Zelf gemaakt met de artwork pics die zijn vrijgegeven.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Of heb je hem zelf gemaakt?
't is een 'nieuwe' Link, zei Aonuma in een interview.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit verhaal wel iets te maken heeft met OoT en MM
Dus ik hoop dat het Oot's Link is
Nou die 3 pijltjes op de hoofd is volgens mij van de Z-targeting system dat je ook had bij OoT. Die zorgen soms voor spectaculaire camera bewegingen en acties.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Doet me eerder denken aan Zelda 3, Turtle Rock...
Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat ze OoT als basis hebben gebruikt.
Engine is hetzelfde als WW ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM.
Vast nietquote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Mr. Orange het volgende:
Yo Anthraxx, speel je wel deze in 1 x uit??![]()
Niet echt een basis. Ik bedoelde te zeggen dat ze het spel niet ingrijpend hebben veranderd.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als basis van wat? De engine zal vast voort gezet worden op hetgeen van
TWW. Net zoals dat TWW al voort werd gezet op OOT en MM.
Water temple was behoorlijk vet. Ik ben vergeten wat de eindbaas ook alweer was... maar je moest ook vechten tegen een mirror Link.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
OoT heb ik nog niet uitgespeeld. Water temple enzo. Frustraties. En geen tijd meer: )
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Water temple was behoorlijk vet. Ik ben vergeten wat de eindbaas ook alweer was... maar je moest ook vechten tegen een mirror Link.Echt vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Lexie het volgende:
[..]Ohja. Ik dacht heel even dat dat gedeelte met de kleine Link was maar dat klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
De paard heet geen Epona, je mag 'm zelf een naam geven. En "Parry" betekent iets van een aanval blokkeren van je tegenstander.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb zojuist de filmpjes van JeuxFrance.com gekeken.
Wat ik heb gezien:
- het bestijgen van het paard (Epona) gaat veel beter en sneller (als je van de achterkant komt)
- de paard op snelheid brengen en houden is ook verbeterd
- het drinken van potions gaat nu ook iets sneller
- Zelda Stage Selectecht cool als dit ook in de officiele release komt.
(een bepaalde plek/moment kiezen uit het spel en die spelen)
- ik zag dat het vechten/aanvallen van vijanden iets anders is geworden.
ik zag "Parry" en "Hint". geen idee wat die doen.
- en ik zag iets wat leek op een zwaard in Link's linkerhand. Is Link links? (rare zin)
- als een bepaalde persoon (tijdens een gespek) je verzoekt om iets te doen, kun je kiezen tussen "Sure!" en "Maybe later"
- minder maskers, meer dieren. ik denk dat Link meer te maken krijgt met dieren (hij is een wolf, communiceert met dieren, ws ook dieren redden)
- die oren van Link vind ik wel eng
Hey, dat is nieuw. Dat kon eerst niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
"Parry" betekent iets van een aanval blokkeren van je tegenstander.
De een blockt een aanval, de ander geeft je een hint.quote:ik zag "Parry" en "Hint". geen idee wat die doen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:01 schreef Xrenity het volgende:
Het paard.
watvoor hints dan? wat krijg je dan te zien?quote:[..]
De een blockt een aanval, de ander geeft je een hint.
Hoe je een bepaald vijand moet verslaan enzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:06 schreef SlimShady het volgende:
watvoor hints dan? wat krijg je dan te zien?
ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen.
pass een link! plzkthxquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef Ruzbeh het volgende:
JA OK HET PAARD JIJ JE ZIN
[..]
Hoe je een bepaald vijand moet verslaan enzo.Zag net een filmpje. Heel mooi.
Ben effe de link (Linkquote:
Dat zit altijd in dat soort E3 demo's, om het publiek de beste stukjes te kunnen laten zien. 1% kans dat dit erin komt, maak er maar een nee van.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb zojuist de filmpjes van Jeux-France.com gekeken.
Wat ik heb gezien:
- Zelda Stage Selectecht cool als dit ook in de officiele release komt.
(een bepaalde plek/moment kiezen uit het spel en die spelen)
Link is links jaquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef SlimShady het volgende:
- en ik zag iets wat leek op een zwaard in Link's linkerhand. Is Link links? (rare zin)
ik heb het nog even nagekeken door OoT screens te zoeken. Het is waar.quote:
Link was altijd links dus er is niks veranderd.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe komen ze erop om zoiets ineens te veranderen?
que?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Net die filmpje gezien van 700MB. Echt gigantische mooie graphics zeg.WOWOWOWOOW!!!! Die Boss Battles zijn echt bizar mooi.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Scroll eens omhoog.![]()
Die avatar van MMarsu is trouwens een stukje in-game van de forest temple.
Link is altijd al links geweest hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe komen ze erop om zoiets ineens te veranderen?
Waarom is hij links?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Link is altijd al links geweest hoor
quote:Actually, no. The word "links" means "left" in German. Aside from Miyamoto thinking that people who are left-handed interact with the world differently, and that Link is left-handed, there's no connection. I'd actually think it to be coincidence, because I doubt Miyamoto knows German.
quote:I got pictues of the OOT beta versoin online, and in that he is ALWAYS right-handed.
quote:Link is left-handed (although this detail is never particularly stressed on in any of the games, save for a Nintendo Gallery figurine in The Wind Waker which does state that Link favors his left hand.) and wields his blade accordingly in the 3D games (Ocarina of Time, Majora's Mask, and The Wind Waker). However, in 2D Legend of Zelda titles (even in Game Boy Advance games like Legend of Zelda: The Minish Cap, which feature detailed graphics), he can be seen alternately holding his weapon in the right or the left hand, depending on his orientation, due to sprite mirroring.
quote:As regards Zelda, although I really don't know the games, I've always liked how Nintendo made Link the only left-handed game character in the history of the universe. As a fellow lefty, I rather thought it was about fucking time.
Slechte genen waarschijnlijk...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Waarom is hij links?
Ik ga even Googlen. Mss vind ik een interview.
Dat is gewoon lullig voor linkse mensen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Slechte genen waarschijnlijk...
idd, in de zoveel keer dat ik dat spel heb gespeelt sloeg ik toch altijd met rechts.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef Frankeinstein het volgende:
ik weet niet of dit fanart is maar hier heeft ie het zwaard wel rechts:
http://ashitakasan.free.fr/games/Zelda.jpg
en hier ook:
http://faernis.free.fr/images/zelda%20assaut.jpg
beetje grote plaatjes dus ik plaats de link maar even
quote:Game of the Show: The Legend of Zelda - Nintendo
Best GameCube Game: The Legend of Zelda - Nintendo
Best Adventure Game: The Legend of Zelda - Nintendo
quote:Also featured is an extensive examination of the next game in The Legend Of Zelda series. Alongside early details of the themes and gameplay of the new Zelda, an in-depth interview with Eiji Aonuma reveals the influences behind the man who has shaped Link's adventures since he made the move into 3D.
Hijs fijn hequote:
Ik heb 'm nu net gezien. Deze Zelda word de bom!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Net die filmpje gezien van 700MB. Echt gigantische mooie graphics zeg.WOWOWOWOOW!!!! Die Boss Battles zijn echt bizar mooi.
Bedoel je dat je op meer objecten (dus niet de standaarddingen waarop al gelocked kon worden) kunt locken of bedoel meerdere objecten/vijanden tegelijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:33 schreef SlimShady het volgende:
- de 'lock-on' functie is verbeterd. en ik d8 dat ze vertelden dat er meer dingen zullen zijn waarop je kunt locken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |