quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
Prima prima...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:28 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jessi en Ardenlyn, ik ben zo vrij geweest om jullie op www.animalcrossingcommunity.com als vriendje toe te voegenHet was, zoals eerder door iemand gezegd, best lastig om mijn dorpje na te tekenen.. maar het is gelukt
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb de lijsten geprint van bv furniture, items, wallpaper enz. Onder het spelen als ik iets nieuws krijg kruis ik het aan en zodra ik zin heb vul ik de lijst aan in de catalogus op die site. en maak ik het hokje zwart. Toevallig net weer gedaan.
Het werkt perfect want voor de lijst heb ik heel wat dubbel aangeschafd en nu weet ik precies wat ik al heb. En ookal is tom dicht dan kan ik zien wat ik heb enz.
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Lovely end table voor Jessi
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogusquote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Jessi het volgende:
Nog iemand iets van de lovely serie in de aanbieding?
Ik krijg van alles, maar die serie lijkt wel onvindbaar in mijn dorpje.![]()
Ik heb al carpet, wallpaper, vanity, dresser, armchair, table en chair. Zoek dus bed, armoire, end table, kitchen, lamp...
Alvast bedankt!![]()
Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...quote:Op maandag 28 maart 2005 14:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogusIk heb een lamp voor je in de aanbieding
Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Spulletjes uitwisselen gaat gewoon via Tom Nook. Als je iets aan iemand wilt geven, moet je tegen Tom zeggen "Other things" dan "Hear Code" en de dorpsnaam en naam van degene aan wie je iets wil geven. Dan geef je het voorwerp en krijg je een code (password). Deze plaats je dan in dit topic. Degene voor wie het bedoeld is zegt deze code weer tegen Tom Nook en krijgt dan het kadootje. Je hebt er dus geen modem voor nodig.
Als je ook in de lijst wil dan moet je maar even de namen van je dorp en je poppetje hier zetten, dan voeg ik je toe. Let welop de hoofdletters en kleine letters anders werkt het niet.
Fruit kan je ook op die manier uitwisselen, dus als je wat soorten fruit wilt moet je even je gegevens doorgeven dan kan iemand het opsturen.
Muziek krijg je van KK Slider inderdaad, die zit op zaterdagavond bij het station. Je kan wel even de tijd van je GameCube verzetten (bij het opstarten "Before I go" kiezen).
*edit*quote:Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef Jessi het volgende:
[..]
Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...![]()
Ik heb nog geen tijd gehad om mijn eigen catalogus in kaart te brengen, maar roep maar als ik iets terug kan doen...
klopt en daarna een bronze en de laatste is een groen beeld:)quote:Op zondag 27 maart 2005 01:13 schreef Cici het volgende:
Ik heb begrepen dat als je al een gouden beeld hebt, en een ander lost daarna ook z'n schuld af, dat je dan een zilveren krijgt.
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef lelibel het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.
ah, ok, ik denk dat ik hem wel vat dan hoe dat spel dat voor elkaar krijgt...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef nipeng het volgende:
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.
Dankjewelquote:Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef Jessi het volgende:
Ik heb de classic chair voor je besteld, Mr. Happ-E! De rest heb ik helaas niet...
classic chair heb ik voor jequote:Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
*edit*
Vergeten erbij te zetten dat ik die lamp dus heb besteld
Classic Chair
Classic Vanity
Classic Wardrobe
Die zou ik nog heel graag willen hebben
Waaaah je bent echt fantastischquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef lizardtattoo het volgende:
lelibel
Ik wist niet welk fruit je wilde hebben dus hier is een hele fruitmand
Ga naar Tom Nook en zeg "Other Things" daarna "Say Code" en dan de onderstaande code invoeren.
je meot een gat graven en daar voor staan en naar je zak toe gaan en je peer of iestdergelijks selecteren der op drukken en der staat bij dan burry en dat moe je doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:25 schreef lelibel het volgende:
[..]
Waaaah je bent echt fantastisch!! Ik heb al een peer inmiddels maar ga de rest zo ook doen. Ik snap ook niet hoe jullie aan al dat fruit komen, ik heb alleen maar kersen.
Moet ik ze gewoon in de grond stoppen om er meer van te krijgen?
van kinder spullen heb ik een kast en mischien een glijbaan maar dat weet ik niet zeker maar die kast weet ik zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?
Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet)
Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.
Heeft Jessi al voor me besteldquote:
geen dank ik heb em in men kamer staan maar vindt et maar een lelijk ding en ook dat tafeltje er vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Heeft Jessi al voor me besteldMaar toch bedankt
![]()
die cabana serie ken ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:als ik de hele serie heb ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere serie, om toch een verzameldoel te hebben. Misschien iets van de cabana ofzo.
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?
Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet)
Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.
dat wist ik alquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.
Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.
Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorpquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.
Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.
Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:26 schreef lelibel het volgende:
[..]
Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorp, en er komt nooit iemand terug aangezien ik nooit met dat andere dorp naar mijn eigen ga...
Anyway in dat dorp groeien ook alleen maar kersen, dus ik had even het idee gekregen dat dat kennelijk altijd zo was? Maar dat was dus toch toevallig![]()
Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef dekkered het volgende:
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgt
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komen![]()
Pff jah dat is echt een pokkewerk, dat lijkt me maar niets hoor. Ik had laatst nog maar 4 dieren in mijn dorp door dat verhuizen, hehe, inmiddels al een week niet naar dat andere dorp geweest dus ik heb er weer 3 bij nu ofzo, maar het was echt ergquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Ga je een dag spelen en dan in het ander dorp heen en weer blijven reizen. Krijg je ze vast weer terug. (ja ik weet het is pokkewerk mijn Ozzie is weer verhuist naar mijn man zijn dorp en hij speelt niet zo vaak als ik)
Ja dan zullen het er 15 geweest zijn. Maar als ik een brief wou sturen had ik 1,5 lijst aan mensen de keus, hehe. Opeens was er ook zo'n blauwe kat verdwenen uit dat andere dorp, omdat hij anders te overvol werd. Die is gewoon in rook opgegaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef Cici het volgende:
Je kunt niet meer dan 15 inwoners hebben.
Plus dan nog jezelf en nog 3.
Maar 15 inwoners, dieren, is de max.
dat is niet ingesteld op de cd or want ik heb ook 2 steden maar wel met verschillende fruit sortenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:21 schreef Cici het volgende:
Ik denk dat er op elke cd een soort fruit staat, want mijn vriend heeft ook een eigen dorp en ik twee, maar we hebben dus bij alledrie als beginfruit de perzik.
P.s. leest niemand hier de handleiding van het spel???
Daar staat volgens mij veel in over het ruilen.
zal vanaaf effe kijken voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef lelibel het volgende:
Jaja, nu weten we het wel, haha. Ik ga wel mijn dorpje wissen en opnieuw doen (die andere dan, mijn eigen blijft mijn eigen
)
Ik wil spulletjes ruilen! Ik weet eindelijk hoe het moet nu. Wie zoekt er nog spulletjes??
daar heb ik niks vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zoek de Ranch Dresserdus als je die hebt heel graag want dan heb ik eindelijk die ranch serie kompleet.
I know, daar is hij ook niet voor bedoelt, gewoon voor de gein. Ik hou toch niet van zooi, dus ook nie in de kelderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Cici het volgende:
De kelder wordt niet meegerekend bij de HRA score.
Wat is buddy?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Cici het volgende:
Is handig als iedereen bij die community de catalogus doet.
Heb alleen Ardelyn nog als buddy.
Hey ik krijg hier een reactie op dat ik 'hem niet moet tricken, don't I have a password of my own?'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Wardrobe:
A t Z # J C R K E 6 7 W f u
2 y 5 Z 3 E 4 3 e v l(<--mini L) F d #
O godquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Ardenlyn het volgende:
ow jee............ je hebt een wardrobe opgestuurd is wat anders dan een dresser. *snik*
Verkeerd om? De naam en plaats, haha, das een goedequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef Ardenlyn het volgende:
AAHHH stupid stupid. Ik heb het verkeerd om gedaan.
Kep van de cabin set een bed, chair, couch en table.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik doe het gewoon nog een keer.
Heb je misschien iets van de cabin serie?
Ik moet nog de bookcase, dresser, low table, table en wardrobe.
Heb je misschien iets daarvan?
Ik ga nu ff die 3 dingen opnieuw doen brb
Xal ff kijken, table zet ik er nu in, 3 spullen zijn gelukt!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Ardenlyn het volgende:
hehe yep doe die maar
heb je toevallig ook de carpet en /of wallpaper van cabin?
Ik zoek nog de kitchen, bed en armoire...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:23 schreef dekkered het volgende:
Jessi heb je nog wat nodig van de lovly serie ik heb er ook namelijk 3 verschillende dingen van
En bedankt weer! Jouw stoel komt eraan, morgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, hier de code voor je lovely lamp (wat ik toch echt een lelijk ding vind)
WMpnLySKktGvve
v26S7zmX27Evcu
Zeker zeker, maar volgende week tentamens, dus nu even niet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:46 schreef Cici het volgende:
Op deze site kun je je catalogus aanvullen.
Alleen members kunnen dat zien en doen, dus misschien is het handig voor Lelibel en Jessi
ivetje heb je geen msn? Zou graag eens ff kletsen over hoe je dat allemaal doet, want op het forum posten met vragen en reply's is ook niet handig, dan zit het topic direct weer bomvolquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef ivetje het volgende:
Zo, heb gister ook weer lekker gespeeld en heb alle vissen!!Heb nu een visje op mijn huisje gekregen en een gouden hengel
Van de insecten hoef ik er nog maar 5, dus dat schiet ook al aardig op. Verder is mijn dorp Perfect, dus dat moet ik volhouden en dan is het helemaal top
Verder ben ik nog niet naar andere dorpen gereizd aangezien ik mijn memory-card niet wil leeggooienEn ik ken verder niemand met deze game irl.
Helaas gaat het met de HRA helemaal niet goed...blijf telkens hangen op 21000 ofzo en ze miepen over dat mijn huis er niet uitziet. Alles verplaatsen hielp maar een klein beetje. Maar ik wil mijn fruit-thema eigenlijk niet kwijtEn ik ben ook met de feng shui aan de gang dus er komen allemaal spullen bij die er eigenlijk niet in horen
Verder heb ik op de bovenverdieping een daisy meadow liggen en heb met vissen een vijver gewonnen, dat wordt dus een mooi indoor-tuintje
En de hele kelder staat vol met ranch-meuk en moderd-spul...kan dus nog genoeg veranderen
Misschien vanmiddag maar eens doen...
quote:ivetje - donderdag 10 maart 2005 @ 15:24
haha!! ik kloot altijd met de tijd Anders is het zo saai...heb mijn huis afbetaald enzo, en bijna alle vissen dus gevangen...en mijn doel is nu om alles te hebben, dus vandaar dat ik de tijd verzet
Het werkte perfect hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef Jessi het volgende:
-knip-
Handig als je je eigen handschrift kunt lezen.![]()
Nou je kunt hem wel vaker dan 3x gebruiken. Gewoon even safe and quit en dan opnieuw opstartenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Tnx voor de cabin rug
En ja je kunt de code opnieuw gebruiken 3x per dag of zoiets.
jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:
blij blij blij!!!!!
ik ga meteen de kiddie buro voor je in orde maken. brb
PS die loterijtickets zijn niet om te ruilen dekkeredvroeg mij alleen af of meerdere er zoveel hadden.
Blij blij bij!!!!!
1 steen wordt er maar rood?! Jeeeeeeeee, dan ben ik lang bezigquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt elke dag 1 steen die rood word als je ertegen aan mept. Blijf op die steen slaan en je krijgt money
Ik moet zeggen dat ik het af en toe lekker druk heb. Ik ga alle 4 langs van mijn bewoners(die in hetzelfde blokje wonen als ik) maar ik ben nu vooral bezig om Zalty zijn huis groot te krijgen. Om bij hem ook alle vissen enz te krijgen heb ik geen zin in. Die doet Bob allemaal wel en al die fossils enz.
Heb nu net mijn schuld van Zalty afgelost en morgen heb ik de grootste kamer. En dan moet ik nog een kelder en de bovenverdieping.
Ik heb gisteren weer eens geprobeerd om Wisp te vinden maar helaas. Marc heeft z'n dorp opgeofferd zodat ik daar al het onkruid kan laten groeien en zo blijft mijn eigen dorpje perfect.
Kan niet wachten op het gouden bijltje zodat ik het dorpje niet persee perfect hoef te houden.
bestaat de dresser niet uit 2 vlaken en die wardrobe uit 1 vlak als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt ook een kiddie dresser en wardrobe dus het bestaat echt.
Alleen is de dresser lager.
daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan schilderijen voor het museum? Kep geen idee?
Ik heb ook bijna al mijn dino's vol!! Alleen nog 2 van stego en 2 van t-rex
Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waardquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaar
zal et morgen ochtend effe hier zetten heb toch de eerste 2 uur vrij dus maar dan moek wel weten wat ik voor kijk natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef lelibel het volgende:
[..]
Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waard
Ik heb van stego een skull en van t-rex een tail nu.
en daar zal ik ook voor kijken voor de stego torsoquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Ardenlyn het volgende:
ik vraag me te blubber bij de politie maar ik krijg Wendel en Katrina en mij man al 2x Redd maar die had hem toen ook niet.
Maar maakt niet uit joh dat ene met die dresser heb Cabin spullen terug gekregen en daar is de bewoner Zalty weer blij mee
Schilderijen heb ik bv bij Tom Nook gekocht en soms ook gekregen van een bewoner.
En ik hoef nog alleen maar de Stego Torso. Dan zijn de fossils kompleet
van??quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:03 schreef lelibel het volgende:
wat heb je nog nodig dekkered?
Veel spelen en ik kreeg ook veel van marc (mijn man).quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom jij in zo'n korte tijd dan aan zoveel spullen ardelyn?
Wow dan weet ik dat ook! Ik heb er 1 keer 1 gehad, perfect painting, en dus direct besteld. Ik dacht dat ik die alleen neer kon zetten, ik snapte er al nix van...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef lizardtattoo het volgende:
Heel soms heeft Tom Nook ze, soms heeft Redd er één en de rest heb ik via ruilen gekregen. Ik wil er best een paar opsturen hoor.
Ja ikke nu ook al 2 dagen, maar ik snap er helemaal niets van! Don't worry ik zal niet rusten voordat ik hem voor je gevonden heb! Dat soort dingen kan ik me nou echt aan irriterenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Ardenlyn het volgende:
geen idee. Ik ben zelf lid van http://www.animalcrossingcommunity.com
Is er echt niemand anders hier die de Ranch Dresser heeft?
Nee juist spring levend (hahah *spring* levend)quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef lelibel het volgende:
Ik weet het niet? Ik had wel mijn dagen er 3 vooruit gezet om te kijken hoe dat in zijn werk ging. Misschien dat dat kennelijk in april gebeurt dan? Maar zijn ze dan dood of niet?
Mrhappequote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef lelibel het volgende:
Hey joh ik heb door hoe die site werkt (voor een deel). Al mijn spullen staan erin! Mag ik even een reeksje buddy namen?
Ah dat zal het zijn. Het klonk mij in de oren net als 'exotic screen'. Ok dan kan ik dat gaan regelen! Bedankt lizardtattoo!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Modern Screen bestaat wel maar is geen meubelstuk maar behang. Misschien kan je het daarom niet vinden?
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:49 schreef Cici het volgende:
Ik blijf maar lellebel lezen
Sorry Lelibel
Et voila!quote:Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Goed planquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een buddy list maken voor ACC bij die lijst
bedankt en ik las je naam niet als lelebel maar gewoon als lelibel orquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef lelibel het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik ga nu de codes even proberen..
(off topic) weet ik maar hotmail doet et welquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef lelibel het volgende:
off topic : msn doet het hier ook niet, ligt niet aan jou, ze waren gister ook alweer aan het kloten ermee.
De appel heeft gewerkt ardenlyn, maar de kokosnoot mist een laatste tekentje in de eerste rij? Sorry for all the troublequote:Op vrijdag 1 april 2005 13:38 schreef Ardenlyn het volgende:
en kokosnoot:
F B x i J # X d v f H E @
z 8 F N y g 4 T A i i y m 0 <-- ik denk een nul maar misschien ook wel de grote o
kee bedankt alvastquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:17 schreef lelibel het volgende:
Ik heb een paar cabin dingen, ga even voor je kijken.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef lelibel het volgende:
Ik heb voor jou:
cabin clock
cabin chair
cabin couch
nee sorryquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:
Heppie nog wat regal spullen dan? Die zoek ik nog. Ik heb alleen een lamp en een sofa daarvan.
ook niet heb je een lijst op animal crossing community zoja dan wil ik die wel effe vergelijken met die van mijquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:28 schreef lelibel het volgende:
Ranch spullen? (kep al bookcase, wardrobe en in trade nu bezig dresser, tea table en bed)
Ik bestel alvast jouw 3 dingen..
???quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef lelibel het volgende:
ja, klopt, ik zal je er ook eens even inzetten dan. Ik kan wel daar even een voorstel op doen, dan hebben we iig ook allebei feedback. Ik ben nu de codes al voor je aan het opvragen
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:41 schreef lelibel het volgende:
Ik heb je een voorstel gedaan. Jij bleek toch nog interessante dingen te hebben
In de eerste regel moet tussen de J en de # nog een a.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef lelibel het volgende:
[..]
De appel heeft gewerkt ardenlyn, maar de kokosnoot mist een laatste tekentje in de eerste rij? Sorry for all the trouble![]()
je mag ook nederlands praten tegen mij orquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:44 schreef Ardenlyn het volgende:
dekkered ik heb jouw ook als buddy toegevoegd.
ja weet ik hoezo??quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef Thomper het volgende:
Je kan je posts ook editten, als je wat wilt toevoegen, dekkered. :p
Ik speel zelf al een maand geen AC meer. *schaam*
jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef Ardenlyn het volgende:
maar wel de cabin low table?
ik dacht al wat bedoel je toch maar nu eindelijk heb ik het door (blond he )quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
je mag ook nederlands praten tegen mij or
Ok heel erg bedankt. Ik ga het binnenkort proberen, ben nogal druk met mijn verjaardag morgen en heb ook nog eens toetsweek volgende week, getsie. Dus moet nog even kijken wanneer ik het probeer. Maar ardenlyn jij hebt wel allerlei interessante spulletjes voor mij. Zullen we binnenkort weer een keer een deal maken zodra ik de rest van alle 6 deals binnen heb? (anders kan ik zo moeilijk zien wat ik nu nog moet)quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:33 schreef Ardenlyn het volgende:
In de eerste regel moet tussen de J en de # nog een a.
Solly
Nou, je post nu 3 posts achter elkaar terwijl het in 1 past,quote:
ja, en??? geef je der omquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
Eigenlijk zou ik ook opnieuw moeten beginnen, maar ik ben veel te lui nu.
[..]
Nou, je post nu 3 posts achter elkaar terwijl het in 1 past,.
heb ik er al 2 van maar je verkoop ze voor geen 1 meter want je krijgt er vet wijnig voorquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:52 schreef Cici het volgende:
Wil even zeggen dat mijn vriend een kreeft heeft gevangen in dat stilstaande water bij het museum.
die Coelacanth die vang je alleen als het regendquote:Op zondag 3 april 2005 00:14 schreef Ardenlyn het volgende:
ja maar die coelanogwat vang je niet zo snel. Ik vang ongeveer binnen 5 min 4 van die large chars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |