abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25785037
Nog iemand iets van de lovely serie in de aanbieding?
Ik krijg van alles, maar die serie lijkt wel onvindbaar in mijn dorpje.
Ik heb al carpet, wallpaper, vanity, dresser, armchair, table en chair. Zoek dus bed, armoire, end table, kitchen, lamp...
Alvast bedankt!
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
  zondag 27 maart 2005 @ 19:00:16 #27
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25786334
Lizardtattoo heeft een end table in de catalog
  zondag 27 maart 2005 @ 19:24:02 #28
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25786871
Lovely end table voor Jessi

t5tMo9xija9wTZ
wWJ5XuAr34qygz
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25800764
quote:
Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Lovely end table voor Jessi

Kan u ik u nog ergens mee van dienst zijn qua spullen?
~Jeff Tweedy
pi_25804965
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Jessi het volgende:
Nog iemand iets van de lovely serie in de aanbieding?
Ik krijg van alles, maar die serie lijkt wel onvindbaar in mijn dorpje.
Ik heb al carpet, wallpaper, vanity, dresser, armchair, table en chair. Zoek dus bed, armoire, end table, kitchen, lamp...
Alvast bedankt!
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogus Ik heb een lamp voor je in de aanbieding
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25805144
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogus Ik heb een lamp voor je in de aanbieding
Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...

Ik heb nog geen tijd gehad om mijn eigen catalogus in kaart te brengen, maar roep maar als ik iets terug kan doen...
~Jeff Tweedy
pi_25805338
Zo hey ik kom ook even een topic tegen die ik nog niet kende . Ik heb nu al zo'n 2/3 maandjes animal crossing maar begin er nu wel zat van te worden. Heb mijn huis zo groot als maar kan en zie niet zoveel dingen meer om te doen. Ben elke keer als ik speel weer bloemetjes aan het planten over mijn geweldige dorp. Maargoed om weer wat zin te krijgen de volgende vraagjes:

Wat hebben jullie toch met die namen en dorpsnamen om uit te wisselen? Gaat dat via zo'n gamecube modem ofzo of hoe werkt dat?

Hoe kom ik aan al die soorten fruit?

Hoe kom ik aan muziek? Was het niet zo dat die vent op zaterdagavond er is ofzo? Dan ben ik dus altijd in de gezellige sfeer voor het uitgaan .
  maandag 28 maart 2005 @ 14:43:41 #33
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25805892
Spulletjes uitwisselen gaat gewoon via Tom Nook. Als je iets aan iemand wilt geven, moet je tegen Tom zeggen "Other things" dan "Hear Code" en de dorpsnaam en naam van degene aan wie je iets wil geven. Dan geef je het voorwerp en krijg je een code (password). Deze plaats je dan in dit topic. Degene voor wie het bedoeld is zegt deze code weer tegen Tom Nook en krijgt dan het kadootje. Je hebt er dus geen modem voor nodig.

Als je ook in de lijst wil dan moet je maar even de namen van je dorp en je poppetje hier zetten, dan voeg ik je toe. Let welop de hoofdletters en kleine letters anders werkt het niet.

Fruit kan je ook op die manier uitwisselen, dus als je wat soorten fruit wilt moet je even je gegevens doorgeven dan kan iemand het opsturen.

Muziek krijg je van KK Slider inderdaad, die zit op zaterdagavond bij het station. Je kan wel even de tijd van je GameCube verzetten (bij het opstarten "Before I go" kiezen).
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25806315
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Spulletjes uitwisselen gaat gewoon via Tom Nook. Als je iets aan iemand wilt geven, moet je tegen Tom zeggen "Other things" dan "Hear Code" en de dorpsnaam en naam van degene aan wie je iets wil geven. Dan geef je het voorwerp en krijg je een code (password). Deze plaats je dan in dit topic. Degene voor wie het bedoeld is zegt deze code weer tegen Tom Nook en krijgt dan het kadootje. Je hebt er dus geen modem voor nodig.

Als je ook in de lijst wil dan moet je maar even de namen van je dorp en je poppetje hier zetten, dan voeg ik je toe. Let welop de hoofdletters en kleine letters anders werkt het niet.

Fruit kan je ook op die manier uitwisselen, dus als je wat soorten fruit wilt moet je even je gegevens doorgeven dan kan iemand het opsturen.

Muziek krijg je van KK Slider inderdaad, die zit op zaterdagavond bij het station. Je kan wel even de tijd van je GameCube verzetten (bij het opstarten "Before I go" kiezen).
Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.

Krijg ik geen problemen als ik tijden ga verzetten?
pi_25806349
toevoeging: hoe weet jouw spel dan welke code ik heb gekregen?
pi_25806411
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef Jessi het volgende:

[..]

Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...

Ik heb nog geen tijd gehad om mijn eigen catalogus in kaart te brengen, maar roep maar als ik iets terug kan doen...
*edit*
Vergeten erbij te zetten dat ik die lamp dus heb besteld

Classic Chair
Classic Vanity
Classic Wardrobe

Die zou ik nog heel graag willen hebben

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr.Happ-E op 28-03-2005 15:12:43 ]
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25806659
volgens mij heb ik wel een classic chair, maar ik moet zometeen weg tot vanavond dus ik kan het ff niet nakijken...
pi_25807915
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:13 schreef Cici het volgende:
Ik heb begrepen dat als je al een gouden beeld hebt, en een ander lost daarna ook z'n schuld af, dat je dan een zilveren krijgt.
klopt en daarna een bronze en de laatste is een groen beeld:)
Moet zeggen dat dezelfde zinnetjes mij ook behoorlijk beginnen te irriteren bv als je bij Nook de deur uit gaat. of elke keer als je wat gekocht heb krijg jeeen ticket: niet vegeten eind van de maand blah blah blah.

Ik hoop dat ik mijn catalogus kompleet krijg en ben zeer benieuwd naar alle feestdagen. Ik vond alleen die sportdag tegenvallen dacht dat ik mee kon doen. Kon alleen maar idioot earobics doen.
pi_25812121
Ik heb de classic chair voor je besteld, Mr. Happ-E! De rest heb ik helaas niet...
~Jeff Tweedy
pi_25814343
Even nog een keer vraagjes, want ik sta er toch wel om verlegen

Krijg ik geen problemen als ik tijden ga verzetten?
Hoe weet jouw spel dan welke code ik heb gekregen?

Is er trouwens iemand die dat uitwisselen een keer wil proberen met mij?
  maandag 28 maart 2005 @ 22:19:04 #41
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25817082
Je komt niet in de problemen als je tijden gaat verzetten. Als je echt maanden vooruitspringt komen er wel kakkerlakken in je huisje maar die kan je doodtrappen.

Ik zal je morgenochtend wat fruit sturen, dan kan je zelf zien hoe het werkt. Ik vertel tegen mijn Tom Nook wat ik op wil sturen en naar wie, dan geeft mijn Tom Nook mij een code. Die code geef ik aan jou, en jouw Tom Nook weet dan wat hij jou moet geven.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:30:48 #42
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25817408
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef lelibel het volgende:

[..]

Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.
pi_25823456
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef nipeng het volgende:
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.
ah, ok, ik denk dat ik hem wel vat dan hoe dat spel dat voor elkaar krijgt...

Heeft iemand nog iets nodig dan?
pi_25823893
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef Jessi het volgende:
Ik heb de classic chair voor je besteld, Mr. Happ-E! De rest heb ik helaas niet...
Dankjewel
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:33:00 #45
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25825070
lelibel
Ik wist niet welk fruit je wilde hebben dus hier is een hele fruitmand
Ga naar Tom Nook en zeg "Other Things" daarna "Say Code" en dan de onderstaande code invoeren.

Peer
FVxiJa#XlfXHEC <--- in het midden is een kleine letter L, geen hoofdletter i
z8FNyg#TAiKnmO

Kers
FV#HGh#JlNa@E@ <-- ook weer een kleine letter L hier
zKFNbu4FmMbFOZ

Appel
FvxHGh#Xd@HHE3
zKT8zg#HABGGtd

Perzik
bkPSU&zAJHC#AT
qIVsE4vT%Sg&x@ <-- tweede letter is hoofdletter i

Sinaasappel
3MdnqJx8f#UgQB
r7No%nwB%qorfU
pi_25828289
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

*edit*
Vergeten erbij te zetten dat ik die lamp dus heb besteld

Classic Chair
Classic Vanity
Classic Wardrobe

Die zou ik nog heel graag willen hebben
classic chair heb ik voor je
Every war is different, every war is the same.
pi_25828634
Jessi heb je nog wat nodig van de lovly serie ik heb er ook namelijk 3 verschillende dingen van
pi_25828685
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef lizardtattoo het volgende:
lelibel
Ik wist niet welk fruit je wilde hebben dus hier is een hele fruitmand
Ga naar Tom Nook en zeg "Other Things" daarna "Say Code" en dan de onderstaande code invoeren.
Waaaah je bent echt fantastisch !! Ik heb al een peer inmiddels maar ga de rest zo ook doen. Ik snap ook niet hoe jullie aan al dat fruit komen, ik heb alleen maar kersen.

Moet ik ze gewoon in de grond stoppen om er meer van te krijgen?
pi_25828900
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:25 schreef lelibel het volgende:

[..]

Waaaah je bent echt fantastisch !! Ik heb al een peer inmiddels maar ga de rest zo ook doen. Ik snap ook niet hoe jullie aan al dat fruit komen, ik heb alleen maar kersen.

Moet ik ze gewoon in de grond stoppen om er meer van te krijgen?
je meot een gat graven en daar voor staan en naar je zak toe gaan en je peer of iestdergelijks selecteren der op drukken en der staat bij dan burry en dat moe je doen
pi_25829514
Die van de appel klopte trouwens niet, ik heb hem 3 keer nagekeken. Kan dat? Heb jij trouwens wat nodig lizardtattoo in ruil?

Wie heeft er nog cabana spulletjes anders dan een bed, dresser en een bookcase? (oh wat leuk dit ik dit nu ook weet )

Owja en kiddie dingetjes wil ik ook graag maar tafel en stoel heb ik al.

[ Bericht 12% gewijzigd door lelibel op 29-03-2005 13:58:14 (toevoeging) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')