verhaal itt tot MGS 3 maakt SC voor mij slechts een matige game.
Ja de mercs waren altijd in het voordeel + had niemand van fok hem toen ik hem hadquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vond de single player van SC2 enorm tegenvallen, de multiplayer mode was een geschenk uit de hemel. Om het spel te kunnen spelen moet je enorm tactisch denken. Je bestuurd alsware ook je teamate. Zonder je teamate kun je niet winnen. Plannen, strategy & skill zijn nodig, en iedere keer als je dit spel speelt leer je weer wat meer. Dat is de pracht van SC2's multiplayer.
Jammer dat Ubisoft het spel nu totaal geonbalanceerd heeft in voordeel van de Mercs.
Ik duim voor SC3.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
MGS & fatsoenlijk verhaal in 1 zin!!!!![]()
Ow, ik was vergeten dat jij Metal Gear Solid 2's verhaal een sublieme aaneenschakeling van goed geschreven cliffhangers vind over jack's fictieve vriendinnetje, die zich zorgen maakt over jack's niet bestaande slaapkamer.quote:
Eens. Metal Gear Solid (1) was een echte techno-thriller. MGS 2 was meer een phycodillic-fantasy actie spectakel. Hij begon echt subliem. Maar dan: (naakte) Raiden, vampiertje, 200.000 metal gears (anti-climax x100!), level design (ren van strut a naar F en dan via B naar E). etc.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Metal Gear solid 2's verhaal was inderdaad misschien wel het slechtste en vaagste verhaal dat ik ooit in een spel heb gezien
metroid prime ren van lava naar ijs en weer terug en weer naar lava en weer naar ijs en naar gras en naar lava...quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Eens. Metal Gear Solid (1) was een echte techno-thriller. MGS 2 was meer een phycodillic-fantasy actie spectakel. Hij begon echt subliem. Maar dan: (naakte) Raiden, vampiertje, 200.000 metal gears (anti-climax x100!), level design (ren van strut a naar F en dan via B naar E). etc.
Als gdemon zelfs tegen/met mij gaat spelen dat is het nog niet zo erg hoor.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
BMH face it, ze willen niet met je spelen
Ik heb alleen splinter cell 1 gespeeld en vond het niet zo erg boeiend, binnenkort ga ik maar splinter cell 2 wat serieuzer spelen en kijken of het me kan boeien.
Geschreven door iemand die MP nog maar een paar keer heeft gespeeld.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Preview: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2807
Het is ook maar een Preview.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die MP nog maar een paar keer heeft gespeeld.
Het is geen pick up and play titel. Je moet erin groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
Ik heb geen problemen met het inloggen op ubi.com. Probeer et met een andere account.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:16 schreef watcher46 het volgende:
mensen ik heb een probleempje...
als ik dus met de mp demo wil inloggen (ik heb een acount) dan zegt ie: Could not acces ubi.com service
wat kan ik hier aan doen?
Op gegeven moment word je onzichtbaar als je tegen die muur staat is dat nieuw of stel ik nu een erg domme vraag? Na 20 secondenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:42 schreef BMH het volgende:
Bekijk het uber coole zelfgemaakte filmpje hier
Co-op is de single player game, maar dan aangepast zodat je die online samen kunt spelen met nog iemand (PC). Op de consoles kan het ook split-screen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:14 schreef VoreG het volgende:
Die Co-op voor single player (co-op maar toch single) Hoe moet ik me dat voor stellen? En dat kan dan gewoon ook op de pc neem ik aan?
Camo-suit. Een soort cloak die alleen werkt als je langzaam loopt of stilstaat. Mercs kunnen je nog wel zien omdat je het beeld achter je vervormt. Ook ben je te zien op EM vision.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op gegeven moment word je onzichtbaar als je tegen die muur staat is dat nieuw of stel ik nu een erg domme vraag? Na 20 seconden
Ah ok bedankt. En Co-op kan natuurlijk ook gewoon via netwerk neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Co-op is de single player game, maar dan aangepast zodat je die online samen kunt spelen met nog iemand (PC). Op de consoles kan het ook split-screen.
[..]
Camo-suit. Een soort cloak die alleen werkt als je langzaam loopt of stilstaat. Mercs kunnen je nog wel zien omdat je het beeld achter je vervormt. Ook ben je te zien op EM vision.
ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ok bedankt. En Co-op kan natuurlijk ook gewoon via netwerk neem ik aan.
Briljante muziek idd! De demo zelf is overigens ook weer superdik, deze ga ik gewoon wéér halen!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:53 schreef Cascade het volgende:
Die muziek! Amon Tobin door de bocht...wat gaaf.
Oh das minder.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
alleen via fileplanet. Je moet je opgeven en dan kan het pas
Het is al gelukt. Ik dacht dat het geld kostte om je aan te melden via fileplanet..quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:25 schreef VoreG het volgende:
Aanmelden via fileplanet is minder moeite
Heb vanmiddag nog gespeeld?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
Downloaden van de beta is een beetje onlogisch.. Hij is gisteren namelijk gesloten
Hij ging gisternacht (amerikaanse tijd) dicht. Sommige mensen konden nog gamen, maar nu niet meer.quote:
kheb em zojuist ge pre ordert bij GCshop.nlquote:Op maandag 21 maart 2005 08:20 schreef twi het volgende:
Wat een last, gisteravond laat zag ik er al iemand mee online
Knurft, ga eens met pensioen, dan kan ik je baan jattenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef Smots het volgende:
Ik heb zojuist level 4 uitgespeeld. (Xbox-versie)
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er zéér van onder de indruk ben.
Vooral de splitscreen co-op modus is erg cool
Natuurlijk. Alleen niet voor gamers die niet samenspelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Er zit clan support in
Intresse in een Fok! clan?
Ik wacht tot ik hem kan downloaden voor de xbox.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:47 schreef Harmen1984 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Release in maart 2005!!
Heeft iemand hem al besteld of wachten jullie tot hij in de winkel ligt?
Je bedoelt van die lui die spy zijn en de andere spy gaan taseren omdat ze niet naar ze luisteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen niet voor gamers die niet samenspelen![]()
En dat moest je zeggen, omdat je zo graag wilt pimpen dat je games helemaal zelf kunt downloaden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik hem kan downloaden voor de xbox.
ah je hebt een keer met BMH "samen"gespeelt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt van die lui die spy zijn en de andere spy gaan taseren omdat ze niet naar ze luisteren?
ah okquote:
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah je hebt een keer met BMH "samen"gespeelt?
die heeft daar ook een handje van....
iets niet mogen doen omdat het zo genaamd "lame" is en dan vervolgens door je eigen mede spy getasert worden zodat die merc blijft leven
Een jaar na de release zijn maar een klein aantal games nog populair. Het spel is nog steeds te spelen dankzij de echte fans op het ubisoft board.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:31 schreef Blivox het volgende:
Multiplayer is gewoon een flop bij Spinter Cell, ik heb SC:PT gekocht omdat het legaal me geweldig leek, vandaag de dag zijn er hooguit 40 kanalen online over de hele wereld.
Wat is één jaar nou?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Een jaar na de release zijn maar een klein aantal games nog populair. Het spel is nog steeds te spelen dankzij de echte fans op het ubisoft board.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.
Serieus, ga in terapie. Het enige wat je doet is het kwetsen van mensen die een andere kijk op de wereld hebben als jij. Te triest voor woorden.
Nee, omdat ik er niets voor wil betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef twi het volgende:
En dat moest je zeggen, omdat je zo graag wilt pimpen dat je games helemaal zelf kunt downloaden?
Ik snap de hele ophef niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef HomerJ het volgende:
Dit word leuk: Gamedemon en BMH in 1 clan![]()
Officeel nog 1 weekquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef Ruis het volgende:
is ie nu al uit dan?
Ik zeur niet als iemand mijn kill "stealt". Ik zeur wel als iemand continu zit te spawncampen of de vijand geen kans geeft. SC is geen game waar ik voor de kills ga. Als ik wat kills haal vind ik het natuurlijk leuk. Maar ik ga mensen niet naaien, want ik weet dat ik da ook iritant zou vinden als iemand mij zit te naaien (spawncampen, respawnkillen etc).quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:08 schreef twi het volgende:
Geen idee of dat voor iedereen geldt, maar ik erger me wild aan triestelingen die beginnen te zeuren als je iemand dood schiet terwijl zij 'm net dood wilden schieten, en dan met een aardappel-accent gaan zitten zeuren dat je een kill steelt. En tot nu toe ben jij van alle FOK!kers waar ik mee heb gespeeld de enige die daarover zit te zeuren. En ja, dat bederft mijn speelplezier, en vandaar dus mijn commentaren
Precies. Ik erger me enorm aan mensen die anderen proberen te iriteren of te beledigen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u
31/03/2005quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:59 schreef Steve-O4 het volgende:
Wat is de precieze release datum ?
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Moet je ook echt fluisteren dan omdat anders bewakers je kunnen horen?
Dat is fucking briljantquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Moet je ook echt fluisteren dan omdat anders bewakers je kunnen horen?
yo al speel in CTF dan maakt het nog uit, TKen is TKen , en er is niks erger dan dat en voor dat soort mensen heb ik geen respect, en ik kraak je niet af , ik zeg aleen zoals het is , dit heb ik meegemaakt en dat vertel ik hierquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.
Serieus, ga in terapie. Het enige wat je doet is het kwetsen van mensen die een andere kijk op de wereld hebben als jij. Te triest voor woorden.
je irriteert je aan mensen die niet spelen als een team? tis bij jou meer zo van : Doe wat ik zeg of je krijgt een TK....Teamplay man!! ga bij de landmacht ! geniale taktieken!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef niet.
Ik iriteer me aan mensen die niet spelen als een team of anderen de pret doen bederven (ingame). Ik vind dat deze mensen gestraft moeten worden. Met een kick of een TK, het maakt mij niet uit. Als ze maar ophouden met het verzieken van andermans spelplezier.
En nu niet gaan zeiken dat ik iedereens spelplezier bederf, want dat is onzin. Ik ben nooit degene die een game verlaat als hij verloren heeft. Of de persoon die iemand uitscheld als hij andere ideeën heeft.
Maar ik erger me wel enorm aan mensen die zelf geen tactieken verzinnen en ook niet luisteren naar hun teamgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |