Animal Crossing is dus geen game voor de gamer die graag bloed ziet, maar eerder voor iemand die the sims ook kan waarderen. In tegenstelling tot the sims is het ook niet "realistisch" je bent dan wel eens mens maar iedereen om je heen is een dier, je bent als het ware in de fabeltjes krant terecht gekomen. Een van de meest bijzondere features van deze game is dat de klok in de gamewereld gelijk loopt aan die van voor je scherm. Als het 6 uur is in AC dan is het ook 6 uur bij jou thuis, de kalender loopt ook gewoon gelijk. Dus bv. met kerstmis zet je nog snel even je cube aan om een speciaal kerstcadeautje in ontvangst te nemen! Zo zijn er velen datums waarop er speciale dingen in je dorpje gebeuren.quote:Kom allemaal mee naar Animal Crossing! Animal Crossing is niet zoals andere spellen. Hier zul je geen monsterlijke wezens vinden om de strijd mee aan te gaan, geen diepe ravijnen die overgestoken moeten worden en zelfs geen prinses die graag gered wil worden. De betoverende, bosrijke omgeving van Animal Crossing biedt een volledig unieke game-ervaring. Je kunt vriendschappen aangaan met allerlei verschillende wezens, een eerlijke boterham verdienen door goederen te verhandelen, of simpelweg wat tijd doorbrengen met het spelsysteem in je virtuele huis.
(alleen nog effe iemand strikken met een php pagina, zodat we hier een plaatje kunnen neerzettenquote:Foknick, character naam en dorpsnaam
Fliepke: Fliepke Venlo
lizardtattoo: Pollo Krash
Misschien wel handig om effe in de OP te zettenquote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik moet zo weg, maar ik heb sinaasappels, peren en kersen voor je. Zet maar neer hoe je dorpje heet en hoe jouw poppetje heet (hoofdletters zijn belangrijk), dan zet ik morgen de codes neer voor een paar kadootjes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben zelf alleen nog op zoek naar iemand die me perzikken wil geven.
Tis ook een n64 game geport op de cubequote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
graphics een 10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is idd duidelijk te zien.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis ook een n64 game geport op de cubeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb dus de australische pal, we kunnen het wel eens even uitproberen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:01 schreef koei het volgende:
weet iemand of er problemen kunnen zijn tussen het versturen van items naar mensen met een andere versie? Ik heb zelf de VS - NTSC versie, maar er is al een Australische Pal versie en binnenkort komt de Europese pal versie ook...
en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphicsquote:Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis ook een n64 game geport op de cubeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphics
Volgens mij moet je die heel dicht aan zee planten anders willen ze inderdaad niet groeien. Ik haal ze van het eiland als ik ze nodig heb, andere vruchten leveren toch veel meer op.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Australische PAL en heb zonder problemen met mensen met een Amerikaanse NTSC geruild.
Dorp - Krash
Naam - Pollo
Kokosnoten willen op een of andere manier niet in mijn dorp, misschien in het verkeerde seizoen geplant...
volgens de meeste reviewers nietquote:Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.
Tuurlijk wel. Bij een vechtspel gaat het om het vechten en wil men dat dit zo realistisch of zo bloederig mogelijk is. Hetzelfde geldt voor een shooter en race games. Dit zijn redelijk realistische games en daarvoor zijn de graphics erg belangrijk. Bij niet realistische games zijn de graphics een stuk minder belangrijk en de gameplay een stuk belangrijker zoals ook bij dit spel. Ondanks de wat mindere graphics verdient dit spel gewoon een hoge score omdat het op alle andere vlakken erg goed is en de wat mindere graphics het spel niet verpesten of negatief beinvloeden zoals bij realistische spellen vaak wel. En zo denken veel reviewers wel, al zijn er natuurlijk ook een heleboel die op graphics kicken en weinig om de gameplay geven.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens de meeste reviewers niet
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje:
De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry Fliepke, kon het niet latenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het zometeen even uitproberen, thanks!quote:Op maandag 12 juli 2004 09:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:
Je had al kersen dus ik heb een sinaasappel, een peer en een verrassing voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
V4fH&uG8P@OMLR
pnuEmnrT%wvEgm
eY%T3&ZG9Iv4N9
QqMXpwUhvyOH&%
BHFBM8aqYvh@2D
USapOP@YyDmppj
Een O kan ook een 0 zijn, dat is niet echt goed te zien, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop