Vreemd, dan heb ik iets te snel overgeschakeld.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:11 schreef du_ke het volgende:
2 vandaag was dat.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
Zou wel zielig zijn voor Balkenende als dit kabinet ook valt![]()
Mss gaat hij dan aan zichzelf twijfelen.
Ferry: Wouter Bos wordt dan minister-president.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:11 schreef du_ke het volgende:
2 vandaag was dat.
Van Aartsen, op Thom de Graaf na, de meest mislukte politicus van dit momentquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ferry: Wouter Bos wordt dan minister-president.
En Van Aartsen was weer vreselijk arrogant in het NOS journaal![]()
![]()
.
Dat risico hou je altijd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit die weer 3 maanden achter me aan.![]()
Verhagen is vooral engquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Aartsen, op Thom de Graaf na, de meest mislukte politicus van dit moment. Hij's zo gigantisch arrogant, Maxime Verhagen is er een bescheiden verlegen man bij.
Dat zulke flapdrollen als Verhagen en Van Aartsen aan de top van een partij kunnen komenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Verhagen is vooral eng.
Enne, heeft Bos nou een buikje gekregen??
Ook een vetkin? Anders moet ik m'n icoon aanpassen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Verhagen is vooral eng.
Enne, heeft Bos nou een buikje gekregen??
Komt natuurlijk door de papa dag op de vrijdag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook een vetkin? Anders moet ik m'n icoon aanpassen.
Wanneer is het weer vaderdag dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door de papa dag en de vrijdag.
Als moederdag is geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer is het weer vaderdag dan?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
http://vaderdag.startkabel.nl/
LOL, nergens een datum te vinden.
quote:Moederdag en Vaderdag 2005
zijn op Zondag 8 mei Zondag 19 juni.
er staat niets over het ontbreken van alcohol toch? Overigens vond ik dat Zinniz van een paar jaar geleden best lekker, bier met citroensmaakquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
HET EINDE IS NABIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Buckler all over again
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
er staat niets over het ontbreken van alcohol toch? Overigens vond ik dat Zinniz van een paar jaar geleden best lekker, bier met citroensmaak![]()
Jammer dat de rest dat niet vond
quote:Heineken wil met zijn alcoholvrij biertje voor moslims, Fayrouz,............
sorry, ik las het verkeerd, moslims he..quote:
hoe wou je heineken anders omschrijven?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heineken gaat nu dus echt kamelenpis produceren?
Kattepis?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe wou je heineken anders omschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |