Bier drinken is kapitalistisch, zo krijgen we alle moslims om en alcoholist, want wie eenmaal geproeft heeft, die gaat voor de bijl.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tsjaa, dan zou ik zeggen, laat ze dan limonade siroop drinken ofzo. Bier zonder alcohol, das volgens mij niet eens te pijpen.
het is wel vaag jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tsjaa, dan zou ik zeggen, laat ze dan limonade siroop drinken ofzo. Bier zonder alcohol, das volgens mij niet eens te pijpen.
Maar ik ben helemaal geen kapitalistquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bier drinken is kapitalistisch, zo krijgen we alle moslims om en alcoholist, want wie eenmaal geproeft heeft, die gaat voor de bijl.![]()
Drugshond?quote:Drugshond weet wel dat je geen warez mag plaatsen op FOK!
Anders editte hij niet zo snel. .
48 uur weg.
Akkersloot Mailtjes, bans, waarschuwen. Niets helpt hem te stoppen met het vergelijken van de Islam met het fascisme.
Nu drie maanden uit POL/NWS.
En je kan geen bier drinken omdat?????quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kan geeneens bier drinken, morgen ga ik naar Yoga (echt waar)
Volgens mij moet je dan kotsen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En je kan geen bier drinken omdat?????
Dan toch maar geen Yoga.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan kotsen ofzo
Pff, Drugshond is toevallig wel degene die Sizzler met zijn pcproblemen uit de stront heeft getrokken, wat is dit nou voor onzinquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Drugshond?![]()
Akkersloot![]()
Waarom zou je de Islam niet met fascisme mogen vergelijken als je dat onderbouwt??? Die Nikky zou zich eerst eens moeten verdiepen in materie.
Wat een ziekelijke zelfverheerlijking.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar met Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een ziekelijke zelfverheerlijking.
dat rechtvaardigt zeker een ban? Kom op zeg, gebruik je strepenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar met Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
Ik ga helaas niet over het banbeleid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat rechtvaardigt zeker een ban? Kom op zeg, gebruik je strepen
Fijn dat je pc gerepareerd is, maar wordt dat nu voor iedereen gemeld? Nee, alleen voor modjes. Vandaar die zelfverheerlijking.quote:
dat snap ik, maar jij kunt makkelijker nuanceren dan niet-blauwe icoontjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ga helaas niet over het banbeleid.
En ik zag het pas na de MED.
Rot toch op, je ziet spoken. Wat een grenzeloze fantast ben jij toch!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef Flumina het volgende:
Hoi mensen,
wat is er toch veel gebeurd op politiek gebied de laatste dagen. Maar ik was te druk met studie. Ik heb de emotie moeten missen, het gescheld, het moddergegooi. Terwijl dat toch het leukste is van politiek.
Misschien hier wat rellen dan![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rot toch op, je ziet spoken. Wat een grenzeloze fantast ben jij toch!![]()
Bans worden eik niet besproken. maar hij heeft geluk gehad met 48 uurquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat snap ik, maar jij kunt makkelijker nuanceren dan niet-blauwe icoontjes
Volgens mij heb je hem weggejaagd.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem weggejaagd.
Het antwoord was iets als "u wilt het niet snappen?".quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, HalsemaWat was ook alweer de vraag waarop Balkenende haar in simpele bewoordingen afserveerde met de uitleg dat er een regeerakkoord gemaakt wordt?
Na ja, beter dat ze elkaar afslachten, maar een dode, dat is toch zeker wel normaal. Moet kunnen!quote:Dode en gewonden bij vechtpartij voor moskee
Uitgegeven: 24 maart 2005 20:06
ZEIST - Voor de ingang van een moskee is donderdagmiddag in Zeist een vechtpartij uitgebroken tussen twee groepen Marokkanen. Een man kwam daarbij om het leven en twee anderen raakten gewond. De twee groepen gingen elkaar met stokken en knuppels te lijf, zo maakte de politie donderdag bekend.
Op de parkeerplaats van winkelcentrum De Klomp werd het dodelijk slachtoffer nog door hulpverleningsdiensten gereanimeerd, maar hij overleed ter plaatse. De twee gewonden zijn niet in levensgevaar, maar ze zijn wel overgebracht naar het ziekenhuis.
Familie vete
De politie vermoedt dat het motief voor de vechtpartij in de relationele sfeer gezocht moet worden. "Wij vermoeden dat de groepen elkaar kennen", aldus een woordvoerder. Het gaat vermoedelijk om twee families met ruzie. Vier verdachten die met een auto de plaats van de vechtpartij hebben verlaten, worden nog gezocht.
In Zeist is hevig gereageerd door de Marokkaanse bevolking. Veel mensen zijn naar de moskee toegekomen, waar de sfeer aanvankelijk onrustig was. Inmiddels is de rust weergekeerd.
Was een beetje laatquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na ja, beter dat ze elkaar afslachten, maar een dode, dat is toch zeker wel normaal. Moet kunnen!
Jaja, je wou het gewoon erger laten lijken dan het was. Dat wordt een ban jongeman!quote:
Opnieuw, je moet opvoeden, een luisterend oor zijn en gezag uitstralen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja, je wou het gewoon erger laten lijken dan het was. Dat wordt een ban jongeman!
Amai, mijn avatar straalt al genoeg gezag uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Opnieuw, je moet opvoeden, een luisterend oor zijn en gezag uitstralen.
Joh?quote:WASHINGTON - De Amerikaanse regering heeft in de eerste ambtstermijn van president Bush onvoldoende gedaan om de internationale vijandigheid tegen de VS te keren. Dit geeft vice-president Dick Cheney woensdag toe in een interview met The Washington Post.
Huh? Dat kan niet, je moet over ons waken!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amai, mijn avatar straalt al genoeg gezag uitIk ga pitten jongens, slaap lekker allen.
Duuuuuuuhhhhhh, Stali is zijn vriendin/aankomstige vrouw...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ryan3 is Stali.
Ontmaskerd in Holocaustontkenningstopic.
Ja, in zijn hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Duuuuuuuhhhhhh, Stali is zijn vriendin/aankomstige vrouw...
Als hij dat kon faken, dan zou ik 'm briljant willen noemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, in zijn hoofd.
Misschien moet ik het topic fantaseren over pedofilie ook aan de kaak gaan stellen.
In topic over Holocaust blijkt dat hij het faked. Psychopaten zijn wel vaker briljant.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als hij dat kon faken, dan zou ik 'm briljant willen noemen
Nee, daar heeft hij gewoon gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In topic over Holocaust blijkt dat hij het faked. Psychopaten zijn wel vaker briljant.
Ja, daar ziet hij wederom spoken en gebruikt die zijn eeuwig oude slaapverwekkende stokpaardjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |