Het varen klopt, maar het word een rivier waar aan verschillende delen van de wereld aan grensen, en het is ook zo dat je gaat varen met de boot die al op de screenshots te zien was:
http://www.gameqube.nl/files/zeldareborngq10.gifhttp://www.gameqube.nl/files/zeldareborngq11.gifHier is overigins het hele interview, het komt uit de duitse gamepro.
Maar wat ik wel vreemd vind is dat in een interview van 1up met Nintendo wordt gezegd dat je niet alle beesten kan mounten. Alleen sommige beesten die voor gedefineerd zijn als mountable. En dat hier wordt gezegd dat je elk willekurig beest kan mounten. Maar als ik het interview goed berijp kun je dus wel elk beest mounten.
quote:
I try to steal one of their big boar rides but can't, and Aonuma explains you'll only be able to do that at certain times, or with certain animals.
http://www.1up.com/do/feature?cId=3140040(EA = Eiji Aonuma)
- EA wouldnt say that the new Zelda is a "dark" game... That impression just comes to mind, because Nintendo wanted to show fighting scenes in the trailers and, well, the guys you have to fight look "dark", of course.
- EA didnt want to go into detail, but it is possible that Link will have another sidekick like KORL or Navi.
- The new Zelda game will fit into the chronology of the past Zelda's... But again, EA doesnt want to go into detail, because the setting is, like he says, one of the big suprises the new game will offer. SOUNDS GREAT!!
- Realism is an important piece of Zelda05, concerning the weight and mass of objects. Physics, anyone..?
- Many bossfights in the previous Zelda games happened in Dungeons... That will be different: Some of the biggest (!) bossfights in Zelda05 will happen outside.
- EA is thinking about characters, that are just coming out at night/day.
- It is possible to hijack EVERY mount from beaten enemies, even bosses.
- They want to integrate a water-road into the overworld, acessible with your boat. It's possible to reach far places faster then with your horse.
- The overworld will be huge, seamless kingdom.
Http://www.gamepro.dehttp://www.zeldauniverse.net/forums/showthread.php?t=22738&page=1&pp=15En dan hier de scans van het artikel en het interview, alleen kon de hosting niet zo veel kijkers aan dus lang zullen ze er niet opstaan.
Title:
http://8ung.at/dresign/0.jpg Page 1:
http://8ung.at/dresign/1.jpg Page 2:
http://8ung.at/dresign/2.jpg Page 3:
http://8ung.at/dresign/3.jpg Page 4:
http://8ung.at/dresign/4.jpg Page 5:
http://8ung.at/dresign/5.jpg Page 6:
http://8ung.at/dresign/6.jpgPage 7 (interview):
http://8ung.at/dresign/7.jpg Page 8 (interview):
http://8ung.at/dresign/8.jpgIn het interview wordt ook gezegd dat de Goron waarschijnlijk niet zo vriendelijk zullen zijn als in vorige delen.
Ander leuk detail is dat, als ik het goed vertaal, Aonuma als voorbeeld geeft , om aan te geven dat de speelervaring heel belangrijk is, dat als je een vijand slaat met je zwaard en hij in het water valt dat deze dan niet dood gaat maar gaat zwemmen. Dan moet hij natuurlijk niet al dood zijn voordat hij erin terecht komt. In vorige delen ging het beest dan altijd meteen dood.
Best wel gaaf toch?
[ Bericht 13% gewijzigd door Aram_NintendoDS op 11-05-2005 18:26:18 ]