amquote:
wtf. heb je dat nu net gemaakt of is hij echt gelektquote:
Nee joh, dat is een van de vele neppe .nfo bestand die weer zijn gemaakt om mensen zoals jij enthousiast te krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
wtf. heb je dat nu net gemaakt of is hij echt gelekt
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een van de vele neppe .nfo bestand die weer zijn gemaakt om mensen zoals jij enthousiast te krijgen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:50 schreef Moreno het volgende:
Er was toch ook altijd zo'n site waar op stond of bepaalde spellen al op internet te downloaden waren? Weet iemand hoe die site heet? (Voor de Mods, op die site bevinden zich geen download bare spellen of andere dingen en ook geen link naar waar je ze kunt downloaden)
Alsof jij 'm eeder heb dan de rest van onsquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:24 schreef Bulletstar het volgende:
Misschien kan ik vanavond of morgen de PC versie gaan ophalen bij een vriend. Ik hoop het echt
. Als ik hem dan al heb stuur ik meteen screens + een filmpje!
Boeieeeeee tis vakantiequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Aurelium het volgende:
Aargh... nog steeds niet gelekt. En dan weer van die honden die neppe scan van de kaart release alsof ze in het bezit zijn van san andreas
als je em download mag je gvd niet zeiken, mensen die ervoor betalen en em een week later krijgen mogen klagen jij nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Aurelium het volgende:
Aargh... nog steeds niet gelekt. En dan weer van die honden die neppe scan van de kaart release alsof ze in het bezit zijn van san andreas
Klaagquote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je em download mag je gvd niet zeiken, mensen die ervoor betalen en em een week later krijgen mogen klagen jij niet
Voor mij niet gvd ik mag maandag gewoon nog naar school kakke!quote:
klaagquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Aurelium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |