Wie is Matt en waar komt dat stukkie text vandaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus Matt bevestigd dat Link in een wolf kan veranderen?
http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.htmlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wie is Matt en waar komt dat stukkie text vandaan?
als het waar is, vind ik het toch wel een mooie naamquote:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens Cube-Europe, hebben zij Nintendo's 2006 line-up gekregen (april 2005 tot maart 2006), waar de subtitel van de nieuwe Legend of Zelda voor de Gamecube is onthuld. The Legend of Zelda: Twilight Princess.
Ik zou dit nieuws echter toch nog niet als 100% betrouwbaar beschouwen, ook al is dit een meer betrouwbare bron dan we gewend zijn om dit soort informatie van te krijgen. Nintendo die per ongeluk dergelijke dingen los laat? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Laten we het voorlopig op een sterk gerucht houden.
--
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je je hiervoor hebt ingeschreven of omdat je lid bent van het forum van Hyrule, Land of the Legend op www.hyrule.net. Als je deze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, stuur dan een mailtje met het verzoek naar landoflegend.hyrule@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
het valt me ook op dat hier niet dat belangrijke item als naam is zoals bij OOT en WW, MM enz.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
Was al bekend. Maar ik vind het geen mooie naam...
ik kan het ook niet vinden op Gamespot.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:53 schreef speknek het volgende:
Joh, maar niet in het nieuws, de discussie of de gamespace.
is die nieuwe naam al 100% zeker dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef OnaNia het volgende:
Kan iemand dat "working title" in de TT even updaten
[afbeelding]
nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is die nieuwe naam al 100% zeker dan?
quote:I heard the new Zelda is to be called Legend of Zelda: The Twilight Princess. Only a few days to see it is correct
quote:Since when was it confirmed? Considering it was supposed to be unveiled at E3 I'm sure they haven't done it already!
Do we have a source for this confirmation?
quote:Ehhh - The internet.
Van de fora van Nintendo NSiderquote:Logo's pretty neat.
As if we didn't know already, it enforces the idea that the wolf is the 'gimmick' this time around.
quote:Game Informer has released the 2005 -2006 gamecube lineup and the legned of zelda's official name: The legend of Zelda :Twilight Princess
quote:That title has been floating around for about three days now. So have scans of that article.
I'm still a bit wary of the new name...
quote:None of that is confirmed,
Dit poste ik ook in het NGC topic:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef OnaNia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]