Oh das minder.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
alleen via fileplanet. Je moet je opgeven en dan kan het pas
Het is al gelukt. Ik dacht dat het geld kostte om je aan te melden via fileplanet..quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:25 schreef VoreG het volgende:
Aanmelden via fileplanet is minder moeite
Heb vanmiddag nog gespeeld?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
Downloaden van de beta is een beetje onlogisch.. Hij is gisteren namelijk gesloten
Hij ging gisternacht (amerikaanse tijd) dicht. Sommige mensen konden nog gamen, maar nu niet meer.quote:
kheb em zojuist ge pre ordert bij GCshop.nlquote:Op maandag 21 maart 2005 08:20 schreef twi het volgende:
Wat een last, gisteravond laat zag ik er al iemand mee online
Knurft, ga eens met pensioen, dan kan ik je baan jattenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef Smots het volgende:
Ik heb zojuist level 4 uitgespeeld. (Xbox-versie)
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er zéér van onder de indruk ben.
Vooral de splitscreen co-op modus is erg cool
Natuurlijk. Alleen niet voor gamers die niet samenspelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Er zit clan support in
Intresse in een Fok! clan?
Ik wacht tot ik hem kan downloaden voor de xbox.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:47 schreef Harmen1984 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Release in maart 2005!!
Heeft iemand hem al besteld of wachten jullie tot hij in de winkel ligt?
Je bedoelt van die lui die spy zijn en de andere spy gaan taseren omdat ze niet naar ze luisteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen niet voor gamers die niet samenspelen![]()
En dat moest je zeggen, omdat je zo graag wilt pimpen dat je games helemaal zelf kunt downloaden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik hem kan downloaden voor de xbox.
ah je hebt een keer met BMH "samen"gespeelt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt van die lui die spy zijn en de andere spy gaan taseren omdat ze niet naar ze luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |