abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2005 @ 16:08:04 #251
88233 Steve
Still the best.
pi_26026154
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef sleepflower het volgende:
Ik ben geslaagd!
GEFELICITEERD

zie je, drie keer was toch scheepsrecht in jou geval.

[ Bericht 2% gewijzigd door Steve op 07-04-2005 18:16:35 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26026214
Gefeliciteerd slaapbloem!

* heaven7 wil ook
pi_26026252
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef Skv het volgende:
Kijkgedrag had ik wel redelijk goed. Weet eigenlijk geeneens waar ik nu precies op ben gezakt.
Besluitvaardigheid geloof ik.
Oh. ik zie net dat ik niet ver genoeg vooruit kijk.
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?
En hoe ziet de examinator dat jij niet vergenoeg vooruitkijkt, zit ie jouw dan heletijd aan te kijken, of is het meer hoe jij je rijgedrag aanpast aan de verkeerssituatie?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_26026287
Gefeliciteerd geslaagden

En niet te vaak de linker rijbaan gebruiken, die is straks voor mij alleen
  woensdag 6 april 2005 @ 16:22:31 #255
67670 Skv
Cynist.
pi_26026562
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?
En hoe ziet de examinator dat jij niet vergenoeg vooruitkijkt, zit ie jouw dan heletijd aan te kijken, of is het meer hoe jij je rijgedrag aanpast aan de verkeerssituatie?
Helemaal geen onzin
Hij zal vast wel zn manieren hebben waarop hij ziet dat ik niet ver genoeg vooruit kijk.
Zal wel te laat zijstraatjes opmerken ofzo
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 6 april 2005 @ 16:41:57 #256
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_26027043
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef sleepflower het volgende:
Ik ben geslaagd!
Proficiat !

Ontopic: * Boschjesman is gister voor het theorie-examen gezakt .
pi_26030652
Gefeliciteerd sleepflower

En balen Boschjesman dat je bent egzakt voor je theorie hoeveel fout had je?

Ik zou dinsdag rijles hebben, kon me instructeur niet, verzet naar aankomende zaterdag, kan ik niet omdat me broertje toch wel mag afzwemmen voor B en nu is het dus weer verzet naar aankomende dinsdag, dan heb ik al bijna 2 weken niet meer gereden
  woensdag 6 april 2005 @ 19:59:51 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26031582
pff, mijn instructeur is echt een idioot. en is het er totaal niet mee eens, als ik zeg dat hij niet goed genoeg oplet , mafketel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26033191
Die van mij is ook een zak hoor. Ik probeer em al 5 lessen aan zn verstand te brengen dat ik gewoon meer speciale dingen wil oefenen, niet dat dat lukt.
En het is een stuk sagrijn, ik zei dat ik een auto had gekocht, "oh", meer kwam er gewoon niet uit.
Ik maak wel eens een grapje, geen enkele reactie.
Natuurlijk gaat het daar niet om, maar een beetje gezelligheid is toch leuk
  woensdag 6 april 2005 @ 21:42:51 #260
88233 Steve
Still the best.
pi_26033871
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:11 schreef heaven7 het volgende:
een beetje gezelligheid is toch leuk
haha, het is inderdaad wel leuk als je en beetje kunt converseren. Mijn instructeur is daarentegen iets te gezellig. Echt een ontzettend druk mannetje
  woensdag 6 april 2005 @ 21:45:27 #261
67670 Skv
Cynist.
pi_26033910
Ik heb een hele chille gast
Jaar of 26, kan je echt mee lachen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:20:19 #262
51748 H4ze
wait...what?
pi_26036198
De mijne zit precies goed. Hij weet wanneer ie serieus moet zijn, en hij weet ook wanneer we geintjes kunnen maken en gewoon beetje chill kunnen praten.
*BURP*
  woensdag 6 april 2005 @ 23:47:13 #263
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_26036765
Mijn instructeur is/was echt aardig. Had iets met treinen, kon ik hem altijd lekker mee pesten. Leuke vent was dat.
  donderdag 7 april 2005 @ 00:01:55 #264
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_26037037
Die van mij is ook tof. Ik krijg een krat bier van em als ik mijn theorie volgende keer wèl foutloos maak. .
  donderdag 7 april 2005 @ 00:05:18 #265
88233 Steve
Still the best.
pi_26037102
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:01 schreef Boschjesman het volgende:
Die van mij is ook tof. Ik krijg een krat bier van em als ik mijn theorie volgende keer wèl foutloos maak. .
goeie motivatie
pi_26037173
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb een hele chille gast
Jaar of 26, kan je echt mee lachen
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rug
pi_26037344
Toch vraag ik me af waarom de meeste instructeurs van die botte klootzakken zijn, mijn 2e instructeur was gelukkig ok maar daarvoor had ik toch een bitch joh, ik ben blij dat ze mij aan haar collega heeft gegeven anders was ik misschien wel 4 keer gezakt, ik heb het gelukkig de 2e keer gehaald dankzij een lieve examinatrice die ook wel wist dat je pas echt leert rijden als je het rijbewijs eenmaal hebt...
pi_26037618
Ik heb een hele relaxete,
kent alle plekjes waar CBR je probeert te naaien, rijden we ook allemaal langs. Heeft goede relaties met de examinatoren wat natuurlijk ook al stiekem wel een beetje helpt. En altijd maar vrouwen kijken in de auto.
pi_26039844
haha mijn instructeur is ook wel een gave gast, en hij toetert altijd naar vrouwen
pi_26042291
Pfff, ik hoop echt dat ik in 1 keer slaag, ben ik tenminste van die lul af Jammer dat ik niet zo'n leukert als jullie heb getroffen, en om voor die 3 lessen nou nog over te stappen
  donderdag 7 april 2005 @ 11:43:13 #271
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26043835
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef heaven7 het volgende:
Pfff, ik hoop echt dat ik in 1 keer slaag, ben ik tenminste van die lul af Jammer dat ik niet zo'n leukert als jullie heb getroffen, en om voor die 3 lessen nou nog over te stappen
Tuurlijk slaag je de 1ste keer joh al is het alleen maar om van die lul af te zijn

De mijne heeft zo nu en dan z'n buien, de laatste keer was hij alleen bezig met een telefoontje wat hij had gekregen. En dan zo nu en dan ff opkijken van oh ga hier maar rechts. Best wel frustrerend want tjah, 't is niet meer dan een beetje rondrijden.. maar voor de rest vind ik dat wel beter, laat 'm lekker z'n kop dichthouden want echt iets boeiends te vertellen hebben we elkaar toch niet...
Maar nog een paar dagen, dan ben ik er ook vanaf (hoop ik dan uiteraard)
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_26046489
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.

Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen .
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.

Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
  donderdag 7 april 2005 @ 13:43:19 #273
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26046658
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.

Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.

Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
Profi
pi_26054121
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:

[..]

26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rug
Lol De mijne was zelfs jonger (24 geloof ik) en had er ook altijd veel lol mee! Ik was blij met mijn rijbewijs (1e x) maar vond het jammer dat de rijlessen afgelopen waren. En toen ik eenmaal alleen reed, mistte ik toch wel mijn lieve rij-instructeur. Niet om mij aanwijzingen te geven, maar om maf mee te doen (met 80 km/u door de stad en alle flitspalen verkennen en de lessen voor het examen effe echt serieus rijden anders krijgt de examinator een hartaanval van mijn rijstijl )
pi_26055874
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:

Gefeliciteerd
pi_26061691
Gisterochtend geslaagd!
Moest om 8 uur 's ochtends al rijden en kreeg een flinke route voor mijn kiezen. Ik heb afgereden in Haarlem en heb letterlijk alle scholen gezien.
Dit was de 2e keer dat ik af moest rijden en nota bene nog bij de examinator die mij de eerste keer had laten zakken

Werd meteen binnendoor gestuurd om file's te vermijden. Dus continu op 200% aandacht rijden om de fietsers niet omver te rijden. Maar dat ging gelukkig goed!
Onderweg nog een stukje achteruit rijden en straat keren (zonder steken), maar de laatste ging niet echt lekker.

In al mijn euforie had ik letterlijk voor de deur van het CBR nog een halve remingreep. Ik zag een fietser te laat, maar kon nog wel remmen. Mijn examinator was alleen nog sneller met remmen

Al met al kreeg ik het voordeel van de twijfel. Ik had bij de scholen en in de drukke straten bewezen dat ik genoeg inzicht en oplossend vermogen had. Dus hij nam de kijkfout voor lief en gaf me het advies mee om daar gewoon aan te werken als ik mijn rijbewijs heb

Hier zit i.i.g. een blij man en voor wie nog meer binnenkort opmoet. Je hoeft dus niet perfect te rijden!
pi_26062131
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Gisterochtend geslaagd!
Moest om 8 uur 's ochtends al rijden en kreeg een flinke route voor mijn kiezen. Ik heb afgereden in Haarlem en heb letterlijk alle scholen gezien.
Dit was de 2e keer dat ik af moest rijden en nota bene nog bij de examinator die mij de eerste keer had laten zakken

Werd meteen binnendoor gestuurd om file's te vermijden. Dus continu op 200% aandacht rijden om de fietsers niet omver te rijden. Maar dat ging gelukkig goed!
Onderweg nog een stukje achteruit rijden en straat keren (zonder steken), maar de laatste ging niet echt lekker.

In al mijn euforie had ik letterlijk voor de deur van het CBR nog een halve remingreep. Ik zag een fietser te laat, maar kon nog wel remmen. Mijn examinator was alleen nog sneller met remmen

Al met al kreeg ik het voordeel van de twijfel. Ik had bij de scholen en in de drukke straten bewezen dat ik genoeg inzicht en oplossend vermogen had. Dus hij nam de kijkfout voor lief en gaf me het advies mee om daar gewoon aan te werken als ik mijn rijbewijs heb

Hier zit i.i.g. een blij man en voor wie nog meer binnenkort opmoet. Je hoeft dus niet perfect te rijden!
gefeli! Heb je het gaspedaal al kapotgetrapt op de snelweg?
pi_26062498
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:16 schreef Woutey het volgende:

[..]

gefeli! Heb je het gaspedaal al kapotgetrapt op de snelweg?
Hehe ja wel geprobeerd, maar met die auto van mijn moeder werd het veelte lastig. De panda (dat nieuwe model blokkendoos) ging tot de 80 als de fucking brandweer, maar daarna was de koek echt op
pi_26063071
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:33 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Hehe ja wel geprobeerd, maar met die auto van mijn moeder werd het veelte lastig. De panda (dat nieuwe model blokkendoos) ging tot de 80 als de fucking brandweer, maar daarna was de koek echt op
Je had dus beter je skelter nog een jaartje kunnen houden?
pi_26063123
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 01:07 schreef Woutey het volgende:

[..]

Je had dus beter je skelter nog een jaartje kunnen houden?
haha ach het gaat best hoor tot de 140, maar duurt erg lang
pi_26063154
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 01:09 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

haha ach het gaat best hoor tot de 140, maar duurt erg lang
Gelukkig zijn snelwegen langer dan 2 meter, dus je hebt ff
pi_26072004
vandaag TTT gehad, ging goed, vrijstelling gekregen maar alleen nog het kijken he, dat is iets wat ik toch al wist dat ik dat moet verbeteren.

Was echt supergezellig al zeg ik het zelf, helemaal geen klamme handjes en totaal niet zenuwachtig, zelfs verschillende keren in een deuk gelegen om een paar grappen. Ik maak me nu echt helemaal niet druk om het examen
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_26076021
Gefeliciteerd Amokjeeh

Fijn DaDude1987 dat je TTT zo goed ging
pi_26078620
Hoeveel kost zo'n tussentijdse toets eigenlijk?

En hoeveel betalen jullie voor het praktijkexamen? Is dat overal gelijk?
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:03:26 #285
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26080588
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef heaven7 het volgende:

TTT was 150EUR ofzo, 1ste examen 180EUR en de 2/3de 160 eurootjes... en nee de prijzen zijn echt overal verschillend...
pi_26082065
Die TTT is echt de grootst mogelijke onzin en geldverspilling
Voor dat geld kan je beter een paar extra lessen nemen...
pi_26087135
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Amokjeeh

Fijn DaDude1987 dat je TTT zo goed ging
Thx!
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:16:37 #288
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_26088749
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
idd !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26090750
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef heaven7 het volgende:

TTT: 85 euro
Praktijkexamen: 162,50 ( inclusief autogebruik)
pi_26093573
quote:
Ja, mijn rijinstructeur zelf vind het ook dikke onzin, maar hij moet het wel tot de mogelijkheden laten behoren om bij te blijven met de concurrentie.
pi_26098088
quote:
Heb je helemaal gelijk in Het CBR heeft gewoon geld nodig
pi_26098644
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in Het CBR heeft gewoon geld nodig
why? het is toch je eigen keuze of je de TTT doet...

net als de theoriecursussen... ook geldklopperij... maar dat HOEF je ook niet te doen
pi_26104318
Jezus, ik heb 190 euro betaald voor mijn praktijk! En die pisvent gaat niet eens mee in de auto (niet dat ik daar nu zo rouwig om ben maar toch). Is dit wel normaal
pi_26105034
Het is bij elke rijschool verschillend, maar jij bent 30 euro duurder uit dan ik en das wel veel natuurlijk. Mijn examenkosten zijn 120 euro en daar komt nog 52,50 ( normale lesprijs voor 1,5 uur) bij voor het gebruik van de auto, dus totaal 162,50
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:45:10 #295
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26106536
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Gisterochtend geslaagd!

Gefeliciteerd, goed zeg !!!!

Zou je mij een voorbeeld uit je examen kunnen geven van je ''oplossend'' vermogen bij de scholen en drukke straten ?
Era Vulgaris
pi_26107209
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:45 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, goed zeg !!!!

Zou je mij een voorbeeld uit je examen kunnen geven van je ''oplossend'' vermogen bij de scholen en drukke straten ?
Allereerst thx!

Aantal dingen die mij erg geholpen hebben en hoop jou ook. natuurlijk nog meer kijken dan je normaal al doet, die kinderen komen letterlijk overal vandaan.

Je snelheid rondom scholen nog meer aanpassen

Als je achter fietsers rijdt, hou er dan rekening mee dat ze nogal een slingeren. Dus blijf er rustig achter rijden en pas als je het echt veilig vind haal je zo links mogelijk in.

Nog te maken gehad met een vrouw die op een tsplitsing haar kinderen eruit gooide.
De sitiuatie was rechte weg, met een zijstraat rechts. De vrouw stond in de zijstraat rechts en ik moest ook rechts. Dus eerst wachtte ik netjes opdat de mevrouw weg zou gaan rijden. Op een gegeven moment toch besloten om er langs te gaan en op het moment dat ik wilde gaan rijden ging ze ook weg. Alleen ze ging niet rechts (de straat waar ze al in stond), maar toch met een flinke bocht links de weg rechtdoor in. Ik stond erachter en was op alles beducht, dus ik kon nog op tijd remmen (zelfs nog voor de examinator)
pi_26137304
Ik heb een vraag voor jullie, stel je gaat keer op keer afrijden en het wil maar steeds niet lukken (je zakt keer op keer) is het dan de moeite waard om oneindig lang door te gaan met lessen en afrijden tot je het wel haalt.

Je moet steeds afrijden en je gaat zeg maar 30x afrijden en dan haal je het pas.

Of zeggen jullie dat je voortijdig moet stoppen als je tot de conclusie komt dat het niet voor jouw is weggelegd.

Er zijn van die mensen die tegen alle adviezen toch doorgaan.

Wat vinden jullie hiervan? Is het dit waard een document als een rijbewijs, om oneindig lang door te gaan (afrijden dan). Of vinden jullie het zonde van het geld? Degene heeft dan genoeg geld, geld is dus geen probleem voor deze persoon.
  maandag 11 april 2005 @ 00:29:55 #298
88233 Steve
Still the best.
pi_26137610
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
vraag
Als je zovaak zakt dan zou je toch moeten denken dat je gewoon geen oog hebt voor het rijden, en beter gewoon kan stoppen.
Alhoewel, als je toch genoeg geld hebt kun je net zo goed lang doorgaan, zolang diegene dat zelf wilt (of die neemt een chauffeur natuurlijk )
pi_26141889
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:29 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, ik heb 190 euro betaald voor mijn praktijk! En die pisvent gaat niet eens mee in de auto (niet dat ik daar nu zo rouwig om ben maar toch). Is dit wel normaal
Dat is juist beter en heb je meer kans op slagen, dus die pisvent heeft alleen maar het beste met je voor. Niet zo zeuren want uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
quote:
Ik heb een vraag voor jullie, stel je gaat keer op keer afrijden en het wil maar steeds niet lukken (je zakt keer op keer) is het dan de moeite waard om oneindig lang door te gaan met lessen en afrijden tot je het wel haalt.

Je moet steeds afrijden en je gaat zeg maar 30x afrijden en dan haal je het pas.

Of zeggen jullie dat je voortijdig moet stoppen als je tot de conclusie komt dat het niet voor jouw is weggelegd.

Wat vinden jullie hiervan? Is het dit waard een document als een rijbewijs, om oneindig lang door te gaan (afrijden dan). Of vinden jullie het zonde van het geld? Degene heeft dan genoeg geld, geld is dus geen probleem voor deze persoon.
Waarschijnlijk ben je gewoon een gevaar op de weg dus geef het gewoon op, je kan het gewoon niet. Als je het na 5x niet kan, dan na 30x ook niet.

Zonde van je geld natuurlijk ook.
pi_26142850
quote:

ik zou na 5 keer wel stoppen om het later over een jaartje ofzo bij een andere rijschool opnieuw te proberen, en als je daar weer zakt zou ik telkens overstappen naar een andere rijschool.

Maar na 10 keer zakken zou ik stoppen, en het over 5 jaar misschien weer eens proberen.
En als geld geen rol speelt kan je altijd nog een brommobiel kopen
sorry voor al m'n typfouten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')