Problemen mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, ben ik me net aan het overtuigen of ik matglas in de kozijnen heb zitten of dat ik gewoon een keer de ramen moet lappen, zijn jullie in een versnelling geschoten.
Dus de ruzie, roddel en achterklap komen vandaag ook nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Problemen mee?
We proberen even hetvroegere
gevoel van het topic terug te krijgen
MM was toch gespreksleider?quote:
Zal ik Nathan even uitnodigen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus de ruzie, roddel en achterklap komen vandaag ook nog?
*G_E een kopje kruidenthee aangeef*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Vroeger, vroeger, vroeger. Dat gezeur dat vroeger het topic veel beter was, daar heb ik het langzamerhand ook wel mee gehad..
Hij heeft het er maar zwaar meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:04 schreef ajuu het volgende:
nee MM is lustobject, niet gespreksleider, das wat anders![]()
Die relde toch niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En MMGA, vergeet MMGA niet.
Hij was heel vervelend...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:12 schreef tech het volgende:
Mjah, er zijn vast betere foto's van bladgroente, maar je steekt gunstig af bij de achtergrondEn ik me maar afvragen waarom er zoveel strontvliegen waren
![]()
Tamelijk, maar die vuilnisbak net buiten het terras was natuurlijk zijn vakantiehuisje...quote:
OKquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:04 schreef ajuu het volgende:
nee MM is lustobject, niet gespreksleider, das wat anders![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je er problemen mee als het dat wel gaat?
Volgens mij is dat Waxxer inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef tech het volgende:
Wie is eigenlijk die reflectie vlak naast zijn gekleurde sjaal? Is dat Waxxer niet? (die zat toch ook daar...?)
We gaan hard vandaag...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:18 schreef Priyantha het volgende:
* Priyantha leest net even het vorige topic door...zijn jullie alweer begonnen met een nieuwe :|
Dat is XMN8R, te herkennen aan de lichtblauwe kleur van zijn spijkerjas.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:16 schreef tech het volgende:
Wie is eigenlijk die reflectie vlak naast zijn gekleurde sjaal? Is dat Waxxer niet? (die zat toch ook daar...?)
Een vriend?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan heb ik zaterdag nog gezien bij mij in de winkel
Hij heeft een vriend, best een leuke vriend
Leuk betekent eigenlijk geil wat ook de reden is dat vroeger je het niet mocht zeggen dus dat zal in Nathan's geval wel kloppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan heb ik zaterdag nog gezien bij mij in de winkel
Hij heeft een vriend, best een leuke vriend
Ja echt een leuk manneke!quote:
Maar het gezicht kan ik daarmee niet rijmen... En Waxxer was toch ook hip aangekleed?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is XMN8R, te herkennen aan de lichtblauwe kleur van zijn spijkerjas..
Ik kan op z'n profiel geen info vinden ... (helaas)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja echt een leuk manneke!
En Nathan zag er ook goed uit moet ik zeggen
Nee, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef tech het volgende:
[..]
Maar het gezicht kan ik daarmee niet rijmen... En Waxxer was toch ook hip aangekleed?
Daar ga ik in Juni mee naar Tori Amosquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En MMGA, vergeet MMGA niet.
Om jullie uit de droom te helpen:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef tech het volgende:
[..]
Maar het gezicht kan ik daarmee niet rijmen... En Waxxer was toch ook hip aangekleed?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat betekende het volgens Dan Brown ook al weer wanneer iemand een V-teken boven je hoofd maakt?
We gaan in ieder geval dus 16 april naar de Red & Blue om te stappen. Idee om daarvoor dan iets te gaan doen in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Jah ik vond t ook leuk, moeten snel weer es gaan!
http://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004?page=1quote:
MMGA en TA....dat lag in lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ga ik in Juni mee naar Tori Amos
en ja, VRIJWILLIG!
Enne... ga ik goftedorie een uurtje hupsen, is het hele topic volgezwets! En allemaal over nuecken!!!
Ik heb helaas wle die dag een of andere repetitie-zooi voor de dans-show .... dus dan ben ik ff met die gróóte néger in de weerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval dus 16 april naar de Red & Blue om te stappen. Idee om daarvoor dan iets te gaan doen in Eindhoven?
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om jullie uit de droom te helpen:
[afbeelding]
We redden ons ook zonder jou wel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helaas wle die dag een of andere repetitie-zooi voor de dans-show .... dus dan ben ik ff met die gróóte néger in de weer
en dan woont Tech in brabant....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.
Is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.
Volgens mij is het de bediening... Er staat ook nog iemand achter, waarvan ik denk dat ik het ben... Ik wilde weer gaan zitten, maar gezien de aanwezigheid van de vliegenvanger van Charlois, wachtte ik wel even...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit heel spooky, wie is die mevrouw bij de rode pijl? Een spookverschijning?
Publiek geheim?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe komt die Bob Marley dan aan dat soort details over Twoflower?.
Ja in een plaats waar ze het treinstation onder de grond stoppen. Dat moet iets zeggen.quote:
9 april?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Ryan_R het volgende:
En wanneer is de daaropvolgende?16 april kan ik namelijk niet
zowiezo..... koppelen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn moeder wil me koppelen aan de bi-zoon van een collega!
bij voorbaat afgekeurd dus!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We redden ons ook zonder jou wel...
Als je er 's avonds maar bent
Droogstaande mensen moeten niet kieskeurig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn moeder wil me koppelen aan de bi-zoon van een collega!
bij voorbaat afgekeurd dus!
Twas een uurtje of 4 toch al?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slimme mensen drinken geen bier zo vroeg op de dag
Ik haat gekoppeld wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
zowiezo..... koppelen....
dat hebben ze bij mij 1 keer geprobeerd...
vriendin eerst weken lopen vertellen dat ze een leuke jongen kende...
die dan tijdens het uitgaan tegenkomen,
en gewoon elkaar eigenlijk niet boeiend te vinden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!!! (ehm... ja, ik woon in Brabant... En dat is belangrijk omdat...?)
bier dus...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slimme mensen drinken geen bier zo vroeg op de dag
Het enige dorp in Nederland met een ondergronds station, inderdaad... Veel mensen zegt het dat ze bijna in Eindhoven zijn... Vooral intercityreizigers merken het.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja in een plaats waar ze het treinstation onder de grond stoppen. Dat moet iets zeggen.
Nee deze ken k wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
zowiezo..... koppelen....
dat hebben ze bij mij 1 keer geprobeerd...
vriendin eerst weken lopen vertellen dat ze een leuke jongen kende...
die dan tijdens het uitgaan tegenkomen,
en gewoon elkaar eigenlijk niet boeiend te vinden![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook wel maar 9 april zit ik in Hulst of zoietsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
9 april?
'k wil wel eens zo'n speciale avond in de R&B meemaken...
zou hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja in een plaats waar ze het treinstation onder de grond stoppen. Dat moet iets zeggen.
Ssstttttquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Ik merk het al. Ik ben "de slaapplaats" en "het vervoer"
Ahhhhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Koppelen is alleen leuk om te doen!
Gekoppeld worden zuigt!
Maar wat is er mis met bi?
En 16 April kan ik ook niet dan krijgen Ryan_R en ik namelijk de sleutel van ons huis
Ik ben het er zelf ook niet mee eens.. 's morgens kan het ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
bier dus...
alleen ben ik het dan weer niet met Vlarp eens
Omdat ie dan een beetje je neukgebied in kaart kan brengen. Hij heeft dan denk ik nog tips over gebieden waar je niet geweest bent.... tietjerkstradeel ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!!! (ehm... ja, ik woon in Brabant... En dat is belangrijk omdat...?)
Hulst is bijna Antwerpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel maar 9 april zit ik in Hulst of zoiets
![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel maar 9 april zit ik in Hulst of zoiets
![]()
OMG HAHAHquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie dan een beetje je neukgebied in kaart kan brengen. Hij heeft dan denk ik nog tips over gebieden waar je niet geweest bent.... tietjerkstradeel ofzo
euhm.... tech en ik hebben eenzelfde (homo)vriendengroep ....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie dan een beetje je neukgebied in kaart kan brengen. Hij heeft dan denk ik nog tips over gebieden waar je niet geweest bent.... tietjerkstradeel ofzo
"neukgebied in kaart brengen" hmmz.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ik die zondag ook op de vogeltjes markt ben te vinden.quote:
Ja ga door. Denk aan je slaapplaatsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sssttttt
En de gezelligheid, heb beide keren dat ik je gezien heb erg met je kunnen lachen
Love Shack is a little old place where we can get togetherquote:
<houdoe-mode> oh! vuile slet! Jij bent zeker ook bekant 16!? </houdoe-mode>quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een veredelde rommelmarkt?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ik die zondag ook op de vogeltjes markt ben te vinden.
Yeahquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Love Shack is a little old place where we can get together
Love Shack baby, Love Shack bay-bee.
Love Shack, baby Love Shack, Love Shack, baby Love Shack!
Het maakt me geen snars uit, als het maar niet de 9e isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*zucht*
dan maar 23 april doen?
*vragend naar Ang3l kijk*
Oke 23 april dan.. iemand bezwaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt me geen snars uit, als het maar niet de 9e is
Meteen dat gekweel van Kate Pierson in m'n kop.quote:
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is weer een andere groep...
die zichzelf ook niet al te vaak bij elkaar roept
En ALS ze het al doen, strandt zo'n poging al snel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is weer een andere groep...
die zichzelf ook niet al te vaak bij elkaar roept
Met jou houden we geen rekening.quote:
was dat trouwens haar eigen haar of een pruik?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meteen dat gekweel van Kate Pierson in m'n kop.
I accept... Any day of any week will doquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapen
Onder voorbehoud dan, want ik heb ergens een zondag in april dat ik nara breda moet en't is zo sneu als ik jullie om 8:00 je bed uit trommel als je d'r pa som 7:00 in ligtquote:
incl city tour? (anders doe ik het ook wel)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapen
En bij mijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Peterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
the cowboy is checking me out
euhm not....
but he could be
Nou dat is misschien een beetje veel van het goede....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef tech het volgende:
[..]
I accept... Any day of any week will do
Ik heb nog wel gezwaaid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met jou houden we geen rekening.
Jij bent zelfs te lui om even je gezicht te komen laten zien aan de Fok gemeenschap..
Ik zal aan Cilla vragen of ze aan die jongen wil vragen of die dan ff op fok wil kijken in het fotoboek en of ie dan ff een bericht wil achterlaten (niet dat Cilla nog ooit bij BDF komt, maar ALS, DAN zal ik 't vragen)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind die jongen van Chipz leuk( die met die hoed ja
)
Ik vind Chipz leuk
ik stiekem ook (maar om mijn imago te bewaren vermeld ik ook even dat ik van Keane, Feeder, 3 doors Down, Intwine en ander spul houd)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind die jongen van Chipz leuk( die met die hoed ja
)
Ik vind Chipz leuk
Succes...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou dat is misschien een beetje veel van het goede....
Maar zodra ik helemaal gesettled ben organiseer ik wat voor het Hok
Neuh, druk weekend alleen dan wel. De 22e ga ik lasergamen met mijn werk. Dat wordt leuk....23 vrouwen, een nicht en een hetero.....quote:
Ahh.. wat attent van jequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal aan Cilla vragen of ze aan die jongen wil vragen of die dan ff op fok wil kijken in het fotoboek en of ie dan ff een bericht wil achterlaten (niet dat Cilla nog ooit bij BDF komt, maar ALS, DAN zal ik 't vragen)
Ze hebben meer met de Vengaboys gemeen dat je denktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
en het nieuwe album heeft een erg hoog Vengaboys gehalte, dus dan ben ik helemaal gedekt om me niet te hoeven schamen
mja, niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Peter
Amsterdammer, ook zo'n euhm.. prettig accent
Ze had heel veel echt rood haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat trouwens haar eigen haar of een pruik?
Ik heb dr op MSN en mn vrienden doen de fanclubquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal aan Cilla vragen of ze aan die jongen wil vragen of die dan ff op fok wil kijken in het fotoboek en of ie dan ff een bericht wil achterlaten (niet dat Cilla nog ooit bij BDF komt, maar ALS, DAN zal ik 't vragen)
mietjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik stiekem ook (maar om mijn imago te bewaren vermeld ik ook even dat ik van Keane, Feeder, 3 doors Down, Intwine en ander spul houd)
gelukkig is mijn klas van dusdanig niveau dat het niet eens opvalt dat ik chipz ook leuk vind (en peter)...
en het nieuwe album heeft een erg hoog Vengaboys gehalte, dus dan ben ik helemaal gedekt om me niet te hoeven schamen
Je staat al met 1 voet in de boerderijquote:
well...duhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben meer met de Vengaboys gemeen dat je denkt...playback.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
mja, niet zo'n succes.
maar ach, veel tijd om zn stem te gebruiken krijgt ie niet van me
that scares me!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze had heel veel echt rood haar.
Doe d'r maar een keer de groeten van Stephan van Tranox van Brucequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dr op MSN en mn vrienden doen de fanclub
Wil t wel ff vragen?
Hoor wel dat ie BI zou zijnER IS DUS HOOP!
Kun je dat langer dan 2 seconden onthouden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe d'r maar een keer de groeten van Stephan van Tranox van BruceZegmaar, die blonde dunne nicht
euhm dat is een pleonasme!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik vond POP! uit engeland ook geweldige..
Was hele foute Steps muziek maar wel fijn
Van mij wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag ik ook eens een uitspraak in zo'n richting doen??????
K heb t opgeslagenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je dat langer dan 2 seconden onthouden?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Peter doet aan chipz danspasjes als ie hier uitgaat.
mjah, en toch blijft dat zelfs vet!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou, zingen en dansen kunnen ze dus niet tegelijk... zo geweldig is het nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, en toch blijft dat zelfs vet!!!!
*beetje jaloers ja*
En the WHITE STRIPESquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
Oe
[..]
Oeh, Oe, Oeh.... Deal Deal DealLenny
Jamie
Keane
REM
heb hier nog het email adres van de vriend van Roy liggen...quote:
Er wordt in bed niet gedanst.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, zingen en dansen kunnen ze dus niet tegelijk... zo geweldig is het niet
Dat zijn TOEVALLIG wel ff danspasjes van mijn school geweest ja!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In bed moet peter gewoon op z'n buik gaan liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er wordt in bed niet gedanst.
Dealquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
Oe
[..]
Oeh, Oe, Oeh.... Deal Deal DealLenny
Jamie
Keane
REM
Ohw.. die zijn wel goed/leuk..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Deal![]()
Ik heb m'n kaartje al![]()
Het gerucht gaat dat Maroon 5 en Greenday ook komen
Die waren er tijdens de R'dam-meet ook, in de gay palace 's avonds, Kim en Royquote:
Je kunt ook te ver gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is t erg als ik Kim-Lian leuke muziek vind?
Moetdat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In bed moet peter gewoon op z'n buik gaan liggen
OMFG.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Deal![]()
Ik heb m'n kaartje al![]()
Het gerucht gaat dat Maroon 5 en Greenday ook komen
He'k die ook gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren er tijdens de R'dam-meet ook, in de gay palace 's avonds, Kim en Roy
ik wil wel testen !!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat boeit het hoe Peter danst en zingt
Peter heeft andere kwaliteiten
Ja die hedde gij ok gezien ja, of warde toen al t zat?quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAA..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren er tijdens de R'dam-meet ook, in de gay palace 's avonds, Kim en Roy
IK was NIET zat...(toch?)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die hedde gij ok gezien ja, of warde toen al t zat?
Die stonden in de kelder te hupsen.
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb hier nog het email adres van de vriend van Roy liggen...
(het adres van roy zelf heb ik nooit gehad, maar hij reageerde daar ook op)
Net zoals de voorkeur van CDP tussen de regels door te lezen vielquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed, we hoeven ook niet meer aan Vlarp te vragen of hij actief of passief in bed is. Dat heeft ie zelf al ongevraagd aan ons laten weten.
JA, meneer, met die gemene sneer!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals de voorkeur van CDP tussen de regels door te lezen viel
Ik heb mn buien!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals de voorkeur van CDP tussen de regels door te lezen viel
Niet dat ik weetquote:
huh? Wat he'k gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JA, meneer, met die gemene sneer!
Mijn dikke guppenkop online hieroIk ben alláng vernormaliseerd, qua haar vooral en pondjes
Ow.. ik haat jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weetIk heb maar 1 snol met hele kisten vol flesjes smirnoff ice zien hupsen
en die werd aangerand door een of andere "Whooeeeeiiiii"
Op z'n zij? Op z'n hondjes? Staand? Ja, nu willen we ook alles weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb mn buien!
En zeg alleen dat t niet perse liggen hoeft meer niet![]()
Dat zegt genoeg zegmaar...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb mn buien!
En zeg alleen dat t niet perse liggen hoeft meer niet![]()
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. ik haat jou![]()
.. Ga douchen jij.
Mja.. er is er maar 1 die altijd dronken is met een meetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weetIk heb maar 1 snol met hele kisten vol flesjes smirnoff ice zien hupsen
en die werd aangerand door een of andere "Whooeeeeiiiii"
Je begeeft je wel op illegaal terrein he, dat je dat ff weetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op z'n zij? Op z'n hondjes? Staand? Ja, nu willen we ook alles weten.
sinds wanneer is intresse tonen illegaal(of t gemeend is of geiligheid is een 2e)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op illegaal terrein he, dat je dat ff weet
In de Red & Blue bestellen we gewoon een hele fles.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. er is er maar 1 die altijd dronken is met een meet
Ik werd laatst nog 18 geschat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op illegaal terrein he, dat je dat ff weet
* Cybart 16quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog 18 geschat.
Da's best een idee.. netjes bij het VIP Terrasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de Red & Blue bestellen we gewoon een hele fles.
Die komen ze dan heel chique aan je tafel brengen met vuurwerk en een koeler en glazen en zo, door een bloot-bovenlijf barman. Heb ik toen met marc_Mga een keer heel decadent laten doen
Grensgeval danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen laten zich beetnemen door je lengte.quote:
Dat heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom schatten ze mij geen 16 dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen laten zich beetnemen door je lengte.
Dat is inmiddels geen VIP-terras meer ...... maar gewoon terras. *terugdenk aan avond met Kug en dequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's best een idee.. netjes bij het VIP Terras
Bij jou gaan ze d'r vanuit dat je alweer gekrompen bent van ouderdom?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga er vandoor
Niet nuecken maar slapen
Ik durf het het zelfs af te ronden op 16, 17. Als ik af ga op de foto's.quote:
HOU OP JIJ.. Je moet me niet zo plagenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Desje... Krieke heeft de spons al vast![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou gaan ze d'r vanuit dat je alweer gekrompen bent van ouderdom?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou gaan ze d'r vanuit dat je alweer gekrompen bent van ouderdom?
over lengte gesproken:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen laten zich beetnemen door je lengte.
ahhww.. sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
die fotoen uit de droom helpen
ik moet toch eens nodig foto's gaan maken om het te bewijzen
Truste Markquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga er vandoor
Niet nuecken maar slapen
Ik ga ff met de megafoon spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HOU OP JIJ.. Je moet me niet zo plagen![]()
Trustenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga er vandoor
Niet nuecken maar slapen
16 jarigen moeten hun bek houden en mooi zijn.quote:
tel tot 10 en denk aan de slaapplaatsquote:
En ik maar denken dat je graag in de aandacht staat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*erg blij dat er over mij werd heengeluld*
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
16 jarigen moeten hun bek houden en mooi zijn.
Beetje overdreven, want ik kom wel overal binnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik durf het het zelfs af te ronden op 16, 17. Als ik af ga op de foto's.
Je mammie zei nog zo: "geen snoep aannemen van vreemde mannen"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
over lengte gesproken:
[afbeelding]
deelden zaterdag lollie's uit in die tent waar ik op stap ga
godzijndank ben ik 17..en aandacht is alleen gewenst als het relevant is*NOOIT dus*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
16 jarigen moeten hun bek houden en mooi zijn.
lolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je graag in de aandacht staat.
rechtstreeks uit de fabriek van Willie (johnny depp) Wonkaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je mammie zei nog zo: "geen snoep aannemen van vreemde mannen"
En of die vreemd zijn.
Dus mogen ga je bij Bea op de koffie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beetje overdreven, want ik kom wel overal binnen.![]()
Ik vergat 1 slaapplaats te noemen nog..... het KONIJNENHOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. ik kan nog zeggen dat ik 25- ben
Lekker in het hooi.. klinkt fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergat 1 slaapplaats te noemen nog..... het KONIJNENHOK!
Bespeur ik daar een beledigd pubertje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
godzijndank ben ik 17..en aandacht is alleen gewenst als het relevant is*NOOIT dus*
Als het zo doorgaat is het vol voordat ik de douche uitkom!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde dit topic nog volspammen voor ik ga slapen.. maar ik geloof dat het niet meer gaat lukken
nee hoor..eerlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een beledigd pubertje?
*noteert: Des, hooizolder.......... Vlarp, hooihokje Fuzz*quote:
Nou, ga maar snel dan heh... *duw*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het vol voordat ik de douche uitkom!
Moet er natuurlijk wel zelf naar binnen willenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus mogen ga je bij Bea op de koffie?
Al klinkt hooizolder wel beterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*noteert: Des, hooizolder.......... Vlarp, hooihokje Fuzz*
Aha, dat verandert de zaak. Jij zoekt de kinderdisco's op.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet er natuurlijk wel zelf naar binnen willen![]()
Wil je niet bij Bea op de koffie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet er natuurlijk wel zelf naar binnen willen![]()
Dat klinkt echt bijna net zo fout als jezelf betastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou Waxxer nu zichzelf aan het befotograferen zijn?.
Nee, +21 is wel interessant. Kinderdiscos waren op mijn 15 al passé.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aha, dat verandert de zaak. Jij zoekt de kinderdisco's op.
Nou lach eens..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
Zo. Dees was al bekend:
[afbeelding]
en dan deze:
[afbeelding]
En als jullie lief doen kan ik zelfs nog wel lachen
Ik beuploaddedede mijn fotoboek om eeeeeeeeven het letterlijke beeld dat van mij bestaat, heden ten dage veranderd isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou Waxxer nu zichzelf aan het befotograferen zijn?.
Of bepotelen, zoals de Vlamingen het zo mooi zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat klinkt echt bijna net zo fout als jezelf betasten
Hellaas betekent 21+ bij veel gay gelegenheden al gauw 40+.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, +21 is wel interessant. Kinderdiscos waren op mijn 15 al passé.
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik beuploaddedede mijn fotoboek om eeeeeeeeven het letterlijke beeld dat van mij bestaat, heden ten dage veranderd isMaarja, fotoboek deed rot, dus dan maar imageshack
![]()
sorry
dat ik mezelf als een homp vlees etaleer en publique
Samenvatting: neuken, nuecken, sex, 23 april gaan we naar de Red & blue in Antwerpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:25 schreef creno het volgende:
jemig wat gaan jullie hard !
ik moet nog een hoop bijlezen zie ik wel !
Ik val wel op grijs hoor ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hellaas betekent 21+ bij veel gay gelegenheden al gauw 40+.
tnx...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Samenvatting: neuken, nuecken, sex, 23 april gaan we naar de Red & blue in Antwerpen
ah okayquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
t is een soort vaag dwangbuis-riempjes ding.
Ooit gehad bij een promo-evenement bij Playstation 2
Ik hoop het niet, ik doe namelijk niet mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:35 schreef creno het volgende:
is dit het homo-fotoplaatsen-topic nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |