release datum 27 mei en niet voorradig... wellicht heeft een amsterdamse gamestore hem al liggen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:58 schreef MaHawK het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=441729
Reserveer hem daar en je bent verzekerd.
![]()
waar heb je hem gekocht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef Neverstop het volgende:
Doe het niet, ik heb m gespeeld, doe het niet.
Het ziet er NIET uit en t speelt traag.
Niet, vriend van me heeft 'm op z'n omgebouwde xbox. Het is echt een ramp. Heb daarentegen wel een gozer in m'n Xbox Live Friends list staan die het al 3 weken lang constant speelt (komt uit de USA).quote:
Weet jij een ander worstelspel dan voor de xbox (Raw 2 heb ik al)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Niet, vriend van me heeft 'm op z'n omgebouwde xbox. Het is echt een ramp. Heb daarentegen wel een gozer in m'n Xbox Live Friends list staan die het al 3 weken lang constant speelt (komt uit de USA).
Hier nog een review op GameSpot waar het spel een hele 4,5 haalt.
Zoek een ander worstel spel als je geld je lief is.
legends of Wrestling 1,2 en 3quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:15 schreef Gierewiet het volgende:
[..]
Weet jij een ander worstelspel dan voor de xbox (Raw 2 heb ik al)
kloptquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:09 schreef MaHawK het volgende:
Voor de betere Wrestle games moet je toch bij de Cube zijn of heb ik dat verkeerd?
Ik al sinds de Commodore 64quote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik speel al worstelspellen sinds de NES
Ik had die met Hulk Hogan , Andre the giant , the macho manquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik al sinds de Commodore 64
Rock and Wrestle![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die was toch op de NES ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had die met Hulk Hogan , Andre the giant , the macho man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |