Meid, gewoon doen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit te twijfelen om mijn examen aan te vragen..
duhquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:17 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
Geloof hem niet! Opgaan is geheel vrijwillig!![]()
Ik zou vast beginnen met je theorie, is die stap vast gezetquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
210 euro voor dat examen, 30 euro voor waat ik eigenlijk niet eens.
oh nee, zit erbij in die 210
uittreksel bevolkingsregister
theorie examen
en dan maar hopen dat ik alles in 1 x haal
okay, iets minder dan 280 zie ik nu
Als hij die verrichtingen gaat oefenen helpt jou dat toch niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef heaven7 het volgende:
Straks rond 13:00 mn 36e rijles.
Ik ga nu echt flink doordrammen dat hij die speciale verrichtingen beter moet oefenen! Ik heb absoluut niet het idee dat ik die beheers. En dat is zijn schuld want we doen ze amper:(
Ik had precies hetzelfde!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:30 schreef heaven7 het volgende:
Straks rond 13:00 mn 36e rijles.
Ik ga nu echt flink doordrammen dat hij die speciale verrichtingen beter moet oefenen! Ik heb absoluut niet het idee dat ik die beheers. En dat is zijn schuld want we doen ze amper
Hier al weer een maand of 10, gaat snel inderdaad.quote:
Wanneer moet je je examen doen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:52 schreef H4ze het volgende:
Ik ga zo maar is lekker in 't zonnetje wat theorie doornemen![]()
Nog niet aangevraagd. Maar ik leer gewoon alvastquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:52 schreef CoolerMaster het volgende:
[..]
Wanneer moet je je examen doen?
het hoeft niet ,maar het is wel aan te raden om er toch 'in' teblijven !quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Ja, als je dan zakt, moet je dan weer gaan lessen?
Ja je zakt niet voor niets. Dan kun je dat onderdeel nog beter even blijven oefenen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Netjes. Zo doorgaan. Dan slaag je in 1 keer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:05 schreef H4ze het volgende:
[..]
Nog niet aangevraagd. Maar ik leer gewoon alvast![]()
Bij mij was het zo dat als ik was gezakt dat ik minimaal 4 lessen bij moest kopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:39 schreef heaven7 het volgende:
van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Steeric het volgende:
Vandaag voor de derde keer examen gedaan. En dit keer geslaagd![]()
een klein dom foutje gemaakt bij een wegetje van rechts maar voor de rest reed ik perfect volgens de examintator![]()
Ik zou maar rekening houden met ongeveer 1500 euro bij ± 30 lessen. Het hangt ook een beetje van de rijschool af en of je een pakket neemt of losse lessen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Even een vraagje voor de geslaagden alhier: Hoeveel ben je nou al met al kwijt als je een redelijk vlotte leerling bent? Verschilt uiteraard nogal, maar gemiddeld ongeveer, als ik vragen mag?
2,5 jaar geleden met 19 lessen en alles in 1x geslaagd 1300 Euro geloof ik...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Even een vraagje voor de geslaagden alhier: Hoeveel ben je nou al met al kwijt als je een redelijk vlotte leerling bent? Verschilt uiteraard nogal, maar gemiddeld ongeveer, als ik vragen mag?
30 lessen euro of 1500 .quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb er totaal 1700 euro aan uitgegevenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Das nog niet mis dus, wordt nog even doorsparen.
280 euro waar doe je het danquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:24 schreef DABAMaster het volgende:
280 euro??? Waar gaat dat nu dan allemaal naar toe? In mijn tijd (2003) kostte het me 200 euro..
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Steeric het volgende:
Vandaag voor de derde keer examen gedaan. En dit keer geslaagd![]()
een klein dom foutje gemaakt bij een wegetje van rechts maar voor de rest reed ik perfect volgens de examintator![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
De lol is er ook alweer vanaf eigenlijk, 5 maanden geleden ging ik nog wel eens voor de grap een stuk rijden.
jaja gistern gelijk even wat kilometers gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:01 schreef CoolerMaster het volgende:
Congrats Steeric
En, heb je al zelf gereden?
Gefelicteerd en succesquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:42 schreef Steeric het volgende:
[..]
jaja gistern gelijk even wat kilometers gemaakt.Maar het is toch nog wel een beetje een raar gevoel zo zonder instructeur.
Ben morgen vrij, en heb toch niets te doen. Bel me even !quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:52 schreef SpeedyRich het volgende:
ja is goed
Aldus de examinatricequote:Een tien met een griffel
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef Carport het volgende:Jaaah, vandaag m'n rijbewijs gehaald
Het was de eerste keer dat ik praktijk ging doen en het was gelijk raak.
[..]
Aldus de examinatrice![]()
In totaal ben ik ongeveer 1600 euro kwijt voor alles. Het rijbewijs zelf kostte me ¤21,70. Ik had lessen van één uur (¤39,50) en van anderhalf uur (¤59.25).
Gelukkig mag ik nu vrij rijden
Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef Carport het volgende:Jaaah, vandaag m'n rijbewijs gehaald
[..]
In totaal ben ik ongeveer 1600 euro kwijt voor alles. Het rijbewijs zelf kostte me ¤21,70. Ik had lessen van één uur (¤39,50) en van anderhalf uur (¤59.25).
namens mij gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef Carport het volgende:Jaaah, vandaag m'n rijbewijs gehaald
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Solomon het volgende:
JeeeyHeb t ook gehaald!!! Vanmorgen om 8.55 rondgekard. Was op sommige plaatsen wat te voorzichtig, maar dat was meer omdat ik nogal zenuwachtig was voor t examen. Meteen nieuwe pasfoto's laten maken en rijbewijs opgehaald
Vanmiddag ff rond gekard in de auto van mn moeder. Toch een wereld van verschil, eerst in een gloednieuwe Seat Altea (Diesel), en wat oudere golf (benzine). Koppeling moet langzamer opkomen volgens mij, en pedalen zijn allemaal stroeven. Maar toch ging t wel ok
Ja en ben jij politieagentje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef SpeedyRich het volgende:
ja en heb je rijbewijs heaven 7
Heb je geen ambitie, dan ga je bij de politie !quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef SpeedyRich het volgende:
nog niet
neej joh ik ben proces chemicusquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Heb je geen ambitie, dan ga je bij de politie !
Profi allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Solomon het volgende:
JeeeyHeb t ook gehaald!!! Vanmorgen om 8.55 rondgekard. Was op sommige plaatsen wat te voorzichtig, maar dat was meer omdat ik nogal zenuwachtig was voor t examen. Meteen nieuwe pasfoto's laten maken en rijbewijs opgehaald
Vanmiddag ff rond gekard in de auto van mn moeder. Toch een wereld van verschil, eerst in een gloednieuwe Seat Altea (Diesel), en wat oudere golf (benzine). Koppeling moet langzamer opkomen volgens mij, en pedalen zijn allemaal stroeven. Maar toch ging t wel ok
Godzijdankquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:45 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
neej joh ik ben proces chemicus
geen politie agent![]()
Wauw wat goed zeg!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Solomon het volgende:
Ow, das pech hebben. Hangt denk ik ook van je examinator af. Gaat volgende keer vast wel beter nu je weet hoe het er aan toe gaat!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wauw wat goed zeg!!!
En zo vroeg al ! Ik had ook last van me zenuwen op mijn examen, teveel waardoor ik zakte![]()
Ik zat daarstraks op de fiets en werd bijna door een politiewagen van de weg geredenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Trouwens, veel politieagenten kunnen ook niet rijden hoor
als ze het wel aan hebben dan is het nog ergerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Godzijdank![]()
Trouwens, veel politieagenten kunnen ook niet rijden hoor als ik dat wel ns zo zie, als ik op de fiets rij.
Ze geven geen voorrang, houden slecht afstand, gaan opeens remmen waar het helemaal niet nodig is, etc. En dat is als ze hun zwaailichten NIET aanhebben he![]()
gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik zat daarstraks op de fiets en werd bijna door een politiewagen van de weg geredenHij had geen sirene aan en ook geen zwaailichten. Hoe hard ie precies reed weet ik niet, maar het was iig veelste hard voor de weg waarop ze reden. Maarja, als ik m'n middelvinger had opgestoken was 't weer beledigen van een ambtenaar in functie gezeik
![]()
Goedzo!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:40 schreef heaven7 het volgende:
Overigens wil mijn instructeur doorlessen, iedere week nog, tot aan het examen, maar dan heb ik er 42 lessen! opzitten. Dat is teveel, dat heb ik ook niet nodig.
Alleen wel als hij alle dingen die ik nog moet leren omdat hij te die eerder amper heeft geoefend uit gaat spreiden over 6 lessen. Dus ik zeg hem maar dat we het totaal op 40 houden. Mijn ouders portomonee is ook geen onuitputtelijke bron.
Kortom, niet meer leren !!!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef H4ze het volgende:
Ik heb ongeveer 40% van m'n theorie boekje al doorgenomen, en net ook ff mee gedaan aan dat nationale verkeersexamen. 6 foutjes, dus ik ben in principe geslaagd voor m'n theorie![]()
ja dat heb ik ook gemerkt jaquote:Op zondag 27 maart 2005 23:58 schreef H4ze het volgende:
Ik heb nu dus wel gemerkt, dat ik tijdens het lessen ook al veel van m'n instructeur heb geleerd wat de theorie betreft![]()
Ja godver weet je, ik kan dan ookwel doorlessen tot ik er 120 gedaan heb, dat kan vast ook geen kwaad! Wij hebben geen onuitputbare bronnen ofzo en 42 is gewoon veel.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Goedzo!
Meer lessen kan uiteraard veel kwaad!
![]()
Nee, morgen heb ik m'n eerste praktijklesquote:Op maandag 28 maart 2005 00:58 schreef H4ze het volgende:
Ga jij dan eerst je theorie halen en daarna pas aan je praktijk beginnen? Zo ja, begin dan toch ook maar met praktijklessen. Daar leer je echt heel veel van.
Nee, dat is wel zo, maar een beetje oefenen op de speciale verrichtingen is niet fout, en het kost minder als een nieuw examenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja godver weet je, ik kan dan ookwel doorlessen tot ik er 120 gedaan heb, dat kan vast ook geen kwaad! Wij hebben geen onuitputbare bronnen ofzo en 42 is gewoon veel.
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik doe mee met het theorie-examen, jullie ook?
Laat hier even weten of je geslaagd of gezakt bent ok?
in slaap gevallen is geen goede idee.... dus neem koffie ..om wakker te blijven..quote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ik ben tot vraag 28 gekomen en toen ben ik in slaap gevallen, is de uitzending nog ergens terug te bekijken?
Maar ik vond het pittige vragen, volgens mij had ik er van die 28 al een stuk of 3 fout...
Ja dat is zo, maar die uitzuiger had al die speciale verrichtingen allang gedaan kunnen hebben, wat hij nu doet is alles zoveel mogelijk uitspreiden over alle lessen zodat hij het maximale eruit haalt. Een beetje flauw dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee, dat is wel zo, maar een beetje oefenen op de speciale verrichtingen is niet fout, en het kost minder als een nieuw examen
Ik heb 10 lessen alleen maar bijzondere verrichtingen gedaan...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:27 schreef Sylvana het volgende:
Dat is idd niet normaal nee
Ik heb al mijn bijzondere verrichtingen al meerdere keren gedaan en ik heb net 10 lessen gehad
Had ik precies hetzelfde.. Heel laat pas dingen geoefend..quote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar die uitzuiger had al die speciale verrichtingen allang gedaan kunnen hebben, wat hij nu doet is alles zoveel mogelijk uitspreiden over alle lessen zodat hij het maximale eruit haalt. Een beetje flauw dus.
Ik bedoel, in totaal nu pas 2 keer bochtje achteruit gedaan en vorige week heb ik zelf moeten drammen dat ik de hellingproef met de handrem wilde doen omdat ze dat ook kunnen vragen op het examen, dat had ik met 35 lessen dus nog NOOIT gedaan. Dat is toch niet normaal?
Haha! Maar heeft het dan nog wel zin om 't verder te proberen?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:55 schreef H4ze het volgende:
Ja maar in je ondertitel staat dan ook dat je een meisje bent.....
Sorry flauw ja ik weet het...niet boos worden ofzo, ik kon het niet laten om 't ff te zeggen![]()
Ja, gewoon zelf nu heel veel oefenen. Dan gaat 't denk ik vanzelf wel goed op een gegeven momentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:05 schreef M_M het volgende:
[..]
Haha! Maar heeft het dan nog wel zin om 't verder te proberen?![]()
Ehm tja...als het geld er nog is moet je 't gewoon blijven proberenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:18 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik moet binnekort voor de 8e keer afrijden. Tot nu is heb nog steeds niet gelukt om het te halen. Wat vinden jullie, moet ik gewoon doorgaan, of ermee stoppen? Omdat ik misschien toch geen aanleg heb voor autorijden heb.
Staatsexamen heet inderdaad BNOR tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:40 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ehm tja...als het geld er nog is moet je 't gewoon blijven proberenMaar waarom was je de vorige keren gezakt? Puur steeds domme (kleine) foutjes, of heb je zelf 't idee dat 't gewoon echt allemaal niet gaat en dat je helemaal in paniek raakt zodra je achter 't stuur zit? En heb je al dat staatsexamen gedaan? Of gewoon steeds normaal afrijden bij 't CBR zeg maar...
Goed uitegrust en met veel zelfvertrouwen,en hopen dat je een leuke examinator heb waarmee je een leuk praatje kan maken voor de afleiding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:01 schreef Foxxy het volgende:
Ik moet donderdag afrijden!Iemand tips hoe ik mijn zenuwen een beetje kan onderdrukken?
Dat remmen is echt gewoon ff wennen enzo. De één die heeft 't in 1 keer door, en de ander doet er wat meer lessen over. Zelfde geld trouwens voor de koppeling (met terugkoppelen wil het bij mij ook nog wel is schokkerig gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:06 schreef Gelderland het volgende:
ik heb nu 4 lessen gehad en heb er toch vrij veel moeite mee...niet zozeer het rijden...maar wél koppelen/remmen/terugschakelen/kijken etc..allemaal tegelijkmijn instructeur moet ook nog gewoon veel ingrijpen bij veel dingen (meeremmen/koppeling vergeet ik soms etc.)
Wat ik wel irri vind ik mijn Golfje TDI is de rem. die is echt mega-gevoelig...ik had van 't weekend in een andere auto gereden en daar moest je de rem best flink indrukken en in deze auto (was ik weer helemaal vergeten) moet je hem ietsjtes maar naar beneden drukken, dus ja...bij de eerste bocht super hard remmen, mijn instructeur: 'niet zo hard remmen joh'
![]()
![]()
Bij die rem moet je onderhand met je tenen voelen....ik rem dus nog veels te hard, hadden vandaag bijna auto achterop zitten![]()
![]()
Een van mijn eerste auto's was een Suzuki Alto uit de oude serie (gemaakt door Maruti). Daar zat geen stuurbekrachtiging en geen rembekrachtiging in. Als er 'vreemde' mensen in reden dan waarschuwde ik altijd van te voren dat je HARD op de rem moest trappen om vaart te minderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:06 schreef Gelderland het volgende:
Wat ik wel irri vind ik mijn Golfje TDI is de rem. die is echt mega-gevoelig...ik had van 't weekend in een andere auto gereden en daar moest je de rem best flink indrukken en in deze auto (was ik weer helemaal vergeten) moet je hem ietsjtes maar naar beneden drukken, dus ja...bij de eerste bocht super hard remmen, mijn instructeur: 'niet zo hard remmen joh'
![]()
![]()
Ik moet donderdag ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:01 schreef Foxxy het volgende:
Ik moet donderdag afrijden!Iemand tips hoe ik mijn zenuwen een beetje kan onderdrukken?
Zonder rembekrachtiging kan je minstens even snel vertragen als met rembekrachtiging, je moet alleen harder op het pedaal trappen. Sterker nog: ik denk dat je de rem beter kan 'aanvoelen' als er geen 'hulpje' tussenzit.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:09 schreef AnnekeM het volgende:
De auto van mijn ouders heeft geen rembekrachtiging en dat hebben ze van te voren niet gezegdOp een ochtend mocht ik mijn opa en oma ophalen en toen wilde ik bij een stoplicht stoppen. Kep geluk gehad dat er geen auto voor me stopte, want dan kon ik nie op tijd remmen. Nu rem ik ruim van te voren. Groot verschil met auto met rembekrachtiging.
potje valeriaan hielp redelijk bij mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:01 schreef Foxxy het volgende:
ik begon 3 dagen van te voren met een stuk of 10 van die kleine pilletjes per dagquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef heaven7 het volgende:
Hoever van te voren moet je daarmee beginnen? Een week?
Net mn 37e rijles gehad, het kon beterBen ik nou zo'n schaap? Ieder ander was al afgereden
Ga er maar wel van uit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:23 schreef M1RR1E het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mn eerste rijles! Wordt 9 april 18 en dan mag ik diezelfde dag voor t eerst in de auto stappen. Dus ik adviseer iedereen om uit de buurt van de weg te blijven hier in de omgevingIk heb echt nog 0 ervaring en heb ook niet echt aanleg volgens mij
Dus dat gaat nog leuk worden
hoop niet dat t mn hele feestbui op die dag verknald
![]()
Ik moet morgen examen doen. Mijn eerste les was niet écht opbeurend.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:48 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Thanxz for your support enzoHelpt echt dit
![]()
btw, ervaring mee ofzo?
lol dan baal je echt...ik heb nu 4 lessen gehad en heb ook niet echt het gevoel dat het OK gaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:40 schreef Skv het volgende:
Lees: Spiegel dr af etc.
Stoppen, je klinkt als een hopeloos geval. Of je moet geld over hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:18 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik moet binnekort voor de 8e keer afrijden. Tot nu is heb nog steeds niet gelukt om het te halen. Wat vinden jullie, moet ik gewoon doorgaan, of ermee stoppen? Omdat ik misschien toch geen aanleg heb voor autorijden heb.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:40 schreef Skv het volgende:
Lees: Spiegel dr af etc.
Gewoon in een keer halen johquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:24 schreef Skv het volgende:
Ik heb rijbewijsgarantie. Mag zo vaak zakken als ik wil
Morgenmiddag post ik wel of ik dat ga doen of niet..
Dan kan je beter 1 of 2 bananen (rustgevend) en een stuk of 4 paracetamolletjes nemen, daar schijn je weer alert van te worden, heb ik ook gedaan en ik ben geslaagd, ook een beetje geluk met m'n examinatricequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Skv het volgende:
Ik vreet me eerst helemaal klem in de valeriaan.
Ja, volgens m'n broer wordt je daar alert van en dat zou best weleens kunnen kloppen want ik ben mooi wel geslaagd met flink wat paracetamol achter m'n kiezen...quote:
Lees eerst even de bijsluiter... 3000 mg is het maximum per dag (dat is 6 tabletten van 500 mg). Als je ze in één keer inneemt loop je risico op ernstige leverschade.quote:
Wat ik deed was 2 bananen en een blikje red bull achterover gooien, een uur voor het examenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Skv het volgende:
Ik vreet me eerst helemaal klem in de valeriaan.
Ander karakter nemen, heb ik ook nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:55 schreef X-plosive het volgende:
Ik ben vorig naar November begonnen met rijlessen (auto) en heb ondertussen 24 rijlessen gehad, maar ik zit met het volgende probleem:
Ik heb vaak de neiging om dingen veels te snel en te hard te doen, als de leraar tegen me zegt dat ik rustig moet rijden en goed in mijn spiegels en over mijn schouder moet kijken doe ik dat ook, maar dat zakt weer weg naar een tijdje.
Mijn voertuigbeheersing is goed en ik heb ook een goed inzicht in het verkeer, maar omdat ik dingen vaak te snel wil doen gaat het toch mis. Mijn leraar zegt dat ik het examen op mijn sloffen kan halen als ik het maar rustig aan doe en goed kijk.
Ingrepen heb ik bijna niet, alleen af en toe een kleine rem correctie als ik te hard rij dus..
Heeft er iemand tips om dit eruit te krijgen? Ik doe echt mijn best maar 't is moeilijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef MillFreak het volgende:
Ik heb op mijn examen niet van die dingen als bananen, paracetamolletjes en red-bulls ed genomen. Ik heb 5 min voor het examen een bakkie koffie met mijn instructeur gedronken. Meer niet.
Same here, en in 1x geslaagd. Gewoon niet zo'n big deal van maken, je hebt niets te verliezen en dus eigenlijk niets om zenuwachtig voor te zijn. Lukt het niet dan volgende keer beter. Vind al die dingen die hier geslikt en gegeten worden echt zwaar overdreven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef MillFreak het volgende:
Ik heb op mijn examen niet van die dingen als bananen, paracetamolletjes en red-bulls ed genomen. Ik heb 5 min voor het examen een bakkie koffie met mijn instructeur gedronken. Meer niet.
Als je het geld er niet voor (over) hebt moet je er gewoon nog niet aan beginnen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:32 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, sorry, maar je hebt heel veel geld te verliezen. Of noem jij ¤190,- niks?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist een autootje gekochtNu mijn rijbewijs nog
Haha dat is wel handig jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist een autootje gekochtNu mijn rijbewijs nog
Balen zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt.
Reed prima, maar maakte een fout op de-enorme-klote-en-grote-rotonde, dus ja.. toen kon ik meteen terug naar de parkeerplaats. Volgende keer beter!
kut zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt.
Reed prima, maar maakte een fout op de-enorme-klote-en-grote-rotonde, dus ja.. toen kon ik meteen terug naar de parkeerplaats. Volgende keer beter!
Ik ben ook gezakt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt.
Ik ook vandaag voor het eerst een stukjequote:Op donderdag 31 maart 2005 14:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst op de snelweg gereden![]()
![]()
![]()
Was echt vet![]()
Ik vond het echt niet eng ofzo, keek er al heel lang naar uit en ik vond het echt koel![]()
Alleen was het natuurlijk in het begin wel heel erg wennen allemaal, maar het ging best goed zei me instructeur
Ja, natuurlijk is het veel geld.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:32 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, sorry, maar je hebt heel veel geld te verliezen. Of noem jij ¤190,- niks?
Dat is echt zwaar matig van die examinator. Waarschijnlijk kan je er niks tegen doen, maar een examinator die dat doet wíl je gewoon laten zakken, ookal had je vlekkeloos gereden had hij nog opmerkingen en was je gezakt. Volgende keer een andere vent en je bent gewoon geslaagd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben ook gezakt.
Die vuile teringlijer van een examinator had heel sneaky de achterdeur niet goed dicht gedaan.
(ja, ff boekje achterin leggen hoor), zegt tegen mij: als je klaar bent, mag je vertrekken.
`quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook vandaag voor het eerst een stukje
Was echt megakort, stuk A35 bij Delden erop en bij Hengelo-Zuid eraf, hooguit 3 kilometer ofzo.
Ik denk dat ik al weet waardoor het komt. Mijn rijleraar had al eens vaker problemen met hem gehad, en toen had mijn rijleraar 'gewonnen'. Hij had met leerling een beslissing aangevochten en na veel gezeur werd de leerling in het gelijk gesteld. Dit was de eerste keer sindsdien dat deze examinator en mijn instructeur weer samen in een auto zaten. Waarschijnlijk was het gewoon een laffe wraakactie; hij zat in het CBR al op mn leraar te kankeren dat ie mn boek niet goed had ingevuld (slipcursus vergeten, who gives a fuck?), en onderweg zat ie te zeiken dat ik niet had geleerd om te gaan met cruisecontrol.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef Carport het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar matig van die examinator. Waarschijnlijk kan je er niks tegen doen, maar een examinator die dat doet wíl je gewoon laten zakken, ookal had je vlekkeloos gereden had hij nog opmerkingen en was je gezakt. Volgende keer een andere vent en je bent gewoon geslaagd.
Ik ben gelijk naar Utrecht gereden, km of 30 is dat welquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook vandaag voor het eerst een stukje
Was echt megakort, stuk A35 bij Delden erop en bij Hengelo-Zuid eraf, hooguit 3 kilometer ofzo.
Terwijl der geen ene reet aan isquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
komen allemaal leuke herinneringen omhoog als ik dit lees
ook wel grappig, die mensen die helemaal 'WHaaaaa!!![]()
' zijn omdat ze voor het eerst op de rijksweg gereden hebben
Als ie leeg is en er geen verdachte voertuigen langs de weg staanquote:
Juistquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als ie leeg is en er geen verdachte voertuigen langs de weg staan
Je moet je rijleraar ook nooit mee laten rijden op je examen. Mijn leraar van destijds wilde dat niet eens omdat het heel vaak een negatieve invloed heeft. Dus misschien een tip voor de volgende keer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet waardoor het komt. Mijn rijleraar had al eens vaker problemen met hem gehad, en toen had mijn rijleraar 'gewonnen'. Hij had met leerling een beslissing aangevochten en na veel gezeur werd de leerling in het gelijk gesteld. Dit was de eerste keer sindsdien dat deze examinator en mijn instructeur weer samen in een auto zaten. Waarschijnlijk was het gewoon een laffe wraakactie; hij zat in het CBR al op mn leraar te kankeren dat ie mn boek niet goed had ingevuld (slipcursus vergeten, who gives a fuck?), en onderweg zat ie te zeiken dat ik niet had geleerd om te gaan met cruisecontrol.
Matig dat ik hier dan het slachtoffer van moet worden, maarja. Volgende keer beterik zit er niet mee
Examen aanvragen duur (hier in Enschede iig..) iets van 4 wekenquote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik had gister weer rijles en morgen ook weer. MOrgen gaan we een "proefexamen" plannen, dan gaat een gozer die speciaal daarvoor aangesteld is bij mij rijschool een examenrondje met mij rijden en dan kijken of ik volgens hem geslaagd zou zijn of niet. En dan de aanmerkingen geeft hij door aan mijn instructeur. En als alles goed gaat daarna dus mijn 'echte' examen aanvragen..
Can't wait!
INderdaad, jammer dat het zo lang duurt..quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Examen aanvragen duur (hier in Enschede iig..) iets van 4 weken
Da's opzich minder.
Succes toch
Ik heb me eind maart ook opgegeven in Enschede voor theorie-examen, ben pas 26 april aan de beurt, inderdaad 4 weken dusquote:Op zondag 3 april 2005 23:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
INderdaad, jammer dat het zo lang duurt..
Maar goed niks aan te doen
Theorie is focking simpelquote:Op maandag 4 april 2005 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb me eind maart ook opgegeven in Enschede voor theorie-examen, ben pas 26 april aan de beurt, inderdaad 4 weken dus
Toffe naamquote:Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
mensen ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggdddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk heb ik die fucking pink paper, weliswaar voor de 8e keer maar ik heb hem eindelijk!!!!!!
Is een lang verhaal maar ik maakte steeds van die kleine foutjes, daarop zakte ik steeds.quote:Op maandag 4 april 2005 13:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Toffe naam.
Maar hoezo 8 keer vertel der is wat meer over ?
Net ding ben zelf ook naar zoiets op zoekquote:Op maandag 4 april 2005 13:30 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=11386132&o_id=2417046&p_type_lijst=RL
Is dit een goede auto? Ik wil hem graag kopen.
Profiquote:Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
mensen ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggdddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk heb ik die fucking pink paper, weliswaar voor de 8e keer maar ik heb hem eindelijk!!!!!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Dat lijkt me juist wel handig als je dat morgen al moet doen, want dan hoef je het op je echte examen niet meer te doenquote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef Woutey het volgende:
Morgen tussentijdse toets, als ik maar niet die kanker bocht achteruit hoef te doen.
Kusje, der Woutey
Nee dat is de ultieme hel, of op de stoep, of op de stoeprand aan de overkant. Maar goed wil hij nooit.quote:Op maandag 4 april 2005 17:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel handig als je dat morgen al moet doen, want dan hoef je het op je echte examen niet meer te doen
En bochtje achteruit is toch simpel
tja, daar heb ik gelukkig geen last van, bij mij gaat het altijd prima, maar veel succes danquote:Op maandag 4 april 2005 18:09 schreef Woutey het volgende:
[..]
Nee dat is de ultieme hel, of op de stoep, of op de stoeprand aan de overkant. Maar goed wil hij nooit.
Das wel lomp eigenlijk dat je dat kwijt raakt, net of je 't verleerd bent sinds het vorige rijexamen. En net of mensen nog een keer die TTT gaan doenquote:Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef Skv het volgende:
Ik ben mn vrijstelling dan ook kwijt.
wat de 22e? Ik heb nog geen datum voor me TTT hoorquote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef Woutey het volgende:
Ik kan hem morgen verdienen!
@Sylvana, dank u. Jij ook de 22e!!!1
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:45 schreef Woutey het volgende:
Hoppa, alles goed, behalve dat ik de bocht te kort nam op eenrichtingsweggetjes.
vrijstelling voor bijzondere shit op examen. Begin mei examen.
Je komt erbji zodra dit topic dicht is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Mijn naam staat nog niet in de lijst bij de geslaagden. Kan iemand mijn naam erbij zetten.
alvast bedankt
Ik wil ook, ik wil ook!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je komt erbji zodra dit topic dicht is.
in het nieuwe topic komen dan de geslaagden van dit topic in de lijst te staan.
okay?
is dat de duur voor jeje examendatum weet of de tijd die je moet wachten tot je examen kunt doen?quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Examen aanvragen duur (hier in Enschede iig..) iets van 4 weken
Da's opzich minder.
Succes toch
rijschool vna mij heeft gewoon uren ingekocht, ik kan over 3 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
is dat de duur voor jeje examendatum weet of de tijd die je moet wachten tot je examen kunt doen?
drie keer scheepsrecht (zo nu en dan iig) dus het komt goed!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:49 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb morgen (voor de derde keer) rijexamen. Zenuwachtig.
GEFELICITEERDquote:
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef Skv het volgende:
Kijkgedrag had ik wel redelijk goed. Weet eigenlijk geeneens waar ik nu precies op ben gezakt.
Besluitvaardigheid geloof ik.
Oh. ik zie net dat ik niet ver genoeg vooruit kijk.
Helemaal geen onzinquote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?
En hoe ziet de examinator dat jij niet vergenoeg vooruitkijkt, zit ie jouw dan heletijd aan te kijken, of is het meer hoe jij je rijgedrag aanpast aan de verkeerssituatie?
haha, het is inderdaad wel leuk als je en beetje kunt converseren. Mijn instructeur is daarentegen iets te gezellig. Echt een ontzettend druk mannetjequote:
goeie motivatiequote:Op donderdag 7 april 2005 00:01 schreef Boschjesman het volgende:
Die van mij is ook tof. Ik krijg een krat bier van em als ik mijn theorie volgende keer wèl foutloos maak..
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rugquote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb een hele chille gast
Jaar of 26, kan je echt mee lachen
Tuurlijk slaag je de 1ste keer johquote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef heaven7 het volgende:
Pfff, ik hoop echt dat ik in 1 keer slaag, ben ik tenminste van die lul afJammer dat ik niet zo'n leukert als jullie heb getroffen, en om voor die 3 lessen nou nog over te stappen
Profiquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.
Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen.
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.
Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
Lolquote:Op donderdag 7 april 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rug![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.
Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen.
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.
Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
gefeli! Heb je het gaspedaal al kapotgetrapt op de snelweg?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Gisterochtend geslaagd!
Moest om 8 uur 's ochtends al rijden en kreeg een flinke route voor mijn kiezen. Ik heb afgereden in Haarlem en heb letterlijk alle scholen gezien.
Dit was de 2e keer dat ik af moest rijden en nota bene nog bij de examinator die mij de eerste keer had laten zakken
Werd meteen binnendoor gestuurd om file's te vermijden. Dus continu op 200% aandacht rijden om de fietsers niet omver te rijden. Maar dat ging gelukkig goed!
Onderweg nog een stukje achteruit rijden en straat keren (zonder steken), maar de laatste ging niet echt lekker.
In al mijn euforie had ik letterlijk voor de deur van het CBR nog een halve remingreep. Ik zag een fietser te laat, maar kon nog wel remmen. Mijn examinator was alleen nog sneller met remmen
Al met al kreeg ik het voordeel van de twijfel. Ik had bij de scholen en in de drukke straten bewezen dat ik genoeg inzicht en oplossend vermogen had. Dus hij nam de kijkfout voor lief en gaf me het advies mee om daar gewoon aan te werken als ik mijn rijbewijs heb
Hier zit i.i.g. een blij man en voor wie nog meer binnenkort opmoet. Je hoeft dus niet perfect te rijden!
Hehe ja wel geprobeerd, maar met die auto van mijn moeder werd het veelte lastig. De panda (dat nieuwe model blokkendoos) ging tot de 80 als de fucking brandweer, maar daarna was de koek echt opquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:16 schreef Woutey het volgende:
[..]
gefeli! Heb je het gaspedaal al kapotgetrapt op de snelweg?
Je had dus beter je skelter nog een jaartje kunnen houden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:33 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Hehe ja wel geprobeerd, maar met die auto van mijn moeder werd het veelte lastig. De panda (dat nieuwe model blokkendoos) ging tot de 80 als de fucking brandweer, maar daarna was de koek echt op
haha ach het gaat best hoor tot de 140, maar duurt erg langquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:07 schreef Woutey het volgende:
[..]
Je had dus beter je skelter nog een jaartje kunnen houden?
Gelukkig zijn snelwegen langer dan 2 meter, dus je hebt ffquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
haha ach het gaat best hoor tot de 140, maar duurt erg lang
TTT was 150EUR ofzo, 1ste examen 180EUR en de 2/3de 160 eurootjes... en nee de prijzen zijn echt overal verschillend...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel kost zo'n tussentijdse toets eigenlijk?
En hoeveel betalen jullie voor het praktijkexamen? Is dat overal gelijk?
Thx!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Amokjeeh![]()
![]()
Fijn DaDude1987 dat je TTT zo goed ging
iddquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die TTT is echt de grootst mogelijke onzin en geldverspilling
Voor dat geld kan je beter een paar extra lessen nemen...
TTT: 85 euroquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel kost zo'n tussentijdse toets eigenlijk?
En hoeveel betalen jullie voor het praktijkexamen? Is dat overal gelijk?
Ja, mijn rijinstructeur zelf vind het ook dikke onzin, maar hij moet het wel tot de mogelijkheden laten behoren om bij te blijven met de concurrentie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
why? het is toch je eigen keuze of je de TTT doet...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk inHet CBR heeft gewoon geld nodig
Gefeliciteerd, goed zeg !!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Gisterochtend geslaagd!
Moest om 8 uur 's ochtends al rijden en kreeg een flinke route voor mijn kiezen. Ik heb afgereden in Haarlem en heb letterlijk alle scholen gezien.
Dit was de 2e keer dat ik af moest rijden en nota bene nog bij de examinator die mij de eerste keer had laten zakken
Werd meteen binnendoor gestuurd om file's te vermijden. Dus continu op 200% aandacht rijden om de fietsers niet omver te rijden. Maar dat ging gelukkig goed!
Onderweg nog een stukje achteruit rijden en straat keren (zonder steken), maar de laatste ging niet echt lekker.
In al mijn euforie had ik letterlijk voor de deur van het CBR nog een halve remingreep. Ik zag een fietser te laat, maar kon nog wel remmen. Mijn examinator was alleen nog sneller met remmen
Al met al kreeg ik het voordeel van de twijfel. Ik had bij de scholen en in de drukke straten bewezen dat ik genoeg inzicht en oplossend vermogen had. Dus hij nam de kijkfout voor lief en gaf me het advies mee om daar gewoon aan te werken als ik mijn rijbewijs heb
Hier zit i.i.g. een blij man en voor wie nog meer binnenkort opmoet. Je hoeft dus niet perfect te rijden!
Allereerst thx!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:45 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed zeg !!!!![]()
Zou je mij een voorbeeld uit je examen kunnen geven van je ''oplossend'' vermogen bij de scholen en drukke straten ?![]()
Als je zovaak zakt dan zou je toch moeten denken dat je gewoon geen oog hebt voor het rijden, en beter gewoon kan stoppen.quote:Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
vraag
Dat is juist beter en heb je meer kans op slagen, dus die pisvent heeft alleen maar het beste met je voor. Niet zo zeuren want uiteindelijk moet je het toch zelf doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:29 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, ik heb 190 euro betaald voor mijn praktijk! En die pisvent gaat niet eens mee in de auto (niet dat ik daar nu zo rouwig om ben maar toch). Is dit wel normaal
Waarschijnlijk ben je gewoon een gevaar op de weg dus geef het gewoon op, je kan het gewoon niet. Als je het na 5x niet kan, dan na 30x ook niet.quote:Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie, stel je gaat keer op keer afrijden en het wil maar steeds niet lukken (je zakt keer op keer) is het dan de moeite waard om oneindig lang door te gaan met lessen en afrijden tot je het wel haalt.
Je moet steeds afrijden en je gaat zeg maar 30x afrijden en dan haal je het pas.
Of zeggen jullie dat je voortijdig moet stoppen als je tot de conclusie komt dat het niet voor jouw is weggelegd.
Er zijn van die mensen die tegen alle adviezen toch doorgaan.
Wat vinden jullie hiervan? Is het dit waard een document als een rijbewijs, om oneindig lang door te gaan (afrijden dan). Of vinden jullie het zonde van het geld? Degene heeft dan genoeg geld, geld is dus geen probleem voor deze persoon.
ik zou na 5 keer wel stoppen om het later over een jaartje ofzo bij een andere rijschool opnieuw te proberen, en als je daar weer zakt zou ik telkens overstappen naar een andere rijschool.quote:Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie, stel je gaat keer op keer afrijden en het wil maar steeds niet lukken (je zakt keer op keer) is het dan de moeite waard om oneindig lang door te gaan met lessen en afrijden tot je het wel haalt.
Je moet steeds afrijden en je gaat zeg maar 30x afrijden en dan haal je het pas.
Of zeggen jullie dat je voortijdig moet stoppen als je tot de conclusie komt dat het niet voor jouw is weggelegd.
Er zijn van die mensen die tegen alle adviezen toch doorgaan.
Wat vinden jullie hiervan? Is het dit waard een document als een rijbewijs, om oneindig lang door te gaan (afrijden dan). Of vinden jullie het zonde van het geld? Degene heeft dan genoeg geld, geld is dus geen probleem voor deze persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |