Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True.
Maar het risico dat op dezelfde dag mijn draagbare hdd kapot gaat EN mijn kamer affikt, is aanvaardbaar klein
Welterusten Flashquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ging dus slapen
Truste allemaal
Ja hoor eens, wie jij ook bent en zo: het is geen 1 april.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef coz het volgende:
[..]
1 April: Bescherm hier medeFok!ers tegen grappen...
En dat vermeld je omdat...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is ook weg (liedjes op mp3 speler zetten)![]()
Misschien kom ik straks nog even terug, maar ik ga niet later dan 1 uur slapen anyway![]()
een geweldige grap neem ik aan dat je bedoeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al
O wat zou dat geweldig zijn geweest![]()
D.Rose!!!!!!!!!!quote:
(en dat laatste is ook een bijna 1 april grap )quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:40 schreef coz het volgende:
toch is het meer iets voor Fuifduif
Lijkt me heerlijk als Kasta eens de bezem haalt door R&Pquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een geweldige grap neem ik aan dat je bedoeld?
dan is het topic volquote:
Je praat in jezelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef coz het volgende:
kom ..nog maar een kleine 260 en dit is alweer vol
ik vind m nogal overrated, maar het zou wel grappig zijn hem bezig te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als Kasta eens de bezem haalt door R&P
Ja ik ben nogal fan van hem, het spijt me zeer
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je praat in jezelf?
Lijkt wel of je bent opgeleid in ONZ![]()
Botte bijl, ik ben er altijd en overal wel vóór!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind m nogal overrated, maar het zou wel grappig zijn hem bezig te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |