open er een topic overquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef coz het volgende:nee sorry ik probeerde even iets sneller van die nare (gemiddeld 13 per dag) af te komen
![]()
Wij quoten hier soms.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef coz het volgende:nee sorry ik probeerde even iets sneller van die nare (gemiddeld 13 per dag) af te komen
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Botte bijl, ik ben er altijd en overal wel vóór!![]()
En bovendien is het een razend intelligent joch dat een lust is voor het taalkundig en stijlvormig oog. Ik smul er doorgaans van
nou als je ervan smult ... .eet smakelijkquote:
Jep. Dat je zijn stijl niet waardeert of zijn persoon niet mag, zegt niets over zijn intelligentie.quote:
ik ook soms .. alleen soms pleur ik dat er achteraf pas inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij quoten hier soms.
Zodat het net lijkt of wij daadwerkelijk me elkaar converseren, zeg maar![]()
Persoonlijk ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen, echt bestudeerd heb ik hem ook niet, maar heb nooit de indruk gekregen dat ie misschien intelligent zou zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jep. Dat je zijn stijl niet waardeert of zijn persoon niet mag, zegt niets over zijn intelligentie.
Ok. Nou, misschien eens nalezen dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen, echt bestudeerd heb ik hem ook niet, maar heb nooit de indruk gekregen dat ie misschien intelligent zou zijn.
ik zal er de volgende keer op lettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok. Nou, misschien eens nalezen dan.
het blijkt iig niet uit zijn posts in Fokpaassmiley! zoektochtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen, echt bestudeerd heb ik hem ook niet, maar heb nooit de indruk gekregen dat ie misschien intelligent zou zijn.
Asl jij daar de gevatheid niet van in ziet ben je zelf niet zo bijster intelligent, wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef coz het volgende:
[..]
het blijkt iig niet uit zijn posts in Fokpaassmiley! zoektocht
maargoed ,die stond ook eerst in onz dus tellen we voor de zekerheid niet mee
Wanneer we slaap hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef coz het volgende:
random new subject modus ::
waarneer gaan jullie slapen ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:01 schreef coz het volgende:
random new subject modus ::
waarneer gaan jullie slapen ?
ik zie de poging tot humor,maar kan er nog niet om lachenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Asl jij daar de gevatheid niet van in ziet ben je zelf niet zo bijster intelligent, wel?![]()
Hé D.Rose, wat ik nog vragen wilde:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry
mijn volgende reply zal wat minder meegaand zijn
Hm ja daar kan ik ook niets aan doen danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de poging tot humor,maar kan er nog niet om lachen
zo lelijk als?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hé D.Rose, wat ik nog vragen wilde:
Vind jij mij nou ook zo lelijk
![]()
dat neem ik je dan ook niet kwalijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm ja daar kan ik ook niets aan doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |