En zal wel een man zijn geweest hèquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had laatst een Paddy aan de telefoon, en had nog nooit een IRL Paddy gesproken, maar deze kwam uit het zuiden.
Normaal staat ie op negeer bij mij, maar zo heel af en toe word ik zo boos en dan kan ik het niet laten om te reageren.quote:
ookquote:
ik hang ook niet al te vaak in GCSC ..sws een paar weken buiten Fok! geweesdquote:heb je nog niet eerder gezien![]()
Weet ik joh, maar heb het over bepaalde mensen die doen alsof ze super intelligent zijn, en dan denigrerende opmerkingen naar anderen plaatsen, en dus in feite superdom reageren. Heb het niet over jou. Weet dat je een schat bentquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Ik kan ook heel domme uitspraken doen
Maar internet kan een spel zijn en zal voor veel mensen idd een identiteitsverschil met de real world zijn
Ik ben in ONZ ook heel anders dan irl
nee, was een vrouwquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef paddy het volgende:
[..]
En zal wel een man zijn geweest hè![]()
Paddy is een mannennaam, maar ik heb hem van the Bleu Lagoon (de scheepskok) Heerlijke man was dat
Mag ik in je fotoboek kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:24 schreef coz het volgende:
[..]
ook![]()
[..]
ik hang ook niet al te vaak in GCSC ..sws een paar weken buiten Fok! geweesd
Je hebt vast mijn bashposten naar een bepaalde user niet gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet ik joh, maar heb het over bepaalde mensen die doen alsof ze super intelligent zijn, en dan denigrerende opmerkingen naar anderen plaatsen, en dus in feite superdom reageren. Heb het niet over jou. Weet dat je een schat bent
ja hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Mag ik in je fotoboek kijken?Ben nogal nieuwsgierig
![]()
was ik dus nietquote:
Waar ga je heen Stu?quote:
Je hebt een leuk vrolijk gezichtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef coz het volgende:
[..]
ja hoor
zal het je makkelijk maken
>----(^_^)----<
(was me sig ..maar die heeft even plaats gemaakt voor het Fokpaassmileyeierenzoeken! )
en nog makkelijker
ik zat net al te spieken
http://fotoboek.fok.nl/reageeruser.fok?quoteid=569718&id=92303 de reply knop![]()
we houden wel van een goed geheim en zullen het goed bewaren ,vertel eensquote:
quote:
Welterusten, en vergeet niet wat ik heb gezegd hèquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Volendam?quote:
gaat er niet om waar ik woon toch, wij hebben klanten door het hele landquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef paddy het volgende:
[..]
was ik dus nietDaarbij heet ik ook geen Paddy
Waar woon jij dan ergens? Ongeveer?![]()
Voor mij ben je altijd lief, dus voor mij ben je een schatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt vast mijn bashposten naar een bepaalde user niet gezien
Maar ik doe niet alsof ik intelligent ben iig
Meestal een schat, heel soms een kat![]()
Trustenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Ja leukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gaat er niet om waar ik woon toch, wij hebben klanten door het hele land
Maar deze vrouw werkte in Maastricht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |