O als dit waar is dan richt ik een altaar in voor Fok!quote:
Mijn foto's zijn me ook erg dierbaar moet ik zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef D.Rose het volgende:
@Fles
hoeft niet, maar een keer kijken zou wel leuk zijn
Van daarna heb ik trouwens ook niet veel
Zo nu en danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn me ook erg dierbaar moet ik zeggenAls ik ergens heenga, als is het maar een dagje naar mn werk, dan heb ik altijd een portable harddisk mee waar al mn foto's op staan
Moet ECHT niet hebben dat ik dat kwijt zou zijn
Kun je geen backup draaien op DVDquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn me ook erg dierbaar moet ik zeggenAls ik ergens heenga, als is het maar een dagje naar mn werk, dan heb ik altijd een portable harddisk mee waar al mn foto's op staan
akn, maar ik heb geen DVDbrander. Heb wel van heel lang CDbackups, maar die staan ook op mn kamer. Als hier een keer de tent uitfikt ben ik EN mn PC EN mn CD backups kwijt. En als ik het zelf overleef, heb ik dus altijd nog die hdd bij mequote:
volgens mij raak je iets eerder kwijt als je het met je mee sleept dan wanneer het 'gewoon' thuis ligtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere keer als ik het pand verlaat ongeveerquote:
Kun je dan geen kluis kopen die tegen brand kanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere keer als ik het pand verlaat ongeveerIk meen het serieus hoor
Dat geeft niet. Zodra ik in zo'n situatie iets kwijt BEN, is het wel weer te repliceren. Ik wil gewoon absoluut niet het risico lopen dat er ooit iets misgaan hier op mn kamer, en dat ik dan al mn foto's kwijt zou zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij raak je iets eerder kwijt als je het met je mee sleept dan wanneer het 'gewoon' thuis ligt
Dat is een vrij kostbare oplossingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je dan geen kluis kopen die tegen brand kan![]()
Daar staan ook de vergeelde kodakjes van je jeugd op?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere keer als ik het pand verlaat ongeveerIk meen het serieus hoor
Het risico is nu wel dat je draagbare HD kapot gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een vrij kostbare oplossingIk probeer het via "verdeel en heers"
Zou zomaar kunnenquote:
Je kunt ook een kopie bij iemand anders achter latenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Zodra ik in zo'n situatie iets kwijt BEN, is het wel weer te repliceren. Ik wil gewoon absoluut niet het risico lopen dat er ooit iets misgaan hier op mn kamer, en dat ik dan al mn foto's kwijt zou zijn.
True.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het risico is nu wel dat je draagbare HD kapot gaat![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True.
Maar het risico dat op dezelfde dag mijn draagbare hdd kapot gaat EN mijn kamer affikt, is aanvaardbaar klein
Welterusten Flashquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ging dus slapen
Truste allemaal
Ja hoor eens, wie jij ook bent en zo: het is geen 1 april.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef coz het volgende:
[..]
1 April: Bescherm hier medeFok!ers tegen grappen...
En dat vermeld je omdat...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is ook weg (liedjes op mp3 speler zetten)![]()
Misschien kom ik straks nog even terug, maar ik ga niet later dan 1 uur slapen anyway![]()
een geweldige grap neem ik aan dat je bedoeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al
O wat zou dat geweldig zijn geweest![]()
D.Rose!!!!!!!!!!quote:
(en dat laatste is ook een bijna 1 april grap )quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:40 schreef coz het volgende:
toch is het meer iets voor Fuifduif
Lijkt me heerlijk als Kasta eens de bezem haalt door R&Pquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een geweldige grap neem ik aan dat je bedoeld?
dan is het topic volquote:
Je praat in jezelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef coz het volgende:
kom ..nog maar een kleine 260 en dit is alweer vol
ik vind m nogal overrated, maar het zou wel grappig zijn hem bezig te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als Kasta eens de bezem haalt door R&P
Ja ik ben nogal fan van hem, het spijt me zeer
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je praat in jezelf?
Lijkt wel of je bent opgeleid in ONZ![]()
Botte bijl, ik ben er altijd en overal wel vķķr!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind m nogal overrated, maar het zou wel grappig zijn hem bezig te zien
open er een topic overquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef coz het volgende:nee sorry ik probeerde even iets sneller van die nare (gemiddeld 13 per dag) af te komen
![]()
Wij quoten hier soms.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef coz het volgende:nee sorry ik probeerde even iets sneller van die nare (gemiddeld 13 per dag) af te komen
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Botte bijl, ik ben er altijd en overal wel vķķr!![]()
En bovendien is het een razend intelligent joch dat een lust is voor het taalkundig en stijlvormig oog. Ik smul er doorgaans van
nou als je ervan smult ... .eet smakelijkquote:
Jep. Dat je zijn stijl niet waardeert of zijn persoon niet mag, zegt niets over zijn intelligentie.quote:
ik ook soms .. alleen soms pleur ik dat er achteraf pas inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij quoten hier soms.
Zodat het net lijkt of wij daadwerkelijk me elkaar converseren, zeg maar![]()
Persoonlijk ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen, echt bestudeerd heb ik hem ook niet, maar heb nooit de indruk gekregen dat ie misschien intelligent zou zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jep. Dat je zijn stijl niet waardeert of zijn persoon niet mag, zegt niets over zijn intelligentie.
Ok. Nou, misschien eens nalezen dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen, echt bestudeerd heb ik hem ook niet, maar heb nooit de indruk gekregen dat ie misschien intelligent zou zijn.
ik zal er de volgende keer op lettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok. Nou, misschien eens nalezen dan.
het blijkt iig niet uit zijn posts in Fokpaassmiley! zoektochtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen, echt bestudeerd heb ik hem ook niet, maar heb nooit de indruk gekregen dat ie misschien intelligent zou zijn.
Asl jij daar de gevatheid niet van in ziet ben je zelf niet zo bijster intelligent, wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef coz het volgende:
[..]
het blijkt iig niet uit zijn posts in Fokpaassmiley! zoektocht
maargoed ,die stond ook eerst in onz dus tellen we voor de zekerheid niet mee
Wanneer we slaap hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef coz het volgende:
random new subject modus ::
waarneer gaan jullie slapen ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef coz het volgende:
random new subject modus ::
waarneer gaan jullie slapen ?
ik zie de poging tot humor,maar kan er nog niet om lachenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Asl jij daar de gevatheid niet van in ziet ben je zelf niet zo bijster intelligent, wel?![]()
Hé D.Rose, wat ik nog vragen wilde:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry
mijn volgende reply zal wat minder meegaand zijn
Hm ja daar kan ik ook niets aan doen danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de poging tot humor,maar kan er nog niet om lachen
zo lelijk als?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hé D.Rose, wat ik nog vragen wilde:
Vind jij mij nou ook zo lelijk
![]()
dat neem ik je dan ook niet kwalijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm ja daar kan ik ook niets aan doen dan
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je vraagt of ik jou 'zo' lelijk vindt.
Dan moet ik toch vergelijkbaar materiaal hebben
gevat. = discutabel edochquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Asl jij daar de gevatheid niet van in ziet ben je zelf niet zo bijster intelligent, wel?![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij quoten hier soms.
Zodat het net lijkt of wij daadwerkelijk me elkaar converseren, zeg maar![]()
en dat mocht je zoeken in dat topic (en toch weer niet in dat topic) ...niet gevatheidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
intelligent
nou, ik vind de nacht niet lelijk, en jou ook al nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Nou gewoon, zo lelijk als de nacht. Zo luidt de uitdrukking toch? Wat wil je nog meer ter vergelijking?![]()
maar laten we vooral niet doorzagen over kastaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef coz het volgende:
blabla
Kutjecola. Jij vindt mij niet lelijk?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, ik vind de nacht niet lelijk, en jou ook al niet
of stelt mijn niet tegendraadse antwoord nu teleur?
ik kan volgens mij niet meediscussierenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef D.Rose het volgende:
nou, ik vind de nacht niet lelijk, en jou ook al niet
maar die burka is wel lelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef coz het volgende:
[..]
ik kan volgens mij niet meediscussieren
http://fotoboek.fok.nl/Duderinnetje
sorry ménquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kutjecola. Jij vindt mij niet lelijk?
*Nieuwe leefdoelen zoekt *'
Ik dacht van wel mčn![]()
Ja dat helpt enorm!!!! Damn, jij bent echt erg!! Doen alsof je me niet onknap vindt maar ook weer niet van het uitgesproken knappequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry mén
als ik nou zeg dat ik je ook niet knap vindt, helpt dat dan?
ik vind ook dat je niet rijp genoeg bent om uit elkaar te knappen bijv als eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry mén
als ik nou zeg dat ik je ook niet knap vindt, helpt dat dan?
ik doe niet alsofquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat helpt enorm!!!! Damn, jij bent echt erg!! Doen alsof je me niet onknap vindt maar ook weer niet van het uitgesproken knappe
vind je het erg dat ik je de helft van de tijd niet kan volgen, en de andere helft ook maar moeilijk begrijp?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef coz het volgende:
[..]
ik vind ook dat je niet rijp genoeg bent om uit elkaar te knappen bijv als een![]()
ohnee ..bijna verkeerd ei gepost
[afbeelding]
* Alweer het-met-elkaar-eens-zijn alert *quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik je de helft van de tijd niet kan volgen, en de andere helft ook maar moeilijk begrijp?
nee .. is al 1/4 meer dan de meestenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik je de helft van de tijd niet kan volgen, en de andere helft ook maar moeilijk begrijp?
ojee, wat nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Alweer het-met-elkaar-eens-zijn alert *
hebben die klote vogels weer alle kruimels opgegeten ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef D.Rose het volgende:
niet kan volgen
nou draai je het weer omquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus joe vindt mij wel knap heu???![]()
Nou die is redelijk geestig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
to be or not be, that's the answer
mijn eerste sig op Fok
yeahquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou die is redelijk geestig.Als je een beetje je best doet
Jij hebt mazzel dat ik zo'n persoonlijkheid ben die zijn best doet voor anderenquote:
daar profiteer ik dan ook vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt mazzel dat ik zo'n persoonlijkheid ben die zijn best doet voor anderen
Nee, hier geen problemenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef D.Rose het volgende:
jullie ook problemen met het inladen van de pagina's?
ik zat enkel een paar andere pagina's even te ladenquote:
slaap lekker Dudequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Parasiet
![]()
Ik schijn nu slapende te moeten. Truste
Welterusten Dudequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Parasiet
![]()
Jij gebruikt waarschijnlijk geen IEquote:
trustequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, ik heb 28 liedjes erop gezetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:50 schreef D.Rose het volgende:
is het gelukt met datgeen wat je met mp3'tjes ging doen?
Ja, want ik moest kiezen uit een paar duizend liedjesquote:
en meer past er niet op?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want ik moest kiezen uit een paar duizend liedjes![]()
sinds de laatste keer drive-by-installed te zijn gaat IE als eerste linea-recta de 'deur' uit ...quote:
Nee, het is maar een 128 MB dingkiequote:
Ik wissel de liedjes toch heel vaak, dus dat hoeft nietquote:
ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wissel de liedjes toch heel vaak, dus dat hoeft niet![]()
Dan vind ik het zoeken naar mijn liedjes weer lastigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, wat jij wil
als ik er 1 koop, dan maar gelijk 40 gb
tja dat was mijn planning ook ooit ..alleen ik kon een 256mb voor 14,95 (icm iets) kopen of gewoon in de winkel een mp3jukebox (dus zo'n geval met een hd) voor 300+quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, wat jij wil
als ik er 1 koop, dan maar gelijk 40 gb
lijkt me juist makkelijk als je alle bij hebt, kun je uit alles kiezenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vind ik het zoeken naar mijn liedjes weer lastig![]()
Je kunt dan wel mappen aanmaken, maar dan nog is 40 GB voor mij vééls te veel![]()
Zoveel liedjes heb ik niet eens joh, dat ik 40 GB kan vullenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me juist makkelijk als je alle bij hebt, kun je uit alles kiezen
Maarja, ik heb dan ook geen anderhalf uur nodig om een paar liedjes te kiezen
ik 'moet' en ipod hebben, die past in de dockingstation die weer op de autoradio pastquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef coz het volgende:
[..]
tja dat was mijn planning ook ooit ..alleen ik kon een 256mb voor 14,95 (icm iets) kopen of gewoon in de winkel een mp3jukebox (dus zo'n geval met een hd) voor 300+
keuze was snel gemaakt
Die zien er wel mooi uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik 'moet' en ipod hebben, die past in de dockingstation die weer op de autoradio past
Heej Stuquote:
Jij bent altijd welkom PSquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Stu
Ik dacht ik val toch maar weer ff binnen
je kunt gewone cd's ook omzetten naar mp3quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel liedjes heb ik niet eens joh, dat ik 40 GB kan vullen
Qua mp3 kom ik niet verder dan 20 GB![]()
Ja, maar daar heb ik het geduld niet voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt gewone cd's ook omzetten naar mp3
Thanksquote:
quote:
eejjjjjjjj daarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
Hai hier
Wow wat heb ik wat te lurken vanavond zeg
Paddyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
Hai hier
yep, onderwegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet weggejaagd dus
Is de vette al onderweg?
Evening Paddyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
Hai hier
kun je gewoon onder het fokken doen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik het geduld niet voor![]()
Ja, kom hier maar eens wat vakerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks
Misschien maar eens stoppen met lurken en hier wat vaker mee gaan posten
Heb ik Rose nu weggejaagd?
Hai D, Kasta als mod op R&P, en hij is meteen niet meer aanwezigquote:
Hai Stuquote:
Ergens in Groningen. Hoezo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:13 schreef D.Rose het volgende:
zeg Paddy, waar woon jij (ongeveer)?
is wel een tip hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt gewone cd's ook omzetten naar mp3
Coolquote:
hij is drukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai D, Kasta als mod op R&P, en hij is meteen niet meer aanwezig
Ik wacht vol spanning op wordt vervolgd![]()
Had laatst een Paddy aan de telefoon, en had nog nooit een IRL Paddy gesproken, maar deze kwam uit het zuiden.quote:
Zal het iig proberen, het is hier meestal gezelligquote:
Ja, als die imbeciel er niet is wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal het iig proberen, het is hier meestal gezellig
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als die imbeciel er niet is wel ja![]()
Ik verspil mijn tijd er niet meer aanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
heb hem gister weer te pakken gehad
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
heb hem gister weer te pakken gehad
dat gaat toch niet weer zo'n verhaal worden hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet weggejaagd dus
Is de vette al onderweg?
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verspil mijn tijd er niet meer aan![]()
Hihi...heb les gehad van de bestequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Paddy![]()
Jij kan nog beter lurken dan ik en dat wil wat zeggen
Zelfs daar ben ik mee gestoptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten
Als ik hem op een leugen betrap MOET ik er wat van zeggen
Letterlijkquote:
Hai, heb je nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:15 schreef coz het volgende:
[..]
hij is druk
( Feedback ) Kastanova op R&P
(niet het gelijknamige topic in med dus)
foto's laden niet in bij mijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef coz het volgende:
[..]
dat gaat toch niet weer zo'n verhaal worden he
Vipertje kopen voor 80000 euro... invoeren... 1ste rit boem
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Hihi...heb les gehad van de beste
En wow! Wat geniet ik van de vele domme uitspraken van mensen die denken dat ze heel slim zijn...Echt geweldig! Mijn avond is weer goed! Heb nog meer mensenkennis dan ik dacht
Je moet echt eens op de uitspraken van bepaalde mensen letten. Hoe denigrerender ze zijn , hoe zieliger ze in een irl leven zijn...(volgens mij komt het duiveltje uit het doosje bij mij)![]()
En zal wel een man zijn geweest hčquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had laatst een Paddy aan de telefoon, en had nog nooit een IRL Paddy gesproken, maar deze kwam uit het zuiden.
Normaal staat ie op negeer bij mij, maar zo heel af en toe word ik zo boos en dan kan ik het niet laten om te reageren.quote:
ookquote:
ik hang ook niet al te vaak in GCSC ..sws een paar weken buiten Fok! geweesdquote:heb je nog niet eerder gezien![]()
Weet ik joh, maar heb het over bepaalde mensen die doen alsof ze super intelligent zijn, en dan denigrerende opmerkingen naar anderen plaatsen, en dus in feite superdom reageren. Heb het niet over jou. Weet dat je een schat bentquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Ik kan ook heel domme uitspraken doen
Maar internet kan een spel zijn en zal voor veel mensen idd een identiteitsverschil met de real world zijn
Ik ben in ONZ ook heel anders dan irl
nee, was een vrouwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef paddy het volgende:
[..]
En zal wel een man zijn geweest hč![]()
Paddy is een mannennaam, maar ik heb hem van the Bleu Lagoon (de scheepskok) Heerlijke man was dat
Mag ik in je fotoboek kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:24 schreef coz het volgende:
[..]
ook![]()
[..]
ik hang ook niet al te vaak in GCSC ..sws een paar weken buiten Fok! geweesd
Je hebt vast mijn bashposten naar een bepaalde user niet gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet ik joh, maar heb het over bepaalde mensen die doen alsof ze super intelligent zijn, en dan denigrerende opmerkingen naar anderen plaatsen, en dus in feite superdom reageren. Heb het niet over jou. Weet dat je een schat bent
ja hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Mag ik in je fotoboek kijken?Ben nogal nieuwsgierig
![]()
was ik dus nietquote:
Waar ga je heen Stu?quote:
Je hebt een leuk vrolijk gezichtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef coz het volgende:
[..]
ja hoor
zal het je makkelijk maken
>----(^_^)----<
(was me sig ..maar die heeft even plaats gemaakt voor het Fokpaassmileyeierenzoeken! )
en nog makkelijker
ik zat net al te spieken
http://fotoboek.fok.nl/reageeruser.fok?quoteid=569718&id=92303 de reply knop![]()
we houden wel van een goed geheim en zullen het goed bewaren ,vertel eensquote:
quote:
Welterusten, en vergeet niet wat ik heb gezegd hčquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Volendam?quote:
gaat er niet om waar ik woon toch, wij hebben klanten door het hele landquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef paddy het volgende:
[..]
was ik dus nietDaarbij heet ik ook geen Paddy
Waar woon jij dan ergens? Ongeveer?![]()
Voor mij ben je altijd lief, dus voor mij ben je een schatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt vast mijn bashposten naar een bepaalde user niet gezien
Maar ik doe niet alsof ik intelligent ben iig
Meestal een schat, heel soms een kat![]()
Trustenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef Stuart het volgende:
![]()
Ja leukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gaat er niet om waar ik woon toch, wij hebben klanten door het hele land
Maar deze vrouw werkte in Maastricht
welterusten Stuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef Stuart het volgende:
![]()
Word tijd dat ik mijn msn weer eens aanslingerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Voor mij ben je altijd lief, dus voor mij ben je een schat
TLKquote:
Hij is toch echt niet dom hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:32 schreef coz het volgende:
[..]
we houden wel van een goed geheim en zullen het goed bewaren ,vertel eens
er zijn ook forenzenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja leuk
Had je ook gewoon kunnen vragen of ik in Maastricht woonde
Had ik het bij nee gehouden.![]()
Begrijp dit echt wel hoor, zie je vast binnenkort in Groningen, en kunnen we dan ook bijkletsen.;)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Word tijd dat ik mijn msn weer eens aanslinger
heb gewoon een kuttijd momenteel en wil eigenlijk met niemand praten
Kletsen kun je welquote:
Doeiiiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moest hier even reageren
Maar ik ga ook weg
Dat moeten ook hé?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moest hier even reageren
Maar ik ga ook weg
Daar zie ik dus echt naar uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Begrijp dit echt wel hoor, zie je vast binnenkort in Groningen, en kunnen we dan ook bijkletsen.;)
(mini)Meetjes zijn altijd leukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zie ik dus echt naar uit
Lijkt me echt leuk om je irl te ontmoeten
Hahaha...ja, wil graag weten met wie ik typquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef coz het volgende:
[..]
ja hoor
zal het je makkelijk maken
>----(^_^)----<
(was me sig ..maar die heeft even plaats gemaakt voor het Fokpaassmileyeierenzoeken! )
en nog makkelijker
ik zat net al te spieken
http://fotoboek.fok.nl/reageeruser.fok?quoteid=569718&id=92303 de reply knop![]()
Grote meets ookquote:
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Kletsen kun je welVertegenwoordiger?
Mij dus ook om jullie te zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zie ik dus echt naar uit
Lijkt me echt leuk om je irl te ontmoeten
Oké, je wilt het spannend houden dusquote:
Ik ben oorspronkelijk een echte Twenthenaarquote:
onderdelenleverancier voor oa pc, printer en copierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, je wilt het spannend houden dus
Vraag ik het gewoon recht op de man af
Wat voor werk doe je?![]()
Dus veel telefoonwerk dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onderdelenleverancier voor oa pc, printer en copier
is goed ...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Hahaha...ja, wil graag weten met wie ik typ![]()
ik ben er nog steeds eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben oorspronkelijk een echte Twenthenaar
En ja, die (h) hoort erbij![]()
ja, daarvoor ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus veel telefoonwerk dus.![]()
Je hebt overal een antwoord op, dus dacht al dat jij je mond veel gebruikte(doel dus op je beroep hč)
Vraag maar raakquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:56 schreef coz het volgende:
[..]
is goed ...
hey ...maar dat is niet eerlijk je weet nu veel meer van mij als andersom (![]()
)
Heb het gelezenquote:
Slaap lekker. Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:05 schreef D.Rose het volgende:
ik houd het maar eens gezien voor vandaag
welterusten
Trusten Rosequote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:05 schreef D.Rose het volgende:
welterusten
volgens mij hangt er bij een kameraad van me zo'n tegeltje ergensquote:
welterustenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:05 schreef D.Rose het volgende:
welterusten
Beterschap en welterusten dan maarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:13 schreef coz het volgende:
ik hou het ook bijna voor gezien![]()
met dit tijdstip had ik net zo goed naar de kroeg kunnen gaan ...
officieel ben ik nog aan het uitzieken en dan zeggen mijn ouders ...blijf maar lekker thuis
dank en dankquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beterschap en welterusten dan maar
Liefquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:19 schreef coz het volgende:
en alvast voor pasen
voor Paddy
[afbeelding]
en voor PrintScreen
[afbeelding]
een geheim Fokpaassmileyei!
Welterusten Cozquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:13 schreef coz het volgende:
ik hou het ook bijna voor gezien![]()
met dit tijdstip had ik net zo goed naar de kroeg kunnen gaan ...
officieel ben ik nog aan het uitzieken en dan zeggen mijn ouders ...blijf maar lekker thuis
Liefquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:19 schreef coz het volgende:
en alvast voor pasen
voor Paddy
[afbeelding]
en voor PrintScreen
[afbeelding]
een geheim Fokpaassmileyei!
Trusten ... jij en PrintScreen ook een goed pasen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Welterusten CozEn beterschap hč
[...]
LiefDank je, en jij ook vrolijk pasen alvast
Tot de volgende keer
Doemaarwelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
nog niet naar buiten gekeken
Leuk hč, kinderen... Stel je daar nog 2 loslopende konijnen bij voor die 'hier en daar' het 'een en ander' laten vallen en je hebt mijn tuinquote:
ahquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk hč, kinderen... Stel je daar nog 2 loslopende konijnen bij voor die 'hier en daar' het 'een en ander' laten vallen en je hebt mijn tuin.
Nou, eigenlijk niet, want ik zie vanaf mij plek een mand vol ballen en één loopklos (vraag me toch af welk kind er een been verloren is...), het valt dus reuze mee![]()
Zo is dat bij mijn moeder thuis ook, tractoren, skelters, fietsen, ballen, ander speelgoed en de halve inhoud van de zandbak liggen door de hele tuin heen. En als het opgeruimd word blijft het niet opgeruimd, binnen 10 minuten halen ze alles overhoopquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
ik zie 1 skelter
3 driewielers
2 fietsjes
1 buggy
en wat losse onderdelen van t klimrek en wat zandbak spullen door de tuin liggen
Oh, da's groot spulquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
ik zie 1 skelter
3 driewielers
2 fietsjes
1 buggy
en wat losse onderdelen van t klimrek en wat zandbak spullen door de tuin liggen
Bij mij valt het doorgaans wel mee hoor, ik heb ze aardig geleerd de boel een beetje netjes te houden (wat niet wil zeggen dat ze niet mogen spelen). Alleen op een warme vakantiedag wil het nog weleens een beetje uit de hand lopenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo is dat bij mijn moeder thuis ook, tractoren, skelters, fietsen, ballen, ander speelgoed en de halve inhoud van de zandbak liggen door de hele tuin heen. En als het opgeruimd word blijft het niet opgeruimd, binnen 10 minuten halen ze alles overhoop![]()
Flesjes en drinkpakjes? Laten ze dat rondslingeren?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik had het niet over kleine dingen als springtouwen, takken, flesjes, drinkpakjes en zo
Als mijn broertjes buiten aan het spelen zijn dan ligt alles overal, als ze naar binnen gaan ruimen ze het wel op. Mijn oudste broertje laat zijn skateboard altijd slingeren, van de week maakte ik weer bijna een flinke smakkerd omdat dat ding bij de achterdeur lag, je zou haast denken dat hij het expres doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij valt het doorgaans wel mee hoor, ik heb ze aardig geleerd de boel een beetje netjes te houden (wat niet wil zeggen dat ze niet mogen spelen). Alleen op een warme vakantiedag wil het nog weleens een beetje uit de hand lopen.
Scheelt waarschijnlijk ook wel dat ze van klein af aan gewend zijn uit te kijken met rotzooi laten slingeren, toen was mijn rug zo slecht dat alles al van zijn plaats schoot als ik me verstapte...
flesjes zijn bv van bellenblaas of speelgoedflesjes om water mee te versjouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Flesjes en drinkpakjes? Laten ze dat rondslingeren?
Klinkt logisch, maareh.. een prullebak in de tuin is daar natuurlijk weer heel handig voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
flesjes zijn bv van bellenblaas of speelgoedflesjes om water mee te versjouwen
drinkpakjes kan wel s gebeuren, dat die rondslingeren. als ze op de tafel zijn blijven staan en dan zijn omgewaaid enz..
alleen als die pakjes leeg zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:18 schreef Shreever het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maareh.. een prullebak in de tuin is daar natuurlijk weer heel handig voor
Dank, dankquote:
Het prikt als je Foktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank, dank
Maar ik ga eerst nog even douchen en scheren hoorPrikt een beetje zo
Het prikt ook als ik niet fokquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het prikt als je Fokt
ik ga zo ook maar ff badderen
vraag me af waar aan het prikt dan, nergens last vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het prikt ook als ik niet fokDaarom ga ik me maar even scheren
Zwem ze jij
Ik krijg altijd uitslag van die stoppelbaardjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraag me af waar aan het prikt dan, nergens last van
heb jij er ook 1 dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:57 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik krijg altijd uitslag van die stoppelbaardjes
Nou gewoon op mijn kin, het voelt niet prettigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraag me af waar aan het prikt dan, nergens last van
quote:
ok, ik heb daar nooit last vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon op mijn kin, het voelt niet prettig
Maar goed, net weer even in ONZ wat gelezenik moet daar ook niet kome
![]()
Nou doei he
langer laten groeien, prikt het minderquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Neeeejjjj
![]()
ik bedoelde het irritante, prikkende stoppelbaardje van mijn vriend![]()
mja.. maar een baardje staat hem niet, hij moet zich gewoon vaker scherenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
langer laten groeien, prikt het minder
ik houd er niet van, dus ik doe het om de 3 dagen, omdat ik anders teveel op een zwerver ga lijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
mja.. maar een baardje staat hem niet, hij moet zich gewoon vaker scheren
'mondje'quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Korte stoppeltjes
zien er op zich best stoer uit
maar bij het zoenen
wordt je vrouw dan prikkelbaar
op welk mondje je ook zoent
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Korte stoppeltjes
zien er op zich best stoer uit
maar bij het zoenen