quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je vraagt of ik jou 'zo' lelijk vindt.
Dan moet ik toch vergelijkbaar materiaal hebben
gevat. = discutabel edochquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Asl jij daar de gevatheid niet van in ziet ben je zelf niet zo bijster intelligent, wel?![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij quoten hier soms.
Zodat het net lijkt of wij daadwerkelijk me elkaar converseren, zeg maar![]()
en dat mocht je zoeken in dat topic (en toch weer niet in dat topic) ...niet gevatheidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
intelligent
nou, ik vind de nacht niet lelijk, en jou ook al nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Nou gewoon, zo lelijk als de nacht. Zo luidt de uitdrukking toch? Wat wil je nog meer ter vergelijking?![]()
maar laten we vooral niet doorzagen over kastaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef coz het volgende:
blabla
Kutjecola. Jij vindt mij niet lelijk?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, ik vind de nacht niet lelijk, en jou ook al niet
of stelt mijn niet tegendraadse antwoord nu teleur?
ik kan volgens mij niet meediscussierenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef D.Rose het volgende:
nou, ik vind de nacht niet lelijk, en jou ook al niet
maar die burka is wel lelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef coz het volgende:
[..]
ik kan volgens mij niet meediscussieren
http://fotoboek.fok.nl/Duderinnetje
sorry ménquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kutjecola. Jij vindt mij niet lelijk?
*Nieuwe leefdoelen zoekt *'
Ik dacht van wel mèn![]()
Ja dat helpt enorm!!!! Damn, jij bent echt erg!! Doen alsof je me niet onknap vindt maar ook weer niet van het uitgesproken knappequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry mén
als ik nou zeg dat ik je ook niet knap vindt, helpt dat dan?
ik vind ook dat je niet rijp genoeg bent om uit elkaar te knappen bijv als eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry mén
als ik nou zeg dat ik je ook niet knap vindt, helpt dat dan?
ik doe niet alsofquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat helpt enorm!!!! Damn, jij bent echt erg!! Doen alsof je me niet onknap vindt maar ook weer niet van het uitgesproken knappe
vind je het erg dat ik je de helft van de tijd niet kan volgen, en de andere helft ook maar moeilijk begrijp?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef coz het volgende:
[..]
ik vind ook dat je niet rijp genoeg bent om uit elkaar te knappen bijv als een![]()
ohnee ..bijna verkeerd ei gepost
[afbeelding]
* Alweer het-met-elkaar-eens-zijn alert *quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik je de helft van de tijd niet kan volgen, en de andere helft ook maar moeilijk begrijp?
nee .. is al 1/4 meer dan de meestenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik je de helft van de tijd niet kan volgen, en de andere helft ook maar moeilijk begrijp?
ojee, wat nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Alweer het-met-elkaar-eens-zijn alert *
hebben die klote vogels weer alle kruimels opgegeten ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef D.Rose het volgende:
niet kan volgen
nou draai je het weer omquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus joe vindt mij wel knap heu???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |