GEFELICITEERDquote:
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef Skv het volgende:
Kijkgedrag had ik wel redelijk goed. Weet eigenlijk geeneens waar ik nu precies op ben gezakt.
Besluitvaardigheid geloof ik.
Oh. ik zie net dat ik niet ver genoeg vooruit kijk.
Helemaal geen onzinquote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?
En hoe ziet de examinator dat jij niet vergenoeg vooruitkijkt, zit ie jouw dan heletijd aan te kijken, of is het meer hoe jij je rijgedrag aanpast aan de verkeerssituatie?
haha, het is inderdaad wel leuk als je en beetje kunt converseren. Mijn instructeur is daarentegen iets te gezellig. Echt een ontzettend druk mannetjequote:
goeie motivatiequote:Op donderdag 7 april 2005 00:01 schreef Boschjesman het volgende:
Die van mij is ook tof. Ik krijg een krat bier van em als ik mijn theorie volgende keer wèl foutloos maak..
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rugquote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb een hele chille gast
Jaar of 26, kan je echt mee lachen
Tuurlijk slaag je de 1ste keer johquote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef heaven7 het volgende:
Pfff, ik hoop echt dat ik in 1 keer slaag, ben ik tenminste van die lul afJammer dat ik niet zo'n leukert als jullie heb getroffen, en om voor die 3 lessen nou nog over te stappen
Profiquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.
Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen.
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.
Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
Lolquote:Op donderdag 7 april 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rug![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.
Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen.
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.
Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
gefeli! Heb je het gaspedaal al kapotgetrapt op de snelweg?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Gisterochtend geslaagd!
Moest om 8 uur 's ochtends al rijden en kreeg een flinke route voor mijn kiezen. Ik heb afgereden in Haarlem en heb letterlijk alle scholen gezien.
Dit was de 2e keer dat ik af moest rijden en nota bene nog bij de examinator die mij de eerste keer had laten zakken
Werd meteen binnendoor gestuurd om file's te vermijden. Dus continu op 200% aandacht rijden om de fietsers niet omver te rijden. Maar dat ging gelukkig goed!
Onderweg nog een stukje achteruit rijden en straat keren (zonder steken), maar de laatste ging niet echt lekker.
In al mijn euforie had ik letterlijk voor de deur van het CBR nog een halve remingreep. Ik zag een fietser te laat, maar kon nog wel remmen. Mijn examinator was alleen nog sneller met remmen
Al met al kreeg ik het voordeel van de twijfel. Ik had bij de scholen en in de drukke straten bewezen dat ik genoeg inzicht en oplossend vermogen had. Dus hij nam de kijkfout voor lief en gaf me het advies mee om daar gewoon aan te werken als ik mijn rijbewijs heb
Hier zit i.i.g. een blij man en voor wie nog meer binnenkort opmoet. Je hoeft dus niet perfect te rijden!
Hehe ja wel geprobeerd, maar met die auto van mijn moeder werd het veelte lastig. De panda (dat nieuwe model blokkendoos) ging tot de 80 als de fucking brandweer, maar daarna was de koek echt opquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:16 schreef Woutey het volgende:
[..]
gefeli! Heb je het gaspedaal al kapotgetrapt op de snelweg?
Je had dus beter je skelter nog een jaartje kunnen houden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:33 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Hehe ja wel geprobeerd, maar met die auto van mijn moeder werd het veelte lastig. De panda (dat nieuwe model blokkendoos) ging tot de 80 als de fucking brandweer, maar daarna was de koek echt op
haha ach het gaat best hoor tot de 140, maar duurt erg langquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:07 schreef Woutey het volgende:
[..]
Je had dus beter je skelter nog een jaartje kunnen houden?
Gelukkig zijn snelwegen langer dan 2 meter, dus je hebt ffquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
haha ach het gaat best hoor tot de 140, maar duurt erg lang
TTT was 150EUR ofzo, 1ste examen 180EUR en de 2/3de 160 eurootjes... en nee de prijzen zijn echt overal verschillend...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel kost zo'n tussentijdse toets eigenlijk?
En hoeveel betalen jullie voor het praktijkexamen? Is dat overal gelijk?
Thx!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd Amokjeeh![]()
![]()
Fijn DaDude1987 dat je TTT zo goed ging
iddquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die TTT is echt de grootst mogelijke onzin en geldverspilling
Voor dat geld kan je beter een paar extra lessen nemen...
TTT: 85 euroquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel kost zo'n tussentijdse toets eigenlijk?
En hoeveel betalen jullie voor het praktijkexamen? Is dat overal gelijk?
Ja, mijn rijinstructeur zelf vind het ook dikke onzin, maar hij moet het wel tot de mogelijkheden laten behoren om bij te blijven met de concurrentie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
why? het is toch je eigen keuze of je de TTT doet...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk inHet CBR heeft gewoon geld nodig
Gefeliciteerd, goed zeg !!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:59 schreef amokjeeh het volgende:
Gisterochtend geslaagd!
Moest om 8 uur 's ochtends al rijden en kreeg een flinke route voor mijn kiezen. Ik heb afgereden in Haarlem en heb letterlijk alle scholen gezien.
Dit was de 2e keer dat ik af moest rijden en nota bene nog bij de examinator die mij de eerste keer had laten zakken
Werd meteen binnendoor gestuurd om file's te vermijden. Dus continu op 200% aandacht rijden om de fietsers niet omver te rijden. Maar dat ging gelukkig goed!
Onderweg nog een stukje achteruit rijden en straat keren (zonder steken), maar de laatste ging niet echt lekker.
In al mijn euforie had ik letterlijk voor de deur van het CBR nog een halve remingreep. Ik zag een fietser te laat, maar kon nog wel remmen. Mijn examinator was alleen nog sneller met remmen
Al met al kreeg ik het voordeel van de twijfel. Ik had bij de scholen en in de drukke straten bewezen dat ik genoeg inzicht en oplossend vermogen had. Dus hij nam de kijkfout voor lief en gaf me het advies mee om daar gewoon aan te werken als ik mijn rijbewijs heb
Hier zit i.i.g. een blij man en voor wie nog meer binnenkort opmoet. Je hoeft dus niet perfect te rijden!
Allereerst thx!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:45 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed zeg !!!!![]()
Zou je mij een voorbeeld uit je examen kunnen geven van je ''oplossend'' vermogen bij de scholen en drukke straten ?![]()
Als je zovaak zakt dan zou je toch moeten denken dat je gewoon geen oog hebt voor het rijden, en beter gewoon kan stoppen.quote:Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
vraag
Dat is juist beter en heb je meer kans op slagen, dus die pisvent heeft alleen maar het beste met je voor. Niet zo zeuren want uiteindelijk moet je het toch zelf doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:29 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, ik heb 190 euro betaald voor mijn praktijk! En die pisvent gaat niet eens mee in de auto (niet dat ik daar nu zo rouwig om ben maar toch). Is dit wel normaal
Waarschijnlijk ben je gewoon een gevaar op de weg dus geef het gewoon op, je kan het gewoon niet. Als je het na 5x niet kan, dan na 30x ook niet.quote:Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie, stel je gaat keer op keer afrijden en het wil maar steeds niet lukken (je zakt keer op keer) is het dan de moeite waard om oneindig lang door te gaan met lessen en afrijden tot je het wel haalt.
Je moet steeds afrijden en je gaat zeg maar 30x afrijden en dan haal je het pas.
Of zeggen jullie dat je voortijdig moet stoppen als je tot de conclusie komt dat het niet voor jouw is weggelegd.
Er zijn van die mensen die tegen alle adviezen toch doorgaan.
Wat vinden jullie hiervan? Is het dit waard een document als een rijbewijs, om oneindig lang door te gaan (afrijden dan). Of vinden jullie het zonde van het geld? Degene heeft dan genoeg geld, geld is dus geen probleem voor deze persoon.
ik zou na 5 keer wel stoppen om het later over een jaartje ofzo bij een andere rijschool opnieuw te proberen, en als je daar weer zakt zou ik telkens overstappen naar een andere rijschool.quote:Op maandag 11 april 2005 00:14 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie, stel je gaat keer op keer afrijden en het wil maar steeds niet lukken (je zakt keer op keer) is het dan de moeite waard om oneindig lang door te gaan met lessen en afrijden tot je het wel haalt.
Je moet steeds afrijden en je gaat zeg maar 30x afrijden en dan haal je het pas.
Of zeggen jullie dat je voortijdig moet stoppen als je tot de conclusie komt dat het niet voor jouw is weggelegd.
Er zijn van die mensen die tegen alle adviezen toch doorgaan.
Wat vinden jullie hiervan? Is het dit waard een document als een rijbewijs, om oneindig lang door te gaan (afrijden dan). Of vinden jullie het zonde van het geld? Degene heeft dan genoeg geld, geld is dus geen probleem voor deze persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |