Bier drinken is kapitalistisch, zo krijgen we alle moslims om en alcoholist, want wie eenmaal geproeft heeft, die gaat voor de bijl.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tsjaa, dan zou ik zeggen, laat ze dan limonade siroop drinken ofzo. Bier zonder alcohol, das volgens mij niet eens te pijpen.
het is wel vaag jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tsjaa, dan zou ik zeggen, laat ze dan limonade siroop drinken ofzo. Bier zonder alcohol, das volgens mij niet eens te pijpen.
Maar ik ben helemaal geen kapitalistquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bier drinken is kapitalistisch, zo krijgen we alle moslims om en alcoholist, want wie eenmaal geproeft heeft, die gaat voor de bijl.![]()
Drugshond?quote:Drugshond weet wel dat je geen warez mag plaatsen op FOK!
Anders editte hij niet zo snel. .
48 uur weg.
Akkersloot Mailtjes, bans, waarschuwen. Niets helpt hem te stoppen met het vergelijken van de Islam met het fascisme.
Nu drie maanden uit POL/NWS.
En je kan geen bier drinken omdat?????quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kan geeneens bier drinken, morgen ga ik naar Yoga (echt waar)
Volgens mij moet je dan kotsen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En je kan geen bier drinken omdat?????
Dan toch maar geen Yoga.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan kotsen ofzo
Pff, Drugshond is toevallig wel degene die Sizzler met zijn pcproblemen uit de stront heeft getrokken, wat is dit nou voor onzinquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drugshond?![]()
Akkersloot![]()
Waarom zou je de Islam niet met fascisme mogen vergelijken als je dat onderbouwt??? Die Nikky zou zich eerst eens moeten verdiepen in materie.
Wat een ziekelijke zelfverheerlijking.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar met Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een ziekelijke zelfverheerlijking.
dat rechtvaardigt zeker een ban? Kom op zeg, gebruik je strepenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar met Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
Ik ga helaas niet over het banbeleid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat rechtvaardigt zeker een ban? Kom op zeg, gebruik je strepen
Fijn dat je pc gerepareerd is, maar wordt dat nu voor iedereen gemeld? Nee, alleen voor modjes. Vandaar die zelfverheerlijking.quote:
dat snap ik, maar jij kunt makkelijker nuanceren dan niet-blauwe icoontjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ga helaas niet over het banbeleid.
En ik zag het pas na de MED.
Rot toch op, je ziet spoken. Wat een grenzeloze fantast ben jij toch!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef Flumina het volgende:
Hoi mensen,
wat is er toch veel gebeurd op politiek gebied de laatste dagen. Maar ik was te druk met studie. Ik heb de emotie moeten missen, het gescheld, het moddergegooi. Terwijl dat toch het leukste is van politiek.
Misschien hier wat rellen dan![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rot toch op, je ziet spoken. Wat een grenzeloze fantast ben jij toch!![]()
Bans worden eik niet besproken. maar hij heeft geluk gehad met 48 uurquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat snap ik, maar jij kunt makkelijker nuanceren dan niet-blauwe icoontjes
Volgens mij heb je hem weggejaagd.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem weggejaagd.
Het antwoord was iets als "u wilt het niet snappen?".quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, HalsemaWat was ook alweer de vraag waarop Balkenende haar in simpele bewoordingen afserveerde met de uitleg dat er een regeerakkoord gemaakt wordt?
Na ja, beter dat ze elkaar afslachten, maar een dode, dat is toch zeker wel normaal. Moet kunnen!quote:Dode en gewonden bij vechtpartij voor moskee
Uitgegeven: 24 maart 2005 20:06
ZEIST - Voor de ingang van een moskee is donderdagmiddag in Zeist een vechtpartij uitgebroken tussen twee groepen Marokkanen. Een man kwam daarbij om het leven en twee anderen raakten gewond. De twee groepen gingen elkaar met stokken en knuppels te lijf, zo maakte de politie donderdag bekend.
Op de parkeerplaats van winkelcentrum De Klomp werd het dodelijk slachtoffer nog door hulpverleningsdiensten gereanimeerd, maar hij overleed ter plaatse. De twee gewonden zijn niet in levensgevaar, maar ze zijn wel overgebracht naar het ziekenhuis.
Familie vete
De politie vermoedt dat het motief voor de vechtpartij in de relationele sfeer gezocht moet worden. "Wij vermoeden dat de groepen elkaar kennen", aldus een woordvoerder. Het gaat vermoedelijk om twee families met ruzie. Vier verdachten die met een auto de plaats van de vechtpartij hebben verlaten, worden nog gezocht.
In Zeist is hevig gereageerd door de Marokkaanse bevolking. Veel mensen zijn naar de moskee toegekomen, waar de sfeer aanvankelijk onrustig was. Inmiddels is de rust weergekeerd.
Was een beetje laatquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na ja, beter dat ze elkaar afslachten, maar een dode, dat is toch zeker wel normaal. Moet kunnen!
Jaja, je wou het gewoon erger laten lijken dan het was. Dat wordt een ban jongeman!quote:
Opnieuw, je moet opvoeden, een luisterend oor zijn en gezag uitstralen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja, je wou het gewoon erger laten lijken dan het was. Dat wordt een ban jongeman!
Amai, mijn avatar straalt al genoeg gezag uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Opnieuw, je moet opvoeden, een luisterend oor zijn en gezag uitstralen.
Joh?quote:WASHINGTON - De Amerikaanse regering heeft in de eerste ambtstermijn van president Bush onvoldoende gedaan om de internationale vijandigheid tegen de VS te keren. Dit geeft vice-president Dick Cheney woensdag toe in een interview met The Washington Post.
Huh? Dat kan niet, je moet over ons waken!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amai, mijn avatar straalt al genoeg gezag uitIk ga pitten jongens, slaap lekker allen.
Duuuuuuuhhhhhh, Stali is zijn vriendin/aankomstige vrouw...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ryan3 is Stali.
Ontmaskerd in Holocaustontkenningstopic.
Ja, in zijn hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Duuuuuuuhhhhhh, Stali is zijn vriendin/aankomstige vrouw...
Als hij dat kon faken, dan zou ik 'm briljant willen noemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, in zijn hoofd.
Misschien moet ik het topic fantaseren over pedofilie ook aan de kaak gaan stellen.
In topic over Holocaust blijkt dat hij het faked. Psychopaten zijn wel vaker briljant.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als hij dat kon faken, dan zou ik 'm briljant willen noemen
Nee, daar heeft hij gewoon gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In topic over Holocaust blijkt dat hij het faked. Psychopaten zijn wel vaker briljant.
Ja, daar ziet hij wederom spoken en gebruikt die zijn eeuwig oude slaapverwekkende stokpaardjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij gewoon gelijk
Hoe moet je iets dergelijks als de holocaust aan de man brengen dan, door Simon Wiesenthal uit te nodigen op 96 jarige leeftijd om Fok! te onderwijzen ofzo :Squote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar ziet hij wederom spoken en gebruikt die zijn eeuwig oude slaapverwekkende stokpaardjes.
Hoe nobel ook, maar die man is niet onafhankelijk meer te noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe moet je iets dergelijks als de holocaust aan de man brengen dan, door Simon Wiesenthal uit te nodigen op 96 jarige leeftijd om Fok! te onderwijzen ofzo :S
Waar sta jij dan precies?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe nobel ook, maar die man is niet onafhankelijk meer te noemen.
Links van Cyanstali3.quote:
met welke argumenten?quote:
Vent...quote:
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook.. ontkenning van de holocaust is niet iets om trots op te zijn. Welke stokpaardjes kun je opvoeren om die ontkenning te rechtvaardigen of om het tegendeel te bekrachtigen, zonder er 5 jaar oorlog bij te halenquote:
Ik ontken geen enkele holocaust, maar die ... vindt de holocaust meer de holycaust. Gaat volledig voorbij aan de gebeurtenissen na 1945 en maakt er een links/rechts discussie van, waarbij uiteraard rechts the evil is. Ik ben klaar met dat soort lui. Ben jij de volgende?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook.. ontkenning van de holocaust is niet iets om trots op te zijn. Welke stokpaardjes kun je opvoeren om die ontkenning te rechtvaardigen of om het tegendeel te bekrachtigen, zonder er 5 jaar oorlog bij te halen![]()
Neu, gisteravond was er een uitzending op een van de Belgen die niet over Anorexia Nervosa ging. Dat soort beelden zou je met regelmaat kunnen herhalen rondom bevrijdingsdag terwijl je de mensen verheldert dat kritiekloze volgzaamheid leidt tot vreemde uitwassen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe moet je iets dergelijks als de holocaust aan de man brengen dan, door Simon Wiesenthal uit te nodigen op 96 jarige leeftijd om Fok! te onderwijzen ofzo :S
Vertel nog eens wat over Joden.quote:
quote:Siganelement dader 2 :
- dik en heeft bril
- mogelijk een joodse afkomst
- mogelijk 32 jaar
Als je mij graag in het linkse kamp wil clasificeren wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ontken geen enkele holocaust, maar die ... vindt de holocaust meer de holycaust. Gaat volledig voorbij aan de gebeurtenissen na 1945 en maakt er een links/rechts discussie van, waarbij uiteraard rechts the evil is. Ik ben klaar met dat soort lui. Ben jij de volgende?![]()
Doel je nu op de Auswitsch documentaire? Mind you, het is dit jaar pas 60 jaar geleden dat dit plaatsvond.. Waar ging de uitzending gister over?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:49 schreef sjun het volgende:
[..]
Neu, gisteravond was er een uitzending op een van de Belgen die niet over Anorexia Nervosa ging. Dat soort beelden zou je met regelmaat kunnen herhalen rondom bevrijdingsdag terwijl je de mensen verheldert dat kritiekloze volgzaamheid leidt tot vreemde uitwassen.
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als je mij graag in het linkse kamp wil clasificeren wel ja![]()
Wat? De volgende te zijn?? Wat?quote:
Ja, schenk maar een bier in.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat? De volgende te zijn?? Wat?
Je ontkent de holocaust, AAAH, niet doenquote:
Jij blaat teveel na, niet doen, Harrie Nak.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je ontkent de holocaust, AAAH, niet doen
wat een opgekropte woede joh, of ga je dat nu ook ontkennen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij blaat teveel na, niet doen, Harrie Nak.
Ik kan mij zeer goed beheersen, heb vandaag niet eens de kotssmiley ingezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat een opgekropte woede joh, of ga je dat nu ook ontkennen?
Dat lucht anders wel op hoor, bijvoorbeeld op de holocaust of de ontkenners daarvanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan mij zeer goed beheersen, heb vandaag niet eens de kotssmiley ingezet.![]()
Okay,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat lucht anders wel op hoor, bijvoorbeeld op de holocaust of de ontkenners daarvan![]()
http://www.geenstijl.nl/quote:Kaalkopjes willen Utrecht CS schoonvegen
Werk aan de winkel boys!Een knokgroep die zichzelf 'voorpost noemt' heeft het voornemen om aanstaande zaterdag Utrecht CS 'schoon' te vegen. Tenminste, we kregen vandaag een aankondiging. Deze hoogst verontrustende mail van een stel nationalistische en facistische nepbelgen die blijkbaar in Nederland voet aan bodem willen krijgen. Waarschijnlijk hebben ze wat aanhang in Rotterdam en Nieuwegein. Ze zijn van plan ons centraal station even schoon te vegen van zwervers en -in hun ogen- hangjongeren. Leuk als als je daar op zaterdagmiddag met de kids loopt... Leren ze direct hoe de Nederlandse samenleving ervoor staat: dat het blijkbaar normaal is met geweld je zin te krijgen. Ja, daar bewijs je de winkeliers van HC een dienst mee... Zijn ze godverdetiefus helemaal van de pot gerukt? In hoeverre we zaterdag daadwerkelijk een stel VMBO-ers op CS mogen verwachten, is onduidelijk. In hun mail hebben ze het over de islam, maar wat hebben zwervers en junks daar mee te maken? Goed, van kaalkopjes hoef je dan ook niet veel inzicht verwachten. Dus AIVD, leest u even mee? Zoek het eens fijn uit, ip-nummers en 06-jes staan erbij en zet voor de grap eens een peleton ME-ers klaar!
Kankers, wat ziek zegquote:'Allochtone meid R'dam leeft miserabel'
Een onderzoek door de Rotterdamse PvdA naar de leefsituatie van Rotterdamse, veelal allochtone, meiden tussen de dertien en 23 jaar laat schokkende cijfers zien. Twintig procent van de 40.000 meiden is slachtoffer van huiselijk geweld. Tien procent heeft ooit een zelfmoordpoging gedaan.
Ruim de helft van de in Rotterdam woonachtige Kaapverdische meiden wordt door haar (stief)vader seksueel misbruikt. Een kwart van de opgroeiende meiden slaapt slecht. Zeventien procent heeft een laag zelfbeeld. Achtduizend meiden kampen met huiselijk geweld. Daarbij gaat het om mishandeling, grote psychische druk en emotionele chantage, een opgelegd maatschappelijk isolement, seksueel misbruik of ontvoering.
Vooral Turkse en Marokkaanse meisjes hebben vaak een miserabel leven. Vaak lijden ze onder hun gedwongen uithuwelijking. Geëmancipeerde meiden die weigeren, hebben de grootste moeite om een partner te vinden met dezelfde achtergrond. Importbruiden blijken vaak in een sociaal isolement te leven. Ze worden in familiekring opgesloten, hebben geen zelfstandige verblijfsvergunning en moeten zich schikken naar de grillen van man en schoonmoeder. "Er zijn situaties die in de buurt komen van moderne slavernij", aldus één van de onderzoekers.
LOL, wat doen die Vlaamse gekken in mijn hometown. Ben benieuwd of ik ze tegen komquote:
En die kanker verspreidt zich ook naar families die er niets mee te maken hebben, zoals regelmatig nachtelijke overlast. Weet ik uit eigen ervaring. Fijn hoor, al die culturen bij elkaar.quote:
Sluit je je dan aan om het station schoon te maken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:34 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, wat doen die Vlaamse gekken in mijn hometown. Ben benieuwd of ik ze tegen kom.
Wat moet ik mij voorstellen onder dezelfde achtergrondquote:Geëmancipeerde meiden die weigeren, hebben de grootste moeite om een partner te vinden met dezelfde achtergrond.
Ach, wat lopen ze nou te zeuren, altijd blijven lachen!quote:Ruim de helft van de in Rotterdam woonachtige Kaapverdische meiden wordt door haar (stief)vader seksueel misbruikt. Een kwart van de opgroeiende meiden slaapt slecht. Zeventien procent heeft een laag zelfbeeld. Achtduizend meiden kampen met huiselijk geweld. Daarbij gaat het om mishandeling, grote psychische druk en emotionele chantage, een opgelegd maatschappelijk isolement, seksueel misbruik of ontvoering.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een links onderzoek, ongeloofwaardig![]()
wordt zeker een van je favo-PI's nu je moderator bent
Ik ga eensch kijken of ik wat kaalkopjes op de kop kan slaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:34 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, wat doen die Vlaamse gekken in mijn hometown. Ben benieuwd of ik ze tegen kom.
Morge.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
Nah, ik blijf gewoon mezelf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding] wordt zeker een van je favo-PI's nu je moderator bent.
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
Nou, lees dit eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL @ http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52491#1935779
Net of het kwartje van kok een groot onderdeel uitmaakt van de totale accijns op benzine.
Als dat gebeurd gaat mijn "proteststem" naar de Partij van de toekomst en ook nog eens een persoonlijke voorkeursstem voor Methal Pedo Theo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:53 schreef Monidique het volgende:
Is het kabinet nu al es gevallen?
Overigens jouw opmerking over waterstof, het is inderdaad een energiedrager en geen bron. Het kan echter wel helpen. Een optie zou kunnen zijn om met je eigen zonnecel of via de restenergie van je CV waterstof te produceren op kleine schaal. Ik zie daar best wat perspectieven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL @ http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52491#1935779
Net of het kwartje van kok een groot onderdeel uitmaakt van de totale accijns op benzine.
Door hun schuld...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:58 schreef JanPoedel het volgende:
Klote arabieren. Door hun schuld is er oorlog in de hele wereld en is mijn benzine duurder geworden. O ja, vergeet Balkellende II niet.
Dat gaat GL wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stemmen op VVD leidt tot een mogelijke VVD-PvdA coalitie. Dus nee, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |