sinds de laatste keer drive-by-installed te zijn gaat IE als eerste linea-recta de 'deur' uit ...quote:
Nee, het is maar een 128 MB dingkiequote:
Ik wissel de liedjes toch heel vaak, dus dat hoeft nietquote:
ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wissel de liedjes toch heel vaak, dus dat hoeft niet![]()
Dan vind ik het zoeken naar mijn liedjes weer lastigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, wat jij wil
als ik er 1 koop, dan maar gelijk 40 gb
tja dat was mijn planning ook ooit ..alleen ik kon een 256mb voor 14,95 (icm iets) kopen of gewoon in de winkel een mp3jukebox (dus zo'n geval met een hd) voor 300+quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, wat jij wil
als ik er 1 koop, dan maar gelijk 40 gb
lijkt me juist makkelijk als je alle bij hebt, kun je uit alles kiezenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vind ik het zoeken naar mijn liedjes weer lastig![]()
Je kunt dan wel mappen aanmaken, maar dan nog is 40 GB voor mij vééls te veel![]()
Zoveel liedjes heb ik niet eens joh, dat ik 40 GB kan vullenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me juist makkelijk als je alle bij hebt, kun je uit alles kiezen
Maarja, ik heb dan ook geen anderhalf uur nodig om een paar liedjes te kiezen
ik 'moet' en ipod hebben, die past in de dockingstation die weer op de autoradio pastquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:02 schreef coz het volgende:
[..]
tja dat was mijn planning ook ooit ..alleen ik kon een 256mb voor 14,95 (icm iets) kopen of gewoon in de winkel een mp3jukebox (dus zo'n geval met een hd) voor 300+
keuze was snel gemaakt
Die zien er wel mooi uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik 'moet' en ipod hebben, die past in de dockingstation die weer op de autoradio past
Heej Stuquote:
Jij bent altijd welkom PSquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Stu
Ik dacht ik val toch maar weer ff binnen
je kunt gewone cd's ook omzetten naar mp3quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel liedjes heb ik niet eens joh, dat ik 40 GB kan vullen
Qua mp3 kom ik niet verder dan 20 GB![]()
Ja, maar daar heb ik het geduld niet voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt gewone cd's ook omzetten naar mp3
Thanksquote:
quote:
eejjjjjjjj daarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
Hai hier
Wow wat heb ik wat te lurken vanavond zeg
Paddyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
Hai hier
Wow wat heb ik wat te lurken vanavond zeg
yep, onderwegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet weggejaagd dus
Is de vette al onderweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |