abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2004 @ 18:51:17 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555587
quote:
Kom allemaal mee naar Animal Crossing! Animal Crossing is niet zoals andere spellen. Hier zul je geen monsterlijke wezens vinden om de strijd mee aan te gaan, geen diepe ravijnen die overgestoken moeten worden en zelfs geen prinses die graag gered wil worden. De betoverende, bosrijke omgeving van Animal Crossing biedt een volledig unieke game-ervaring. Je kunt vriendschappen aangaan met allerlei verschillende wezens, een eerlijke boterham verdienen door goederen te verhandelen, of simpelweg wat tijd doorbrengen met het spelsysteem in je virtuele huis.
Animal Crossing is dus geen game voor de gamer die graag bloed ziet, maar eerder voor iemand die the sims ook kan waarderen. In tegenstelling tot the sims is het ook niet "realistisch" je bent dan wel eens mens maar iedereen om je heen is een dier, je bent als het ware in de fabeltjes krant terecht gekomen. Een van de meest bijzondere features van deze game is dat de klok in de gamewereld gelijk loopt aan die van voor je scherm. Als het 6 uur is in AC dan is het ook 6 uur bij jou thuis, de kalender loopt ook gewoon gelijk. Dus bv. met kerstmis zet je nog snel even je cube aan om een speciaal kerstcadeautje in ontvangst te nemen! Zo zijn er velen datums waarop er speciale dingen in je dorpje gebeuren.
Deze game is ongeveer wereldwijd verkrijgbaar op de Gamecube (exclusieve titel), alleen hier in Europa nog niet. Maar er zijn toch al genoeg gamers die AC bezitten, je kunt het immers importeren vanuit Australie, dan heb je meteen ook een pal versie. Of je kunt het importeren vanuit een NTSC land, maar daarvoor heb je dan eerst een freeloader nodig.
Aangezien men wel erg lang wacht op AC hier in Europa mogen we hopen dat hij hier nog wat extra features toegevoegd krijgt, hierover is alleen nog niks bevestigd. (zover ik weet)
Dit topic kun je dus zien als een warmloop topic voor de mensen die hem hier gaan kopen en voor de mensen die hem al hebben kunnen hier codes uitwisselen en tips geven.

Reviews:
IGN 9.1
Gamespot 8.1
Gamesdomain 4.5 (out of 5)

Gemiddelde score op Gamerankings.com: 89%

Meer weten?
http://www.nintendo-europe.com/microsite/animalcrossing/nlNL/ (de officiele nederlandse AC site. )
http://www.animal-crossing.com/ (de officiele amerikaanse AC site. )

Wat handige linkjes, als je het spel al hebt:
http://faqs.ign.com/objects/016/016562.html (alle mogelijke FAQ's over AC)
http://guides.ign.com/guides/16562/index.html (een guide die je alles basics over AC leert)
http://www.animalcrossingsociety.com/codes.php (een berg aan universele codes, voor die missende objecten, die je toch snel wil )

En nog een paar screenies, waarin meteen het grootste minpunt van AC wordt gedemonstreerd. De graphics.

Ik heb de game zelf nu pas 2 dagen in mijn bezit, dus ik weet ook nog niet alles.
Maar er zijn hier mensen die wel wat meer van deze game weten en ook al langer spelen.
quote:
Foknick, character naam en dorpsnaam
Fliepke: Fliepke Venlo
lizardtattoo: Pollo Krash
(alleen nog effe iemand strikken met een php pagina, zodat we hier een plaatje kunnen neerzetten ).

Ik zelf zou wel wat ander fruit in mijn dorpje willen, ik heb hier appels in mijn dorpje.
Wil iemand met me ruilen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fliepke op 12-07-2004 17:29:40 ]
  zondag 11 juli 2004 @ 18:55:13 #2
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20555680
Ik moet zo weg, maar ik heb sinaasappels, peren en kersen voor je. Zet maar neer hoe je dorpje heet en hoe jouw poppetje heet (hoofdletters zijn belangrijk), dan zet ik morgen de codes neer voor een paar kadootjes.

Ik ben zelf alleen nog op zoek naar iemand die me perzikken wil geven.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 11 juli 2004 @ 18:56:05 #3
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20555700
graphics een 10
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 11 juli 2004 @ 18:56:27 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555705
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik moet zo weg, maar ik heb sinaasappels, peren en kersen voor je. Zet maar neer hoe je dorpje heet en hoe jouw poppetje heet (hoofdletters zijn belangrijk), dan zet ik morgen de codes neer voor een paar kadootjes.

Ik ben zelf alleen nog op zoek naar iemand die me perzikken wil geven.
Misschien wel handig om effe in de OP te zetten .
Naam: Fliepke
Dorpje: Venlo
  zondag 11 juli 2004 @ 18:56:51 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20555712
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
graphics een 10
Tis ook een n64 game geport op de cube . Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_20555762
Lizardtattoo, ik heb wel perzikken voor je en ook kokosnoten als je die nog niet hebt (die kan je krijgen door naar je eiland te gaan als je een gba hebt).

Zet je naam en dorp maar neer dan zal ik ze morgen naar je versturen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 11 juli 2004 @ 18:59:45 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555797
zet maar meteen je eigen naam en dorpje hier neer, dan zet ik ze wel in de OP de komende 24 uur. .
pi_20555830
weet iemand of er problemen kunnen zijn tussen het versturen van items naar mensen met een andere versie? Ik heb zelf de VS - NTSC versie, maar er is al een Australische Pal versie en binnenkort komt de Europese pal versie ook...
  zondag 11 juli 2004 @ 19:02:14 #9
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_20555858
Mensen die Animal Crossing helemaal te gek vinden moeten ook eens letten op Giftpia:

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 11 juli 2004 @ 19:02:15 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555859
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:

[..]

Tis ook een n64 game geport op de cube . Maar wel een leuk spel. Wil em nog wel wat meer gaan spelen, maar ik wacht denk ik op de NDS versie met online play.
Dat is idd duidelijk te zien.
Ik ben ook wel benieuwd naar AC2...
Maar daar is zo goed als niks over bekend .
  zondag 11 juli 2004 @ 19:02:58 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555872
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:01 schreef koei het volgende:
weet iemand of er problemen kunnen zijn tussen het versturen van items naar mensen met een andere versie? Ik heb zelf de VS - NTSC versie, maar er is al een Australische Pal versie en binnenkort komt de Europese pal versie ook...
ik heb dus de australische pal, we kunnen het wel eens even uitproberen.
  zondag 11 juli 2004 @ 19:03:13 #12
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20555879
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:56 schreef BMH het volgende:

[..]

en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphics
  zondag 11 juli 2004 @ 19:03:54 #13
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20555892
Ik heb de Australische PAL en heb zonder problemen met mensen met een Amerikaanse NTSC geruild.

Dorp - Krash
Naam - Pollo

Kokosnoten willen op een of andere manier niet in mijn dorp, misschien in het verkeerde seizoen geplant...
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 11 juli 2004 @ 19:07:45 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20555975
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en toch een 9 in deze tijd...sommige spelle worden er voor afgerekent op klote graphics
vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.
pi_20556171
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Australische PAL en heb zonder problemen met mensen met een Amerikaanse NTSC geruild.

Dorp - Krash
Naam - Pollo

Kokosnoten willen op een of andere manier niet in mijn dorp, misschien in het verkeerde seizoen geplant...
Volgens mij moet je die heel dicht aan zee planten anders willen ze inderdaad niet groeien. Ik haal ze van het eiland als ik ze nodig heb, andere vruchten leveren toch veel meer op.

Ik heb AC al een tijdje niet gespeeld dus ik moet even mn naam en dorpsnaam even opzoeken, dus dat komt morgen pas (ben morgen pas weer thuis).

AC2 schiet inderdaad niet op. Ik ben blij dat ik niet gewacht heb met het kopen van deel 1. Ik heb het spel ongeveer een jaar geleden gekocht en toen was deel 2 al aangekondigd namelijk. Het schiet alleen niet zo op.
  zondag 11 juli 2004 @ 19:19:03 #16
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20556269
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

vergeet natuurlijk niet dat deze game wel meer dan een jaar geleden gereviewed is en dat deze game het ook niet hoeft te hebben van graphics maar van de gameplay. En die weegt natuurlijk zwaarder.
volgens de meeste reviewers niet
pi_20556386
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

volgens de meeste reviewers niet
Tuurlijk wel. Bij een vechtspel gaat het om het vechten en wil men dat dit zo realistisch of zo bloederig mogelijk is. Hetzelfde geldt voor een shooter en race games. Dit zijn redelijk realistische games en daarvoor zijn de graphics erg belangrijk. Bij niet realistische games zijn de graphics een stuk minder belangrijk en de gameplay een stuk belangrijker zoals ook bij dit spel. Ondanks de wat mindere graphics verdient dit spel gewoon een hoge score omdat het op alle andere vlakken erg goed is en de wat mindere graphics het spel niet verpesten of negatief beinvloeden zoals bij realistische spellen vaak wel. En zo denken veel reviewers wel, al zijn er natuurlijk ook een heleboel die op graphics kicken en weinig om de gameplay geven.
  zondag 11 juli 2004 @ 22:54:36 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20561382
Woei, ik kreeg net cherries van iemand uit mijn dorpje cadeau .
  zondag 11 juli 2004 @ 23:06:58 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20561778
Even een vraagje:

De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?

Sorry Fliepke, kon het niet laten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 11 juli 2004 @ 23:10:24 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20561885
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje:

De Ereader komt NIET naar Europa, hoe gaat Nintendo dat oplossen met die unlockable stuff die in de US met de Ereader unlocked kon worden?

Sorry Fliepke, kon het niet laten
.
Misschien komt die dus toch naar Europa, of ze zeggen gewoon niks. :d.
  maandag 12 juli 2004 @ 05:35:15 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20566334
Ik heb de import versie een tijdje gespeelt en ik moet zeggen dat ik het concept op zich best geinig is..alleen die graphics Ik ben echt geen graphics persoon maar bij AC is het echt extreem..echt zo'n spel waarbij je niet door je vrienden betrapt wilt worden als je hem aan het spelen bent
Grappige game maar hij bleef mij persoonlijk niet lang boeien.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 12 juli 2004 @ 09:19:47 #22
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_20567056
Fliepke:
Je had al kersen dus ik heb een sinaasappel, een peer en een verrassing voor je

V4fH&uG8P@OMLR
pnuEmnrT%wvEgm

eY%T3&ZG9Iv4N9
QqMXpwUhvyOH&%

BHFBM8aqYvh@2D
USapOP@YyDmppj

Een O kan ook een 0 zijn, dat is niet echt goed te zien, sorry.
pi_20568189
Er is nu ook een Animal Crossing Ambassadors programma. Wat het inhoudt is nog niet bekend. Als het mij goodies oplevert vind ik het top.
http://www.animal-crossing-ambassadors.com/NH/index.asp
pi_20568815
waarschijnlijk moet je dan lid worden en iemand anders lid maken en krijg je dan van die speciale goodies. Dus als we bij deze afspreken dat niemand uit zichzelf lid wordt dan kan iedereen - 1 die goodies krijgen door de volgende lid te maken.

Ze hebben overigens vaak best leuke goodies. Ik heb al onder andere een grote nintendo ster in mn huis en een mastersword uit zelda..
  maandag 12 juli 2004 @ 13:38:07 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20571838
quote:
Op maandag 12 juli 2004 09:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Fliepke:
Je had al kersen dus ik heb een sinaasappel, een peer en een verrassing voor je

V4fH&uG8P@OMLR
pnuEmnrT%wvEgm

eY%T3&ZG9Iv4N9
QqMXpwUhvyOH&%

BHFBM8aqYvh@2D
USapOP@YyDmppj

Een O kan ook een 0 zijn, dat is niet echt goed te zien, sorry.
Ik zal het zometeen even uitproberen, thanks!

Okay meteen mijn eerste serieuze vraag. Ik had gisteren heel braaf wat brieven gestuurd naar mijn dierenvriendjes. Maar nu kreeg ik berichtjes terug dat ze de brieven niet begrepen...
Hoe schrijf ik dus een goede brief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')