abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25829571
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?

Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet )

Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.
van kinder spullen heb ik een kast en mischien een glijbaan maar dat weet ik niet zeker maar die kast weet ik zeker
Every war is different, every war is the same.
pi_25829667
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef dekkered het volgende:

[..]

classic chair heb ik voor je
Heeft Jessi al voor me besteld Maar toch bedankt
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25829680
Jess, hier de code voor je lovely lamp (wat ik toch echt een lelijk ding vind)

WMpnLySKktGvve
v26S7zmX27Evcu
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25829724
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Heeft Jessi al voor me besteld Maar toch bedankt
geen dank ik heb em in men kamer staan maar vindt et maar een lelijk ding en ook dat tafeltje er van
pi_25829769
als ik de hele serie heb ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere serie, om toch een verzameldoel te hebben. Misschien iets van de cabana ofzo.
pi_25829789
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
als ik de hele serie heb ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere serie, om toch een verzameldoel te hebben. Misschien iets van de cabana ofzo.
die cabana serie ken ik niet
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:09:59 #57
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25831173
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?

Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet )

Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.

Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.

Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25831274
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.

Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.

Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
dat wist ik al
pi_25831562
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorp , en er komt nooit iemand terug aangezien ik nooit met dat andere dorp naar mijn eigen ga...
Anyway in dat dorp groeien ook alleen maar kersen, dus ik had even het idee gekregen dat dat kennelijk altijd zo was? Maar dat was dus toch toevallig
pi_25831977
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:26 schreef lelibel het volgende:

[..]

Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorp , en er komt nooit iemand terug aangezien ik nooit met dat andere dorp naar mijn eigen ga...
Anyway in dat dorp groeien ook alleen maar kersen, dus ik had even het idee gekregen dat dat kennelijk altijd zo was? Maar dat was dus toch toevallig
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgt
pi_25832584
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef dekkered het volgende:
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgt
Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komen
pi_25832699
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komen
LOL
pi_25832756
Ga je een dag spelen en dan in het ander dorp heen en weer blijven reizen. Krijg je ze vast weer terug. (ja ik weet het is pokkewerk mijn Ozzie is weer verhuist naar mijn man zijn dorp en hij speelt niet zo vaak als ik)
pi_25832928
Ik denk dat er op elke cd een soort fruit staat, want mijn vriend heeft ook een eigen dorp en ik twee, maar we hebben dus bij alledrie als beginfruit de perzik.

P.s. leest niemand hier de handleiding van het spel???
Daar staat volgens mij veel in over het ruilen.
pi_25832946
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Ga je een dag spelen en dan in het ander dorp heen en weer blijven reizen. Krijg je ze vast weer terug. (ja ik weet het is pokkewerk mijn Ozzie is weer verhuist naar mijn man zijn dorp en hij speelt niet zo vaak als ik)
Pff jah dat is echt een pokkewerk, dat lijkt me maar niets hoor. Ik had laatst nog maar 4 dieren in mijn dorp door dat verhuizen, hehe, inmiddels al een week niet naar dat andere dorp geweest dus ik heb er weer 3 bij nu ofzo, maar het was echt erg . Maar ik haat dat gereis in die trein, dus dat doe ik liever toch niet 5 keer achter elkaar. Maar ach ik verwijder dat dorp wel een keer. Hij is veel te vol gegroeid met bomen en dieren (die heeft er nu inmiddels zo'n 20!). Ik krijg vanzelf wel weer nieuwe vriendjes. Maar ik had zo'n lief roze eendje, Freckles, die wil ik echt terug!!
pi_25832957
Ik vind het juist leuk, al die andere bewoners, anders is het maar zo saai.

Kreeg laatst een brief dat ene Aurora was verhuisd en die had ik nog nooit gezien
pi_25833021
Je kunt niet meer dan 15 inwoners hebben.
Plus dan nog jezelf en nog 3.

Maar 15 inwoners, dieren, is de max.
pi_25833066
Nou volgens mij heb ik die handleiding meer bekeken voor de plaatjes ofzo. De meeste info heb ik van internet afgehaald, maar er stond nergens het ruilen beschreven. Ik vergeet uberhaupt altijd snel dat er een handleiding bij die spellen zit . Ik krijg ook vaak brieven van mensen die ik niet ken. Soms heb ik een beetje het gevoel dat ze zomaar mijn dorpje inpikken. Opeens staat er weer zo'n huis, grr! Ik zou het leuker vinden als die mensen waren gebleven uit het begin, niet meer en niet minder, ik voelde me daar vreemd genoeg echt mee verbonden .
pi_25833096
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef Cici het volgende:
Je kunt niet meer dan 15 inwoners hebben.
Plus dan nog jezelf en nog 3.

Maar 15 inwoners, dieren, is de max.
Ja dan zullen het er 15 geweest zijn. Maar als ik een brief wou sturen had ik 1,5 lijst aan mensen de keus, hehe. Opeens was er ook zo'n blauwe kat verdwenen uit dat andere dorp, omdat hij anders te overvol werd. Die is gewoon in rook opgegaan
pi_25833146
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:21 schreef Cici het volgende:
Ik denk dat er op elke cd een soort fruit staat, want mijn vriend heeft ook een eigen dorp en ik twee, maar we hebben dus bij alledrie als beginfruit de perzik.

P.s. leest niemand hier de handleiding van het spel???
Daar staat volgens mij veel in over het ruilen.
dat is niet ingesteld op de cd or want ik heb ook 2 steden maar wel met verschillende fruit sorten
pi_25833308
Ik vind het wel toeval, ben daarmee niet de enige.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:10:19 #72
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25834253
Mijn man had in zijn dorp oorspronkelijk peren, ik kersen. Op één GameCube met één CD gemaakt.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25834360
Hmmm, dan toch echt toeval.
pi_25834594
Jaja , nu weten we het wel, haha. Ik ga wel mijn dorpje wissen en opnieuw doen (die andere dan, mijn eigen blijft mijn eigen )

Ik wil spulletjes ruilen! Ik weet eindelijk hoe het moet nu . Wie zoekt er nog spulletjes??
pi_25834726
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef lelibel het volgende:
Jaja , nu weten we het wel, haha. Ik ga wel mijn dorpje wissen en opnieuw doen (die andere dan, mijn eigen blijft mijn eigen )

Ik wil spulletjes ruilen! Ik weet eindelijk hoe het moet nu . Wie zoekt er nog spulletjes??
zal vanaaf effe kijken voor je
pi_25836202
Ik zoek de Ranch Dresser dus als je die hebt heel graag want dan heb ik eindelijk die ranch serie kompleet.
pi_25836844
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zoek de Ranch Dresser dus als je die hebt heel graag want dan heb ik eindelijk die ranch serie kompleet.
daar heb ik niks van
pi_25836941
Ik heb genoeg ervan maar geen dresser *sniff*
pi_25837040
Komen jullie btw ook om in die loterij tickets? ik heb nu iets van 32 pakketjes van 5 stuks.
pi_25837453
ik wil er wel van maart ben bijna aan et eind van maart dus
pi_25837600
IK HEB EEN RANCH DRESSER! (1 van de weinigen , was mijn allereerste en laatst dus de cabana)

Heb je nog cabana of kiddie dingen? En een appel kan ik dus ook nog erbij gebruiken
pi_25838493
Ardenlyn? Ranch dressertje hebben?
pi_25838828
JAAAAHHH wat wil je van kiddie of cabana
pi_25838869
ow helemaal vergeten te zeggen wat ik ervan heb hahah(ben happy nu )

Van cabana heb ik: screen en wardrobe

Van kiddie heb ik: buro, chair, dresser, wardrobe, kiddie wall en carpet.

ik hoop dat ik iiets voor je heb

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 20:20:46 ]
pi_25839068
JA je hebt zeker iets voor mij .

Ff kijken hoor, de chair en table heb ik van kiddie, doe maar buro, want wall en carpet kan niet in de kelder toch? Ik heb een soort speelkelder namelijk , ook zo'n glijbaanolifant en een treinmodel!

Switch?
pi_25839071
Is handig als iedereen bij die community de catalogus doet.

Heb alleen Ardelyn nog als buddy.
pi_25839097
Kmoet ff gtst afkijken dan zet ik ac aan
pi_25839098
De kelder wordt niet meegerekend bij de HRA score.
pi_25839121
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Cici het volgende:
De kelder wordt niet meegerekend bij de HRA score.
I know, daar is hij ook niet voor bedoelt, gewoon voor de gein. Ik hou toch niet van zooi, dus ook nie in de kelder
pi_25839147
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Cici het volgende:
Is handig als iedereen bij die community de catalogus doet.

Heb alleen Ardelyn nog als buddy.
Wat is buddy?
pi_25839187
blij blij blij!!!!!
ik ga meteen de kiddie buro voor je in orde maken. brb

PS die loterijtickets zijn niet om te ruilen dekkered vroeg mij alleen af of meerdere er zoveel hadden.

Blij blij bij!!!!!
pi_25839366
Nee nja ik heb nu 3 setjes, maar ik ben ook nog niet zo ver met ruilen als dat jullie zijn ...
pi_25839568
Ardelyn hier is je code:

PF5sP5#j4cbro#
M4lydCwZxWdJQC <- 3e letter kleine letter L

pi_25839645
Ok hier komt het:
(btw ben zeer happy vandaar dat je de dresser, wardrobe en bureau krijgt)

Wardrobe:
A t Z # J C R K E 6 7 W f u
2 y 5 Z 3 E 4 3 e v l(<--mini L) F d #

----------------------
Bureau:
% R n d C v G l(<--mini L) u % 5 T 7 m
F P e u x m R q A K c 6 c s

----------------------

Dresser:
T d Z # Q 8 L K r t 7 W f g
n o 9 Z x E 4 3 V v l(<--mini L) F d x

Nou ik hoop dat alles klopt.
Succes!!
pi_25839781
ow jee............ je hebt een wardrobe opgestuurd is wat anders dan een dresser. *snik*
pi_25839876
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Wardrobe:
A t Z # J C R K E 6 7 W f u
2 y 5 Z 3 E 4 3 e v l(<--mini L) F d #
Hey ik krijg hier een reactie op dat ik 'hem niet moet tricken, don't I have a password of my own?'
Kent iemand dat?
pi_25839902
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Ardenlyn het volgende:
ow jee............ je hebt een wardrobe opgestuurd is wat anders dan een dresser. *snik*
O god , wat is een dresser dan wel? Ik heb wel een bookcase nog ervan...
pi_25839977
Ik heb geen idee wat een dresser is ik snap het verschil niet tussen een dresser en een wardrobe eigenlijk maarja misschien als ik hem heb dat ik het snap
Maakt niet uit.

Ik heb als town Mette gedaan en als naam Yomi.
Dat klopt toch?
Misschien heb je iets verkeerd ingetypt of mijn handschrift is verrot
pi_25840050
AAHHH stupid stupid. Ik heb het verkeerd om gedaan.
pi_25840118
Ja maar normaal zegt hij dat het niet klopt dan en dat ik het na moet kijken, nu doet hij alsof ik iets heb gejat ofzo (do I have a password of my own that I would like to try, vraagt hij daarna).

Eum volgens mij is een dresser en een wardrobe exact hetzelfde hoor... Ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijn?
Ik ga even voor je op de internationale sites zoeken, want dit is natuurlijk ook niet leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')