Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Steeric het volgende:
Vandaag voor de derde keer examen gedaan. En dit keer geslaagd![]()
een klein dom foutje gemaakt bij een wegetje van rechts maar voor de rest reed ik perfect volgens de examintator![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
De lol is er ook alweer vanaf eigenlijk, 5 maanden geleden ging ik nog wel eens voor de grap een stuk rijden.
jaja gistern gelijk even wat kilometers gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:01 schreef CoolerMaster het volgende:
Congrats Steeric
En, heb je al zelf gereden?
Gefelicteerd en succesquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:42 schreef Steeric het volgende:
[..]
jaja gistern gelijk even wat kilometers gemaakt.Maar het is toch nog wel een beetje een raar gevoel zo zonder instructeur.
Ben morgen vrij, en heb toch niets te doen. Bel me even !quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:52 schreef SpeedyRich het volgende:
ja is goed
Aldus de examinatricequote:Een tien met een griffel
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef Carport het volgende:Jaaah, vandaag m'n rijbewijs gehaald
Het was de eerste keer dat ik praktijk ging doen en het was gelijk raak.
[..]
Aldus de examinatrice![]()
In totaal ben ik ongeveer 1600 euro kwijt voor alles. Het rijbewijs zelf kostte me ¤21,70. Ik had lessen van één uur (¤39,50) en van anderhalf uur (¤59.25).
Gelukkig mag ik nu vrij rijden
Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef Carport het volgende:Jaaah, vandaag m'n rijbewijs gehaald
[..]
In totaal ben ik ongeveer 1600 euro kwijt voor alles. Het rijbewijs zelf kostte me ¤21,70. Ik had lessen van één uur (¤39,50) en van anderhalf uur (¤59.25).
namens mij gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef Carport het volgende:Jaaah, vandaag m'n rijbewijs gehaald
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Solomon het volgende:
JeeeyHeb t ook gehaald!!! Vanmorgen om 8.55 rondgekard. Was op sommige plaatsen wat te voorzichtig, maar dat was meer omdat ik nogal zenuwachtig was voor t examen. Meteen nieuwe pasfoto's laten maken en rijbewijs opgehaald
Vanmiddag ff rond gekard in de auto van mn moeder. Toch een wereld van verschil, eerst in een gloednieuwe Seat Altea (Diesel), en wat oudere golf (benzine). Koppeling moet langzamer opkomen volgens mij, en pedalen zijn allemaal stroeven. Maar toch ging t wel ok
Ja en ben jij politieagentje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef SpeedyRich het volgende:
ja en heb je rijbewijs heaven 7
Heb je geen ambitie, dan ga je bij de politie !quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef SpeedyRich het volgende:
nog niet
neej joh ik ben proces chemicusquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Heb je geen ambitie, dan ga je bij de politie !
Profi allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Solomon het volgende:
JeeeyHeb t ook gehaald!!! Vanmorgen om 8.55 rondgekard. Was op sommige plaatsen wat te voorzichtig, maar dat was meer omdat ik nogal zenuwachtig was voor t examen. Meteen nieuwe pasfoto's laten maken en rijbewijs opgehaald
Vanmiddag ff rond gekard in de auto van mn moeder. Toch een wereld van verschil, eerst in een gloednieuwe Seat Altea (Diesel), en wat oudere golf (benzine). Koppeling moet langzamer opkomen volgens mij, en pedalen zijn allemaal stroeven. Maar toch ging t wel ok
Godzijdankquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:45 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
neej joh ik ben proces chemicus
geen politie agent![]()
Wauw wat goed zeg!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Solomon het volgende:
Ow, das pech hebben. Hangt denk ik ook van je examinator af. Gaat volgende keer vast wel beter nu je weet hoe het er aan toe gaat!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wauw wat goed zeg!!!
En zo vroeg al ! Ik had ook last van me zenuwen op mijn examen, teveel waardoor ik zakte![]()
Ik zat daarstraks op de fiets en werd bijna door een politiewagen van de weg geredenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Trouwens, veel politieagenten kunnen ook niet rijden hoor
als ze het wel aan hebben dan is het nog ergerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Godzijdank![]()
Trouwens, veel politieagenten kunnen ook niet rijden hoor als ik dat wel ns zo zie, als ik op de fiets rij.
Ze geven geen voorrang, houden slecht afstand, gaan opeens remmen waar het helemaal niet nodig is, etc. En dat is als ze hun zwaailichten NIET aanhebben he![]()
gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik zat daarstraks op de fiets en werd bijna door een politiewagen van de weg geredenHij had geen sirene aan en ook geen zwaailichten. Hoe hard ie precies reed weet ik niet, maar het was iig veelste hard voor de weg waarop ze reden. Maarja, als ik m'n middelvinger had opgestoken was 't weer beledigen van een ambtenaar in functie gezeik
![]()
Goedzo!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:40 schreef heaven7 het volgende:
Overigens wil mijn instructeur doorlessen, iedere week nog, tot aan het examen, maar dan heb ik er 42 lessen! opzitten. Dat is teveel, dat heb ik ook niet nodig.
Alleen wel als hij alle dingen die ik nog moet leren omdat hij te die eerder amper heeft geoefend uit gaat spreiden over 6 lessen. Dus ik zeg hem maar dat we het totaal op 40 houden. Mijn ouders portomonee is ook geen onuitputtelijke bron.
Kortom, niet meer leren !!!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef H4ze het volgende:
Ik heb ongeveer 40% van m'n theorie boekje al doorgenomen, en net ook ff mee gedaan aan dat nationale verkeersexamen. 6 foutjes, dus ik ben in principe geslaagd voor m'n theorie![]()
ja dat heb ik ook gemerkt jaquote:Op zondag 27 maart 2005 23:58 schreef H4ze het volgende:
Ik heb nu dus wel gemerkt, dat ik tijdens het lessen ook al veel van m'n instructeur heb geleerd wat de theorie betreft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |