Doemaarwelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
nog niet naar buiten gekeken
Leuk hè, kinderen... Stel je daar nog 2 loslopende konijnen bij voor die 'hier en daar' het 'een en ander' laten vallen en je hebt mijn tuinquote:
ahquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk hè, kinderen... Stel je daar nog 2 loslopende konijnen bij voor die 'hier en daar' het 'een en ander' laten vallen en je hebt mijn tuin.
Nou, eigenlijk niet, want ik zie vanaf mij plek een mand vol ballen en één loopklos (vraag me toch af welk kind er een been verloren is...), het valt dus reuze mee![]()
Zo is dat bij mijn moeder thuis ook, tractoren, skelters, fietsen, ballen, ander speelgoed en de halve inhoud van de zandbak liggen door de hele tuin heen. En als het opgeruimd word blijft het niet opgeruimd, binnen 10 minuten halen ze alles overhoopquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
ik zie 1 skelter
3 driewielers
2 fietsjes
1 buggy
en wat losse onderdelen van t klimrek en wat zandbak spullen door de tuin liggen
Oh, da's groot spulquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
ik zie 1 skelter
3 driewielers
2 fietsjes
1 buggy
en wat losse onderdelen van t klimrek en wat zandbak spullen door de tuin liggen
Bij mij valt het doorgaans wel mee hoor, ik heb ze aardig geleerd de boel een beetje netjes te houden (wat niet wil zeggen dat ze niet mogen spelen). Alleen op een warme vakantiedag wil het nog weleens een beetje uit de hand lopenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo is dat bij mijn moeder thuis ook, tractoren, skelters, fietsen, ballen, ander speelgoed en de halve inhoud van de zandbak liggen door de hele tuin heen. En als het opgeruimd word blijft het niet opgeruimd, binnen 10 minuten halen ze alles overhoop![]()
Flesjes en drinkpakjes? Laten ze dat rondslingeren?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik had het niet over kleine dingen als springtouwen, takken, flesjes, drinkpakjes en zo
Als mijn broertjes buiten aan het spelen zijn dan ligt alles overal, als ze naar binnen gaan ruimen ze het wel op. Mijn oudste broertje laat zijn skateboard altijd slingeren, van de week maakte ik weer bijna een flinke smakkerd omdat dat ding bij de achterdeur lag, je zou haast denken dat hij het expres doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij valt het doorgaans wel mee hoor, ik heb ze aardig geleerd de boel een beetje netjes te houden (wat niet wil zeggen dat ze niet mogen spelen). Alleen op een warme vakantiedag wil het nog weleens een beetje uit de hand lopen.
Scheelt waarschijnlijk ook wel dat ze van klein af aan gewend zijn uit te kijken met rotzooi laten slingeren, toen was mijn rug zo slecht dat alles al van zijn plaats schoot als ik me verstapte...
flesjes zijn bv van bellenblaas of speelgoedflesjes om water mee te versjouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Flesjes en drinkpakjes? Laten ze dat rondslingeren?
Klinkt logisch, maareh.. een prullebak in de tuin is daar natuurlijk weer heel handig voorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
flesjes zijn bv van bellenblaas of speelgoedflesjes om water mee te versjouwen
drinkpakjes kan wel s gebeuren, dat die rondslingeren. als ze op de tafel zijn blijven staan en dan zijn omgewaaid enz..
alleen als die pakjes leeg zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:18 schreef Shreever het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maareh.. een prullebak in de tuin is daar natuurlijk weer heel handig voor
Dank, dankquote:
Het prikt als je Foktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank, dank
Maar ik ga eerst nog even douchen en scheren hoorPrikt een beetje zo
Het prikt ook als ik niet fokquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het prikt als je Fokt
ik ga zo ook maar ff badderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |