je mag ook nederlands praten tegen mij orquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:44 schreef Ardenlyn het volgende:
dekkered ik heb jouw ook als buddy toegevoegd.
ja weet ik hoezo??quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef Thomper het volgende:
Je kan je posts ook editten, als je wat wilt toevoegen, dekkered. :p
Ik speel zelf al een maand geen AC meer. *schaam*
jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:09 schreef Ardenlyn het volgende:
maar wel de cabin low table?
ik dacht al wat bedoel je toch maar nu eindelijk heb ik het door (blond he )quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
je mag ook nederlands praten tegen mij or
Ok heel erg bedankt. Ik ga het binnenkort proberen, ben nogal druk met mijn verjaardag morgen en heb ook nog eens toetsweek volgende week, getsie. Dus moet nog even kijken wanneer ik het probeer. Maar ardenlyn jij hebt wel allerlei interessante spulletjes voor mij. Zullen we binnenkort weer een keer een deal maken zodra ik de rest van alle 6 deals binnen heb? (anders kan ik zo moeilijk zien wat ik nu nog moet)quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:33 schreef Ardenlyn het volgende:
In de eerste regel moet tussen de J en de # nog een a.
Solly
Nou, je post nu 3 posts achter elkaar terwijl het in 1 past,quote:
ja, en??? geef je der omquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
Eigenlijk zou ik ook opnieuw moeten beginnen, maar ik ben veel te lui nu.
[..]
Nou, je post nu 3 posts achter elkaar terwijl het in 1 past,.
heb ik er al 2 van maar je verkoop ze voor geen 1 meter want je krijgt er vet wijnig voorquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:52 schreef Cici het volgende:
Wil even zeggen dat mijn vriend een kreeft heeft gevangen in dat stilstaande water bij het museum.
die Coelacanth die vang je alleen als het regendquote:Op zondag 3 april 2005 00:14 schreef Ardenlyn het volgende:
ja maar die coelanogwat vang je niet zo snel. Ik vang ongeveer binnen 5 min 4 van die large chars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |