abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26744988
quote:
In het tijdschrift Electronic Gaming Monthly zijn nog meer The Legend of Zelda scans voor de GameCube verschenen. Je kunt ze hieronder bekijken:
[zie bron]

Update 16:40
In hetzelfde nummer van EGM staat ook wat nieuwe informatie over het spel. Alles op een rijtje:

* Er zal geen voice-acting in het spel zitten.

*Zelda en Ganon zijn allebei weer van de partij maar wat hun rol is is nog niet bekend.

* Vissen en cucco gliding komen beide weer terug.

* Het spel zal niet gebruik gaan maken van de GBA connectivity.

* Er zal weer een belangrijk item terugkomen in het verhaal net zoals de ocarina in Ocarina of Time en de wind baton in Wind Waker.

* Het vechtsysteem zal hetzelfde zijn als in Wind Waker met een paar nieuwe dingen erbij zoals een neerwaarste steek bij het springen.

* Het zal inderdaad mogelijk zijn voor Link om te communiceren met dieren. Specifiekere details wilde Aonuma er niet over loslaten.
Bron: Games.fok.nl

Ik vond het vreemd dat er geen topic is geopend over dit spel.
Kijken jullie, net als ik, ook uit naar dit spel?

Ook van Games.fok.nl dit overzicht.
quote:
- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
- The village that appears in the pics is the first area in the game (as Kokiri Village in OoT)
- Controls are similar to those of OoT and Wind Waker
- The game's extension is 2 to 3 times bigger than Ocarina of Time
- The adventure can last up to 70 hours
- Horse battles will be a main part of the game
- Eiji Aonuma says: "Making the water transparent in this new Zelda as oposed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquatic world"
- Z targetting found in OoT is again used (with the L button in the GC's controller)
- Jumping is again automatic
- Eiji Aonuma wants the graphical style to be close to manga-style (he thinks that the Link found in the SpaceWorld 2000 demo looked like a puppet and lacked personality)


[ Bericht 0% gewijzigd door SlimShady op 05-05-2005 12:42:17 ]
pi_26746141
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef SlimShady het volgende:

Ik vond het vreemd dat er geen topic is geopend over deze spel.
Kijken jullie, net als ik, ook uit naar deze spel?
het is dit spel waar ik naar uit kijk.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
pi_26746271
Het heeft de potentie om één van de beste spellen ooit te worden.
Het enige waar ik bang voor ben, is dat ze er teveel een paardrij-spel van maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik was hartstikke blij met epona en het vechtsysteem daarop had best wat uitgebreider gemogen maar het moet wel een spel blijven waar je loopt door dungeon en niet voornamelijk rondrent met je paard. (zo'n fout hebben ze geloof ik ook wel eens met een bootje gemaakt)

Maar als pluspunt, weer lekker volwassen. Waarom ze link een klein jongetje hadden gemaakt weet ik echt niet. En het grootste pluspunt is natuurlijk dat het weer een zelda spel is!
pi_26746282
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef YourMaster het volgende:
Het heeft de potentie om één van de beste spellen ooit te worden.
Het enige waar ik bang voor ben, is dat ze er teveel een paardrij-spel van maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik was hartstikke blij met epona en het vechtsysteem daarop had best wat uitgebreider gemogen maar het moet wel een spel blijven waar je loopt door dungeon en niet voornamelijk rondrent met je paard. (zo'n fout hebben ze geloof ik ook wel eens met een bootje gemaakt)

Maar als pluspunt, weer lekker volwassen. Waarom ze link een klein jongetje hadden gemaakt weet ik echt niet. En het grootste pluspunt is natuurlijk dat het weer een zelda spel is!
Het leukste vind ik klein én groot, zoals in OOT .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26746360
Toen ik OoT voor het eerst zag kreeg ik rillingen over mijn rug dat ze zo'n mooie reeks zo verpest hadden.
Nadat ik toch veel positieve geluiden hoorde, waaronder dat je groot werd heb ik mezelf voor dat eerste stukje heengeworsteld in het dorp, zo kinderlijk en walgelijk, maar de eerste dungeon was wel al aardig
Maar ik vond het pas echt een super spel worden toen ik volwassen werd. Toen zag ik pas link zoals link er altijd al uit had moeten zien.

En nu dus hopen dat deze zelda OoT overtreft.
pi_26746374
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:32 schreef YourMaster het volgende:
Toen ik OoT voor het eerst zag kreeg ik rillingen over mijn rug dat ze zo'n mooie reeks zo verpest hadden.
Nadat ik toch veel positieve geluiden hoorde, waaronder dat je groot werd heb ik mezelf voor dat eerste stukje heengeworsteld in het dorp, zo kinderlijk en walgelijk, maar de eerste dungeon was wel al aardig
Maar ik vond het pas echt een super spel worden toen ik volwassen werd. Toen zag ik pas link zoals link er altijd al uit had moeten zien.

En nu dus hopen dat deze zelda OoT overtreft.
Ik heb elk Zelda avontuur als magisch ervaren . Van mij mochten ze de nieuwe Zelda ook wel in WW-style doen, zag er echt verdomd goed uit, zo veel details .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26748317
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef YourMaster het volgende:
Waarom ze link een klein jongetje hadden gemaakt weet ik echt niet.
Dat heeft te maken met her feit dat de zelda reeks uit Japan komt. Japan zit vol met verhalen en games over jonge jongens (Jaartje of 12, 13) Die erop uit moeten trekken, om een man te worden. Denk bijvoorbeeld , aan de pokemon series.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
pi_26748607
In Zelda 2, waar je voor het eerst zijn grote in kon schatten, was ie net zo groot als alle andere volwassenen.
pi_26751225
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:12 schreef Deadl0ck het volgende:

[..]

het is dit spel waar ik naar uit kijk.
fixed.
zeur...
pi_26751286
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:34 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik heb elk Zelda avontuur als magisch ervaren . Van mij mochten ze de nieuwe Zelda ook wel in WW-style doen, zag er echt verdomd goed uit, zo veel details .
Als je met WW-style Windwaker-style bedoeld, ben ik het er niet mee eens.
Ik vind dat niet passen bij een spel zoals OoT.
pi_26761031
quote:
# Het was min of meer al bekend, maar Link wordt, naarmate het spel vordert, groter. Hij groeit als het ware op.

# Link kan tijdens het lopen het gras om zich heen 'weghakken'.

# De zwangere vrouw, die je op één van de screens zag, woont in het dorpje en zal je 2 jaar later weer tegenkomen. Nu met de 2 jaar oude peuter op haar arm.

# Ganon zal een iets minder belangrijke rol in het spel innemen.
Je wordt dus daadwerkelijk fysiek ouder
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 20:56:43 #12
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26762396
OOT was voor mij het beste spel ooit, als dit spel het overtreft zal het heel wat voorstellen. verder hoop ik dat er niet zoveel nadruk word gelegd op dat paardvechten, tuurlijk is epona vet maar het hoeft van mij niet allemaal zo vet.

en dat groeien spreekt mij ook zeer aan, wat mij betreft mag je als kleuter beginnen. eerste 3 dungeons en dan groot worden en 16 ( niet 17, zoals bij OOT kennelijk ) zijn voor de rest.

ik ben vooral blij met het E3 filmpje (wat is dat eigenlijk alweer lang geleden), mooie graphics. en eindelijk af van die rot windwaker stijl. ik heb zelf genoten van de game maar het geeft mij zeker geen zelda gevoel. vooral die kutboot irriteert me.

ik kijk er erg naar uit! ik hoop dat de E3 2005 meer opheldering geeft!
:')
pi_26763865
Heb jij toevallig Majora's Mask wel eens gespeeld?
In mijn opinie was die op vele fronten beter dan Ocarina Of Time.
Origineel verhaal, betere graphics, levendigere wereld, moeilijkere dungeons, vernieuwende gameplay dus alles was wel nieuwer en anders dan OOT.

Lijkt me stug dat ze met de nieuwe Zelda game dan niet OOT kunnen over treffen.
Maarja, het blijft wel mijn mening.
pi_26765522
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Heb jij toevallig Majora's Mask wel eens gespeeld?
In mijn opinie was die op vele fronten beter dan Ocarina Of Time.
Origineel verhaal, betere graphics, levendigere wereld, moeilijkere dungeons, vernieuwende gameplay dus alles was wel nieuwer en anders dan OOT.

Lijkt me stug dat ze met de nieuwe Zelda game dan niet OOT kunnen over treffen.
Maarja, het blijft wel mijn mening.
OOT was 64-bit, en deze wordt 128-bit. Zeer zeker worden de graphics vele malen beter.
pi_26765681
Ziet er geweldig uit!!!

* -Marjo- kan niet wachten...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_26766058
www.gametrailers.com

Daar staat de zelda al eeuwen op. Je kunt de Windwaker vergelijken met Zelda 1 en deze nieuwe Zelda met Zelda 2 (beide voor de NES). Ik vind Nintendo er ontzettend goed in geslaagd om de 8-bit constructies in 3D weer te geven, erg ERG goed.
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:43:32 #17
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26767623
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Integrity het volgende:
www.gametrailers.com

Daar staat de zelda al eeuwen op. Je kunt de Windwaker vergelijken met Zelda 1 en deze nieuwe Zelda met Zelda 2 (beide voor de NES). Ik vind Nintendo er ontzettend goed in geslaagd om de 8-bit constructies in 3D weer te geven, erg ERG goed.
TWW met zelda 1?? Dat klopt. Maar Zelda "reborn" met zelda 2?? D8 het niet. Eerder met TWW, maar dan in de OOT stijl. Zelda 2 is heeel wat anders.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_26768708
Bekijk het spel maar eens goed en denk vanuit 2D naar 3D. Denk eens aan de steek naar beneden toe, de kleuren en de omgeving. Heb je die filmpjes al gezien?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:17:31 #19
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_26768751
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef BMH het volgende:

[..]

TWW met zelda 1?? Dat klopt. Maar Zelda "reborn" met zelda 2?? D8 het niet. Eerder met TWW, maar dan in de OOT stijl. Zelda 2 is heeel wat anders.
OOT is niet tevergelijjken met 1 vd NES versies.. ook nie qua stijl.
OOT is meer de SNES versie..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_26768805
Het gaat om het thema, die ridders die je met een dash moet doodmaken komen rechtstreeks uit de kastelen van zelda 1. Dat is 1 voorbeeld ervan.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:21:12 #21
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_26768834
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:19 schreef Integrity het volgende:
Het gaat om het thema, die ridders die je met een dash moet doodmaken komen rechtstreeks uit de kastelen van zelda 1. Dat is 1 voorbeeld ervan.
Ah, op die manier..

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:47:33 #22
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26772042
Ik denk altijd in gameplay. En de gameplay van Zelda 2 wijkt af van alle delen in de serie.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_26772162
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 09:47 schreef BMH het volgende:
Ik denk altijd in gameplay. En de gameplay van Zelda 2 wijkt af van alle delen in de serie.
Dat heb je mooi gezegd, alleen daarmee maak je dus ook weer onderscheid tussen ocarina, majora en windwaker (want die zijn 3D). Horen zelda 1, 3 en 4 bij hetzelfde genre en kun je er de GBA versies en de gamecubeversie van 4swords ook onder scharen. Dus in dat geval zou de nieuwe zelda nooit de gameplay van voor de nintendo 64 kunnen krijgen, nietwaar?

Toch is het opvallend dat bijvoorbeeld de ridder in Windwaker in zijn rug aangevallen moet worden, voor zelda 1 geldt hetzelfde. Hyrule komt weer terug (hoewel het wel heel semier is). Begrijp me niet verkeerd, ik heb 2 weken moeten zwoegen om windwaker uit te spelen, de tijd zat m vooral in het zoeken naar items op zee. Ik denk dat je het spel in 2 dagen kunt uitspelen als je de zoektocht achterwege laat en het spel biedt erg weinig uitdaging. De gameplay is dus erg eenvoudig; de vijanden heb je zo dood en als je een beetje met je zwaard in het rond zwaait is je kans dat je geraakt wordt vrijwel nihil.

Windwaker zou in 1e instantie zo realistisch worden gemaakt als ocarina, maar om 1 of andere reden hebben ze er een wat kinderlijke versie van gemaakt. Wel stom, vind ik, want kijkend naar een doelgroepbepaling voor zo'n spel zou ik me afvragen of het de Nintendogeneratie is (>20 jaar, voornamelijk mannen) of de jongere doelgroepen waarmee ze concurreren met te grote spelers.

De nieuwe versie van Zelda is wat duisterder, veel bos heb ik ook gezien. Meer gebruik gemaakt van donkere kleuren. Dat komt aardig overeen met zelda 2, die doet hetzelfde. Wat ik al zei: download de trailer van 37 MB en je zult het wel zien. Trouwens, de bergmannetjes zijn ook weer van de partij. In Windwaker waren ze vermomd als plantjesverkoper, waarbij je de pet even kon wegwaaien met je blaadje. Nu mag je er tegen vechten. Ik vind het zo knap dat Nintendo de thema's er zo sfeervol in houdt.
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 11:05:38 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26773298
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 09:47 schreef BMH het volgende:
Ik denk altijd in gameplay. En de gameplay van Zelda 2 wijkt af van alle delen in de serie.
ik denk ook dat het merendeel zeldafans zelda 2 de slechtste vind. de puzzels zijn niet zo typisch zelda als bijna alle volgende delen (dus sleutel zoeken, deur open, kist open -> nieuw item, gebruik nieuw item etc etc).

dit is ook het enige zeldaspel waar geen automatisch springen erin zit.
:')
pi_26773790
Zelf vind ik Zelda 2 één van de leukste Zelda's, een stuk leuker dan bijvoorbeeld the minish cap.
Ook dat enorme formaat van dat laatste kasteel heeft indruk op me gemaakt.

Zou het leuk vinden als iemand ook een kaart maakt van dat kasteel.

Ik zou het dus niet erg vinden als er wat invloeden van Zelda 2 in de nieuwe Zelda zitten, maar levelen hoeft niet van mij.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:34:47 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26773913
Who are you people??!?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:01:25 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26774544
Ik vind dit een heel mooie screen:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 12:05:51 #28
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26774650
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit een heel mooie screen:

[afbeelding]
laat maar

[ Bericht 4% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 06-05-2005 12:07:37 (.) ]
:')
pi_26774713
ja, het lijkt me echt een heel cool spel. Ik dacht dat ik het al ergens eerder had gezegt maar het lijkt mij tof als het spel de vechtstijl van PoP heeft, want dat is echt zwaar OK
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 12:09:35 #30
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26774737
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
ja, het lijkt me echt een heel cool spel. Ik dacht dat ik het al ergens eerder had gezegt maar het lijkt mij tof als het spel de vechtstijl van PoP heeft, want dat is echt zwaar OK
vechtstijl van PoP?? ik hoop het niet

ooit zelda: the ocarina of time gespeelt?
:')
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:14:02 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26774819
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
ja, het lijkt me echt een heel cool spel. Ik dacht dat ik het al ergens eerder had gezegt maar het lijkt mij tof als het spel de vechtstijl van PoP heeft, want dat is echt zwaar OK
Het spel zal hetzelfde spelen als WW, het is immers met dezelfde engine gemaakt en je kan dat ook zien in de trailers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26774995
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het spel zal hetzelfde spelen als WW, het is immers met dezelfde engine gemaakt en je kan dat ook zien in de trailers
Dat vechten was ook wel cool ja! Ik ben beniewd of het wat word, omdat ik nbog steeds te lui ben om OoT te spelen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26775242
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit een heel mooie screen:

[afbeelding]
Ik ben onder de indruk van de schaduwen. Alleen de grond (weg, gras, zand, etc) vind ik minder (realistisch).
Oh ja, in andere screens waren bergen te zien. Die zijn echt mooi gedetailleerd. Veel beter dan in OoT.
pi_26831147
Recently, an international group of games magazine journalists was sent off to Japan to play the new ‘Zelda’. I wasn’t one of them. So if my comments seem a little harsh, you now know why.

This time, I don’t want to talk about ‘realistic’ graphics — which really aren’t that realistic if you think about it. I mean, they’ve got skeletons walking around. Instead, I want to talk about size.

One by one, these lucky reporters’ magazines are being released to news stands worldwide, and slowly but surely, information is trickling out on the bits and pieces that Nintendo had playable — the exact same portions that will probably be on show at E3, later this month.

The tidbit that caught my attention is that the world of the new Zelda game is apparently two to three times larger than the world in ‘The Legend of Zelda: Ocarina of Time’ on Nintendo 64.

This news is making a lot of fans happy. But I beg to differ. If anything, I was hoping for a smaller world. Not a smaller game, mind you, but a more compact world, crammed with detail and with puzzles on every corner. If anything, I felt the Ocarina of Time world was already too big.

The dense world design of ‘The Legend of Zelda: A Link to the Past’ on Super Nintendo still epitomizes Zelda for me. I’d much rather have the “So this dungeon is located on the same spot I’ve done my potion shopping all game!”-feeling than the wide-open space of Hyrule Field. Or worse, the sinking feeling of endlessly sailing around on the ocean of ‘The Wind Waker’.

Mr. Aonuma must have his reasons, and it’s not hard to guess which. People loved riding Epona in Ocarina of Time. People love the open game structure and feeling of freedom of ‘Grand Theft Auto’. They love the horseback battles in Peter Jackson’s ‘The Lord of the Rings’ movie trilogy. Or, for that matter, roaming ‘World of Warcraft’. So why shouldn’t Aonuma work with that?

There’s a technical angle to this topic as well. With in-game 3D-models as complex as the ones in the new Zelda, and the game engine running on the same four year old hardware, other elements will have to be compromised. You can’t have a super detailed Link and six enemies on horseback and a dense game world where at least three intriguing landmarks are in sight at all times.

What proves my point is that, even with the scarcely detailed landscapes in place in recent screenshots and movie footage, the texture quality for sand, grass and other ground types is generally quite low.

So maybe building a huge, wide-open game world, capitalized upon with horseback riding and grand battles, was really the only way to pull off this ‘realistic’ Zelda.

That this might be as much a technical decision as a design decision doesn’t automatically make me happier, though. I still hope this won’t be one of these games where you spend hours and hours wandering around, wondering what the game wants you to do next.

Which I guess really doesn’t sound too harsh at all. And did you notice I ended up talking about those darned graphics anyway?

Bron:NintendoWatch
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26833035
Gejat van een ander forum:




http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=17844&start=0

Grappig is dat ze allebei zo'n beetje dezelfde emotie op hun gezicht hebben staan, opzet of toeval??

Overigins ben ik van mening dat het verhaal hier boven verschilt per persoon. Ik vind namelijk dat OOT met zijn grote velden prettiger speelt dan MM die alles erg dicht op elkaar heeft staan. Bij MM werd de wereld heel vreemd, want je ging opeens van zanderige woestijn naar groene bossen, en dan weer direct door naar uitgestrekte oceaan, het voelt gewoon raar. En dat had ik niet bij OOT.
Het beste is natuurlijk een combinatie, niet te groot zoals WW maar ook weer niet zo dicht op elkaar als MM. Het werkt wel met de gameboy Zelda's maar dat is omdat je die ook op een klein scherm speelt.

En ik wil ook nog even kwijt dat de "Quest for Kafei" bij MM (does it ring a bell??) erg irritant is! Heb hem nu al 4 keer geprobeerd op te lossen MET walkthrough, ja ik ben een watje, en elke keer ging het mis. En het irritante is dat het je zowiezo een uur kost om het helemaal op te lossen, dan is het overnieuw beginnen door een klein foutje erg frustrerend!!!

AAAARGH!! En ik wil het zo graag uitspelen, het is het laatste masker wat ik moet verzamelen...maar misschien hoort dit niet echt in deze thread thuis.

Iemand deze al gezien?
Ik in ieder geval niet, en ik vind het mooi genoeg om te posten.



[ Bericht 6% gewijzigd door Aram_NintendoDS op 08-05-2005 20:21:45 ]
pi_26838542
www.gametrailers.com

zoeken naar zelda
pi_26838890
als je op www.gamespot.com zoekt op Zelda vind je ze ook.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:55:53 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26878554
quote:
]Hebben jullie de nieuwste info al gelezen uit de bladen? Je kunt dus per paard maar ook nog de waterwereld per boot verkennen! En nog meer van deze dingen. Deze game gaat gewoon ownen.
Van het Gnl forum!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26881824
Het varen klopt, maar het word een rivier waar aan verschillende delen van de wereld aan grensen, en het is ook zo dat je gaat varen met de boot die al op de screenshots te zien was:

http://www.gameqube.nl/files/zeldareborngq10.gif
http://www.gameqube.nl/files/zeldareborngq11.gif

Hier is overigins het hele interview, het komt uit de duitse gamepro.
Maar wat ik wel vreemd vind is dat in een interview van 1up met Nintendo wordt gezegd dat je niet alle beesten kan mounten. Alleen sommige beesten die voor gedefineerd zijn als mountable. En dat hier wordt gezegd dat je elk willekurig beest kan mounten. Maar als ik het interview goed berijp kun je dus wel elk beest mounten.
quote:
I try to steal one of their big boar rides but can't, and Aonuma explains you'll only be able to do that at certain times, or with certain animals.
http://www.1up.com/do/feature?cId=3140040


(EA = Eiji Aonuma)
- EA wouldnt say that the new Zelda is a "dark" game... That impression just comes to mind, because Nintendo wanted to show fighting scenes in the trailers and, well, the guys you have to fight look "dark", of course.

- EA didnt want to go into detail, but it is possible that Link will have another sidekick like KORL or Navi.

- The new Zelda game will fit into the chronology of the past Zelda's... But again, EA doesnt want to go into detail, because the setting is, like he says, one of the big suprises the new game will offer. SOUNDS GREAT!!

- Realism is an important piece of Zelda05, concerning the weight and mass of objects. Physics, anyone..?

- Many bossfights in the previous Zelda games happened in Dungeons... That will be different: Some of the biggest (!) bossfights in Zelda05 will happen outside.

- EA is thinking about characters, that are just coming out at night/day.

- It is possible to hijack EVERY mount from beaten enemies, even bosses.

- They want to integrate a water-road into the overworld, acessible with your boat. It's possible to reach far places faster then with your horse.

- The overworld will be huge, seamless kingdom.

Http://www.gamepro.de
http://www.zeldauniverse.net/forums/showthread.php?t=22738&page=1&pp=15

En dan hier de scans van het artikel en het interview, alleen kon de hosting niet zo veel kijkers aan dus lang zullen ze er niet opstaan.

Title:
http://8ung.at/dresign/0.jpg

Page 1:
http://8ung.at/dresign/1.jpg

Page 2:
http://8ung.at/dresign/2.jpg

Page 3:
http://8ung.at/dresign/3.jpg

Page 4:
http://8ung.at/dresign/4.jpg

Page 5:
http://8ung.at/dresign/5.jpg

Page 6:
http://8ung.at/dresign/6.jpg

Page 7 (interview):
http://8ung.at/dresign/7.jpg

Page 8 (interview):
http://8ung.at/dresign/8.jpg

In het interview wordt ook gezegd dat de Goron waarschijnlijk niet zo vriendelijk zullen zijn als in vorige delen.

Ander leuk detail is dat, als ik het goed vertaal, Aonuma als voorbeeld geeft , om aan te geven dat de speelervaring heel belangrijk is, dat als je een vijand slaat met je zwaard en hij in het water valt dat deze dan niet dood gaat maar gaat zwemmen. Dan moet hij natuurlijk niet al dood zijn voordat hij erin terecht komt. In vorige delen ging het beest dan altijd meteen dood.
Best wel gaaf toch?

[ Bericht 13% gewijzigd door Aram_NintendoDS op 11-05-2005 18:26:18 ]
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:49:19 #41
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27003076
De officele titel: Legend of Zelda: Bloodfeast
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:53:40 #42
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27003181
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27003188
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:49 schreef BMH het volgende:
De officele titel: Legend of Zelda: Bloodfeast
Waar lees je dat ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:57:50 #44
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27003264
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:53 schreef Roi het volgende:

[..]

Waar lees je dat ?
Drol Zelda: Bloedbad???
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 14 mei 2005 @ 14:09:00 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_27003505
Zou je iets minder willen baggeren BMH, best als je er veel over wil praten, maar je zet wel heel veel non-posts de laatste tijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 14:11:12 #46
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27003555
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:09 schreef speknek het volgende:
Zou je iets minder willen baggeren BMH, best als je er veel over wil praten, maar je zet wel heel veel non-posts de laatste tijd.
heb ik een keus?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27003677
http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.html

Zei ik toch, vergelijkbaar met Zelda 2. Windwaker is vergelijkbaar met Zelda 1, dit artikel beaamt dit. Hey ff een vraagje, ik heb die collectors disk van Zelda voor de Gamecube, maar heb een 100 Hz tv. 60 Hz beeld scrambled en nu kan ik dus de spellen niet spelen op mn cube. Iemand suggesties om het beeld toch scherp te krijgen in normaal Nederlands?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:17:58 #48
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27004667
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:17 schreef Integrity het volgende:
http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.html

Zei ik toch, vergelijkbaar met Zelda 2. Windwaker is vergelijkbaar met Zelda 1, dit artikel beaamt dit. Hey ff een vraagje, ik heb die collectors disk van Zelda voor de Gamecube, maar heb een 100 Hz tv. 60 Hz beeld scrambled en nu kan ik dus de spellen niet spelen op mn cube. Iemand suggesties om het beeld toch scherp te krijgen in normaal Nederlands?
Als je een 100hz tv hebt moet je gewoon 60hz aankunnen. De cube RGB kabel laat 60hz beelden beter zien.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27007651
Kijken wat ze er op de E3 nog over te vertellen hebben
Fools rush in where angels fear to tread...
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:22:46 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27009262
quote:
What I'm most intrigued by, however, is the wolf mechanic. Link changes into the beast. I don't know how this plays into the storyline or the adventure, but I'm really, super psyched to give this mechanic a try. I can just imagine running around huge worlds on all fours, howling at the moon. I wonder if Link will be forced into a change when the moon shows itself? Maybe he's cursed. Perhaps the storyline is influenced by the movie Ladyhawke. In that film, the hero of the story turned into a wolf by night and the woman he was in love with turned into a hawk by day. The two of them could only see each other in human form for a split second before one of them turned into an animal. How cool would it be if the Link and Zelda dynamic functioned in a similar way? I really can't wait to find out if it runs that deep or if Link can merely change into the wolf whenever players desire. Either way, I'm itching to try it out.
Dus Matt bevestigd dat Link in een wolf kan veranderen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')