Hoe moet je iets dergelijks als de holocaust aan de man brengen dan, door Simon Wiesenthal uit te nodigen op 96 jarige leeftijd om Fok! te onderwijzen ofzo :Squote:Op donderdag 24 maart 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar ziet hij wederom spoken en gebruikt die zijn eeuwig oude slaapverwekkende stokpaardjes.
Hoe nobel ook, maar die man is niet onafhankelijk meer te noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe moet je iets dergelijks als de holocaust aan de man brengen dan, door Simon Wiesenthal uit te nodigen op 96 jarige leeftijd om Fok! te onderwijzen ofzo :S
Waar sta jij dan precies?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe nobel ook, maar die man is niet onafhankelijk meer te noemen.
Links van Cyanstali3.quote:
met welke argumenten?quote:
Vent...quote:
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook.. ontkenning van de holocaust is niet iets om trots op te zijn. Welke stokpaardjes kun je opvoeren om die ontkenning te rechtvaardigen of om het tegendeel te bekrachtigen, zonder er 5 jaar oorlog bij te halenquote:
Ik ontken geen enkele holocaust, maar die ... vindt de holocaust meer de holycaust. Gaat volledig voorbij aan de gebeurtenissen na 1945 en maakt er een links/rechts discussie van, waarbij uiteraard rechts the evil is. Ik ben klaar met dat soort lui. Ben jij de volgende?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook.. ontkenning van de holocaust is niet iets om trots op te zijn. Welke stokpaardjes kun je opvoeren om die ontkenning te rechtvaardigen of om het tegendeel te bekrachtigen, zonder er 5 jaar oorlog bij te halen![]()
Neu, gisteravond was er een uitzending op een van de Belgen die niet over Anorexia Nervosa ging. Dat soort beelden zou je met regelmaat kunnen herhalen rondom bevrijdingsdag terwijl je de mensen verheldert dat kritiekloze volgzaamheid leidt tot vreemde uitwassen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe moet je iets dergelijks als de holocaust aan de man brengen dan, door Simon Wiesenthal uit te nodigen op 96 jarige leeftijd om Fok! te onderwijzen ofzo :S
Vertel nog eens wat over Joden.quote:
quote:Siganelement dader 2 :
- dik en heeft bril
- mogelijk een joodse afkomst
- mogelijk 32 jaar
Als je mij graag in het linkse kamp wil clasificeren wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ontken geen enkele holocaust, maar die ... vindt de holocaust meer de holycaust. Gaat volledig voorbij aan de gebeurtenissen na 1945 en maakt er een links/rechts discussie van, waarbij uiteraard rechts the evil is. Ik ben klaar met dat soort lui. Ben jij de volgende?![]()
Doel je nu op de Auswitsch documentaire? Mind you, het is dit jaar pas 60 jaar geleden dat dit plaatsvond.. Waar ging de uitzending gister over?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:49 schreef sjun het volgende:
[..]
Neu, gisteravond was er een uitzending op een van de Belgen die niet over Anorexia Nervosa ging. Dat soort beelden zou je met regelmaat kunnen herhalen rondom bevrijdingsdag terwijl je de mensen verheldert dat kritiekloze volgzaamheid leidt tot vreemde uitwassen.
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als je mij graag in het linkse kamp wil clasificeren wel ja![]()
Wat? De volgende te zijn?? Wat?quote:
Ja, schenk maar een bier in.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat? De volgende te zijn?? Wat?
Je ontkent de holocaust, AAAH, niet doenquote:
Jij blaat teveel na, niet doen, Harrie Nak.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je ontkent de holocaust, AAAH, niet doen
wat een opgekropte woede joh, of ga je dat nu ook ontkennen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij blaat teveel na, niet doen, Harrie Nak.
Ik kan mij zeer goed beheersen, heb vandaag niet eens de kotssmiley ingezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat een opgekropte woede joh, of ga je dat nu ook ontkennen?
Dat lucht anders wel op hoor, bijvoorbeeld op de holocaust of de ontkenners daarvanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan mij zeer goed beheersen, heb vandaag niet eens de kotssmiley ingezet.![]()
Okay,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat lucht anders wel op hoor, bijvoorbeeld op de holocaust of de ontkenners daarvan![]()
http://www.geenstijl.nl/quote:Kaalkopjes willen Utrecht CS schoonvegen
Werk aan de winkel boys!Een knokgroep die zichzelf 'voorpost noemt' heeft het voornemen om aanstaande zaterdag Utrecht CS 'schoon' te vegen. Tenminste, we kregen vandaag een aankondiging. Deze hoogst verontrustende mail van een stel nationalistische en facistische nepbelgen die blijkbaar in Nederland voet aan bodem willen krijgen. Waarschijnlijk hebben ze wat aanhang in Rotterdam en Nieuwegein. Ze zijn van plan ons centraal station even schoon te vegen van zwervers en -in hun ogen- hangjongeren. Leuk als als je daar op zaterdagmiddag met de kids loopt... Leren ze direct hoe de Nederlandse samenleving ervoor staat: dat het blijkbaar normaal is met geweld je zin te krijgen. Ja, daar bewijs je de winkeliers van HC een dienst mee... Zijn ze godverdetiefus helemaal van de pot gerukt? In hoeverre we zaterdag daadwerkelijk een stel VMBO-ers op CS mogen verwachten, is onduidelijk. In hun mail hebben ze het over de islam, maar wat hebben zwervers en junks daar mee te maken? Goed, van kaalkopjes hoef je dan ook niet veel inzicht verwachten. Dus AIVD, leest u even mee? Zoek het eens fijn uit, ip-nummers en 06-jes staan erbij en zet voor de grap eens een peleton ME-ers klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |