abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25840150
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef Ardenlyn het volgende:
AAHHH stupid stupid. Ik heb het verkeerd om gedaan.
Verkeerd om? De naam en plaats, haha, das een goede (natuurlijk nie grappig).
pi_25840153
je hebt ook een kiddie dresser en wardrobe dus het bestaat echt.
Alleen is de dresser lager.
pi_25840181
Ik doe het gewoon nog een keer.
Heb je misschien iets van de cabin serie?
Ik moet nog de bookcase, dresser, low table, table en wardrobe.
Heb je misschien iets daarvan?
Ik ga nu ff die 3 dingen opnieuw doen brb

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 21:06:55 ]
pi_25840586
Zooowwww poging 2!!!

Buro:
# 2 @ g 3 a r P M @ 9 p o Z
J B v B X v R C # 7 c N Z f

----------------
wardrobe:
R c R o @ @ 2 # 5 M a Z J i
l(<-- mini L) m h 7 l(<-- mini L) q S H z U o n s z

----------------
dresser:
R c R y M @ 2 # 5 r a Z J i
l(<--mini L) m h 7 q q D p z N o n s c

hopen dat het nu wel goed is...was toch lelibel in...nee hoor grapje het moet nu goed zijn
pi_25840701
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik doe het gewoon nog een keer.
Heb je misschien iets van de cabin serie?
Ik moet nog de bookcase, dresser, low table, table en wardrobe.
Heb je misschien iets daarvan?
Ik ga nu ff die 3 dingen opnieuw doen brb
Kep van de cabin set een bed, chair, couch en table.
Neem aan dat je de table wilt ?
Xal ff de nieuwe codes nu invoeren.
Zeg maar of ik moet bestellen
pi_25840791
hehe yep doe die maar
heb je toevallig ook de carpet en /of wallpaper van cabin?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 21:29:52 ]
pi_25840930
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Ardenlyn het volgende:
hehe yep doe die maar
heb je toevallig ook de carpet en /of wallpaper van cabin?
Xal ff kijken, table zet ik er nu in, 3 spullen zijn gelukt!!!
pi_25840975
jippieeee nu zie je dus ook dat er echt wel een dresser en wardrobe bestaat haha
pi_25841092
Cabin table:

6YOSOpUKueMDDF
VzxeePohVgdlGb <- kleine L

Cabin wall heb ik niet (ik gebruik wood panneling voor mijn cabin room van zo'n ander poppetje), voor de muur moet ik even in zo'n ander poppetje kijken ) zo trug
pi_25841174
de table heb ik binnen geweldig!!
pi_25841365
Ik heb de cabin rug idd op het poppetje wat ik het minst gebruik, dus die heeft nog maar 240 bells. Ik ga hem morgen even voor je verdienen met visjes en dan zet ik de code hier ok?
pi_25841504
okidokie. ik zie het vanzelf morgen:)
pi_25843270
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:23 schreef dekkered het volgende:
Jessi heb je nog wat nodig van de lovly serie ik heb er ook namelijk 3 verschillende dingen van
Ik zoek nog de kitchen, bed en armoire...
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
pi_25843499
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, hier de code voor je lovely lamp (wat ik toch echt een lelijk ding vind)

WMpnLySKktGvve
v26S7zmX27Evcu
En bedankt weer! Jouw stoel komt eraan, morgen.
~Jeff Tweedy
pi_25847901
Buddy is engels voor vriend, maatje, kameraad, homey etc.

Dacht dat Mr.Happ-E mij had toegevoegd als buddy.
pi_25847912
http://www.animalcrossingcommunity.com/acchome.asp

Op deze site kun je je catalogus aanvullen.
Alleen members kunnen dat zien en doen, dus misschien is het handig voor Lelibel en Jessi

Kunnen jullie zien wat de ander heeft.

Ik heet daar JillCecilian en Cecilian, heb dus 2 accounts, omdat ik ook 2 dorpen heb.
(Alleen heet ik in mijn dorpen Cecilian in Ccville en Cici in Susutown).
pi_25849362
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:46 schreef Cici het volgende:
Op deze site kun je je catalogus aanvullen.
Alleen members kunnen dat zien en doen, dus misschien is het handig voor Lelibel en Jessi
Zeker zeker, maar volgende week tentamens, dus nu even niet...
~Jeff Tweedy
pi_25849668
Een classic chair voor Mr. Happ-E!

ICtRzreb3PhbpG <- I = grote i
x8gHnKhmV6V80p <-g kan eventueel ook 9 zijn en de 0 is 0 of O...

Handig als je je eigen handschrift kunt lezen.
~Jeff Tweedy
pi_25849830
Haha Ik ga het vanmiddag wel proberen Bedankt alvast

Oh en heel veel succes met je tentamens

[ Bericht 20% gewijzigd door Mr.Happ-E op 30-03-2005 10:09:53 (Succes wensen ^_^) ]
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25853513
Ardelyn hier is de cabin rug!

rMCDDUWh6G3jlv <- kleine L
rqH53TTMW5CP&n

Is het trouwens zo dat elke keer dat ik dezelfde code (wel die voor mij bedoelt waren) typ ik opnieuw dat item krijg? Want dan moet ik namelijk even die codes opslaan (bijvoorbeeld voor dat fruit).

Die site van http://www.animalcrossingcommunity.com/ daar sta ik ook wel ingeschreven sinds gisteren maar ik snap niet hoe ik daar kan traden en mensen als buddy's kan aanwijzen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:26:27 #121
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_25853898
Zo, heb gister ook weer lekker gespeeld en heb alle vissen!! Heb nu een visje op mijn huisje gekregen en een gouden hengel Van de insecten hoef ik er nog maar 5, dus dat schiet ook al aardig op. Verder is mijn dorp Perfect, dus dat moet ik volhouden en dan is het helemaal top
Verder ben ik nog niet naar andere dorpen gereizd aangezien ik mijn memory-card niet wil leeggooien En ik ken verder niemand met deze game irl.
Helaas gaat het met de HRA helemaal niet goed...blijf telkens hangen op 21000 ofzo en ze miepen over dat mijn huis er niet uitziet. Alles verplaatsen hielp maar een klein beetje. Maar ik wil mijn fruit-thema eigenlijk niet kwijt En ik ben ook met de feng shui aan de gang dus er komen allemaal spullen bij die er eigenlijk niet in horen Verder heb ik op de bovenverdieping een daisy meadow liggen en heb met vissen een vijver gewonnen, dat wordt dus een mooi indoor-tuintje En de hele kelder staat vol met ranch-meuk en moderd-spul...kan dus nog genoeg veranderen Misschien vanmiddag maar eens doen...
To infinity…and beyond!
pi_25854670
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef ivetje het volgende:
Zo, heb gister ook weer lekker gespeeld en heb alle vissen!! Heb nu een visje op mijn huisje gekregen en een gouden hengel Van de insecten hoef ik er nog maar 5, dus dat schiet ook al aardig op. Verder is mijn dorp Perfect, dus dat moet ik volhouden en dan is het helemaal top
Verder ben ik nog niet naar andere dorpen gereizd aangezien ik mijn memory-card niet wil leeggooien En ik ken verder niemand met deze game irl.
Helaas gaat het met de HRA helemaal niet goed...blijf telkens hangen op 21000 ofzo en ze miepen over dat mijn huis er niet uitziet. Alles verplaatsen hielp maar een klein beetje. Maar ik wil mijn fruit-thema eigenlijk niet kwijt En ik ben ook met de feng shui aan de gang dus er komen allemaal spullen bij die er eigenlijk niet in horen Verder heb ik op de bovenverdieping een daisy meadow liggen en heb met vissen een vijver gewonnen, dat wordt dus een mooi indoor-tuintje En de hele kelder staat vol met ranch-meuk en moderd-spul...kan dus nog genoeg veranderen Misschien vanmiddag maar eens doen...
ivetje heb je geen msn? Zou graag eens ff kletsen over hoe je dat allemaal doet, want op het forum posten met vragen en reply's is ook niet handig, dan zit het topic direct weer bomvol
pi_25858534

[ Bericht 100% gewijzigd door lelibel op 30-03-2005 16:37:33 ]
pi_25858538
MAN ik heb ook een golden statue bij het station , finally paid off my debt
pi_25858907
Ivetje sjoemelt met de tijd
pi_25859444
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef Cici het volgende:
Ivetje sjoemelt met de tijd
how do you know?
pi_25860379
Heeft ze zelf ergens verteld.
pi_25860504
quote:
ivetje - donderdag 10 maart 2005 @ 15:24

haha!! ik kloot altijd met de tijd Anders is het zo saai...heb mijn huis afbetaald enzo, en bijna alle vissen dus gevangen...en mijn doel is nu om alles te hebben, dus vandaar dat ik de tijd verzet

Niet dat het wat uitmaakt.
pi_25862033
Tnx voor de cabin rug
En ja je kunt de code opnieuw gebruiken 3x per dag of zoiets.
pi_25862162
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef Jessi het volgende:
-knip-
Handig als je je eigen handschrift kunt lezen.
Het werkte perfect hoor Hoefde geen g's door 9's te vervangen of 0 door O
Dankjewel, nogmaals Trouwen?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25863042
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Tnx voor de cabin rug
En ja je kunt de code opnieuw gebruiken 3x per dag of zoiets.
Nou je kunt hem wel vaker dan 3x gebruiken. Gewoon even safe and quit en dan opnieuw opstarten . Dan kun je hem elke keer 3 keer herhalen .
Kga ff goed het internet afstruinen naar nieuwe ac tricks, want het wordt er wel leuker op zo!

Trouwens weet iemand hoe dat werkt met die shovel en een steen? Je schijnt er vanalles uit te kunnen slaan maar mij wil het niet lukken zoals mensen het steeds zeggen.
pi_25863637
je hebt elke dag 1 steen die rood word als je ertegen aan mept. Blijf op die steen slaan en je krijgt money

Ik moet zeggen dat ik het af en toe lekker druk heb. Ik ga alle 4 langs van mijn bewoners(die in hetzelfde blokje wonen als ik) maar ik ben nu vooral bezig om Zalty zijn huis groot te krijgen. Om bij hem ook alle vissen enz te krijgen heb ik geen zin in. Die doet Bob allemaal wel en al die fossils enz.
Heb nu net mijn schuld van Zalty afgelost en morgen heb ik de grootste kamer. En dan moet ik nog een kelder en de bovenverdieping.

Ik heb gisteren weer eens geprobeerd om Wisp te vinden maar helaas. Marc heeft z'n dorp opgeofferd zodat ik daar al het onkruid kan laten groeien en zo blijft mijn eigen dorpje perfect.
Kan niet wachten op het gouden bijltje zodat ik het dorpje niet persee perfect hoef te houden.
pi_25863949
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:
blij blij blij!!!!!
ik ga meteen de kiddie buro voor je in orde maken. brb

PS die loterijtickets zijn niet om te ruilen dekkered vroeg mij alleen af of meerdere er zoveel hadden.

Blij blij bij!!!!!
jammer
Every war is different, every war is the same.
pi_25864101
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt elke dag 1 steen die rood word als je ertegen aan mept. Blijf op die steen slaan en je krijgt money

Ik moet zeggen dat ik het af en toe lekker druk heb. Ik ga alle 4 langs van mijn bewoners(die in hetzelfde blokje wonen als ik) maar ik ben nu vooral bezig om Zalty zijn huis groot te krijgen. Om bij hem ook alle vissen enz te krijgen heb ik geen zin in. Die doet Bob allemaal wel en al die fossils enz.
Heb nu net mijn schuld van Zalty afgelost en morgen heb ik de grootste kamer. En dan moet ik nog een kelder en de bovenverdieping.

Ik heb gisteren weer eens geprobeerd om Wisp te vinden maar helaas. Marc heeft z'n dorp opgeofferd zodat ik daar al het onkruid kan laten groeien en zo blijft mijn eigen dorpje perfect.
Kan niet wachten op het gouden bijltje zodat ik het dorpje niet persee perfect hoef te houden.
1 steen wordt er maar rood?! Jeeeeeeeee, dan ben ik lang bezig , volgens mij liggen er wel 50 bij mij in dat dorp! Ik moet ook de rest nog even vorderen qua grote van huis, ik wil in iedere kamer een andere set krijgen. Ik heb inmiddels mijn vriends character al ingepikt (die speelt toch nooit), nog een mannetje erbij gemaakt en maak binnenkort ook nog wel een vrouwtje erbij
pi_25864131
maar er stond ook dat er af en toe insecten onder stenen zitten... hoe zit het daarmee dan? Moet je daarvoor ook een rode steen vinden?
pi_25864194
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt ook een kiddie dresser en wardrobe dus het bestaat echt.
Alleen is de dresser lager.
bestaat de dresser niet uit 2 vlaken en die wardrobe uit 1 vlak als je snapt wat ik bedoel
pi_25864432
Je bedoeld de pill bug(kwam er later pas achter dat het de pissebed is). Die zit onder een steen en dat maakt niet uit of die wel of niet rood word.

Ikke jouw niet begrijppe dekkered
pi_25864579
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:

Ikke jouw niet begrijppe dekkered
das jammer
pi_25864735
Volgens mij heb ik van de cabana dan inplaats van een wardrobe ook een soort dressertje (dat ding heeft namelijk 3 lades, en die wardrobe niet zie ik op die plaatjes).
Is er niemand die kiddie of cabana spul heeft (ook wall en floor voor cabana)?
pi_25864843
ik weet wel dat de kiddie buro veel op een wardrobe lijkt maar die heeft dan 2 deurtjes inplaats van 1. Bedoel je dat?
pi_25864899
Nee van de cabana set bedoel ik dan heh. Wardrobe heeft 1 onderla en 2 deurtjes, maar die dresser van cabana heeft gewoon 3 dikke laden .

Ik heb trouwens zojuist een cabana wall gekregen van een bewoner , wil je hebbuh?
pi_25864998
ikke niet ikke wil cabin
en ikke wil graag die rottige ranchdresser. Dat ding is ook alleen maar te krijgen via die Redd maar die is nog nooit bij mij geweest.
Wie weet dat 1 van mij bewoners 1tje ooit eens geeft.
pi_25865016
Hoe kom ik trouwens aan schilderijen voor het museum? Kep geen idee?

Ik heb ook bijna al mijn dino's vol!! Alleen nog 2 van stego en 2 van t-rex
pi_25865062
Ik hou die dresser voor je in de gaten, want ik voel me nog steeds schuldig. Redd staat bij mij regelmatig in mijn dorp (kun je aan de politie vragen die meld af een toe een datum)
pi_25865162
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan schilderijen voor het museum? Kep geen idee?

Ik heb ook bijna al mijn dino's vol!! Alleen nog 2 van stego en 2 van t-rex
daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaar
pi_25865237
ik vraag me te blubber bij de politie maar ik krijg Wendel en Katrina en mij man al 2x Redd maar die had hem toen ook niet.
Maar maakt niet uit joh dat ene met die dresser heb Cabin spullen terug gekregen en daar is de bewoner Zalty weer blij mee

Schilderijen heb ik bv bij Tom Nook gekocht en soms ook gekregen van een bewoner.

En ik hoef nog alleen maar de Stego Torso. Dan zijn de fossils kompleet

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2005 20:59:14 ]
pi_25865241
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef dekkered het volgende:

[..]

daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaar
Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waard
Ik heb van stego een skull en van t-rex een tail nu.
pi_25865291
Cabin wall:

qww#l8vACHogCy <-kleine L
NRc5TotrtZUhjf
pi_25865342
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef lelibel het volgende:

[..]

Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waard
Ik heb van stego een skull en van t-rex een tail nu.
zal et morgen ochtend effe hier zetten heb toch de eerste 2 uur vrij dus maar dan moek wel weten wat ik voor kijk natuurlijk
pi_25865372
For me???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')