quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Lovely end table voor Jessi
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogusquote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Jessi het volgende:
Nog iemand iets van de lovely serie in de aanbieding?
Ik krijg van alles, maar die serie lijkt wel onvindbaar in mijn dorpje.![]()
Ik heb al carpet, wallpaper, vanity, dresser, armchair, table en chair. Zoek dus bed, armoire, end table, kitchen, lamp...
Alvast bedankt!![]()
Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...quote:Op maandag 28 maart 2005 14:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik, als stoere jongen zijnde, heb natuurlijk ook wat van de lovely serie in mijn catalogusIk heb een lamp voor je in de aanbieding
Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Spulletjes uitwisselen gaat gewoon via Tom Nook. Als je iets aan iemand wilt geven, moet je tegen Tom zeggen "Other things" dan "Hear Code" en de dorpsnaam en naam van degene aan wie je iets wil geven. Dan geef je het voorwerp en krijg je een code (password). Deze plaats je dan in dit topic. Degene voor wie het bedoeld is zegt deze code weer tegen Tom Nook en krijgt dan het kadootje. Je hebt er dus geen modem voor nodig.
Als je ook in de lijst wil dan moet je maar even de namen van je dorp en je poppetje hier zetten, dan voeg ik je toe. Let welop de hoofdletters en kleine letters anders werkt het niet.
Fruit kan je ook op die manier uitwisselen, dus als je wat soorten fruit wilt moet je even je gegevens doorgeven dan kan iemand het opsturen.
Muziek krijg je van KK Slider inderdaad, die zit op zaterdagavond bij het station. Je kan wel even de tijd van je GameCube verzetten (bij het opstarten "Before I go" kiezen).
*edit*quote:Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef Jessi het volgende:
[..]
Jippie! Handig hoor, zo' n stel fanatieke fokkers...![]()
Ik heb nog geen tijd gehad om mijn eigen catalogus in kaart te brengen, maar roep maar als ik iets terug kan doen...
klopt en daarna een bronze en de laatste is een groen beeld:)quote:Op zondag 27 maart 2005 01:13 schreef Cici het volgende:
Ik heb begrepen dat als je al een gouden beeld hebt, en een ander lost daarna ook z'n schuld af, dat je dan een zilveren krijgt.
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef lelibel het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat die gamecube die namen herkent zonder modem? Je hebt toch geen onderling contact? Dat vind ik echt supervreemd. Maar in ieder geval mijn poppetje heeft Mette en mijn stadje Yomi.
ah, ok, ik denk dat ik hem wel vat dan hoe dat spel dat voor elkaar krijgt...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef nipeng het volgende:
Je moet de namen opgeven bij het maken van de code. Er wordt niets automatisch herkend.
Dankjewelquote:Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef Jessi het volgende:
Ik heb de classic chair voor je besteld, Mr. Happ-E! De rest heb ik helaas niet...
classic chair heb ik voor jequote:Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
*edit*
Vergeten erbij te zetten dat ik die lamp dus heb besteld
Classic Chair
Classic Vanity
Classic Wardrobe
Die zou ik nog heel graag willen hebben
Waaaah je bent echt fantastischquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef lizardtattoo het volgende:
lelibel
Ik wist niet welk fruit je wilde hebben dus hier is een hele fruitmand
Ga naar Tom Nook en zeg "Other Things" daarna "Say Code" en dan de onderstaande code invoeren.
je meot een gat graven en daar voor staan en naar je zak toe gaan en je peer of iestdergelijks selecteren der op drukken en der staat bij dan burry en dat moe je doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:25 schreef lelibel het volgende:
[..]
Waaaah je bent echt fantastisch!! Ik heb al een peer inmiddels maar ga de rest zo ook doen. Ik snap ook niet hoe jullie aan al dat fruit komen, ik heb alleen maar kersen.
Moet ik ze gewoon in de grond stoppen om er meer van te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |