Verkeerd om? De naam en plaats, haha, das een goedequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef Ardenlyn het volgende:
AAHHH stupid stupid. Ik heb het verkeerd om gedaan.
Kep van de cabin set een bed, chair, couch en table.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik doe het gewoon nog een keer.
Heb je misschien iets van de cabin serie?
Ik moet nog de bookcase, dresser, low table, table en wardrobe.
Heb je misschien iets daarvan?
Ik ga nu ff die 3 dingen opnieuw doen brb
Xal ff kijken, table zet ik er nu in, 3 spullen zijn gelukt!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Ardenlyn het volgende:
hehe yep doe die maar
heb je toevallig ook de carpet en /of wallpaper van cabin?
Ik zoek nog de kitchen, bed en armoire...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:23 schreef dekkered het volgende:
Jessi heb je nog wat nodig van de lovly serie ik heb er ook namelijk 3 verschillende dingen van
En bedankt weer! Jouw stoel komt eraan, morgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, hier de code voor je lovely lamp (wat ik toch echt een lelijk ding vind)
WMpnLySKktGvve
v26S7zmX27Evcu
Zeker zeker, maar volgende week tentamens, dus nu even niet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:46 schreef Cici het volgende:
Op deze site kun je je catalogus aanvullen.
Alleen members kunnen dat zien en doen, dus misschien is het handig voor Lelibel en Jessi
ivetje heb je geen msn? Zou graag eens ff kletsen over hoe je dat allemaal doet, want op het forum posten met vragen en reply's is ook niet handig, dan zit het topic direct weer bomvolquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef ivetje het volgende:
Zo, heb gister ook weer lekker gespeeld en heb alle vissen!!Heb nu een visje op mijn huisje gekregen en een gouden hengel
Van de insecten hoef ik er nog maar 5, dus dat schiet ook al aardig op. Verder is mijn dorp Perfect, dus dat moet ik volhouden en dan is het helemaal top
Verder ben ik nog niet naar andere dorpen gereizd aangezien ik mijn memory-card niet wil leeggooienEn ik ken verder niemand met deze game irl.
Helaas gaat het met de HRA helemaal niet goed...blijf telkens hangen op 21000 ofzo en ze miepen over dat mijn huis er niet uitziet. Alles verplaatsen hielp maar een klein beetje. Maar ik wil mijn fruit-thema eigenlijk niet kwijtEn ik ben ook met de feng shui aan de gang dus er komen allemaal spullen bij die er eigenlijk niet in horen
Verder heb ik op de bovenverdieping een daisy meadow liggen en heb met vissen een vijver gewonnen, dat wordt dus een mooi indoor-tuintje
En de hele kelder staat vol met ranch-meuk en moderd-spul...kan dus nog genoeg veranderen
Misschien vanmiddag maar eens doen...
quote:ivetje - donderdag 10 maart 2005 @ 15:24
haha!! ik kloot altijd met de tijd Anders is het zo saai...heb mijn huis afbetaald enzo, en bijna alle vissen dus gevangen...en mijn doel is nu om alles te hebben, dus vandaar dat ik de tijd verzet
Het werkte perfect hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef Jessi het volgende:
-knip-
Handig als je je eigen handschrift kunt lezen.![]()
Nou je kunt hem wel vaker dan 3x gebruiken. Gewoon even safe and quit en dan opnieuw opstartenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Tnx voor de cabin rug
En ja je kunt de code opnieuw gebruiken 3x per dag of zoiets.
jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:
blij blij blij!!!!!
ik ga meteen de kiddie buro voor je in orde maken. brb
PS die loterijtickets zijn niet om te ruilen dekkeredvroeg mij alleen af of meerdere er zoveel hadden.
Blij blij bij!!!!!
1 steen wordt er maar rood?! Jeeeeeeeee, dan ben ik lang bezigquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt elke dag 1 steen die rood word als je ertegen aan mept. Blijf op die steen slaan en je krijgt money
Ik moet zeggen dat ik het af en toe lekker druk heb. Ik ga alle 4 langs van mijn bewoners(die in hetzelfde blokje wonen als ik) maar ik ben nu vooral bezig om Zalty zijn huis groot te krijgen. Om bij hem ook alle vissen enz te krijgen heb ik geen zin in. Die doet Bob allemaal wel en al die fossils enz.
Heb nu net mijn schuld van Zalty afgelost en morgen heb ik de grootste kamer. En dan moet ik nog een kelder en de bovenverdieping.
Ik heb gisteren weer eens geprobeerd om Wisp te vinden maar helaas. Marc heeft z'n dorp opgeofferd zodat ik daar al het onkruid kan laten groeien en zo blijft mijn eigen dorpje perfect.
Kan niet wachten op het gouden bijltje zodat ik het dorpje niet persee perfect hoef te houden.
bestaat de dresser niet uit 2 vlaken en die wardrobe uit 1 vlak als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Ardenlyn het volgende:
je hebt ook een kiddie dresser en wardrobe dus het bestaat echt.
Alleen is de dresser lager.
daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan schilderijen voor het museum? Kep geen idee?
Ik heb ook bijna al mijn dino's vol!! Alleen nog 2 van stego en 2 van t-rex
Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waardquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
daar heb ik nog wel iets van voor je maar ik heb geen internet op men kamer voor men pc dus moek helemaal lopen en das irritant wank kan niet netjes schrijven en is et weer neit leesbaar
zal et morgen ochtend effe hier zetten heb toch de eerste 2 uur vrij dus maar dan moek wel weten wat ik voor kijk natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef lelibel het volgende:
[..]
Oh, maar de vorige keer lukte het ook dus wat mij betreft is het het proberen waard
Ik heb van stego een skull en van t-rex een tail nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |