en daar zal ik ook voor kijken voor de stego torsoquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Ardenlyn het volgende:
ik vraag me te blubber bij de politie maar ik krijg Wendel en Katrina en mij man al 2x Redd maar die had hem toen ook niet.
Maar maakt niet uit joh dat ene met die dresser heb Cabin spullen terug gekregen en daar is de bewoner Zalty weer blij mee
Schilderijen heb ik bv bij Tom Nook gekocht en soms ook gekregen van een bewoner.
En ik hoef nog alleen maar de Stego Torso. Dan zijn de fossils kompleet
van??quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:03 schreef lelibel het volgende:
wat heb je nog nodig dekkered?
Veel spelen en ik kreeg ook veel van marc (mijn man).quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom jij in zo'n korte tijd dan aan zoveel spullen ardelyn?
Wow dan weet ik dat ook! Ik heb er 1 keer 1 gehad, perfect painting, en dus direct besteld. Ik dacht dat ik die alleen neer kon zetten, ik snapte er al nix van...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef lizardtattoo het volgende:
Heel soms heeft Tom Nook ze, soms heeft Redd er één en de rest heb ik via ruilen gekregen. Ik wil er best een paar opsturen hoor.
Ja ikke nu ook al 2 dagen, maar ik snap er helemaal niets van! Don't worry ik zal niet rusten voordat ik hem voor je gevonden heb! Dat soort dingen kan ik me nou echt aan irriterenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Ardenlyn het volgende:
geen idee. Ik ben zelf lid van http://www.animalcrossingcommunity.com
Is er echt niemand anders hier die de Ranch Dresser heeft?
Nee juist spring levend (hahah *spring* levend)quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef lelibel het volgende:
Ik weet het niet? Ik had wel mijn dagen er 3 vooruit gezet om te kijken hoe dat in zijn werk ging. Misschien dat dat kennelijk in april gebeurt dan? Maar zijn ze dan dood of niet?
Mrhappequote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef lelibel het volgende:
Hey joh ik heb door hoe die site werkt (voor een deel). Al mijn spullen staan erin! Mag ik even een reeksje buddy namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |