van kinder spullen heb ik een kast en mischien een glijbaan maar dat weet ik niet zeker maar die kast weet ik zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?
Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet)
Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.
Heeft Jessi al voor me besteldquote:
geen dank ik heb em in men kamer staan maar vindt et maar een lelijk ding en ook dat tafeltje er vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Heeft Jessi al voor me besteldMaar toch bedankt
![]()
die cabana serie ken ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:als ik de hele serie heb ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere serie, om toch een verzameldoel te hebben. Misschien iets van de cabana ofzo.
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef lelibel het volgende:
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?
Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet)
Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.
dat wist ik alquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.
Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.
Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorpquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Dan heb ik vermoedelijk ergens een typefoutje gemaakt, ofwel bij het invoeren van je naam en dorp ofwel bij het overtypen. Sorry.
Ik heb al heel veel compleet en krijg nu iets van 37000 punten van de Academy dus ik heb nu niets nodig. Ik zal morgen eens kijken wat ik nog aan cabana en kiddie in de catalogus heb staan.
Iedereen komt trouwens door ruilen aan ander fruit. Of je kan ook, als je een vriend/vriendin/broer/zus etc hebt en een tweede memorycard, een tweede dorpje starten. Dan kan je bij elkaar op bezoek met de trein. Je dorpsgenoten gaan dan ook verhuizen naar dat andere dorp, en sommige dieren uit dat dorp komen bij jou wonen. Als daar dan ander fruit groeit, dan kan je dat plukken en meenemen naar je eigen dorp.
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:26 schreef lelibel het volgende:
[..]
Aha jah zoiets dacht ik al dat iedereen moest ruilen voor fruit. Ik héb ook een 2e dorp op een andere memory card, maar iedere keer dat ik erheen ga gaat er weer iemand verhuizen uit mijn dorp naar dat andere dorp, en er komt nooit iemand terug aangezien ik nooit met dat andere dorp naar mijn eigen ga...
Anyway in dat dorp groeien ook alleen maar kersen, dus ik had even het idee gekregen dat dat kennelijk altijd zo was? Maar dat was dus toch toevallig![]()
Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef dekkered het volgende:
dan verwijder je toch die 1ne stad die je als 2 had gemaakt en maak je een nieuwe stad en kijk je of je geen kersen krijgt
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ja maar die zit dus nu zo vol met al die leuke mensen die van mijn dorpje af komen![]()
Pff jah dat is echt een pokkewerk, dat lijkt me maar niets hoor. Ik had laatst nog maar 4 dieren in mijn dorp door dat verhuizen, hehe, inmiddels al een week niet naar dat andere dorp geweest dus ik heb er weer 3 bij nu ofzo, maar het was echt ergquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Ga je een dag spelen en dan in het ander dorp heen en weer blijven reizen. Krijg je ze vast weer terug. (ja ik weet het is pokkewerk mijn Ozzie is weer verhuist naar mijn man zijn dorp en hij speelt niet zo vaak als ik)
Ja dan zullen het er 15 geweest zijn. Maar als ik een brief wou sturen had ik 1,5 lijst aan mensen de keus, hehe. Opeens was er ook zo'n blauwe kat verdwenen uit dat andere dorp, omdat hij anders te overvol werd. Die is gewoon in rook opgegaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef Cici het volgende:
Je kunt niet meer dan 15 inwoners hebben.
Plus dan nog jezelf en nog 3.
Maar 15 inwoners, dieren, is de max.
dat is niet ingesteld op de cd or want ik heb ook 2 steden maar wel met verschillende fruit sortenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:21 schreef Cici het volgende:
Ik denk dat er op elke cd een soort fruit staat, want mijn vriend heeft ook een eigen dorp en ik twee, maar we hebben dus bij alledrie als beginfruit de perzik.
P.s. leest niemand hier de handleiding van het spel???
Daar staat volgens mij veel in over het ruilen.
zal vanaaf effe kijken voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef lelibel het volgende:
Jaja, nu weten we het wel, haha. Ik ga wel mijn dorpje wissen en opnieuw doen (die andere dan, mijn eigen blijft mijn eigen
)
Ik wil spulletjes ruilen! Ik weet eindelijk hoe het moet nu. Wie zoekt er nog spulletjes??
daar heb ik niks vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zoek de Ranch Dresserdus als je die hebt heel graag want dan heb ik eindelijk die ranch serie kompleet.
I know, daar is hij ook niet voor bedoelt, gewoon voor de gein. Ik hou toch niet van zooi, dus ook nie in de kelderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Cici het volgende:
De kelder wordt niet meegerekend bij de HRA score.
Wat is buddy?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Cici het volgende:
Is handig als iedereen bij die community de catalogus doet.
Heb alleen Ardelyn nog als buddy.
Hey ik krijg hier een reactie op dat ik 'hem niet moet tricken, don't I have a password of my own?'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Wardrobe:
A t Z # J C R K E 6 7 W f u
2 y 5 Z 3 E 4 3 e v l(<--mini L) F d #
O godquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Ardenlyn het volgende:
ow jee............ je hebt een wardrobe opgestuurd is wat anders dan een dresser. *snik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |