Dat laatste zal wel met bandbreedte besparing te maken hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef Vitalogy het volgende:
Hm wel leuk al die gameplay footage bij Gamespot en ik ben echt geen overdreven fanboy of iets dergelijks. Maar meneer Myiamoto wil op het laatst zo te horen nog wat belangrijks zeggen over de nieuwe Zelda kappen ze het gewoon af.
Bovendien 20 18 losse filmpjes terwijl het uit één groot interview is?
Wat is dat voor een prutswerk?!?
jawel. denk er maar over na.quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:40 schreef Vitalogy het volgende:
Nou dat denk ik eigenlijk van niet.
We leven in 2005. Een tijd waarin Gamespot elk filmpje wat online staat ook streamed en elke review die ze schrijven ook uitkomt als video en die dus ook weer te streamen valt. Tegenwoordig op 700k. Bovendien staat nu 24 uur per dag promo's en allerlei andere onzinnige shit beschikbaar om te streamen.quote:
Maar je vergeeft het de game wel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens...al die maps en tri-shards vinden, weer oude eindbazen verslaan, die ridder die 12x terugkomt. GET ON WITH IT!
Ja, omdat al wat daarvoor kwam zo tof wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar je vergeeft het de game wel.
daar had ik nou geen last van.. het viel wel mee daarmee. ik had meer last van die stijl en de zelda sfeer die er niet was. TP word gelukkig wel realistische graphicsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Windwaker was wel goed, zeer goed zelfs. Maar als Zelda game niet goed genoeg en bij mij lag dat vooral aan het constant herhalen van vijanden. Op laatst zag je geen nieuwe vijanden meer maar meer van hetzelfde. Werd er gek van. Maar als alleenstaand spel was ie wel gewoon top. Het spel is samen met FFX en RE4 mijn favoriet van deze generatie consolegames.
Zegt de naam "Revolution" je niks?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Vraagje komt er nu ook een nieuwe Nintendo console ?
Mocht die komen dan zie ik de nieuwe Zelda daar wel op uitkomen.
Ben ik het niet mee eens, The Wind Waker was ook langer en mooier (niet meer en leuker), maar heb er minder plezier aan overgehouden. Ik zeg ook niet dat het spel perfect wordt, maar OOT is bijna niet te evenaren, laat staan als deze OOT verslaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:09 schreef YourMaster het volgende:
Het spel zal vast niet perfect zijn, het kan altijd leuker, langer, meer of mooier.
En WW had ook punten die leuker waren dan OoT. Zo is er met elk spel wel gezeurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:18 schreef YourMaster het volgende:
Wind Waker had wat andere punten die minder leuk waren dan OoT. OoT was zeker niet perfect, en heeft genoeg ruimte voor verbetering gelaten. Het verhaal bijvoorbeeld stelde eigenlijk niks voor, en het begin vond ik nogal kinderlijk. Graphics zullen ook nog stukken beter kunnen dat die van TP.
Dat hoeft niet te betekenen dat de aankomende zelfde de leukste game van deze generatie kan zijn, gewoon dat alles altijd ruimte voor verbetering laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |