Bron: Games.fok.nlquote:In het tijdschrift Electronic Gaming Monthly zijn nog meer The Legend of Zelda scans voor de GameCube verschenen. Je kunt ze hieronder bekijken:
[zie bron]
Update 16:40
In hetzelfde nummer van EGM staat ook wat nieuwe informatie over het spel. Alles op een rijtje:
* Er zal geen voice-acting in het spel zitten.
*Zelda en Ganon zijn allebei weer van de partij maar wat hun rol is is nog niet bekend.
* Vissen en cucco gliding komen beide weer terug.
* Het spel zal niet gebruik gaan maken van de GBA connectivity.
* Er zal weer een belangrijk item terugkomen in het verhaal net zoals de ocarina in Ocarina of Time en de wind baton in Wind Waker.
* Het vechtsysteem zal hetzelfde zijn als in Wind Waker met een paar nieuwe dingen erbij zoals een neerwaarste steek bij het springen.
* Het zal inderdaad mogelijk zijn voor Link om te communiceren met dieren. Specifiekere details wilde Aonuma er niet over loslaten.
quote:- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
- The village that appears in the pics is the first area in the game (as Kokiri Village in OoT)
- Controls are similar to those of OoT and Wind Waker
- The game's extension is 2 to 3 times bigger than Ocarina of Time
- The adventure can last up to 70 hours
- Horse battles will be a main part of the game
- Eiji Aonuma says: "Making the water transparent in this new Zelda as oposed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquatic world"
- Z targetting found in OoT is again used (with the L button in the GC's controller)
- Jumping is again automatic
- Eiji Aonuma wants the graphical style to be close to manga-style (he thinks that the Link found in the SpaceWorld 2000 demo looked like a puppet and lacked personality)
het is dit spel waar ik naar uit kijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef SlimShady het volgende:
Ik vond het vreemd dat er geen topic is geopend over deze spel.
Kijken jullie, net als ik, ook uit naar deze spel?
Het leukste vind ik klein én groot, zoals in OOTquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef YourMaster het volgende:
Het heeft de potentie om één van de beste spellen ooit te worden.
Het enige waar ik bang voor ben, is dat ze er teveel een paardrij-spel van maken.
Begrijp me niet verkeerd, ik was hartstikke blij met epona en het vechtsysteem daarop had best wat uitgebreider gemogen maar het moet wel een spel blijven waar je loopt door dungeon en niet voornamelijk rondrent met je paard. (zo'n fout hebben ze geloof ik ook wel eens met een bootje gemaakt)
Maar als pluspunt, weer lekker volwassen. Waarom ze link een klein jongetje hadden gemaakt weet ik echt niet. En het grootste pluspunt is natuurlijk dat het weer een zelda spel is!
Ik heb elk Zelda avontuur als magisch ervarenquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:32 schreef YourMaster het volgende:
Toen ik OoT voor het eerst zag kreeg ik rillingen over mijn rug dat ze zo'n mooie reeks zo verpest hadden.
Nadat ik toch veel positieve geluiden hoorde, waaronder dat je groot werd heb ik mezelf voor dat eerste stukje heengeworsteld in het dorp, zo kinderlijk en walgelijk, maar de eerste dungeon was wel al aardig
Maar ik vond het pas echt een super spel worden toen ik volwassen werd. Toen zag ik pas link zoals link er altijd al uit had moeten zien.
En nu dus hopen dat deze zelda OoT overtreft.
Dat heeft te maken met her feit dat de zelda reeks uit Japan komt. Japan zit vol met verhalen en games over jonge jongens (Jaartje of 12, 13) Die erop uit moeten trekken, om een man te worden. Denk bijvoorbeeld , aan de pokemon series.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef YourMaster het volgende:
Waarom ze link een klein jongetje hadden gemaakt weet ik echt niet.
fixed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:12 schreef Deadl0ck het volgende:
[..]
het is dit spel waar ik naar uit kijk.
Als je met WW-style Windwaker-style bedoeld, ben ik het er niet mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb elk Zelda avontuur als magisch ervaren. Van mij mochten ze de nieuwe Zelda ook wel in WW-style doen, zag er echt verdomd goed uit, zo veel details
.
Je wordt dus daadwerkelijk fysiek ouderquote:# Het was min of meer al bekend, maar Link wordt, naarmate het spel vordert, groter. Hij groeit als het ware op.
# Link kan tijdens het lopen het gras om zich heen 'weghakken'.
# De zwangere vrouw, die je op één van de screens zag, woont in het dorpje en zal je 2 jaar later weer tegenkomen. Nu met de 2 jaar oude peuter op haar arm.
# Ganon zal een iets minder belangrijke rol in het spel innemen.
OOT was 64-bit, en deze wordt 128-bit. Zeer zeker worden de graphics vele malen beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Heb jij toevallig Majora's Mask wel eens gespeeld?
In mijn opinie was die op vele fronten beter dan Ocarina Of Time.
Origineel verhaal, betere graphics, levendigere wereld, moeilijkere dungeons, vernieuwende gameplay dus alles was wel nieuwer en anders dan OOT.
Lijkt me stug dat ze met de nieuwe Zelda game dan niet OOT kunnen over treffen.
Maarja, het blijft wel mijn mening.
TWW met zelda 1?? Dat klopt. Maar Zelda "reborn" met zelda 2?? D8 het niet. Eerder met TWW, maar dan in de OOT stijl. Zelda 2 is heeel wat anders.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Integrity het volgende:
www.gametrailers.com
Daar staat de zelda al eeuwen op. Je kunt de Windwaker vergelijken met Zelda 1 en deze nieuwe Zelda met Zelda 2 (beide voor de NES). Ik vind Nintendo er ontzettend goed in geslaagd om de 8-bit constructies in 3D weer te geven, erg ERG goed.
OOT is niet tevergelijjken met 1 vd NES versies.. ook nie qua stijl.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef BMH het volgende:
[..]
TWW met zelda 1?? Dat klopt. Maar Zelda "reborn" met zelda 2?? D8 het niet. Eerder met TWW, maar dan in de OOT stijl. Zelda 2 is heeel wat anders.
Ah, op die manier..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:19 schreef Integrity het volgende:
Het gaat om het thema, die ridders die je met een dash moet doodmaken komen rechtstreeks uit de kastelen van zelda 1. Dat is 1 voorbeeld ervan.
Dat heb je mooi gezegd, alleen daarmee maak je dus ook weer onderscheid tussen ocarina, majora en windwaker (want die zijn 3D). Horen zelda 1, 3 en 4 bij hetzelfde genre en kun je er de GBA versies en de gamecubeversie van 4swords ook onder scharen. Dus in dat geval zou de nieuwe zelda nooit de gameplay van voor de nintendo 64 kunnen krijgen, nietwaar?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:47 schreef BMH het volgende:
Ik denk altijd in gameplay. En de gameplay van Zelda 2 wijkt af van alle delen in de serie.
ik denk ook dat het merendeel zeldafans zelda 2 de slechtste vind. de puzzels zijn niet zo typisch zelda als bijna alle volgende delen (dus sleutel zoeken, deur open, kist open -> nieuw item, gebruik nieuw item etc etc).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:47 schreef BMH het volgende:
Ik denk altijd in gameplay. En de gameplay van Zelda 2 wijkt af van alle delen in de serie.
laat maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit een heel mooie screen:
[afbeelding]
vechtstijl van PoP?? ik hoop het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
ja, het lijkt me echt een heel cool spel. Ik dacht dat ik het al ergens eerder had gezegt maar het lijkt mij tof als het spel de vechtstijl van PoP heeft, want dat is echt zwaar OK
Het spel zal hetzelfde spelen als WW, het is immers met dezelfde engine gemaakt en je kan dat ook zien in de trailersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
ja, het lijkt me echt een heel cool spel. Ik dacht dat ik het al ergens eerder had gezegt maar het lijkt mij tof als het spel de vechtstijl van PoP heeft, want dat is echt zwaar OK
Dat vechten was ook wel cool ja! Ik ben beniewd of het wat word, omdat ik nbog steeds te lui ben om OoT te spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het spel zal hetzelfde spelen als WW, het is immers met dezelfde engine gemaakt en je kan dat ook zien in de trailers
Ik ben onder de indruk van de schaduwen. Alleen de grond (weg, gras, zand, etc) vind ik minder (realistisch).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit een heel mooie screen:
[afbeelding]
Van het Gnl forum!quote:]Hebben jullie de nieuwste info al gelezen uit de bladen? Je kunt dus per paard maar ook nog de waterwereld per boot verkennen! En nog meer van deze dingen. Deze game gaat gewoon ownen.
http://www.1up.com/do/feature?cId=3140040quote:I try to steal one of their big boar rides but can't, and Aonuma explains you'll only be able to do that at certain times, or with certain animals.
Waar lees je dat ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:49 schreef BMH het volgende:
De officele titel: Legend of Zelda: Bloodfeast
heb ik een keus?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:09 schreef speknek het volgende:
Zou je iets minder willen baggeren BMH, best als je er veel over wil praten, maar je zet wel heel veel non-posts de laatste tijd.
Als je een 100hz tv hebt moet je gewoon 60hz aankunnen. De cube RGB kabel laat 60hz beelden beter zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:17 schreef Integrity het volgende:
http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.html
Zei ik toch, vergelijkbaar met Zelda 2. Windwaker is vergelijkbaar met Zelda 1, dit artikel beaamt dit. Hey ff een vraagje, ik heb die collectors disk van Zelda voor de Gamecube, maar heb een 100 Hz tv. 60 Hz beeld scrambled en nu kan ik dus de spellen niet spelen op mn cube. Iemand suggesties om het beeld toch scherp te krijgen in normaal Nederlands?
Dus Matt bevestigd dat Link in een wolf kan veranderen?quote:What I'm most intrigued by, however, is the wolf mechanic. Link changes into the beast. I don't know how this plays into the storyline or the adventure, but I'm really, super psyched to give this mechanic a try. I can just imagine running around huge worlds on all fours, howling at the moon. I wonder if Link will be forced into a change when the moon shows itself? Maybe he's cursed. Perhaps the storyline is influenced by the movie Ladyhawke. In that film, the hero of the story turned into a wolf by night and the woman he was in love with turned into a hawk by day. The two of them could only see each other in human form for a split second before one of them turned into an animal. How cool would it be if the Link and Zelda dynamic functioned in a similar way? I really can't wait to find out if it runs that deep or if Link can merely change into the wolf whenever players desire. Either way, I'm itching to try it out.
Wie is Matt en waar komt dat stukkie text vandaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus Matt bevestigd dat Link in een wolf kan veranderen?
http://cube.ign.com/articles/613/613714p1.htmlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wie is Matt en waar komt dat stukkie text vandaan?
als het waar is, vind ik het toch wel een mooie naamquote:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens Cube-Europe, hebben zij Nintendo's 2006 line-up gekregen (april 2005 tot maart 2006), waar de subtitel van de nieuwe Legend of Zelda voor de Gamecube is onthuld. The Legend of Zelda: Twilight Princess.
Ik zou dit nieuws echter toch nog niet als 100% betrouwbaar beschouwen, ook al is dit een meer betrouwbare bron dan we gewend zijn om dit soort informatie van te krijgen. Nintendo die per ongeluk dergelijke dingen los laat? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Laten we het voorlopig op een sterk gerucht houden.
--
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je je hiervoor hebt ingeschreven of omdat je lid bent van het forum van Hyrule, Land of the Legend op www.hyrule.net. Als je deze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, stuur dan een mailtje met het verzoek naar landoflegend.hyrule@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
het valt me ook op dat hier niet dat belangrijke item als naam is zoals bij OOT en WW, MM enz.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
Was al bekend. Maar ik vind het geen mooie naam...
ik kan het ook niet vinden op Gamespot.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:53 schreef speknek het volgende:
Joh, maar niet in het nieuws, de discussie of de gamespace.
is die nieuwe naam al 100% zeker dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef OnaNia het volgende:
Kan iemand dat "working title" in de TT even updaten
[afbeelding]
nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is die nieuwe naam al 100% zeker dan?
quote:I heard the new Zelda is to be called Legend of Zelda: The Twilight Princess. Only a few days to see it is correct
quote:Since when was it confirmed? Considering it was supposed to be unveiled at E3 I'm sure they haven't done it already!
Do we have a source for this confirmation?
quote:Ehhh - The internet.
Van de fora van Nintendo NSiderquote:Logo's pretty neat.
As if we didn't know already, it enforces the idea that the wolf is the 'gimmick' this time around.
quote:Game Informer has released the 2005 -2006 gamecube lineup and the legned of zelda's official name: The legend of Zelda :Twilight Princess
quote:That title has been floating around for about three days now. So have scans of that article.
I'm still a bit wary of the new name...
quote:None of that is confirmed,
Dit poste ik ook in het NGC topic:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef OnaNia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
No way, NO WAYquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef OnaNia het volgende:
-plaatjes-
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef speknek het volgende:
Ik vind wel dat Link tenminste één keer moet zeggen: Well excuuuuuuuse me, Twilight Princess.
Plaatje? Gamespot?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Thomper het volgende:
Hmm.. GameSpot heeft zijn plaatje veranderd..was het echt en mocht het nog niet naar buiten?
http://nintendoinsider.com/site/EEEyFZAFZurLtiJWyo.phpquote:NINTENDO INSIDER FIRST: At a Roundtable today, Nintendo revealed a few new details on The Legend of Zelda: Twilight Princess. Read on!
-The title of the game comes from the "Twilight" which is apparently a dark and evil force spreading throughout the world. Seems like there's some sort of a Dark/Light world thing going on.
-Link Transforms into a wolf whenever he enters the "Twilight" world. He is NOT a Werewolf
-The Female creature shown in the trailer riding link is an enemy of some sort, but you have to team up to fight an even greater evil.
-Link can talk to animals, and they teach you abilities throughout the game.
-Certain puzzles in dungeons require you going back and forth between the Light and Twilight worlds. (Similar to Link to the past and Metroid Prime 2)
-The entire soundtrack is fully orchestrated for the first time in Zelda history.
-The game is going to feature more Dungeons than OOT and the overall scale of the game is much much larger.
More details will be known tommorow, as the game is playable on the show floor.
En en en.. een volledige orchestrated soundtrackquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://nintendoinsider.com/site/EEEyFZAFZurLtiJWyo.php
OMG ik kan niet meer wachten. Dit gaat zo goed worden...
Link praat tegen dieren...
Dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Oot is voor mij nog steeds het beste spel ooit !
Ik hoop dat deze beter wordt !
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt die uit ?
Bron: cube.ign.comquote:Release Date
US: October 2005
mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef Xrenity het volgende:
In game movies, klik.
Geweldig, wel wat spoilerachtig wellicht, maar erg cool. Stukje Forest Temple bijv
Orchestrated
mee eens!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Oot is voor mij nog steeds het beste spel ooit !
Ik hoop dat deze beter wordt !
das zo'n cliché..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Het leek me wel leuker als Link bij de volle maan in een wolf veranderde
hoe ik ook probeer, ik krijg ze niet gedownload. ook niet via internet explorer, en nu heb ik er nog mooie spyware bij ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef Xrenity het volgende:
In game movies, klik.
Geweldig, wel wat spoilerachtig wellicht, maar erg cool. Stukje Forest Temple bijv
Orchestrated
Hoelanger we nog moeten wachten, hoe mooier de game nog kan wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dat we veel te lang moeten wachten op zo'n top game !
En hoe meer hij kan tegenvallen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoelanger we nog moeten wachten, hoe mooier de game nog kan worden![]()
Al van wat ik nu heb gezien, weet ik zeker dat de game niet zal tegenvallen!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En hoe meer hij kan tegenvallen.
Niet dat ik dat verwacht, maar toch
Ik denk dat het meer is omdat wolven geen kleuren zien maar alles in zwart-wit... of is dat te realistisch gedacht?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef RaymanNL het volgende:
edit:
Ook valt het me op, dat wanneer die wolf er is met dat vage ding op de rug (Princess Zelda) Alles een soort van zwartwit is, behalve die hand uit die hoed. Misschien heeft die hoed wel iets te maken met het spel, met het veranderen, en ga je daarmee terug in de tijd, dat het daarom zwartwit is!
* RaymanNL fantaseert verder![]()
volgens mij is hij al een tijd klaar hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoelanger we nog moeten wachten, hoe mooier de game nog kan worden![]()
Ehm, in 1 van de filmpjes werd gezegd dat mensen de mogelijkheid krijgen om het paard zelf een naam te geven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
En het paard heet wel Epona
Denk niet dat 'ie nog voor het einde van dit jaar het levenslicht ziet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef mordradead het volgende:
Anders kun je hem natuurlijk ook nog op de revo spelennu maar hopen dat dit niet net zoals tww (imho dan) een tegenvaller word
In europa sowieso niet... wij doen nl niet aan kerstquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef Xante het volgende:
[..]
Denk niet dat 'ie nog voor het einde van dit jaar het levenslicht ziet.
Wat ik niet leuk aan het spel vond was soms het eindeloze varen. Vooral het op zoek gaan naar die triforce stukje... erg langdradig... liever 4 extra kerkers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond WW helemaal niet tegenvallen. Het einde viel wat tegen ja. Voor de rest vond ik het fantastisch.
Vond het wel tegenvallen. Tenminste, ik weet het niet meer zo goed, maar als je op een gegeven moment een tempel uitspeelde overstroomde de hele boel geloof ik, en vanaf toen vond ik het niet leuk meer gewoon, weet niet hoe het komt. Het was teveel zeilen denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond WW helemaal niet tegenvallen. Het einde viel wat tegen ja. Voor de rest vond ik het fantastisch.
Eens...al die maps en tri-shards vinden, weer oude eindbazen verslaan, die ridder die 12x terugkomt. GET ON WITH IT!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Vitalogy het volgende:
Dat laatste zal wel met bandbreedte besparing te maken hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef Vitalogy het volgende:
Hm wel leuk al die gameplay footage bij Gamespot en ik ben echt geen overdreven fanboy of iets dergelijks. Maar meneer Myiamoto wil op het laatst zo te horen nog wat belangrijks zeggen over de nieuwe Zelda kappen ze het gewoon af.
Bovendien 20 18 losse filmpjes terwijl het uit één groot interview is?
Wat is dat voor een prutswerk?!?
jawel. denk er maar over na.quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:40 schreef Vitalogy het volgende:
Nou dat denk ik eigenlijk van niet.
We leven in 2005. Een tijd waarin Gamespot elk filmpje wat online staat ook streamed en elke review die ze schrijven ook uitkomt als video en die dus ook weer te streamen valt. Tegenwoordig op 700k. Bovendien staat nu 24 uur per dag promo's en allerlei andere onzinnige shit beschikbaar om te streamen.quote:
Maar je vergeeft het de game wel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens...al die maps en tri-shards vinden, weer oude eindbazen verslaan, die ridder die 12x terugkomt. GET ON WITH IT!
Ja, omdat al wat daarvoor kwam zo tof wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar je vergeeft het de game wel.
daar had ik nou geen last van.. het viel wel mee daarmee. ik had meer last van die stijl en de zelda sfeer die er niet was. TP word gelukkig wel realistische graphicsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Windwaker was wel goed, zeer goed zelfs. Maar als Zelda game niet goed genoeg en bij mij lag dat vooral aan het constant herhalen van vijanden. Op laatst zag je geen nieuwe vijanden meer maar meer van hetzelfde. Werd er gek van. Maar als alleenstaand spel was ie wel gewoon top. Het spel is samen met FFX en RE4 mijn favoriet van deze generatie consolegames.
Zegt de naam "Revolution" je niks?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Vraagje komt er nu ook een nieuwe Nintendo console ?
Mocht die komen dan zie ik de nieuwe Zelda daar wel op uitkomen.
Ben ik het niet mee eens, The Wind Waker was ook langer en mooier (niet meer en leuker), maar heb er minder plezier aan overgehouden. Ik zeg ook niet dat het spel perfect wordt, maar OOT is bijna niet te evenaren, laat staan als deze OOT verslaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:09 schreef YourMaster het volgende:
Het spel zal vast niet perfect zijn, het kan altijd leuker, langer, meer of mooier.
En WW had ook punten die leuker waren dan OoT. Zo is er met elk spel wel gezeurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:18 schreef YourMaster het volgende:
Wind Waker had wat andere punten die minder leuk waren dan OoT. OoT was zeker niet perfect, en heeft genoeg ruimte voor verbetering gelaten. Het verhaal bijvoorbeeld stelde eigenlijk niks voor, en het begin vond ik nogal kinderlijk. Graphics zullen ook nog stukken beter kunnen dat die van TP.
Dat hoeft niet te betekenen dat de aankomende zelfde de leukste game van deze generatie kan zijn, gewoon dat alles altijd ruimte voor verbetering laat.
Canon?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef YourMaster het volgende:
Leuk om te doen, was een aangename verrassing om alsnog een echte eindbaas te krijgen. Maar het verhaal was niet echt spannend ofzo(niet dat ik een zelda kan noemen met een goed verhaal), en het rammelde aan alle kanten.
Aan het eind ga je weer terug in de tijd, en dan mag je dus een aantal jaren onder de heerschappij van canon leven, totdat een kloon uit je verleden alles goed komt maken.
Zo nee, dan had je nooit de moeite hoeven doen om canon te verslaan, had je gewoon terug moeten gaan naar het verleden, was ook alles goed geweest.
Maar goed, het is een van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld.
hij word erg geniaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef TC03 het volgende:
Toe, vertel nog eens even hoe geniaal dit spel wordt jongens.
quote:
Hoe heet dat paard ook weer van sinterklaasquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan noem ik mijn paard Mehmet.
Taken' names and kickin' ass.quote:
Wouldn't that be totally awesome?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem hem Twilight Princess, want dan unlock je Ganondorf als secret character in deze game
En dan kun je tegen hem voetballen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem hem Twilight Princess, want dan unlock je Ganondorf als secret character in deze game
Ja... Maar alleen als je Manchester United kiest...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan kun je tegen hem voetballen?
ach, dat wordt echt niet de box-art. Dat is zeg maar een voorbeeldje. Box-Art komt altijd een paar weken voor de release, niet nu al.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf dat moet echt niet de boxart worden, dat zou ik echt kut vinden.
Het is een voorbeeld! Verder niets. Dit is echt niet de uiteindelijk hoes.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
De hoest doet me denken aan de hoes van ALTTP. Dat was ongeveer dezelfde insteek. Ik snap dan ook niet waar mensen over heen vallen; de hoes is altijd vrij minimalistisch geweest, met uitzonderving van TWW.
Netjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ff een Zelda achtergrond in elkaar geknutseld
[[url=http://img240.echo.cx/img240/4360/zeldatpbg8ru.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
Als deze Zelda in November uitkomt dan komt hij 7 jaar na Ocarina of Time uit.
En voor de gene die het niet weten: In Ocarina of Time maakte Link een tijdreis van 7 jaar.
En toen ging-ie weer 7 jaar terug in de tijd... dus Zelda TTP is al uitgebracht in 1998?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
En voor de gene die het niet weten: In Ocarina of Time maakte Link een tijdreis van 7 jaar.
is dit niet gewoon weer een andere link, net zoals de link van the wind waker niet de link van OoT is (maar er wel leuk naar terugverwezen wordt)?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
ZELDATON!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZELDATON!
Waar heb je die vandaan? Of heb je hem zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Netjes
Waar heb je dat logo vandaan
nvm
Ik vind wit mooieren je ziet wat meer Link bij mij
Ik hoop dat dit verhaal wel iets te maken heeft met OoT en MMquote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
is dit niet gewoon weer een andere link, net zoals de link van the wind waker niet de link van OoT is (maar er wel leuk naar terugverwezen wordt)?
Hoe werd er dan naar verwezen?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
is dit niet gewoon weer een andere link, net zoals de link van the wind waker niet de link van OoT is (maar er wel leuk naar terugverwezen wordt)?
Zelf gemaakt met de artwork pics die zijn vrijgegeven.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Of heb je hem zelf gemaakt?
't is een 'nieuwe' Link, zei Aonuma in een interview.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit verhaal wel iets te maken heeft met OoT en MM
Dus ik hoop dat het Oot's Link is
Nou die 3 pijltjes op de hoofd is volgens mij van de Z-targeting system dat je ook had bij OoT. Die zorgen soms voor spectaculaire camera bewegingen en acties.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Doet me eerder denken aan Zelda 3, Turtle Rock...
Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat ze OoT als basis hebben gebruikt.
Engine is hetzelfde als WW ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM.
Vast nietquote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Mr. Orange het volgende:
Yo Anthraxx, speel je wel deze in 1 x uit??![]()
Niet echt een basis. Ik bedoelde te zeggen dat ze het spel niet ingrijpend hebben veranderd.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van
TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM.
Water temple was behoorlijk vet. Ik ben vergeten wat de eindbaas ook alweer was... maar je moest ook vechten tegen een mirror Link.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
OoT heb ik nog niet uitgespeeld. Water temple enzo. Frustraties. En geen tijd meer: )
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Water temple was behoorlijk vet. Ik ben vergeten wat de eindbaas ook alweer was... maar je moest ook vechten tegen een mirror Link.Echt vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Lexie het volgende:
[..]Ohja. Ik dacht heel even dat dat gedeelte met de kleine Link was maar dat klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
De paard heet geen Epona, je mag 'm zelf een naam geven. En "Parry" betekent iets van een aanval blokkeren van je tegenstander.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb zojuist de filmpjes van JeuxFrance.com gekeken.
Wat ik heb gezien:
- het bestijgen van het paard (Epona) gaat veel beter en sneller (als je van de achterkant komt)
- de paard op snelheid brengen en houden is ook verbeterd
- het drinken van potions gaat nu ook iets sneller
- Zelda Stage Selectecht cool als dit ook in de officiele release komt.
(een bepaalde plek/moment kiezen uit het spel en die spelen)
- ik zag dat het vechten/aanvallen van vijanden iets anders is geworden.
ik zag "Parry" en "Hint". geen idee wat die doen.
- en ik zag iets wat leek op een zwaard in Link's linkerhand. Is Link links? (rare zin)
- als een bepaalde persoon (tijdens een gespek) je verzoekt om iets te doen, kun je kiezen tussen "Sure!" en "Maybe later"
- minder maskers, meer dieren. ik denk dat Link meer te maken krijgt met dieren (hij is een wolf, communiceert met dieren, ws ook dieren redden)
- die oren van Link vind ik wel eng
Hey, dat is nieuw. Dat kon eerst niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
"Parry" betekent iets van een aanval blokkeren van je tegenstander.
De een blockt een aanval, de ander geeft je een hint.quote:ik zag "Parry" en "Hint". geen idee wat die doen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:01 schreef Xrenity het volgende:
Het paard.
watvoor hints dan? wat krijg je dan te zien?quote:[..]
De een blockt een aanval, de ander geeft je een hint.
Hoe je een bepaald vijand moet verslaan enzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:06 schreef SlimShady het volgende:
watvoor hints dan? wat krijg je dan te zien?
ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen.
pass een link! plzkthxquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef Ruzbeh het volgende:
JA OK HET PAARD JIJ JE ZIN
[..]
Hoe je een bepaald vijand moet verslaan enzo.Zag net een filmpje. Heel mooi.
Ben effe de link (Linkquote:
Dat zit altijd in dat soort E3 demo's, om het publiek de beste stukjes te kunnen laten zien. 1% kans dat dit erin komt, maak er maar een nee van.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb zojuist de filmpjes van Jeux-France.com gekeken.
Wat ik heb gezien:
- Zelda Stage Selectecht cool als dit ook in de officiele release komt.
(een bepaalde plek/moment kiezen uit het spel en die spelen)
Link is links jaquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef SlimShady het volgende:
- en ik zag iets wat leek op een zwaard in Link's linkerhand. Is Link links? (rare zin)
ik heb het nog even nagekeken door OoT screens te zoeken. Het is waar.quote:
Link was altijd links dus er is niks veranderd.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe komen ze erop om zoiets ineens te veranderen?
que?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Net die filmpje gezien van 700MB. Echt gigantische mooie graphics zeg.WOWOWOWOOW!!!! Die Boss Battles zijn echt bizar mooi.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Scroll eens omhoog.![]()
Die avatar van MMarsu is trouwens een stukje in-game van de forest temple.
Link is altijd al links geweest hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe komen ze erop om zoiets ineens te veranderen?
Waarom is hij links?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Link is altijd al links geweest hoor
quote:Actually, no. The word "links" means "left" in German. Aside from Miyamoto thinking that people who are left-handed interact with the world differently, and that Link is left-handed, there's no connection. I'd actually think it to be coincidence, because I doubt Miyamoto knows German.
quote:I got pictues of the OOT beta versoin online, and in that he is ALWAYS right-handed.
quote:Link is left-handed (although this detail is never particularly stressed on in any of the games, save for a Nintendo Gallery figurine in The Wind Waker which does state that Link favors his left hand.) and wields his blade accordingly in the 3D games (Ocarina of Time, Majora's Mask, and The Wind Waker). However, in 2D Legend of Zelda titles (even in Game Boy Advance games like Legend of Zelda: The Minish Cap, which feature detailed graphics), he can be seen alternately holding his weapon in the right or the left hand, depending on his orientation, due to sprite mirroring.
quote:As regards Zelda, although I really don't know the games, I've always liked how Nintendo made Link the only left-handed game character in the history of the universe. As a fellow lefty, I rather thought it was about fucking time.
Slechte genen waarschijnlijk...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Waarom is hij links?
Ik ga even Googlen. Mss vind ik een interview.
Dat is gewoon lullig voor linkse mensen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Slechte genen waarschijnlijk...
idd, in de zoveel keer dat ik dat spel heb gespeelt sloeg ik toch altijd met rechts.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef Frankeinstein het volgende:
ik weet niet of dit fanart is maar hier heeft ie het zwaard wel rechts:
http://ashitakasan.free.fr/games/Zelda.jpg
en hier ook:
http://faernis.free.fr/images/zelda%20assaut.jpg
beetje grote plaatjes dus ik plaats de link maar even
quote:Game of the Show: The Legend of Zelda - Nintendo
Best GameCube Game: The Legend of Zelda - Nintendo
Best Adventure Game: The Legend of Zelda - Nintendo
quote:Also featured is an extensive examination of the next game in The Legend Of Zelda series. Alongside early details of the themes and gameplay of the new Zelda, an in-depth interview with Eiji Aonuma reveals the influences behind the man who has shaped Link's adventures since he made the move into 3D.
Hijs fijn hequote:
Ik heb 'm nu net gezien. Deze Zelda word de bom!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Net die filmpje gezien van 700MB. Echt gigantische mooie graphics zeg.WOWOWOWOOW!!!! Die Boss Battles zijn echt bizar mooi.
Bedoel je dat je op meer objecten (dus niet de standaarddingen waarop al gelocked kon worden) kunt locken of bedoel meerdere objecten/vijanden tegelijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:33 schreef SlimShady het volgende:
- de 'lock-on' functie is verbeterd. en ik d8 dat ze vertelden dat er meer dingen zullen zijn waarop je kunt locken.
dat 1ste kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bedoel je dat je op meer objecten (dus niet de standaarddingen waarop al gelocked kon worden) kunt locken of bedoel meerdere objecten/vijanden tegelijk?
de/het paard... ik kan het nooit onthouden.quote:p.s.: het is "het paard" en "geavanceerd"![]()
Is dit de high quality Ign roundtable waar tijdens het filmpje ook nog eens een interview word afgenomen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu net gezien. Deze Zelda word de bom!
- veel paard rijden
- met dieren communiceren en doen
- nieuwe 'select item' schermpje
- hoeveel dungeons er komen is niet verteld
- op het paard kun je veel meer items gebruiken. incl zwaard.
- paar items van OoT zijn verbeterd met extra's
- nieuwe items erbij
- dieren en personen reageren op omstandigheden, elkaar en Link (geavanceerde AI technologie)
- de groene outfit ziet er beter uit dan in OoT (mijn mening)
- de 'lock-on' functie is verbeterd. op meer objecten (dus niet de standaarddingen waarop al gelocked kon worden) kunt locken
- met de Gale Boomerang kun je iig op meerdere objecten/vijanden tegelijk locken
Ja. Fullscreen is de kwaliteit minder, maar dan zie je tenminste wel alles & duidelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dit de high quality Ign roundtable waar tijdens het filmpje ook nog eens een interview word afgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |