abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25684352
quote:
Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.

Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.

Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!

Ander delen:
Deel 4: Animal Crossing Topic Part 4!
Deel 3: Animal Crossing Topic Part 3!
Deel 2: Animal Crossing Topic Part 2!
Deel 1: [centraal]Animal Crossing topic

Reviews:
IGN 9.1
Gamespot 8.1
Gamesdomain 4.5 (out of 5)
Gemiddelde score op Gamerankings.com: 89%
Animal Crossing (FOK!userreview door Cutie) 75%
Animal Crossing (FOK!userreview door Steeven) 80%
Animal Crossing (FOK!review door Richardfun) 77%

Meer weten?
http://www.nintendo-europe.com/microsite/animalcrossing/nlNL/ (de officiele nederlandse AC site. )
http://www.animal-crossing.com/ (de officiele amerikaanse AC site. )

Wat handige linkjes:
http://www.ac-community.nl/ (Nederlandstalige community-site)
http://faqs.ign.com/objects/016/016562.html (alle mogelijke FAQ's over AC)
http://guides.ign.com/guides/16562/index.html (een guide die je alles basics over AC leert)
http://www.animalcrossingsociety.com/uc.html (een berg aan universele codes, voor die missende objecten, die je toch snel wil)
http://ferfer.net/AC/items/ (plaatjes van Animal Crossing-items, altijd leuk )
http://www.animalcrossingcommunity.com/
http://www.animal-crossing-ambassadors.com/NH/index.asp

Screenshots!

OP-linkje: http://www.thomper.com/fok/acop.txt

[ Bericht 50% gewijzigd door Tain op 23-03-2005 15:13:35 ]
pi_25684378
Btw ik heb nu sinds een uurtje een perfect town.
Nu nog 2 weken volhouden blech. kan niet wachten op een onbreekbaar bijltje ....vraag mij alleen wel af wat ik er nog mee moet doen.
pi_25692655
Een perfect town? Wat is dat nu weer?
Ik heb bij AC steeds het gevoel dat ik maar de helft van de mogelijk heden ken.
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
pi_25693234
Dat is dat je geen troep in je dorp hebt, in elke acre een bepaald aantal bomen (12 toch?), veel bloemetjes planten, enzovoort. Je kunt de status van je dorp opvragen bij de Wishing Well (How are things?). Volg de adviezen op van de Wishing Well.
Als je je dorpje twee weken perfect weet te houden, dan krijg je van de wishing well een gouden bijl. Die kan niet breken enzo. Ik heb dat geval nog niet, maar ben nu wel alle bomen aan het structureren. Hoop dat je het nu een beetje snapt
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25693537
Oh, op zo'n manier...
Dan heb ik geen perfect town voorlopig.
~Jeff Tweedy
pi_25721032
Ik was jullie al kwijt
Wilde al bijna een nieuwe maken, maar dat was al gedaan, mooi

Zag dat de OP weer mooi gekopieerd was
(de foto's had ik zo gekopieerd, daarom dat de een groter was, dan de ander ).

Hier hoe je je town perfect maakt.

P.s. houd die 2 weken maar niet aan, kan langer duren, vooral als je met je tijd skipt.

http://groups.msn.com/Ani(...)ctfcperfecttown.msnw
pi_25721077
P.s Thomper,als je kopieerd, zorg er dan wel voor dat deel 5 er ook in zit
pi_25721126
Oja, ik heb nu heel veel fruit geplukt, heel veel bomen omgekapt en het fruit een beetje netjes gesorteerd en geplant.

Hoop dat mijn town er zo een beetje mooier uit ziet.

Wel een tering werk.
pi_25735284
Jessi en Ardenlyn, ik ben zo vrij geweest om jullie op www.animalcrossingcommunity.com als vriendje toe te voegen Het was, zoals eerder door iemand gezegd, best lastig om mijn dorpje na te tekenen.. maar het is gelukt
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25735412
Ik heb de computer dicht bij de tv staan, en kon dus lekker ACen en het dorpje tegelijk tekenen
pi_25737049
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:28 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jessi en Ardenlyn, ik ben zo vrij geweest om jullie op www.animalcrossingcommunity.com als vriendje toe te voegen Het was, zoals eerder door iemand gezegd, best lastig om mijn dorpje na te tekenen.. maar het is gelukt
Prima prima...
Ik heb Ardenlyn ook toegevoegd maar kan jou niet vinden, Happ-E.

Ik vind het ook een hele klus om op de community site alles in te vullen, heb het nog altijd niet voor elkaar. Sommige details hebben ook weinig nut om daar in te voeren volgens mij. Wel handige site als je nog wat troep zoekt voor in je huis...

Ik vroeg me trouwens af wat je met al die -oids moet doen. Je weet wel de broertjes en zusjes van die gyroid die voor je huis staat. Zijn die alleen ter decoratie of moet je die ook sparen zoals de insecten en vissen enzo?
~Jeff Tweedy
pi_25738673
Je kunt ze iig niet weer opnieuw bestellen die gyroids.

Ik heb mijn hele catalogus ingevoerd op die site.
Mijn naam daar is Cecilian, als het goed is.
En JillCecilian.

(Heb namelijk 2 memorycards en dus 2 dorpen, Cici in Susutown en Cecilian in Ccville).

Ik dacht ook, hoe moet ik dat toch doen, maar we hebben de tv dicht bij de computer staan, dus de catalogus invullen was een makkie voor mij
pi_25738790
Jess, mijn gebruikersnaam is Mrhappe Cici, ik voeg jou ook maar toe
pi_25739091
Als je maar wel Cecilian of jillCecilian doet
pi_25747903
Ja, want als je Cici invoert krijg je een of andere chinees
pi_25756802

Die naam was jammer genoeg al bezet.
pi_25765242
Ik heb jullie ook toegevoegd
En Cici ik heb jouw beide namen maar toegevoegd

Heb nu al een paar dagen een perfect town. Met de tijd klooien doe ik niet dus ik hoop dat ik over ongeveer 2 weken toch echt dat bijltje heb.
Heb nu ook 3 andere vriendjes in mij dropje gezet zodat het niet zo eenzaam is in het blokje.
Heb nu als buren 3 van mijn katten er maar ingestopt. Ben nu bezig om Zalty zijn huis ondertussen mooi en groot te krijgen terwijl ik bij mijzelf de hele catalogus, insecten en visdsen enz kompleet wil krijgen.
Heb nu wel dankzij de 3 nieuwe inwoners veel andere spulletjes erbij gekregen.
En nu ga ik inplaats van 2 liedjes er nu 8 ophalen haha
pi_25765597
OW OW OW nog iets leuks.................. ik heb een gouden beeld gekregen. Die staat te blinken bij het station.
pi_25766138
Ja, leuk is die he???
pi_25767560
* Mr.Happ-E is jaloers op de gouden beelden van Cici en Ardenlyn

Ik ben trouwens bezig om mijn hele catalogus op de community te zetten. Best veel werk, moet ik zeggen!

* Mr.Happ-E krijgt tijdens het typen hiervan het liedje K.K. Salsa te horen

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Happ-E op 26-03-2005 23:01:38 (spelfoutje) ]
pi_25767759
Ik heb de lijsten geprint van bv furniture, items, wallpaper enz. Onder het spelen als ik iets nieuws krijg kruis ik het aan en zodra ik zin heb vul ik de lijst aan in de catalogus op die site. en maak ik het hokje zwart. Toevallig net weer gedaan.
Het werkt perfect want voor de lijst heb ik heel wat dubbel aangeschafd en nu weet ik precies wat ik al heb. En ookal is tom dicht dan kan ik zien wat ik heb enz.

Moet zeggen dat ik ook zeer trots ben om m'n beeldje. ik probeer ze alle 4 te krijgen. Lijkt mij wel lachen. Ik luister nu gewoon naar het deuntje wat in het dorpje afgespeeld word.
heb onder tussen voor mij radiootje er fijntjes 8 liedjes bij
pi_25772557
Ik heb begrepen dat als je al een gouden beeld hebt, en een ander lost daarna ook z'n schuld af, dat je dan een zilveren krijgt.
  zondag 27 maart 2005 @ 14:23:04 #23
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_25779617
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb de lijsten geprint van bv furniture, items, wallpaper enz. Onder het spelen als ik iets nieuws krijg kruis ik het aan en zodra ik zin heb vul ik de lijst aan in de catalogus op die site. en maak ik het hokje zwart. Toevallig net weer gedaan.
Het werkt perfect want voor de lijst heb ik heel wat dubbel aangeschafd en nu weet ik precies wat ik al heb. En ookal is tom dicht dan kan ik zien wat ik heb enz.
Dat heb ik dus ook gedaan Alles aangekruist wat ik bij Tom weer kan bestellen en wat ik dus al eens gehad heb...en wat ik niet kan bestellen maar wel al gehad heb, heb ik een rondje voor gezet...moet dus onthouden om die dingen (als ik ze weer eens krijg) in mijn kelder te zetten ipv verkopen Wie weet komen ze nog ooit van pas
To infinity…and beyond!
pi_25780258
ik ben terug van weggeweest heb et namelijk al heelang niet meer gedaan dus
Every war is different, every war is the same.
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2005 @ 14:54:31 #25
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25780330
ik speel al een tijd geen Animal Crossing meer. waarom? Mijn huis is op z'n grootst, de winkel is op z'n grootst. de dieren verhuizen te snel, en de zinnetjes die steeds hetzelfde zijn werken me constand op de zenuwen. het is alleen nog leuk op feestdagen, maar als ik dan speel dan is iedereen me alweer vergeten en is mijn huis een insectennest geworden.

:')
pi_25785037
Nog iemand iets van de lovely serie in de aanbieding?
Ik krijg van alles, maar die serie lijkt wel onvindbaar in mijn dorpje.
Ik heb al carpet, wallpaper, vanity, dresser, armchair, table en chair. Zoek dus bed, armoire, end table, kitchen, lamp...
Alvast bedankt!
~Jeff Tweedy
  zondag 27 maart 2005 @ 19:00:16 #27
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25786334
Lizardtattoo heeft een end table in de catalog
  zondag 27 maart 2005 @ 19:24:02 #28
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25786871
Lovely end table voor Jessi

t5tMo9xija9wTZ
wWJ5XuAr34qygz
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25800764
quote:
Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Lovely end table voor Jessi

Kan u ik u nog ergens mee van dienst zijn qua spullen?
~Jeff Tweedy
pi_25804965
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Jessi het volgende:
Nog iemand iets van de lovely serie in de aanbieding?
Ik krijg van alles, maar die serie lijkt wel onvindbaar in mijn dorpje.
Ik heb al carpet, wallpaper, vanity, dresser, armchair, table en chair. Zoek dus bed, armoire, end table, kitchen, lamp...
Alvast bedankt!
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogus Ik heb een lamp voor je in de aanbieding
pi_25805144
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogus Ik heb een lamp voor je in de aanbieding
Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...

Ik heb nog geen tijd gehad om mijn eigen catalogus in kaart te brengen, maar roep maar als ik iets terug kan doen...
~Jeff Tweedy
pi_25805338
Zo hey ik kom ook even een topic tegen die ik nog niet kende . Ik heb nu al zo'n 2/3 maandjes animal crossing maar begin er nu wel zat van te worden. Heb mijn huis zo groot als maar kan en zie niet zoveel dingen meer om te doen. Ben elke keer als ik speel weer bloemetjes aan het planten over mijn geweldige dorp. Maargoed om weer wat zin te krijgen de volgende vraagjes:

Wat hebben jullie toch met die namen en dorpsnamen om uit te wisselen? Gaat dat via zo'n gamecube modem ofzo of hoe werkt dat?

Hoe kom ik aan al die soorten fruit?

Hoe kom ik aan muziek? Was het niet zo dat die vent op zaterdagavond er is ofzo? Dan ben ik dus altijd in de gezellige sfeer voor het uitgaan .
  maandag 28 maart 2005 @ 14:43:41 #33
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25805892
Spulletjes uitwisselen gaat gewoon via Tom Nook. Als je iets aan iemand wilt geven, moet je tegen Tom zeggen "Other things" dan "Hear Code" en de dorpsnaam en naam van degene aan wie je iets wil geven. Dan geef je het voorwerp en krijg je een code (password). Deze plaats je dan in dit topic. Degene voor wie het bedoeld is zegt deze code weer tegen Tom Nook en krijgt dan het kadootje. Je hebt er dus geen modem voor nodig.

Als je ook in de lijst wil dan moet je maar even de namen van je dorp en je poppetje hier zetten, dan voeg ik je toe. Let welop de hoofdletters en kleine letters anders werkt het niet.

Fruit kan je ook op die manier uitwisselen, dus als je wat soorten fruit wilt moet je even je gegevens doorgeven dan kan iemand het opsturen.

Muziek krijg je van KK Slider inderdaad, die zit op zaterdagavond bij het station. Je kan wel even de tijd van je GameCube verzetten (bij het opstarten "Before I go" kiezen).
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25806315
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Spulletjes uitwisselen gaat gewoon via Tom Nook. Als je iets aan iemand wilt geven, moet je tegen Tom zeggen "Other things" dan "Hear Code" en de dorpsnaam en naam van degene aan wie je iets wil geven. Dan geef je het voorwerp en krijg je een code (password). Deze plaats je dan in dit topic. Degene voor wie het bedoeld is zegt deze code weer tegen Tom Nook en krijgt dan het kadootje. Je hebt er dus geen modem voor nodig.

Als je ook in de lijst wil dan moet je maar even de namen van je dorp en je poppetje hier zetten, dan voeg ik je toe. Let welop de hoofdletters en kleine letters anders werkt het niet.

Fruit kan je ook op die manier uitwisselen, dus als je wat soorten fruit wilt moet je even je gegevens doorgeven dan kan iemand het opsturen.

Muziek krijg je van KK Slider inderdaad, die zit op zaterdagavond bij het station. Je kan wel even de tijd van je GameCube verzetten (bij het opstarten "Before I go" kiezen).
Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.

Krijg ik geen problemen als ik tijden ga verzetten?
pi_25806349
toevoeging: hoe weet jouw spel dan welke code ik heb gekregen?
pi_25806411
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef Jessi het volgende:

[..]

Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...

Ik heb nog geen tijd gehad om mijn eigen catalogus in kaart te brengen, maar roep maar als ik iets terug kan doen...
*edit*
Vergeten erbij te zetten dat ik die lamp dus heb besteld

Classic Chair
Classic Vanity
Classic Wardrobe

Die zou ik nog heel graag willen hebben

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr.Happ-E op 28-03-2005 15:12:43 ]
pi_25806659
volgens mij heb ik wel een classic chair, maar ik moet zometeen weg tot vanavond dus ik kan het ff niet nakijken...
pi_25807915
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:13 schreef Cici het volgende:
Ik heb begrepen dat als je al een gouden beeld hebt, en een ander lost daarna ook z'n schuld af, dat je dan een zilveren krijgt.
klopt en daarna een bronze en de laatste is een groen beeld:)
Moet zeggen dat dezelfde zinnetjes mij ook behoorlijk beginnen te irriteren bv als je bij Nook de deur uit gaat. of elke keer als je wat gekocht heb krijg jeeen ticket: niet vegeten eind van de maand blah blah blah.

Ik hoop dat ik mijn catalogus kompleet krijg en ben zeer benieuwd naar alle feestdagen. Ik vond alleen die sportdag tegenvallen dacht dat ik mee kon doen. Kon alleen maar idioot earobics doen.
pi_25812121
Ik heb de classic chair voor je besteld, Mr. Happ-E! De rest heb ik helaas niet...
~Jeff Tweedy
pi_25814343
Even nog een keer vraagjes, want ik sta er toch wel om verlegen

Krijg ik geen problemen als ik tijden ga verzetten?
Hoe weet jouw spel dan welke code ik heb gekregen?

Is er trouwens iemand die dat uitwisselen een keer wil proberen met mij?
  maandag 28 maart 2005 @ 22:19:04 #41
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25817082
Je komt niet in de problemen als je tijden gaat verzetten. Als je echt maanden vooruitspringt komen er wel kakkerlakken in je huisje maar die kan je doodtrappen.

Ik zal je morgenochtend wat fruit sturen, dan kan je zelf zien hoe het werkt. Ik vertel tegen mijn Tom Nook wat ik op wil sturen en naar wie, dan geeft mijn Tom Nook mij een code. Die code geef ik aan jou, en jouw Tom Nook weet dan wat hij jou moet geven.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:30:48 #42
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25817408
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef lelibel het volgende:

[..]

Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.
pi_25823456
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef nipeng het volgende:
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.
ah, ok, ik denk dat ik hem wel vat dan hoe dat spel dat voor elkaar krijgt...

Heeft iemand nog iets nodig dan?
pi_25823893
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef Jessi het volgende:
Ik heb de classic chair voor je besteld, Mr. Happ-E! De rest heb ik helaas niet...
Dankjewel
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:33:00 #45
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25825070
lelibel
Ik wist niet welk fruit je wilde hebben dus hier is een hele fruitmand
Ga naar Tom Nook en zeg "Other Things" daarna "Say Code" en dan de onderstaande code invoeren.

Peer
FVxiJa#XlfXHEC <--- in het midden is een kleine letter L, geen hoofdletter i
z8FNyg#TAiKnmO

Kers
FV#HGh#JlNa@E@ <-- ook weer een kleine letter L hier
zKFNbu4FmMbFOZ

Appel
FvxHGh#Xd@HHE3
zKT8zg#HABGGtd

Perzik
bkPSU&zAJHC#AT
qIVsE4vT%Sg&x@ <-- tweede letter is hoofdletter i

Sinaasappel
3MdnqJx8f#UgQB
r7No%nwB%qorfU
pi_25828289
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

*edit*
Vergeten erbij te zetten dat ik die lamp dus heb besteld

Classic Chair
Classic Vanity
Classic Wardrobe

Die zou ik nog heel graag willen hebben
classic chair heb ik voor je
pi_25828634
Jessi heb je nog wat nodig van de lovly serie ik heb er ook namelijk 3 verschillende dingen van
pi_25828685
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef lizardtattoo het volgende:
lelibel
Ik wist niet welk fruit je wilde hebben dus hier is een hele fruitmand
Ga naar Tom Nook en zeg "Other Things" daarna "Say Code" en dan de onderstaande code invoeren.
Waaaah je bent echt fantastisch !! Ik heb al een peer inmiddels maar ga de rest zo ook doen. Ik snap ook niet hoe jullie aan al dat fruit komen, ik heb alleen maar kersen.

Moet ik ze gewoon in de grond stoppen om er meer van te krijgen?
pi_25828900
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:25 schreef lelibel het volgende:

[..]

Waaaah je bent echt fantastisch !! Ik heb al een peer inmiddels maar ga de rest zo ook doen. Ik snap ook niet hoe jullie aan al dat fruit komen, ik heb alleen maar kersen.

Moet ik ze gewoon in de grond stoppen om er meer van te krijgen?
je meot een gat graven en daar voor staan en naar je zak toe gaan en je peer of iestdergelijks selecteren der op drukken en der staat bij dan burry en dat moe je doen
pi_25829514
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?

Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet )

Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.

[ Bericht 12% gewijzigd door lelibel op 29-03-2005 13:58:14 (toevoeging) ]
pi_25829571
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?

Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet )

van kinder spullen heb ik een kast en mischien een glijbaan maar dat weet ik niet zeker maar die kast weet ik zeker
pi_25829667
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef dekkered het volgende:

[..]

classic chair heb ik voor je
Heeft Jessi al voor me besteld Maar toch bedankt
pi_25829680
Jess, hier de code voor je lovely lamp (wat ik toch echt een lelijk ding vind)

WMpnLySKktGvve
v26S7zmX27Evcu
pi_25829724
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Heeft Jessi al voor me besteld Maar toch bedankt
geen dank ik heb em in men kamer staan maar vindt et maar een lelijk ding en ook dat tafeltje er van
pi_25829769
als ik de hele serie heb ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere serie, om toch een verzameldoel te hebben. Misschien iets van de cabana ofzo.
pi_25829789
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
als ik de hele serie heb ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere serie, om toch een verzameldoel te hebben. Misschien iets van de cabana ofzo.
die cabana serie ken ik niet
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:09:59 #57
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25831173
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:

Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.

Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.

Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
pi_25831274
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.

Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.

Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
dat wist ik al
pi_25831562
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorp , en er komt nooit iemand terug aangezien ik nooit met dat andere dorp naar mijn eigen ga...
Anyway in dat dorp groeien ook alleen maar kersen, dus ik had even het idee gekregen dat dat kennelijk altijd zo was? Maar dat was dus toch toevallig
pi_25831977
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:26 schreef lelibel het volgende:

[..]

Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorp , en er komt nooit iemand terug aangezien ik nooit met dat andere dorp naar mijn eigen ga...
Anyway in dat dorp groeien ook alleen maar kersen, dus ik had even het idee gekregen dat dat kennelijk altijd zo was? Maar dat was dus toch toevallig
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgt
pi_25832584
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef dekkered het volgende:
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgt
Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komen
pi_25832699
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komen
LOL
pi_25832756
Ga je een dag spelen en dan in het ander dorp heen en weer blijven reizen. Krijg je ze vast weer terug. (ja ik weet het is pokkewerk mijn Ozzie is weer verhuist naar mijn man zijn dorp en hij speelt niet zo vaak als ik)
pi_25832928
Ik denk dat er op elke cd een soort fruit staat, want mijn vriend heeft ook een eigen dorp en ik twee, maar we hebben dus bij alledrie als beginfruit de perzik.

P.s. leest niemand hier de handleiding van het spel???
Daar staat volgens mij veel in over het ruilen.
pi_25832946
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Ga je een dag spelen en dan in het ander dorp heen en weer blijven reizen. Krijg je ze vast weer terug. (ja ik weet het is pokkewerk mijn Ozzie is weer verhuist naar mijn man zijn dorp en hij speelt niet zo vaak als ik)
Pff jah dat is echt een pokkewerk, dat lijkt me maar niets hoor. Ik had laatst nog maar 4 dieren in mijn dorp door dat verhuizen, hehe, inmiddels al een week niet naar dat andere dorp geweest dus ik heb er weer 3 bij nu ofzo, maar het was echt erg . Maar ik haat dat gereis in die trein, dus dat doe ik liever toch niet 5 keer achter elkaar. Maar ach ik verwijder dat dorp wel een keer. Hij is veel te vol gegroeid met bomen en dieren (die heeft er nu inmiddels zo'n 20!). Ik krijg vanzelf wel weer nieuwe vriendjes. Maar ik had zo'n lief roze eendje, Freckles, die wil ik echt terug!!
pi_25832957
Ik vind het juist leuk, al die andere bewoners, anders is het maar zo saai.

Kreeg laatst een brief dat ene Aurora was verhuisd en die had ik nog nooit gezien
pi_25833021
Je kunt niet meer dan 15 inwoners hebben.
Plus dan nog jezelf en nog 3.

Maar 15 inwoners, dieren, is de max.
pi_25833066
Nou volgens mij heb ik die handleiding meer bekeken voor de plaatjes ofzo. De meeste info heb ik van internet afgehaald, maar er stond nergens het ruilen beschreven. Ik vergeet uberhaupt altijd snel dat er een handleiding bij die spellen zit . Ik krijg ook vaak brieven van mensen die ik niet ken. Soms heb ik een beetje het gevoel dat ze zomaar mijn dorpje inpikken. Opeens staat er weer zo'n huis, grr! Ik zou het leuker vinden als die mensen waren gebleven uit het begin, niet meer en niet minder, ik voelde me daar vreemd genoeg echt mee verbonden .
pi_25833096
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef Cici het volgende:
Je kunt niet meer dan 15 inwoners hebben.
Plus dan nog jezelf en nog 3.

Maar 15 inwoners, dieren, is de max.
Ja dan zullen het er 15 geweest zijn. Maar als ik een brief wou sturen had ik 1,5 lijst aan mensen de keus, hehe. Opeens was er ook zo'n blauwe kat verdwenen uit dat andere dorp, omdat hij anders te overvol werd. Die is gewoon in rook opgegaan
pi_25833146
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:21 schreef Cici het volgende:
Ik denk dat er op elke cd een soort fruit staat, want mijn vriend heeft ook een eigen dorp en ik twee, maar we hebben dus bij alledrie als beginfruit de perzik.

P.s. leest niemand hier de handleiding van het spel???
Daar staat volgens mij veel in over het ruilen.
dat is niet ingesteld op de cd or want ik heb ook 2 steden maar wel met verschillende fruit sorten
pi_25833308
Ik vind het wel toeval, ben daarmee niet de enige.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:10:19 #72
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25834253
Mijn man had in zijn dorp oorspronkelijk peren, ik kersen. Op één GameCube met één CD gemaakt.
pi_25834360
Hmmm, dan toch echt toeval.
pi_25834594
Jaja , nu weten we het wel, haha. Ik ga wel mijn dorpje wissen en opnieuw doen (die andere dan, mijn eigen blijft mijn eigen )

Ik wil spulletjes ruilen! Ik weet eindelijk hoe het moet nu . Wie zoekt er nog spulletjes??
pi_25834726
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef lelibel het volgende:
Jaja , nu weten we het wel, haha. Ik ga wel mijn dorpje wissen en opnieuw doen (die andere dan, mijn eigen blijft mijn eigen )

Ik wil spulletjes ruilen! Ik weet eindelijk hoe het moet nu . Wie zoekt er nog spulletjes??
zal vanaaf effe kijken voor je
pi_25836202
Ik zoek de Ranch Dresser dus als je die hebt heel graag want dan heb ik eindelijk die ranch serie kompleet.
pi_25836844
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zoek de Ranch Dresser dus als je die hebt heel graag want dan heb ik eindelijk die ranch serie kompleet.
daar heb ik niks van
pi_25836941
Ik heb genoeg ervan maar geen dresser *sniff*
pi_25837040
Komen jullie btw ook om in die loterij tickets? ik heb nu iets van 32 pakketjes van 5 stuks.
pi_25837453
ik wil er wel van maart ben bijna aan et eind van maart dus
pi_25837600
IK HEB EEN RANCH DRESSER! (1 van de weinigen , was mijn allereerste en laatst dus de cabana)

Heb je nog cabana of kiddie dingen? En een appel kan ik dus ook nog erbij gebruiken
pi_25838493
Ardenlyn? Ranch dressertje hebben?
pi_25838828
JAAAAHHH wat wil je van kiddie of cabana
pi_25838869
ow helemaal vergeten te zeggen wat ik ervan heb hahah(ben happy nu )

Van cabana heb ik: screen en wardrobe

Van kiddie heb ik: buro, chair, dresser, wardrobe, kiddie wall en carpet.

ik hoop dat ik iiets voor je heb

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 20:20:46 ]
pi_25839068
JA je hebt zeker iets voor mij .

Ff kijken hoor, de chair en table heb ik van kiddie, doe maar buro, want wall en carpet kan niet in de kelder toch? Ik heb een soort speelkelder namelijk , ook zo'n glijbaanolifant en een treinmodel!

Switch?
pi_25839071
Is handig als iedereen bij die community de catalogus doet.

Heb alleen Ardelyn nog als buddy.
pi_25839097
Kmoet ff gtst afkijken dan zet ik ac aan
pi_25839098
De kelder wordt niet meegerekend bij de HRA score.
pi_25839121
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Cici het volgende:
De kelder wordt niet meegerekend bij de HRA score.
I know, daar is hij ook niet voor bedoelt, gewoon voor de gein. Ik hou toch niet van zooi, dus ook nie in de kelder
pi_25839147
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Cici het volgende:
Is handig als iedereen bij die community de catalogus doet.

Heb alleen Ardelyn nog als buddy.
Wat is buddy?
pi_25839187
blij blij blij!!!!!
ik ga meteen de kiddie buro voor je in orde maken. brb

PS die loterijtickets zijn niet om te ruilen dekkered vroeg mij alleen af of meerdere er zoveel hadden.

Blij blij bij!!!!!
pi_25839366
Nee nja ik heb nu 3 setjes, maar ik ben ook nog niet zo ver met ruilen als dat jullie zijn ...
pi_25839568
Ardelyn hier is je code:

PF5sP5#j4cbro#
M4lydCwZxWdJQC <- 3e letter kleine letter L

pi_25839645
Ok hier komt het:
(btw ben zeer happy vandaar dat je de dresser, wardrobe en bureau krijgt)

Wardrobe:
A t Z # J C R K E 6 7 W f u
2 y 5 Z 3 E 4 3 e v l(<--mini L) F d #

----------------------
Bureau:
% R n d C v G l(<--mini L) u % 5 T 7 m
F P e u x m R q A K c 6 c s

----------------------

Dresser:
T d Z # Q 8 L K r t 7 W f g
n o 9 Z x E 4 3 V v l(<--mini L) F d x

Nou ik hoop dat alles klopt.
Succes!!
pi_25839781
ow jee............ je hebt een wardrobe opgestuurd is wat anders dan een dresser. *snik*
pi_25839876
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Wardrobe:
A t Z # J C R K E 6 7 W f u
2 y 5 Z 3 E 4 3 e v l(<--mini L) F d #
Hey ik krijg hier een reactie op dat ik 'hem niet moet tricken, don't I have a password of my own?'
Kent iemand dat?
pi_25839902
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Ardenlyn het volgende:
ow jee............ je hebt een wardrobe opgestuurd is wat anders dan een dresser. *snik*
O god , wat is een dresser dan wel? Ik heb wel een bookcase nog ervan...
pi_25839977
Ik heb geen idee wat een dresser is ik snap het verschil niet tussen een dresser en een wardrobe eigenlijk maarja misschien als ik hem heb dat ik het snap
Maakt niet uit.

Ik heb als town Mette gedaan en als naam Yomi.
Dat klopt toch?
Misschien heb je iets verkeerd ingetypt of mijn handschrift is verrot
pi_25840050
AAHHH stupid stupid. Ik heb het verkeerd om gedaan.
pi_25840118
Ja maar normaal zegt hij dat het niet klopt dan en dat ik het na moet kijken, nu doet hij alsof ik iets heb gejat ofzo (do I have a password of my own that I would like to try, vraagt hij daarna).

Eum volgens mij is een dresser en een wardrobe exact hetzelfde hoor... Ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijn?
Ik ga even voor je op de internationale sites zoeken, want dit is natuurlijk ook niet leuk
pi_25840150
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef Ardenlyn het volgende:
AAHHH stupid stupid. Ik heb het verkeerd om gedaan.
Verkeerd om? De naam en plaats, haha, das een goede (natuurlijk nie grappig).
pi_25840153
je hebt ook een kiddie dresser en wardrobe dus het bestaat echt.
Alleen is de dresser lager.
pi_25840181
Ik doe het gewoon nog een keer.
Heb je misschien iets van de cabin serie?
Ik moet nog de bookcase, dresser, low table, table en wardrobe.
Heb je misschien iets daarvan?
Ik ga nu ff die 3 dingen opnieuw doen brb

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 21:06:55 ]
pi_25840586
Zooowwww poging 2!!!

Buro:
# 2 @ g 3 a r P M @ 9 p o Z
J B v B X v R C # 7 c N Z f

----------------
wardrobe:
R c R o @ @ 2 # 5 M a Z J i
l(<-- mini L) m h 7 l(<-- mini L) q S H z U o n s z

----------------
dresser:
R c R y M @ 2 # 5 r a Z J i
l(<--mini L) m h 7 q q D p z N o n s c

hopen dat het nu wel goed is...was toch lelibel in...nee hoor grapje het moet nu goed zijn
pi_25840701
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik doe het gewoon nog een keer.
Heb je misschien iets van de cabin serie?
Ik moet nog de bookcase, dresser, low table, table en wardrobe.
Heb je misschien iets daarvan?
Ik ga nu ff die 3 dingen opnieuw doen brb
Kep van de cabin set een bed, chair, couch en table.
Neem aan dat je de table wilt ?
Xal ff de nieuwe codes nu invoeren.
Zeg maar of ik moet bestellen
pi_25840791
hehe yep doe die maar
heb je toevallig ook de carpet en /of wallpaper van cabin?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 21:29:52 ]
pi_25840930
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Ardenlyn het volgende:
hehe yep doe die maar
heb je toevallig ook de carpet en /of wallpaper van cabin?
Xal ff kijken, table zet ik er nu in, 3 spullen zijn gelukt!!!
pi_25840975
jippieeee nu zie je dus ook dat er echt wel een dresser en wardrobe bestaat haha
pi_25841092
Cabin table:

6YOSOpUKueMDDF
VzxeePohVgdlGb <- kleine L

Cabin wall heb ik niet (ik gebruik wood panneling voor mijn cabin room van zo'n ander poppetje), voor de muur moet ik even in zo'n ander poppetje kijken ) zo trug
pi_25841174
de table heb ik binnen geweldig!!
pi_25841365
Ik heb de cabin rug idd op het poppetje wat ik het minst gebruik, dus die heeft nog maar 240 bells. Ik ga hem morgen even voor je verdienen met visjes en dan zet ik de code hier ok?
pi_25841504
okidokie. ik zie het vanzelf morgen:)
pi_25843270
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:23 schreef dekkered het volgende:
Jessi heb je nog wat nodig van de lovly serie ik heb er ook namelijk 3 verschillende dingen van
Ik zoek nog de kitchen, bed en armoire...
~Jeff Tweedy
pi_25843499
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, hier de code voor je lovely lamp (wat ik toch echt een lelijk ding vind)

WMpnLySKktGvve
v26S7zmX27Evcu
En bedankt weer! Jouw stoel komt eraan, morgen.
~Jeff Tweedy
pi_25847901
Buddy is engels voor vriend, maatje, kameraad, homey etc.

Dacht dat Mr.Happ-E mij had toegevoegd als buddy.
pi_25847912
http://www.animalcrossingcommunity.com/acchome.asp

Op deze site kun je je catalogus aanvullen.
Alleen members kunnen dat zien en doen, dus misschien is het handig voor Lelibel en Jessi

Kunnen jullie zien wat de ander heeft.

Ik heet daar JillCecilian en Cecilian, heb dus 2 accounts, omdat ik ook 2 dorpen heb.
(Alleen heet ik in mijn dorpen Cecilian in Ccville en Cici in Susutown).
pi_25849362
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:46 schreef Cici het volgende:
Op deze site kun je je catalogus aanvullen.
Alleen members kunnen dat zien en doen, dus misschien is het handig voor Lelibel en Jessi
Zeker zeker, maar volgende week tentamens, dus nu even niet...
~Jeff Tweedy
pi_25849668
Een classic chair voor Mr. Happ-E!

ICtRzreb3PhbpG <- I = grote i
x8gHnKhmV6V80p <-g kan eventueel ook 9 zijn en de 0 is 0 of O...

Handig als je je eigen handschrift kunt lezen.
~Jeff Tweedy
pi_25849830
Haha Ik ga het vanmiddag wel proberen Bedankt alvast

Oh en heel veel succes met je tentamens

[ Bericht 20% gewijzigd door Mr.Happ-E op 30-03-2005 10:09:53 (Succes wensen ^_^) ]
pi_25853513
Ardelyn hier is de cabin rug!

rMCDDUWh6G3jlv <- kleine L
rqH53TTMW5CP&n

Is het trouwens zo dat elke keer dat ik dezelfde code (wel die voor mij bedoelt waren) typ ik opnieuw dat item krijg? Want dan moet ik namelijk even die codes opslaan (bijvoorbeeld voor dat fruit).

Die site van http://www.animalcrossingcommunity.com/ daar sta ik ook wel ingeschreven sinds gisteren maar ik snap niet hoe ik daar kan traden en mensen als buddy's kan aanwijzen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:26:27 #121
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_25853898
Zo, heb gister ook weer lekker gespeeld en heb alle vissen!! Heb nu een visje op mijn huisje gekregen en een gouden hengel Van de insecten hoef ik er nog maar 5, dus dat schiet ook al aardig op. Verder is mijn dorp Perfect, dus dat moet ik volhouden en dan is het helemaal top
Verder ben ik nog niet naar andere dorpen gereizd aangezien ik mijn memory-card niet wil leeggooien En ik ken verder niemand met deze game irl.
Helaas gaat het met de HRA helemaal niet goed...blijf telkens hangen op 21000 ofzo en ze miepen over dat mijn huis er niet uitziet. Alles verplaatsen hielp maar een klein beetje. Maar ik wil mijn fruit-thema eigenlijk niet kwijt En ik ben ook met de feng shui aan de gang dus er komen allemaal spullen bij die er eigenlijk niet in horen Verder heb ik op de bovenverdieping een daisy meadow liggen en heb met vissen een vijver gewonnen, dat wordt dus een mooi indoor-tuintje En de hele kelder staat vol met ranch-meuk en moderd-spul...kan dus nog genoeg veranderen Misschien vanmiddag maar eens doen...
To infinity…and beyond!
pi_25854670
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef ivetje het volgende:
Zo, heb gister ook weer lekker gespeeld en heb alle vissen!! Heb nu een visje op mijn huisje gekregen en een gouden hengel Van de insecten hoef ik er nog maar 5, dus dat schiet ook al aardig op. Verder is mijn dorp Perfect, dus dat moet ik volhouden en dan is het helemaal top
Verder ben ik nog niet naar andere dorpen gereizd aangezien ik mijn memory-card niet wil leeggooien En ik ken verder niemand met deze game irl.
Helaas gaat het met de HRA helemaal niet goed...blijf telkens hangen op 21000 ofzo en ze miepen over dat mijn huis er niet uitziet. Alles verplaatsen hielp maar een klein beetje. Maar ik wil mijn fruit-thema eigenlijk niet kwijt En ik ben ook met de feng shui aan de gang dus er komen allemaal spullen bij die er eigenlijk niet in horen Verder heb ik op de bovenverdieping een daisy meadow liggen en heb met vissen een vijver gewonnen, dat wordt dus een mooi indoor-tuintje En de hele kelder staat vol met ranch-meuk en moderd-spul...kan dus nog genoeg veranderen Misschien vanmiddag maar eens doen...
ivetje heb je geen msn? Zou graag eens ff kletsen over hoe je dat allemaal doet, want op het forum posten met vragen en reply's is ook niet handig, dan zit het topic direct weer bomvol
pi_25858534

[ Bericht 100% gewijzigd door lelibel op 30-03-2005 16:37:33 ]
pi_25858538
MAN ik heb ook een golden statue bij het station , finally paid off my debt
pi_25858907
Ivetje sjoemelt met de tijd
pi_25859444
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef Cici het volgende:
Ivetje sjoemelt met de tijd
how do you know?
pi_25860379
Heeft ze zelf ergens verteld.
pi_25860504
quote:
ivetje - donderdag 10 maart 2005 @ 15:24

haha!! ik kloot altijd met de tijd Anders is het zo saai...heb mijn huis afbetaald enzo, en bijna alle vissen dus gevangen...en mijn doel is nu om alles te hebben, dus vandaar dat ik de tijd verzet

Niet dat het wat uitmaakt.
pi_25862033
Tnx voor de cabin rug
En ja je kunt de code opnieuw gebruiken 3x per dag of zoiets.
pi_25862162
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef Jessi het volgende:
-knip-
Handig als je je eigen handschrift kunt lezen.
Het werkte perfect hoor Hoefde geen g's door 9's te vervangen of 0 door O
Dankjewel, nogmaals Trouwen?
pi_25863042
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Tnx voor de cabin rug
En ja je kunt de code opnieuw gebruiken 3x per dag of zoiets.
Nou je kunt hem wel vaker dan 3x gebruiken. Gewoon even safe and quit en dan opnieuw opstarten . Dan kun je hem elke keer 3 keer herhalen .
Kga ff goed het internet afstruinen naar nieuwe ac tricks, want het wordt er wel leuker op zo!

Trouwens weet iemand hoe dat werkt met die shovel en een steen? Je schijnt er vanalles uit te kunnen slaan maar mij wil het niet lukken zoals mensen het steeds zeggen.
pi_25863637
je hebt elke dag 1 steen die rood word als je ertegen aan mept. Blijf op die steen slaan en je krijgt money

Ik moet zeggen dat ik het af en toe lekker druk heb. Ik ga alle 4 langs van mijn bewoners(die in hetzelfde blokje wonen als ik) maar ik ben nu vooral bezig om Zalty zijn huis groot te krijgen. Om bij hem ook alle vissen enz te krijgen heb ik geen zin in. Die doet Bob allemaal wel en al die fossils enz.
Heb nu net mijn schuld van Zalty afgelost en morgen heb ik de grootste kamer. En dan moet ik nog een kelder en de bovenverdieping.

Ik heb gisteren weer eens geprobeerd om Wisp te vinden maar helaas. Marc heeft z'n dorp opgeofferd zodat ik daar al het onkruid kan laten groeien en zo blijft mijn eigen dorpje perfect.
Kan niet wachten op het gouden bijltje zodat ik het dorpje niet persee perfect hoef te houden.
pi_25863949
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:
blij blij blij!!!!!
ik ga meteen de kiddie buro voor je in orde maken. brb

PS die loterijtickets zijn niet om te ruilen dekkered vroeg mij alleen af of meerdere er zoveel hadden.

Blij blij bij!!!!!
jammer
pi_25864101
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt elke dag 1 steen die rood word als je ertegen aan mept. Blijf op die steen slaan en je krijgt money

Ik moet zeggen dat ik het af en toe lekker druk heb. Ik ga alle 4 langs van mijn bewoners(die in hetzelfde blokje wonen als ik) maar ik ben nu vooral bezig om Zalty zijn huis groot te krijgen. Om bij hem ook alle vissen enz te krijgen heb ik geen zin in. Die doet Bob allemaal wel en al die fossils enz.
Heb nu net mijn schuld van Zalty afgelost en morgen heb ik de grootste kamer. En dan moet ik nog een kelder en de bovenverdieping.

Ik heb gisteren weer eens geprobeerd om Wisp te vinden maar helaas. Marc heeft z'n dorp opgeofferd zodat ik daar al het onkruid kan laten groeien en zo blijft mijn eigen dorpje perfect.
Kan niet wachten op het gouden bijltje zodat ik het dorpje niet persee perfect hoef te houden.
1 steen wordt er maar rood?! Jeeeeeeeee, dan ben ik lang bezig , volgens mij liggen er wel 50 bij mij in dat dorp! Ik moet ook de rest nog even vorderen qua grote van huis, ik wil in iedere kamer een andere set krijgen. Ik heb inmiddels mijn vriends character al ingepikt (die speelt toch nooit), nog een mannetje erbij gemaakt en maak binnenkort ook nog wel een vrouwtje erbij
pi_25864131
maar er stond ook dat er af en toe insecten onder stenen zitten... hoe zit het daarmee dan? Moet je daarvoor ook een rode steen vinden?
pi_25864194
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt ook een kiddie dresser en wardrobe dus het bestaat echt.
Alleen is de dresser lager.
bestaat de dresser niet uit 2 vlaken en die wardrobe uit 1 vlak als je snapt wat ik bedoel
pi_25864432
Je bedoeld de pill bug(kwam er later pas achter dat het de pissebed is). Die zit onder een steen en dat maakt niet uit of die wel of niet rood word.

Ikke jouw niet begrijppe dekkered
pi_25864579
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:

Ikke jouw niet begrijppe dekkered
das jammer
pi_25864735
Volgens mij heb ik van de cabana dan inplaats van een wardrobe ook een soort dressertje (dat ding heeft namelijk 3 lades, en die wardrobe niet zie ik op die plaatjes).
Is er niemand die kiddie of cabana spul heeft (ook wall en floor voor cabana)?
pi_25864843
ik weet wel dat de kiddie buro veel op een wardrobe lijkt maar die heeft dan 2 deurtjes inplaats van 1. Bedoel je dat?
pi_25864899
Nee van de cabana set bedoel ik dan heh. Wardrobe heeft 1 onderla en 2 deurtjes, maar die dresser van cabana heeft gewoon 3 dikke laden .

Ik heb trouwens zojuist een cabana wall gekregen van een bewoner , wil je hebbuh?
pi_25864998
ikke niet ikke wil cabin
en ikke wil graag die rottige ranchdresser. Dat ding is ook alleen maar te krijgen via die Redd maar die is nog nooit bij mij geweest.
Wie weet dat 1 van mij bewoners 1tje ooit eens geeft.
pi_25865016
Hoe kom ik trouwens aan schilderijen voor het museum? Kep geen idee?

Ik heb ook bijna al mijn dino's vol!! Alleen nog 2 van stego en 2 van t-rex
pi_25865062
Ik hou die dresser voor je in de gaten, want ik voel me nog steeds schuldig. Redd staat bij mij regelmatig in mijn dorp (kun je aan de politie vragen die meld af een toe een datum)
pi_25865162
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan schilderijen voor het museum? Kep geen idee?

Ik heb ook bijna al mijn dino's vol!! Alleen nog 2 van stego en 2 van t-rex
daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaar
pi_25865237
ik vraag me te blubber bij de politie maar ik krijg Wendel en Katrina en mij man al 2x Redd maar die had hem toen ook niet.
Maar maakt niet uit joh dat ene met die dresser heb Cabin spullen terug gekregen en daar is de bewoner Zalty weer blij mee

Schilderijen heb ik bv bij Tom Nook gekocht en soms ook gekregen van een bewoner.

En ik hoef nog alleen maar de Stego Torso. Dan zijn de fossils kompleet

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2005 20:59:14 ]
pi_25865241
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef dekkered het volgende:

[..]

daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaar
Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waard
Ik heb van stego een skull en van t-rex een tail nu.
pi_25865291
Cabin wall:

qww#l8vACHogCy <-kleine L
NRc5TotrtZUhjf
pi_25865342
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef lelibel het volgende:

[..]

Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waard
Ik heb van stego een skull en van t-rex een tail nu.
zal et morgen ochtend effe hier zetten heb toch de eerste 2 uur vrij dus maar dan moek wel weten wat ik voor kijk natuurlijk
pi_25865372
For me???
pi_25865407
wat heb je nog nodig dekkered?
pi_25865419
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Ardenlyn het volgende:
ik vraag me te blubber bij de politie maar ik krijg Wendel en Katrina en mij man al 2x Redd maar die had hem toen ook niet.
Maar maakt niet uit joh dat ene met die dresser heb Cabin spullen terug gekregen en daar is de bewoner Zalty weer blij mee

Schilderijen heb ik bv bij Tom Nook gekocht en soms ook gekregen van een bewoner.

En ik hoef nog alleen maar de Stego Torso. Dan zijn de fossils kompleet
en daar zal ik ook voor kijken voor de stego torso
pi_25865426
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:02 schreef Ardenlyn het volgende:
For me???
Jaaaa natuurlijk voor wie anders
pi_25865433
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:03 schreef lelibel het volgende:
wat heb je nog nodig dekkered?
van??
pi_25865513
Dankje lelibel!!! heb hem meteen opgehaald.

Bedenk mij net iets..... ik heb nu de cabin wall en floor in het huisje gedaan en het kwam mij bekent voor. Blijkt dat dit ook in het huisje op het eilandje zit. Ik had er dus zelf ook aan kunnen komen. MAAAARJA ik heb het spel nog geen maand dus ik mag fouten maken....toch??
Em ben er toch zeer blij mee!!

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2005 21:25:13 ]
pi_25865912
Van? ja moet jij zelf weten...

Wat is dat met die eilandjes toch de hele tijd?

Moet je nagaan ik heb hem al 2 maand en ik weet zowat nix , jij komt tenminste een heel eind ardelyn
pi_25866015
Hoe kom jij in zo'n korte tijd dan aan zoveel spullen ardelyn?
pi_25866248
hahaha en jij dacht dat je niets meer te doen had
Heb je een GBA en een linkkabel zodat je je GC en GBA kan linken?
Link de reutemeteut en zet je GBA aan ergens onderop van je dorp heb je een steiger (of hoe heet zoiets) en daar moet Kappa zijn in z'n bootje.

Ff off topic ik zocht de release date voor Animal Crossing DS. Kom ik op een pagina waar een trailer staat van de nieuwe zelda voor de GC ik ben een enorme Zelda fan. Man wat heb ik zin in dat spel zeg. Moest ik ff zeggen.
pi_25866303
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom jij in zo'n korte tijd dan aan zoveel spullen ardelyn?
Veel spelen en ik kreeg ook veel van marc (mijn man).
Ik koop ook echt alles wat ik nog niet heb bij Nook.
pi_25866341
Nee ik heb geen linkkabel, en ook geen gba

Ik ben nu ook begonnen met alles wat ik nog niet heb kopen met Nook. Ik heb nu geen schuld meer af te betalen
pi_25866362
Ik heb binnenkort waarschijnlijk de dresser voor je, ik vond iemand die heb heeft!
pi_25866398
oh boy oh boy oh boy!!!
ik wacht af
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:46:11 #163
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25866401
Ik heb de volgende schilderijen:
Flowery
Strange
Perfect
Classic
Scary
Fine
Worthy
Moving
Rare

en ik wil heel graag de rest ook bij elkaar verzamelen. Dus als er iemand een heeft, dan hoor ik graag een ruilvoorstel dan kan ik kijken of ik heb wat jij zoekt.
pi_25866507
helaas de schilderijen die ik heb die heb jij al.
pi_25866638
Ik heb schilderijen nodig!! Ik heb nog helemaal nix! Hoe kom ik aan die dingen dan?
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:00:48 #166
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25866883
Heel soms heeft Tom Nook ze, soms heeft Redd er één en de rest heb ik via ruilen gekregen. Ik wil er best een paar opsturen hoor.
pi_25867337
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef lizardtattoo het volgende:
Heel soms heeft Tom Nook ze, soms heeft Redd er één en de rest heb ik via ruilen gekregen. Ik wil er best een paar opsturen hoor.
Wow dan weet ik dat ook! Ik heb er 1 keer 1 gehad, perfect painting, en dus direct besteld. Ik dacht dat ik die alleen neer kon zetten, ik snapte er al nix van...
Als je wat wil sturen graag , ik zou willen dat ik wat terug kon doen
pi_25867438
ships hey ik had me aangemeld op die nederlandse en nu krijg ik die mail niet terug?! Ik kan me niet aanmelden met het wachtwoord wat ik opgaf en ik kan hem ook niet opvragen! Dat is toch wel ernstig... (daar vond ik dus die cabin dresser)
pi_25867689
Warning: mail(): SMTP server response: 501 <"lelibel2" <lelibel.mette@gmail.com>>: "@" or "." expected after ""lelibel2"" in P:\ac.quietguy.nl\create_account.inc.php on line 61
Bedankt voor de aanmelding!
U krijgt binnen nu en 10 minuten een E-mail waarmee u uw account kunt activeren.

Snapt iemand dat?
Dit was trouwens een 2e poging met andere namen, dus niet wat ik wil gebruiken..
pi_25867952
geen idee. Ik ben zelf lid van http://www.animalcrossingcommunity.com
Is er echt niemand anders hier die de Ranch Dresser heeft?
pi_25868180
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Ardenlyn het volgende:
geen idee. Ik ben zelf lid van http://www.animalcrossingcommunity.com
Is er echt niemand anders hier die de Ranch Dresser heeft?
Ja ikke nu ook al 2 dagen, maar ik snap er helemaal niets van! Don't worry ik zal niet rusten voordat ik hem voor je gevonden heb! Dat soort dingen kan ik me nou echt aan irriteren ... Íemand moet dat ding toch hebben?! Hahaha.
Slaap lekker zo
pi_25868300
Hahaha ik hoop dat je lekker slaapt zo ik heb je nu wel lekker aan het werk gezet met die gekke ranch dresser. Maar btw als je de Cabin dresser vind is ook goed want die moet ik ook nog.

truste alvast.
Ik ga het proberen vol te houden tot 00:00 om die rot spook te vinden.
pi_25868475
Tót 00:00? Dat gaat niet lukken dan, want dan komt ie pas
pi_25868740
pi_25869463
Hey joh ik heb door hoe die site werkt (voor een deel). Al mijn spullen staan erin! Mag ik even een reeksje buddy namen?
pi_25869550
Ardenlyn natuurlijk
pi_25869594
Ik zal morgen wel even een appel en coconut naar je opsturen heb je tenminste alle fruit
pi_25869763
Ja mijn bomen worden opeens allemaal roze, dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Dat lijkt mij ook niet echt gezond . Ik ben een trade aan het maken met iemand, including a ranch dresser!!
Ik moet nog wachten op zijn permission ofzo, dus ik hou hem in de gaten...
pi_25869805
Oeh ik hoop dat het lukt
Maar waarom worden jouw bomen roze en de mijne nog niet?
pi_25869895
Ik heb nie eens een strong match met jou ardenlyn!!
pi_25869914
wat bedoel je?
pi_25869915
Ik weet het niet? Ik had wel mijn dagen er 3 vooruit gezet om te kijken hoe dat in zijn werk ging. Misschien dat dat kennelijk in april gebeurt dan? Maar zijn ze dan dood of niet?
pi_25869939
Nou op de community... met dat trades heb heb ik bij jou alleen maar licht groenen, en zoooooooveel oranje stukjes , haha
pi_25869960
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef lelibel het volgende:
Ik weet het niet? Ik had wel mijn dagen er 3 vooruit gezet om te kijken hoe dat in zijn werk ging. Misschien dat dat kennelijk in april gebeurt dan? Maar zijn ze dan dood of niet?
Nee juist spring levend (hahah *spring* levend)
Dan zijn ze in blossom. Uhh bloemetjes komen eraan net als een appelboom. (ik ben echt een rund in het uitleggen van dingen)
pi_25869963
zullen we traden op die community ardenlyn? want misschien dat ik dan een beetje snap hoe het werkt?
pi_25869998
Ik zal ff kijken. Maar de codes kan ik pas morgen doen want dan is Nook pas weer open.
pi_25870023
owja logisch, ja dat is prima... Ik stel nu een dingetje van 4 om 4 op, komt er nu aan op community. Bij mij is nookway nog open haha, maar dat komt door die gekke tijd. Ik ben al jarig in mijn spel joh (3 april)
pi_25870110
Waarin moet je die codes geven? Dat weet ik dat alvast namelijk voor morgen. In dat boxje van trade update ofzo? Dat de rest van de mensen dat ook kan lezen? Daar bedoel ik dit mee (want dat staat onder dat boxje):

{ Warning: All trade messages are viewable by other users. Please only post information you don't mind other users viewing. Use email or Private Threads for communicating any information you want kept confidential. }
pi_25870159
Als het goed is moet je nu bij elk ding 2 vakjes zien waar je de code in kan voeren.
pi_25870191
JA!!! Supr, ik ga het morgen doen . Lief dat je me helpt! Ik ga nu in bedje, slaap lekker!
pi_25870218
Okidokie ik zal morgen ook aan de gang gaan en zal al die dingetjes voor jouw bestellen en opsturen.
Trusten (en geen probleem met helpen )

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2005 00:35:13 ]
pi_25871184
Mijn namen op die site zijn Cecilian en JillCecilian. (denk hoofdletter gevoelig).

Ik heb daar op allebei heel veel items staan.
Dus kiek maar ff.
pi_25874186
ik heb geen van die fossilen die jullie zoeken die heb ik zelf ook nog niet namelijk sorry maar ik wil ook wel een paar van die schilderijen ik ga nu naar school kijk vanmiddag nog wel effe grzz
pi_25874792
je kan die fossielen toch ook helemaal niet opsturen?
pi_25875546
lelibel. Ik kan vandaag blijkbaar geen codes aanmaken enz. Ik wist niet dat je met die loterij niets kon kopen en ook geen codes kon doen.
Ik zal de codes morgen doen.

Is mijn eerste loterij. Heb een tuinkabouter en een white queen gewonnen. Maar ik wou eigenlijk die hamster maar helass.
pi_25876794
hahaha, ja dat is altijd de laatste dag van de maand
ik heb al een paar keer wat gewonnen.
pi_25877183
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef lelibel het volgende:
Hey joh ik heb door hoe die site werkt (voor een deel). Al mijn spullen staan erin! Mag ik even een reeksje buddy namen?
Mrhappe
pi_25877459
staat genoteerd
pi_25880647
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Mrhappe
Ok ik heb een trade voorgesteld
Ik heb er nu al 8 in mijn lijstje !! Superleuk die site
pi_25881549
Ardenlyn!! Je dresser is onderweg!! Morgen zal ik hem zeker wel hebben
pi_25881650
Hey mensen wat is een modern screen? Ik heb dat op die site erin staan tussen wat ik moet gaan geven bij zo'n trade, maar dat ding bestaat uberhaupt niet?!
pi_25881998
Lelibel, ik heb je trades gezien, maar ik hoef nix hoor, als je alles wil wat ik van de lovely serie heb, kun je dat krijgen.
Weet alleen niet wanneer ik weer naar mijn dorpje ga.
pi_25882395
ok dan cancel ik ze. Ik had wat van die lovely spullen ook uit andere trades gehaald, mocht ik nog wat nodig hebben dan vraag ik het aan je goed?
pi_25882512
Is goed hoor
  donderdag 31 maart 2005 @ 15:48:10 #205
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25882863
Modern Screen bestaat wel maar is geen meubelstuk maar behang. Misschien kan je het daarom niet vinden?
pi_25883296
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Modern Screen bestaat wel maar is geen meubelstuk maar behang. Misschien kan je het daarom niet vinden?
Ah dat zal het zijn. Het klonk mij in de oren net als 'exotic screen'. Ok dan kan ik dat gaan regelen! Bedankt lizardtattoo!
pi_25886918
okidokie lelibel
ik ga morgen aan deslag met alles bestellen enz van de lovely spullen
pi_25886994
Ik blijf maar lellebel lezen

Sorry Lelibel
pi_25888924
pas op heh cici! lelibel is wel heeeeeeeeel wat anders dan lellebel
pi_25896579
pi_25896595
hey cici, ik heb nu opeens een festival aan de gang, sta al eeuwen bij de wishing well, maar wanneer gaat er iets gebeuren?
pi_25896773
Wat voor festival???

Op welke dag ben je nu???
Ik weet wel dat je op 1 april iets krijgt van de burgemeester en die loopt altijd bij de well,
En van 5 tot 7 april is er de Cherry Blossom Festival, dan gebeurd er nix, behalve dat er dingetjes van de bomen komen en de bomen rose zijn.
je krijgt dan van de burgemeester een pink tree model. (Ik heb met de tijd geknoeit, want ik spaar de modellen )
pi_25896784
En oja, de burgemeester is er op die dagen alleen 's ochtends tot ' s middags 17 uur, als goed is.
pi_25896807
Even mijn mailadres weggehaald
pi_25896827
ja ik zit op 5 april nu, daardoor, ik kreeg net ook een pink tree model . Maar ok verder dus niets. Zo'n poppetje zij 'it's up to you wether you'ld like to join in, personally I like to MAKE LOT'S OF NOISE'.

Dat leek mij dus een soort aanwijzing , ik snapte het al niet...
pi_25896841
Hmmm, ik heb toen niet met die poppetjes gepraat.
pi_25896918
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:49 schreef Cici het volgende:
Ik blijf maar lellebel lezen

Sorry Lelibel
Dat heb ik dus ook
Sorry lelibel
pi_25896971
http://www.nintendo-europ(...)ssing/nlNL/index.jsp

Nieuwe AC krant.

Zo, iedereen wakker hey
pi_25897051
hoe kom je toch aan die krant?
pi_25897058
staat in mijn favo's
pi_25897059
man o man hey, nou ik ben dus lelibel, aangenaam
Mag toch hopen dat niet íedereen lellebel leest

Leuk krantje weer hoor
pi_25897143
Ik ga dus fijn voor al mijn 4 bewoners een code doen
Was wel ff vreemd kijken toen ik om middernacht ineens roze bomen zag
pi_25897160
hahaha wat een goede. Waarom is iedereen nog zo laat wakker? Slaat eigenlijk ook weer nergens op .
Dussss, jullie zitten ook in april ! Welcome!!
pi_25897235
Ik zit nu net op 1 april.
pi_25897253
Ik zocht naar de rot spook en nu is marc aan het spelen. Vandaar dat ik wakker ben

ow lelibel ik zet de code van de appel en kokosnoot gewoon hier morgen. Die andere spullen natuurlijk via die andere pagina.
pi_25897288
Ardenlyn, hoe lang ben je nog wakker dan?
pi_25897311
En ik kreeg maar telkens van die rare berichten als ik hier wat poste, zoals dat ik een nieuw password kreeg, en dat ik geen rechten had om hier te posten.
En dat de crew alle post handmatig ging controleren.
Maar ik snap em, het is 1 april
pi_25897312
De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics

pi_25897332
Ik heb geen idee hoe lang ik nog wakker blijf
Maar ik heb geen zin meer in het zoeken naar dat spookgeval.
pi_25897393
Aha.

Was net aan het chatten met Lelibel, maar die is ook al gaan slapen.
pi_25897404
Tja ik kap ff met Fok ga nog kijken wat mij man uitspookt in zijn dorp en starks slapen.
Morgen druk aan de gang met AC: 4x naar de well voor al mijn bewoners, codes in orde maken, codes die ik krijg weer invoeren enz enz
Kep het druk man
pi_25897416
Ahh helaas blijf je nu dus alleen. solly
Ik zie jullie morgen wel weer trusten!!
pi_25897458
Slaap lekker
pi_25901285
Eeeeeeeeen goedemorgen Op en top op de been alweer . Vervelend die 1 april inderdaad, grr... 'er is een mailtje met een nieuw password naar je e-mailadres onderweg'
pi_25901397
Je kúnt die meldingen ook uitzetten, weet je Na een tijdje is de lol er toch wel vanaf. Gewoon even naar 'instellingen' gaan
quote:
Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Et voila!
pi_25902793
Wat krijg je vandaag eigenlijk van Mortimer?
pi_25905091
SUPER MORTIMERRR dacht dus een mega beeld van hem maar nope het is wat anders (zeg het lekker niet)
pi_25905143
Aahhh, toe nou Ardenlyn!

Nou ja, ga zelf wel even kijken, ben nieuwsgierig geworden!
~Jeff Tweedy
pi_25905184
Ok lelibel je appel en kokosnoot

Appel:
F v x H G h # X d @ H H E 3
z K T 8 z g # H A B G G t d

en kokosnoot:
F B x i J # X d v f H E @
z 8 F N y g 4 T A i i y m 0 <-- ik denk een nul maar misschien ook wel de grote o

Astu en ik hoop dat het werkt

Nog ff wat leuks (naja leuk) gisteravond ik druk aan het zoeken naar dat spook en niets.
Meneer gaat in zijn dorp ff lekker lopen en klooien en ja hoor komt gewoon dat spook. Ik zit dus al 3 nachten te zoeken en hij heeft hem in 1 keer. Tsss

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2005 13:48:55 ]
pi_25905601
Stom kado! Ik moest lachen
pi_25906001
klopt maaja mooie kameropvulling
pi_25906284
Heel stom kado! Nou ja, daar is het 1 april voor...
~Jeff Tweedy
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:32:22 #243
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25912129
kunnen we niet een buddy list maken voor ACC bij die lijst
pi_25913185
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een buddy list maken voor ACC bij die lijst
Goed plan .
Ik ga nu de codes even proberen..
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:20:01 #245
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25913252
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef lelibel het volgende:

[..]

Goed plan .
Ik ga nu de codes even proberen..
bedankt en ik las je naam niet als lelebel maar gewoon als lelibel or
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:20:51 #246
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25913275
(off topic) mijn msn doet et niet is et bij meer zo of is et alleen in walcheren zo (off topic)
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:22:51 #247
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25913332
sorry dubbelgepost
pi_25913841
off topic : msn doet het hier ook niet, ligt niet aan jou , ze waren gister ook alweer aan het kloten ermee.
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:44:59 #249
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25913941
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef lelibel het volgende:
off topic : msn doet het hier ook niet, ligt niet aan jou , ze waren gister ook alweer aan het kloten ermee.
(off topic) weet ik maar hotmail doet et wel
pi_25914010
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 13:38 schreef Ardenlyn het volgende:
en kokosnoot:
F B x i J # X d v f H E @
z 8 F N y g 4 T A i i y m 0 <-- ik denk een nul maar misschien ook wel de grote o
De appel heeft gewerkt ardenlyn, maar de kokosnoot mist een laatste tekentje in de eerste rij? Sorry for all the trouble
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:49:34 #251
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25914067
mijn naam is dekkertje op ACC
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:14:45 #252
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25914804
hebben jullie mischien iets van deze dingen???
om te ruilen
Exotic Table
Exotic Chair
Exotic Bed
Exotic Bureau
Exotic Chest
Exotic Lamp
Exotic End Table
Cabin Chair
Cabin Dresser
Cabin Clock
Cabin Couch
Cabin Armchair
Cabin Bookcase
pi_25914891
Ik heb een paar cabin dingen, ga even voor je kijken.
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:19:28 #254
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25914945
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:17 schreef lelibel het volgende:
Ik heb een paar cabin dingen, ga even voor je kijken.
kee bedankt alvast
pi_25914952
Ik heb voor jou:
cabin clock
cabin chair
cabin couch
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:21:01 #256
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915005
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef lelibel het volgende:
Ik heb voor jou:
cabin clock
cabin chair
cabin couch
kan je ze voor mij bestellen???ASJEBLIEFT
pi_25915131
Heppie nog wat regal spullen dan? Die zoek ik nog. Ik heb alleen een lamp en een sofa daarvan.
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:26:37 #258
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915165
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:
Heppie nog wat regal spullen dan? Die zoek ik nog. Ik heb alleen een lamp en een sofa daarvan.
nee sorry
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:28:00 #259
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915205
(offtopic) kreeg net dat bericht dak gebanned was schrok effe maar toen dacht ik ineens dat het 1 april was:
pi_25915221
Ranch spullen? (kep al bookcase, wardrobe en in trade nu bezig dresser, tea table en bed)

Ik bestel alvast jouw 3 dingen..
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:30:29 #261
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915270
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:28 schreef lelibel het volgende:
Ranch spullen? (kep al bookcase, wardrobe en in trade nu bezig dresser, tea table en bed)

Ik bestel alvast jouw 3 dingen..
ook niet heb je een lijst op animal crossing community zoja dan wil ik die wel effe vergelijken met die van mij
pi_25915352
Ja ik heb ook redelijk wat items in trading daar die je nu niet ziet, maar ik zal het wel even zeggen als dat zo is. Wat is jouw ACC naam? (is best lastig te onthouden als ze vooraan niet staan )
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:34:31 #263
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915380
dekkertje en de jouwe is zeker lelibel
pi_25915492
ja, klopt, ik zal je er ook eens even inzetten dan. Ik kan wel daar even een voorstel op doen, dan hebben we iig ook allebei feedback. Ik ben nu de codes al voor je aan het opvragen
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:39:14 #265
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915508
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef lelibel het volgende:
ja, klopt, ik zal je er ook eens even inzetten dan. Ik kan wel daar even een voorstel op doen, dan hebben we iig ook allebei feedback. Ik ben nu de codes al voor je aan het opvragen
???
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:39:39 #266
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915524
ik zal effe kijken wat ik voor jou heb
pi_25915592
Ik heb je een voorstel gedaan. Jij bleek toch nog interessante dingen te hebben
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:44:16 #268
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915668
Classic Chair, Exotic Bench, Exotic Wardrobe, Cabin Wardrobe, Cabin Low Table, Cabin Dresser, Tennis, Pinball dat zijn de gene die je echt wil
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:45:14 #269
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915702
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:41 schreef lelibel het volgende:
Ik heb je een voorstel gedaan. Jij bleek toch nog interessante dingen te hebben
pi_25915752
ik heb de classis chair en de 2 exotic items in een trade gezet, die moet jij even gaan accepteren, dan zet ik zo de codes er gelijk in.
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:53:01 #271
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25915957
ik zal vanaaf et nog effe bestellen
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:32:48 #272
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25917084
Ik heb ook nog wel wat exotic spullen dekkered, als je na de ruil met lelibel nog dingen nodig hebt dan moet je het maar even zeggen, dan zal ik even kijken wat ik kan bestellen voor je.
pi_25917115
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef lelibel het volgende:

[..]

De appel heeft gewerkt ardenlyn, maar de kokosnoot mist een laatste tekentje in de eerste rij? Sorry for all the trouble
In de eerste regel moet tussen de J en de # nog een a.
Solly
pi_25917423
dekkered ik heb jouw ook als buddy toegevoegd.
pi_25917614
Je kan je posts ook editten, als je wat wilt toevoegen, dekkered. :p

Ik speel zelf al een maand geen AC meer. *schaam*
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:51:39 #276
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25917643
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:44 schreef Ardenlyn het volgende:
dekkered ik heb jouw ook als buddy toegevoegd.
je mag ook nederlands praten tegen mij or
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:54:00 #277
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25917724
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef Thomper het volgende:
Je kan je posts ook editten, als je wat wilt toevoegen, dekkered. :p

Ik speel zelf al een maand geen AC meer. *schaam*
ja weet ik hoezo??
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:02:01 #278
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25917976
Ardenlyn die cabin wardrobe heb ik niet sorry klein foutje
pi_25918238
maar wel de cabin low table?
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:13:41 #280
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25918384
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef Ardenlyn het volgende:
maar wel de cabin low table?
ja
pi_25918487
wil je dat met iets ruilen?
kan ook gewoon via hier als je wil
pi_25919003
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:51 schreef dekkered het volgende:

[..]

je mag ook nederlands praten tegen mij or
ik dacht al wat bedoel je toch maar nu eindelijk heb ik het door (blond he )
Die berichten worden ook gecontroleerd als ik het goed heb vandaar dat ik die in het engels doe
pi_25919014
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:33 schreef Ardenlyn het volgende:
In de eerste regel moet tussen de J en de # nog een a.
Solly
Ok heel erg bedankt. Ik ga het binnenkort proberen, ben nogal druk met mijn verjaardag morgen en heb ook nog eens toetsweek volgende week, getsie. Dus moet nog even kijken wanneer ik het probeer. Maar ardenlyn jij hebt wel allerlei interessante spulletjes voor mij. Zullen we binnenkort weer een keer een deal maken zodra ik de rest van alle 6 deals binnen heb? (anders kan ik zo moeilijk zien wat ik nu nog moet)
pi_25919074
is goed lelibel. meld je maar zodra je weer tijd hebt
pi_25927685
Kheb weer helemaal opnieuw begonnen. Had mn oude dorp al zo lang niet meer bezocht, ik denk dat mn huis vol had gezeten met insecten enzo.

Maar nu is de hele indeling van het dorp heel anders, kben alles kwijt.
''Going mental on the Wabbu''
pi_25928109
Eigenlijk zou ik ook opnieuw moeten beginnen, maar ik ben veel te lui nu.
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef dekkered het volgende:

[..]

ja weet ik hoezo??
Nou, je post nu 3 posts achter elkaar terwijl het in 1 past, .
pi_25929620
Ben er ook al een paar dagen niet geweest.
In december was ik nog superverslaafd, nu echt niet meer.

En volgens mij kun je de nes spellen niet opnieuw bestellen.
Staan wel in je catalogus, maar sommige dingen zijn niet for sale.
pi_25930937
Wil even zeggen dat mijn vriend een kreeft heeft gevangen in dat stilstaande water bij het museum.
pi_25931472
whoohoo knap hoor
pi_25931523
Ja, ineens zijn die beesten overal.

Net zoals de killifish, een super klein visje, staat ook Here bij, om te laten zien waar in je hand dat beestje is
pi_25931569
hahah klopt
ik kan alleen dat guppievisje niet vinden die moet tussen 09:00 en 16:00 te vinden zijn
pi_25936300
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
Eigenlijk zou ik ook opnieuw moeten beginnen, maar ik ben veel te lui nu.
[..]

Nou, je post nu 3 posts achter elkaar terwijl het in 1 past, .
ja, en??? geef je der om
pi_25936345
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:52 schreef Cici het volgende:
Wil even zeggen dat mijn vriend een kreeft heeft gevangen in dat stilstaande water bij het museum.
heb ik er al 2 van maar je verkoop ze voor geen 1 meter want je krijgt er vet wijnig voor
pi_25937389
klopt ik ga alleen voor de Large Char. die zit er vaak en verdien je 10.000 per stuk mee
pi_25944344
De String Fish en Coelacanth zijn 15.000 waard.
pi_25944392
ja maar die coelanogwat vang je niet zo snel. Ik vang ongeveer binnen 5 min 4 van die large chars
pi_25944713
Aha.
pi_25944725
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:58 schreef dekkered het volgende:

[..]

ja, en??? geef je der om
Oeh, kattekop
pi_25954328
Eindelijk een Guppy gevongen
  zondag 3 april 2005 @ 16:35:29 #300
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_25955494
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:14 schreef Ardenlyn het volgende:
ja maar die coelanogwat vang je niet zo snel. Ik vang ongeveer binnen 5 min 4 van die large chars
die Coelacanth die vang je alleen als het regend
pi_25956973
En dan ook nog 's nachts, ja dat weten we.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')