Ik ben gelijk naar Utrecht gereden, km of 30 is dat welquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook vandaag voor het eerst een stukje
Was echt megakort, stuk A35 bij Delden erop en bij Hengelo-Zuid eraf, hooguit 3 kilometer ofzo.
Terwijl der geen ene reet aan isquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
komen allemaal leuke herinneringen omhoog als ik dit lees
ook wel grappig, die mensen die helemaal 'WHaaaaa!!![]()
' zijn omdat ze voor het eerst op de rijksweg gereden hebben
Als ie leeg is en er geen verdachte voertuigen langs de weg staanquote:
Juistquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als ie leeg is en er geen verdachte voertuigen langs de weg staan
Je moet je rijleraar ook nooit mee laten rijden op je examen. Mijn leraar van destijds wilde dat niet eens omdat het heel vaak een negatieve invloed heeft. Dus misschien een tip voor de volgende keer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet waardoor het komt. Mijn rijleraar had al eens vaker problemen met hem gehad, en toen had mijn rijleraar 'gewonnen'. Hij had met leerling een beslissing aangevochten en na veel gezeur werd de leerling in het gelijk gesteld. Dit was de eerste keer sindsdien dat deze examinator en mijn instructeur weer samen in een auto zaten. Waarschijnlijk was het gewoon een laffe wraakactie; hij zat in het CBR al op mn leraar te kankeren dat ie mn boek niet goed had ingevuld (slipcursus vergeten, who gives a fuck?), en onderweg zat ie te zeiken dat ik niet had geleerd om te gaan met cruisecontrol.
Matig dat ik hier dan het slachtoffer van moet worden, maarja. Volgende keer beterik zit er niet mee
Examen aanvragen duur (hier in Enschede iig..) iets van 4 wekenquote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik had gister weer rijles en morgen ook weer. MOrgen gaan we een "proefexamen" plannen, dan gaat een gozer die speciaal daarvoor aangesteld is bij mij rijschool een examenrondje met mij rijden en dan kijken of ik volgens hem geslaagd zou zijn of niet. En dan de aanmerkingen geeft hij door aan mijn instructeur. En als alles goed gaat daarna dus mijn 'echte' examen aanvragen..
Can't wait!
INderdaad, jammer dat het zo lang duurt..quote:Op zondag 3 april 2005 23:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Examen aanvragen duur (hier in Enschede iig..) iets van 4 weken
Da's opzich minder.
Succes toch
Ik heb me eind maart ook opgegeven in Enschede voor theorie-examen, ben pas 26 april aan de beurt, inderdaad 4 weken dusquote:Op zondag 3 april 2005 23:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
INderdaad, jammer dat het zo lang duurt..
Maar goed niks aan te doen
Theorie is focking simpelquote:Op maandag 4 april 2005 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb me eind maart ook opgegeven in Enschede voor theorie-examen, ben pas 26 april aan de beurt, inderdaad 4 weken dus
Toffe naamquote:Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
mensen ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggdddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk heb ik die fucking pink paper, weliswaar voor de 8e keer maar ik heb hem eindelijk!!!!!!
Is een lang verhaal maar ik maakte steeds van die kleine foutjes, daarop zakte ik steeds.quote:Op maandag 4 april 2005 13:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Toffe naam.
Maar hoezo 8 keer vertel der is wat meer over ?
Net ding ben zelf ook naar zoiets op zoekquote:Op maandag 4 april 2005 13:30 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=11386132&o_id=2417046&p_type_lijst=RL
Is dit een goede auto? Ik wil hem graag kopen.
Profiquote:Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
mensen ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggdddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk heb ik die fucking pink paper, weliswaar voor de 8e keer maar ik heb hem eindelijk!!!!!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 april 2005 13:27 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Dat lijkt me juist wel handig als je dat morgen al moet doen, want dan hoef je het op je echte examen niet meer te doenquote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef Woutey het volgende:
Morgen tussentijdse toets, als ik maar niet die kanker bocht achteruit hoef te doen.
Kusje, der Woutey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |