*zucht*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel maar 9 april zit ik in Hulst of zoiets
![]()
OMG HAHAHquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie dan een beetje je neukgebied in kaart kan brengen. Hij heeft dan denk ik nog tips over gebieden waar je niet geweest bent.... tietjerkstradeel ofzo
euhm.... tech en ik hebben eenzelfde (homo)vriendengroep ....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie dan een beetje je neukgebied in kaart kan brengen. Hij heeft dan denk ik nog tips over gebieden waar je niet geweest bent.... tietjerkstradeel ofzo
"neukgebied in kaart brengen" hmmz.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ik die zondag ook op de vogeltjes markt ben te vinden.quote:
Ja ga door. Denk aan je slaapplaatsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sssttttt
En de gezelligheid, heb beide keren dat ik je gezien heb erg met je kunnen lachen
Love Shack is a little old place where we can get togetherquote:
<houdoe-mode> oh! vuile slet! Jij bent zeker ook bekant 16!? </houdoe-mode>quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een veredelde rommelmarkt?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ik die zondag ook op de vogeltjes markt ben te vinden.
Yeahquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Love Shack is a little old place where we can get together
Love Shack baby, Love Shack bay-bee.
Love Shack, baby Love Shack, Love Shack, baby Love Shack!
Het maakt me geen snars uit, als het maar niet de 9e isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*zucht*
dan maar 23 april doen?
*vragend naar Ang3l kijk*
Oke 23 april dan.. iemand bezwaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt me geen snars uit, als het maar niet de 9e is
Meteen dat gekweel van Kate Pierson in m'n kop.quote:
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is weer een andere groep...
die zichzelf ook niet al te vaak bij elkaar roept
En ALS ze het al doen, strandt zo'n poging al snel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is weer een andere groep...
die zichzelf ook niet al te vaak bij elkaar roept
Met jou houden we geen rekening.quote:
was dat trouwens haar eigen haar of een pruik?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meteen dat gekweel van Kate Pierson in m'n kop.
I accept... Any day of any week will doquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |