welterusten Stuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Word tijd dat ik mijn msn weer eens aanslingerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Voor mij ben je altijd lief, dus voor mij ben je een schat
TLKquote:
Hij is toch echt niet dom hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:32 schreef coz het volgende:
[..]
we houden wel van een goed geheim en zullen het goed bewaren ,vertel eens
er zijn ook forenzenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja leuk
Had je ook gewoon kunnen vragen of ik in Maastricht woonde
Had ik het bij nee gehouden.![]()
Begrijp dit echt wel hoor, zie je vast binnenkort in Groningen, en kunnen we dan ook bijkletsen.;)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Word tijd dat ik mijn msn weer eens aanslinger
heb gewoon een kuttijd momenteel en wil eigenlijk met niemand praten
Kletsen kun je welquote:
Doeiiiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moest hier even reageren
Maar ik ga ook weg
Dat moeten ook hé?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moest hier even reageren
Maar ik ga ook weg
Daar zie ik dus echt naar uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Begrijp dit echt wel hoor, zie je vast binnenkort in Groningen, en kunnen we dan ook bijkletsen.;)
(mini)Meetjes zijn altijd leukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zie ik dus echt naar uit
Lijkt me echt leuk om je irl te ontmoeten
Hahaha...ja, wil graag weten met wie ik typquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef coz het volgende:
[..]
ja hoor
zal het je makkelijk maken
>----(^_^)----<
(was me sig ..maar die heeft even plaats gemaakt voor het Fokpaassmileyeierenzoeken! )
en nog makkelijker
ik zat net al te spieken
http://fotoboek.fok.nl/reageeruser.fok?quoteid=569718&id=92303 de reply knop![]()
Grote meets ookquote:
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Kletsen kun je welVertegenwoordiger?
Mij dus ook om jullie te zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zie ik dus echt naar uit
Lijkt me echt leuk om je irl te ontmoeten
Oké, je wilt het spannend houden dusquote:
Ik ben oorspronkelijk een echte Twenthenaarquote:
onderdelenleverancier voor oa pc, printer en copierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, je wilt het spannend houden dus
Vraag ik het gewoon recht op de man af
Wat voor werk doe je?![]()
Dus veel telefoonwerk dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onderdelenleverancier voor oa pc, printer en copier
is goed ...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Hahaha...ja, wil graag weten met wie ik typ![]()
ik ben er nog steeds eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben oorspronkelijk een echte Twenthenaar
En ja, die (h) hoort erbij![]()
ja, daarvoor ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus veel telefoonwerk dus.![]()
Je hebt overal een antwoord op, dus dacht al dat jij je mond veel gebruikte(doel dus op je beroep hè)
Vraag maar raakquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:56 schreef coz het volgende:
[..]
is goed ...
hey ...maar dat is niet eerlijk je weet nu veel meer van mij als andersom (![]()
)
Heb het gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |