Evening Paddyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
Hai hier
Wow wat heb ik wat te lurken vanavond zeg
kun je gewoon onder het fokken doen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik het geduld niet voor![]()
Ja, kom hier maar eens wat vakerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks
Misschien maar eens stoppen met lurken en hier wat vaker mee gaan posten
Heb ik Rose nu weggejaagd?
Hai D, Kasta als mod op R&P, en hij is meteen niet meer aanwezigquote:
Hai Stuquote:
Ergens in Groningen. Hoezo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:13 schreef D.Rose het volgende:
zeg Paddy, waar woon jij (ongeveer)?
is wel een tip hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt gewone cd's ook omzetten naar mp3
Coolquote:
hij is drukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai D, Kasta als mod op R&P, en hij is meteen niet meer aanwezig
Ik wacht vol spanning op wordt vervolgd![]()
Had laatst een Paddy aan de telefoon, en had nog nooit een IRL Paddy gesproken, maar deze kwam uit het zuiden.quote:
Zal het iig proberen, het is hier meestal gezelligquote:
Ja, als die imbeciel er niet is wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal het iig proberen, het is hier meestal gezellig
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als die imbeciel er niet is wel ja![]()
Ik verspil mijn tijd er niet meer aanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
heb hem gister weer te pakken gehad
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
heb hem gister weer te pakken gehad
dat gaat toch niet weer zo'n verhaal worden hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet weggejaagd dus
Is de vette al onderweg?
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verspil mijn tijd er niet meer aan![]()
Hihi...heb les gehad van de bestequote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Paddy![]()
Jij kan nog beter lurken dan ik en dat wil wat zeggen
Zelfs daar ben ik mee gestoptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten
Als ik hem op een leugen betrap MOET ik er wat van zeggen
Letterlijkquote:
Hai, heb je nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:15 schreef coz het volgende:
[..]
hij is druk
( Feedback ) Kastanova op R&P
(niet het gelijknamige topic in med dus)
foto's laden niet in bij mijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef coz het volgende:
[..]
dat gaat toch niet weer zo'n verhaal worden he
Vipertje kopen voor 80000 euro... invoeren... 1ste rit boem
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Hihi...heb les gehad van de beste
En wow! Wat geniet ik van de vele domme uitspraken van mensen die denken dat ze heel slim zijn...Echt geweldig! Mijn avond is weer goed! Heb nog meer mensenkennis dan ik dacht
Je moet echt eens op de uitspraken van bepaalde mensen letten. Hoe denigrerender ze zijn , hoe zieliger ze in een irl leven zijn...(volgens mij komt het duiveltje uit het doosje bij mij)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |