Ah dat zal het zijn. Het klonk mij in de oren net als 'exotic screen'. Ok dan kan ik dat gaan regelen! Bedankt lizardtattoo!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Modern Screen bestaat wel maar is geen meubelstuk maar behang. Misschien kan je het daarom niet vinden?
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:49 schreef Cici het volgende:
Ik blijf maar lellebel lezen
Sorry Lelibel
Et voila!quote:Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Goed planquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet een buddy list maken voor ACC bij die lijst
bedankt en ik las je naam niet als lelebel maar gewoon als lelibel orquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef lelibel het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik ga nu de codes even proberen..
(off topic) weet ik maar hotmail doet et welquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef lelibel het volgende:
off topic : msn doet het hier ook niet, ligt niet aan jou, ze waren gister ook alweer aan het kloten ermee.
De appel heeft gewerkt ardenlyn, maar de kokosnoot mist een laatste tekentje in de eerste rij? Sorry for all the troublequote:Op vrijdag 1 april 2005 13:38 schreef Ardenlyn het volgende:
en kokosnoot:
F B x i J # X d v f H E @
z 8 F N y g 4 T A i i y m 0 <-- ik denk een nul maar misschien ook wel de grote o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |