Ik vond de single player van SC2 enorm tegenvallen, de multiplayer mode was een geschenk uit de hemel. Om het spel te kunnen spelen moet je enorm tactisch denken. Je bestuurd alsware ook je teamate. Zonder je teamate kun je niet winnen. Plannen, strategy & skill zijn nodig, en iedere keer als je dit spel speelt leer je weer wat meer. Dat is de pracht van SC2's multiplayer.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:10 schreef gieling het volgende:
Deel 2 was opzich een goede game, maar kreeg er op een begevenmoment echt genoeg van. Live was helemaal niet leuk. Ben benieuwd wat hiervan word
Wie ben jijquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef Tain het volgende:
Titel beetje aangepast, hij komt namelijk voor alle platformen in maart uit en dan kan dit meteen als centrale topic dienen. Het vorige topic heeft 5 posts en dateert uit juni, dus niet echt relevant.
Hoiquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wie ben jij
Splinter cell games zijn altijd goed dus dit deel zal ook vet zijn.
Ik denk het wel, die CO-OP mode via Live! lijkt me echt vet!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi
Feliciteer hier Tain onze nieuwe mod
Ik hoop dat de single player langer blijft boeien dan die van SC2
Veel plezier hierquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi
Feliciteer hier Tain onze nieuwe mod
Ik hoop dat de single player langer blijft boeien dan die van SC2
MGS & fatsoenlijk verhaal in 1 zin!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop ook dat ie wat leuker gaat worden dan SC2, wat op zich geen verkeerde game was maar naderhand had ik zoiets van "hier hoef ik geen 3e deel van te spelen".
Grafisch zal het allemaal wel weer helemaal geweldig worden maar de onsamenhangende missiestructuur, de vaak trial & error gameplay en het ontbreken van een fatsoenlijk verhaal itt tot MGS 3 maakt SC voor mij slechts een matige game.
Ja de mercs waren altijd in het voordeel + had niemand van fok hem toen ik hem hadquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vond de single player van SC2 enorm tegenvallen, de multiplayer mode was een geschenk uit de hemel. Om het spel te kunnen spelen moet je enorm tactisch denken. Je bestuurd alsware ook je teamate. Zonder je teamate kun je niet winnen. Plannen, strategy & skill zijn nodig, en iedere keer als je dit spel speelt leer je weer wat meer. Dat is de pracht van SC2's multiplayer.
Jammer dat Ubisoft het spel nu totaal geonbalanceerd heeft in voordeel van de Mercs.
Ik duim voor SC3.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
MGS & fatsoenlijk verhaal in 1 zin!!!!![]()
Ow, ik was vergeten dat jij Metal Gear Solid 2's verhaal een sublieme aaneenschakeling van goed geschreven cliffhangers vind over jack's fictieve vriendinnetje, die zich zorgen maakt over jack's niet bestaande slaapkamer.quote:
Eens. Metal Gear Solid (1) was een echte techno-thriller. MGS 2 was meer een phycodillic-fantasy actie spectakel. Hij begon echt subliem. Maar dan: (naakte) Raiden, vampiertje, 200.000 metal gears (anti-climax x100!), level design (ren van strut a naar F en dan via B naar E). etc.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Metal Gear solid 2's verhaal was inderdaad misschien wel het slechtste en vaagste verhaal dat ik ooit in een spel heb gezien
metroid prime ren van lava naar ijs en weer terug en weer naar lava en weer naar ijs en naar gras en naar lava...quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Eens. Metal Gear Solid (1) was een echte techno-thriller. MGS 2 was meer een phycodillic-fantasy actie spectakel. Hij begon echt subliem. Maar dan: (naakte) Raiden, vampiertje, 200.000 metal gears (anti-climax x100!), level design (ren van strut a naar F en dan via B naar E). etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |