GEFELICITEERDquote:
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef Skv het volgende:
Kijkgedrag had ik wel redelijk goed. Weet eigenlijk geeneens waar ik nu precies op ben gezakt.
Besluitvaardigheid geloof ik.
Oh. ik zie net dat ik niet ver genoeg vooruit kijk.
Helemaal geen onzinquote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch wel goed kijken, iedereen weet wel waar die op moet letten toch?
En hoe ziet de examinator dat jij niet vergenoeg vooruitkijkt, zit ie jouw dan heletijd aan te kijken, of is het meer hoe jij je rijgedrag aanpast aan de verkeerssituatie?
haha, het is inderdaad wel leuk als je en beetje kunt converseren. Mijn instructeur is daarentegen iets te gezellig. Echt een ontzettend druk mannetjequote:
goeie motivatiequote:Op donderdag 7 april 2005 00:01 schreef Boschjesman het volgende:
Die van mij is ook tof. Ik krijg een krat bier van em als ik mijn theorie volgende keer wèl foutloos maak..
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rugquote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb een hele chille gast
Jaar of 26, kan je echt mee lachen
Tuurlijk slaag je de 1ste keer johquote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef heaven7 het volgende:
Pfff, ik hoop echt dat ik in 1 keer slaag, ben ik tenminste van die lul afJammer dat ik niet zo'n leukert als jullie heb getroffen, en om voor die 3 lessen nou nog over te stappen
Profiquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.
Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen.
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.
Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
Lolquote:Op donderdag 7 april 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
26? Man, dan heb je niet eens je 2 ton ervaringskilometers achter de rug![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef mrbombastic het volgende:
Net mn rijbewijs gehaald. Geslaagd in 3 keer.
Eerste 2x was ik te zenuwachtig.
Vanochtend ging t echter heel goed. Alleen mn nacontrole kon nog iets beter, maar verder reed ik lekker, aldus de examinator.
Gelukkig had ik ook geen regen, t zonnetje scheen.
Examinator was ook heel relaxed, zat de hele tijd met de muziek vd radio mee te zingen.
Ik was wel als laatste terug van alle kandidaten. Op een gegeven moment zei de examinator dat ie op sommige plekken ook nog nooit geweest was, dus daar zal het denk ik ook wel aan gelegen hebben.
Net meteen ff naar t gemeentehuis geweest en nu mag ik officieel zelf gaan rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |