abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25865407
wat heb je nog nodig dekkered?
pi_25865419
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Ardenlyn het volgende:
ik vraag me te blubber bij de politie maar ik krijg Wendel en Katrina en mij man al 2x Redd maar die had hem toen ook niet.
Maar maakt niet uit joh dat ene met die dresser heb Cabin spullen terug gekregen en daar is de bewoner Zalty weer blij mee

Schilderijen heb ik bv bij Tom Nook gekocht en soms ook gekregen van een bewoner.

En ik hoef nog alleen maar de Stego Torso. Dan zijn de fossils kompleet
en daar zal ik ook voor kijken voor de stego torso
Every war is different, every war is the same.
pi_25865426
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:02 schreef Ardenlyn het volgende:
For me???
Jaaaa natuurlijk voor wie anders
pi_25865433
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:03 schreef lelibel het volgende:
wat heb je nog nodig dekkered?
van??
pi_25865513
Dankje lelibel!!! heb hem meteen opgehaald.

Bedenk mij net iets..... ik heb nu de cabin wall en floor in het huisje gedaan en het kwam mij bekent voor. Blijkt dat dit ook in het huisje op het eilandje zit. Ik had er dus zelf ook aan kunnen komen. MAAAARJA ik heb het spel nog geen maand dus ik mag fouten maken....toch??
Em ben er toch zeer blij mee!!

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2005 21:25:13 ]
pi_25865912
Van? ja moet jij zelf weten...

Wat is dat met die eilandjes toch de hele tijd?

Moet je nagaan ik heb hem al 2 maand en ik weet zowat nix , jij komt tenminste een heel eind ardelyn
pi_25866015
Hoe kom jij in zo'n korte tijd dan aan zoveel spullen ardelyn?
pi_25866248
hahaha en jij dacht dat je niets meer te doen had
Heb je een GBA en een linkkabel zodat je je GC en GBA kan linken?
Link de reutemeteut en zet je GBA aan ergens onderop van je dorp heb je een steiger (of hoe heet zoiets) en daar moet Kappa zijn in z'n bootje.

Ff off topic ik zocht de release date voor Animal Crossing DS. Kom ik op een pagina waar een trailer staat van de nieuwe zelda voor de GC ik ben een enorme Zelda fan. Man wat heb ik zin in dat spel zeg. Moest ik ff zeggen.
pi_25866303
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom jij in zo'n korte tijd dan aan zoveel spullen ardelyn?
Veel spelen en ik kreeg ook veel van marc (mijn man).
Ik koop ook echt alles wat ik nog niet heb bij Nook.
pi_25866341
Nee ik heb geen linkkabel, en ook geen gba

Ik ben nu ook begonnen met alles wat ik nog niet heb kopen met Nook. Ik heb nu geen schuld meer af te betalen
pi_25866362
Ik heb binnenkort waarschijnlijk de dresser voor je, ik vond iemand die heb heeft!
pi_25866398
oh boy oh boy oh boy!!!
ik wacht af
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:46:11 #163
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25866401
Ik heb de volgende schilderijen:
Flowery
Strange
Perfect
Classic
Scary
Fine
Worthy
Moving
Rare

en ik wil heel graag de rest ook bij elkaar verzamelen. Dus als er iemand een heeft, dan hoor ik graag een ruilvoorstel dan kan ik kijken of ik heb wat jij zoekt.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25866507
helaas de schilderijen die ik heb die heb jij al.
pi_25866638
Ik heb schilderijen nodig!! Ik heb nog helemaal nix! Hoe kom ik aan die dingen dan?
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:00:48 #166
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25866883
Heel soms heeft Tom Nook ze, soms heeft Redd er één en de rest heb ik via ruilen gekregen. Ik wil er best een paar opsturen hoor.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25867337
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef lizardtattoo het volgende:
Heel soms heeft Tom Nook ze, soms heeft Redd er één en de rest heb ik via ruilen gekregen. Ik wil er best een paar opsturen hoor.
Wow dan weet ik dat ook! Ik heb er 1 keer 1 gehad, perfect painting, en dus direct besteld. Ik dacht dat ik die alleen neer kon zetten, ik snapte er al nix van...
Als je wat wil sturen graag , ik zou willen dat ik wat terug kon doen
pi_25867438
ships hey ik had me aangemeld op die nederlandse en nu krijg ik die mail niet terug?! Ik kan me niet aanmelden met het wachtwoord wat ik opgaf en ik kan hem ook niet opvragen! Dat is toch wel ernstig... (daar vond ik dus die cabin dresser)
pi_25867689
Warning: mail(): SMTP server response: 501 <"lelibel2" <lelibel.mette@gmail.com>>: "@" or "." expected after ""lelibel2"" in P:\ac.quietguy.nl\create_account.inc.php on line 61
Bedankt voor de aanmelding!
U krijgt binnen nu en 10 minuten een E-mail waarmee u uw account kunt activeren.

Snapt iemand dat?
Dit was trouwens een 2e poging met andere namen, dus niet wat ik wil gebruiken..
pi_25867952
geen idee. Ik ben zelf lid van http://www.animalcrossingcommunity.com
Is er echt niemand anders hier die de Ranch Dresser heeft?
pi_25868180
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Ardenlyn het volgende:
geen idee. Ik ben zelf lid van http://www.animalcrossingcommunity.com
Is er echt niemand anders hier die de Ranch Dresser heeft?
Ja ikke nu ook al 2 dagen, maar ik snap er helemaal niets van! Don't worry ik zal niet rusten voordat ik hem voor je gevonden heb! Dat soort dingen kan ik me nou echt aan irriteren ... Íemand moet dat ding toch hebben?! Hahaha.
Slaap lekker zo
pi_25868300
Hahaha ik hoop dat je lekker slaapt zo ik heb je nu wel lekker aan het werk gezet met die gekke ranch dresser. Maar btw als je de Cabin dresser vind is ook goed want die moet ik ook nog.

truste alvast.
Ik ga het proberen vol te houden tot 00:00 om die rot spook te vinden.
pi_25868475
Tót 00:00? Dat gaat niet lukken dan, want dan komt ie pas
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25868740
pi_25869463
Hey joh ik heb door hoe die site werkt (voor een deel). Al mijn spullen staan erin! Mag ik even een reeksje buddy namen?
pi_25869550
Ardenlyn natuurlijk
pi_25869594
Ik zal morgen wel even een appel en coconut naar je opsturen heb je tenminste alle fruit
pi_25869763
Ja mijn bomen worden opeens allemaal roze, dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Dat lijkt mij ook niet echt gezond . Ik ben een trade aan het maken met iemand, including a ranch dresser!!
Ik moet nog wachten op zijn permission ofzo, dus ik hou hem in de gaten...
pi_25869805
Oeh ik hoop dat het lukt
Maar waarom worden jouw bomen roze en de mijne nog niet?
pi_25869895
Ik heb nie eens een strong match met jou ardenlyn!!
pi_25869914
wat bedoel je?
pi_25869915
Ik weet het niet? Ik had wel mijn dagen er 3 vooruit gezet om te kijken hoe dat in zijn werk ging. Misschien dat dat kennelijk in april gebeurt dan? Maar zijn ze dan dood of niet?
pi_25869939
Nou op de community... met dat trades heb heb ik bij jou alleen maar licht groenen, en zoooooooveel oranje stukjes , haha
pi_25869960
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef lelibel het volgende:
Ik weet het niet? Ik had wel mijn dagen er 3 vooruit gezet om te kijken hoe dat in zijn werk ging. Misschien dat dat kennelijk in april gebeurt dan? Maar zijn ze dan dood of niet?
Nee juist spring levend (hahah *spring* levend)
Dan zijn ze in blossom. Uhh bloemetjes komen eraan net als een appelboom. (ik ben echt een rund in het uitleggen van dingen)
pi_25869963
zullen we traden op die community ardenlyn? want misschien dat ik dan een beetje snap hoe het werkt?
pi_25869998
Ik zal ff kijken. Maar de codes kan ik pas morgen doen want dan is Nook pas weer open.
pi_25870023
owja logisch, ja dat is prima... Ik stel nu een dingetje van 4 om 4 op, komt er nu aan op community. Bij mij is nookway nog open haha, maar dat komt door die gekke tijd. Ik ben al jarig in mijn spel joh (3 april)
pi_25870110
Waarin moet je die codes geven? Dat weet ik dat alvast namelijk voor morgen. In dat boxje van trade update ofzo? Dat de rest van de mensen dat ook kan lezen? Daar bedoel ik dit mee (want dat staat onder dat boxje):

{ Warning: All trade messages are viewable by other users. Please only post information you don't mind other users viewing. Use email or Private Threads for communicating any information you want kept confidential. }
pi_25870159
Als het goed is moet je nu bij elk ding 2 vakjes zien waar je de code in kan voeren.
pi_25870191
JA!!! Supr, ik ga het morgen doen . Lief dat je me helpt! Ik ga nu in bedje, slaap lekker!
pi_25870218
Okidokie ik zal morgen ook aan de gang gaan en zal al die dingetjes voor jouw bestellen en opsturen.
Trusten (en geen probleem met helpen )

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2005 00:35:13 ]
pi_25871184
Mijn namen op die site zijn Cecilian en JillCecilian. (denk hoofdletter gevoelig).

Ik heb daar op allebei heel veel items staan.
Dus kiek maar ff.
pi_25874186
ik heb geen van die fossilen die jullie zoeken die heb ik zelf ook nog niet namelijk sorry maar ik wil ook wel een paar van die schilderijen ik ga nu naar school kijk vanmiddag nog wel effe grzz
pi_25874792
je kan die fossielen toch ook helemaal niet opsturen?
pi_25875546
lelibel. Ik kan vandaag blijkbaar geen codes aanmaken enz. Ik wist niet dat je met die loterij niets kon kopen en ook geen codes kon doen.
Ik zal de codes morgen doen.

Is mijn eerste loterij. Heb een tuinkabouter en een white queen gewonnen. Maar ik wou eigenlijk die hamster maar helass.
pi_25876794
hahaha, ja dat is altijd de laatste dag van de maand
ik heb al een paar keer wat gewonnen.
pi_25877183
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef lelibel het volgende:
Hey joh ik heb door hoe die site werkt (voor een deel). Al mijn spullen staan erin! Mag ik even een reeksje buddy namen?
Mrhappe
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25877459
staat genoteerd
pi_25880647
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Mrhappe
Ok ik heb een trade voorgesteld
Ik heb er nu al 8 in mijn lijstje !! Superleuk die site
pi_25881549
Ardenlyn!! Je dresser is onderweg!! Morgen zal ik hem zeker wel hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo